i knowquote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:45 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
en nog 2 andere zeeuwen die hier regelmatig posten
5 seizoenen in een campingwinkel gewerkt en al die jaren mazzel gehad? Nee, ik denk het niet. De bedrijfsleider had dan zeker al heel lang mazzel en had daarom liever Duitse dan Nederlandse klanten?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:42 schreef dekkered het volgende:
[..]
Dan heb jij misschien meestal mazzel?
Luctor et Emergoquote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:46 schreef dekkered het volgende:
[..]
i know
van Piles dan en die andere is?
Luctor(nogwat)quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:46 schreef dekkered het volgende:
[..]
i know
Jij ben gewoon een mazzellul!!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:46 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
5 seizoenen in een campingwinkel gewerkt en al die jaren mazzel gehad? Nee, ik denk het niet. De bedrijfsleider had dan zeker al heel lang mazzel en had daarom liever Duitse dan Nederlandse klanten?
Ikke niet hoor.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:46 schreef dekkered het volgende:
[..]
i know
camping winkel kan schillen he.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:46 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
5 seizoenen in een campingwinkel gewerkt en al die jaren mazzel gehad? Nee, ik denk het niet. De bedrijfsleider had dan zeker al heel lang mazzel en had daarom liever Duitse dan Nederlandse klanten?
CampingDuitsers zijn dus beter als de gemiddelde Duitsers?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:49 schreef dekkered het volgende:
[..]
camping winkel kan schillen he.
Ik werk in een Supermarkt (C1000) waar dus allerlei soorten duitsers komen.
Denk het.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:49 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
CampingDuitsers zijn dus beter als de gemiddelde Duitsers?
Succesquote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:50 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik ga maar eens schoonmaken.. wens me succes
Hoe schil je met een winkel?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:49 schreef dekkered het volgende:
[..]
camping winkel kan schillen he.
Ik werk in een Supermarkt (C1000) waar dus allerlei soorten duitsers komen.
Succesquote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:50 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik ga maar eens schoonmaken.. wens me succes
Het vrijdagmiddag spam uurtje heeft zijn vruchten afgeworpen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:53 schreef Piles het volgende:
's Avonds een topic volmaken, das lang geleden
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:55 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het vrijdagmiddag spam uurtje heeft zijn vruchten afgeworpen.
U2 in hun techno fase...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:55 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik heb wel eens het idee dat KinkFM mij niet graag als luisteraar heeft. Ze kappen regelmatig nummers af die ik graag wil horen, nu draaien ze het nummer waarop ik zit te wachten niet (en U2 - Discotheque is kut).
Goede tekst.quote:You let me violate you
You let me desecrate you
You let me penetrate you
You let me complicate you
(Help me...)
I broke apart my insides
(Help me...)
I've got no soul to sell
(Help me...)
The only thing that works for me
Help me get away from myself,
I wanna fuck you like an animal
I wanna feel you from the inside
I wanna fuck you like an animal
My whole existence is flawed
You get me closer to God
NiN niet echt mijn muzieksmaak.. maar de tekst is wel sterk.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:58 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Zouden ze meelezen? NiN komt toch wel.
[..]
Goede tekst.
Hoi Bart. Onze muziekcompatibiliteit is laag.quote:
Hej Hejquote:
Joh, dat was niet te verwachtenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:02 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Hoi Bart. Onze muziekcompatibiliteit is laag.
Nope, in de treinquote:
ah, dan ben ik niet de enigequote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:04 schreef Nadinarama het volgende:
[..]
Geeft niet, dat overkomt mij wel eens vaker, haha...
Waarom heb jij een fobo wat dicht zit en geen foto's bevat?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:04 schreef Nadinarama het volgende:
[..]
Geeft niet, dat overkomt mij wel eens vaker, haha...
Denk je.. Je zal wel raar opkijken als er op eens Antwerpen omgeroepen zou wordenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Joh, dat was niet te verwachten
[..]
Nope, in de treinErgens bij Deventer denk ik
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Denk je.. Je zal wel raar opkijken als er op eens Antwerpen omgeroepen zou worden
Truequote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Denk je.. Je zal wel raar opkijken als er op eens Antwerpen omgeroepen zou worden
Flinke verrassing inderdaad.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Joh, dat was niet te verwachten
Wat is een fobo? Is dat iets als Fokkofoob, ofzo? En er zijn toch genoeg foto's te vinden van mij? Ik zal binnenkort eens wat piccies er op gooien.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Waarom heb jij een fobo wat dicht zit en geen foto's bevat?
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
TrueMaar ik rijd net Deventer binnen, dus het klopt
Fotoboekquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:15 schreef Nadinarama het volgende:
[..]
Wat is een fobo? Is dat iets als Fokkofoob, ofzo? En er zijn toch genoeg foto's te vinden van mij? Ik zal binnenkort eens wat piccies er op gooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |