Als ie voor alle coma's een bloemetje moet kopen kan hij de hele veiling wel opkopenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:44 schreef postmortum het volgende:
Ik dacht dat die stumpers een eigen meet hadden ?
En nu komt blijkbaar half onz naar de klb-meet![]()
Hopelijk neemt Gers een bloemetje mee
nee ik heul niet met de vijandquote:
daarom mocht ik niet komenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:48 schreef postmortum het volgende:
ik hoor wel dat de klb sc ging vechten met de onz-ers
bang geworden?quote:
niet echt, meer omdat ik nog wat af te rekenen heb met wat van die vriendjes van jou Adequote:
WIE DE KANKER BEN JIJ DAN WEER OUWE?????? Echt zulks droeftoeter volgens mijquote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:01 schreef genakt het volgende:
waar is die meeting en hoezo ben ik als kwaliteits user niet uitgenodigd
ONZ is voor te lachen, KLB voor te klagen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:55 schreef Rosbief het volgende:
Mensen die onderscheid maken tussen ONZ en KLBzit daar nog verschil in dan?
pardonquote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:02 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
WIE DE KANKER BEN JIJ DAN WEER OUWE?????? Echt zulks droeftoeter volgens mij
terechtquote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:05 schreef Paul het volgende:
Zekers dat ik daar niet heen ga, iedereen gooit me dan voor een trein
hou je wel van of niet ?quote:
Mensen die wel eens lachenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:02 schreef Adelante het volgende:
[..]
ONZ is voor te lachen, KLB voor te klagen.
De echte KLB mens is dan ook slechts een illusie.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:24 schreef Chuck_Norris het volgende:
Gaan wel weinig echte KLB mensen heen ja
Jou heb ik ook al een lange tijd niet gezien, waar heb jij uitgehangen?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:45 schreef deepart het volgende:
Meets zijn toch voor hele zielige mensen die in hun eigen omgeving geen vrienden kunnen maken?
toch?
Hij moest leren uit z'n 800 pagina's dikke boek want hij wil econoom worden jewaits.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:21 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Jou heb ik ook al een lange tijd niet gezien, waar heb jij uitgehangen?
Dat was echt de enige reden dat ik erheen wilde, ik wilde remlof zienquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:33 schreef Andersnamelijk het volgende:
Ik ben benieuwd of er iemand van de meeters via zijn telefoon gaan FOKken vanavond
Zou toch prachtig zijn als remlof ineens een slotje plaatst
Op Fok! heeft hij het verstand van een zak hooiquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:27 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Hij moest leren uit z'n 800 pagina's dikke boek want hij wil econoom worden jewaits.
Je weet dat remlof ook niet het eeuwige leven heeft, toch?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:35 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dat was echt de enige reden dat ik erheen wilde, ik wilde remlof zienMaar geen geld enzulks, dus wacht de volgende meet maar even af
Ik moest lachen terwijl dit toch KLB is.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:02 schreef Adelante het volgende:
[..]
Het zou hier dan akelig stil worden mochten jullie mods jullie werk 100% volgens de regels doen en alleen de echte klachten in dit subforum laten staan.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:02 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, maar we modden dan ook niet 100%quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:00 schreef schijffie het volgende:
[..]
Het zou hier dan akelig stil worden mochten jullie mods jullie werk 100% volgens de regels doen en alleen de echte klachten in dit subforum laten staan.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:53 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
niet echt, meer omdat ik nog wat af te rekenen heb met wat van die vriendjes van jou Ade
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:38 schreef swarmahoer het volgende:
was meer een algemene fokmeet, maar wel erg gezellig met
hoi piepeloi
remlof
yvonne
iteejer
janetje
biogarde
admiraal anaal
outsidr
tranillius
juicyhill