quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:10 schreef Oxymoron het volgende:
Ik ben er weer!![]()
Vakantie-midweek was leuk, we zijn, ook naar een boerderij geweest waar ze net als bij mij op de groep, ook wonen, en werken. Het was een samenwerking met Natuurmonumenten en een zorg-instelling. Toevallig, zijn de gebouwen daar door dezelfde architect ontworpen als de, gebouwen, op ons erf.![]()
Lekker met opa en oma, weggeweest dan konden mijn ouders, nog even wat samen doen en er was ook een sauna en, bubbelbad.![]()
![]()
En oja, ik kreeg in mijn vakantie te horen, dat ik geen internet op mijn, nieuwe kamer kreeg van de insteling, en dat we dat zelf maar, moesten regelen mocht ik het willen (ahum).
![]()
![]()
![]()
![]()
En dat hebben we toen, maar gedaan, we zijn naar Deventer gereden en hebben een T-mobile mobiel internet geregeld en nu ben ik ( bij mijn ouders) online.
Nu nog, testen op de groep en in mijn nieuwe kamer. Maar man, wat is dat makkelijk, te, installeren zeg (je hoeft niks te doen ).
Sorry Lois!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:10 schreef Lois het volgende:
Zullen we het voelbalplaatjesgebeuren een beetje via mail/pm/postduif/ V&A topic doen? (en dan hoef je hier ook niet te melden dat je PM hebt of mail)
Of klink ik nu te chagrijnig?
Ja hequote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:15 schreef Lois het volgende:
Ja zeg ik heb net die andere dichtgegooid
Maar jij maakt het tot titel van een bankje!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:20 schreef Oxymoron het volgende:
De tekst van de TT is trouwens, van Loesje.
Vlak bij mij, voor jou heel ver weg dusquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:09 schreef Asyniur het volgende:
Zucht, en natuurlijk sluit ik het bankje...
Ow en ik zei: Stout waar woon je ergens?
DAt bedoel je vast anders dan ik het lees!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:19 schreef Asyniur het volgende:
Wij gaan zo chinezen bij mijn schoonouders
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
DAt bedoel je vast anders dan ik het lees!![]()
[..]
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Chinezen_(drugs)quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:37 schreef freecell het volgende:
[..]
ik geloof dat ik je niet volg
Wij eten nog lang niet. TARA is pas om half 7 thuis
Kop van Noord Hollandquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:08 schreef Asyniur het volgende:
Stout, waar woon je ergens?
Dat hebben we net dan ook gedaan. Niet allemaal hoorquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:46 schreef Stout het volgende:
Christan die koekjes zien er uit om op te eten !!
Aha! Weer wat geleerdquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Chinezen_(drugs)
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:54 schreef Stout het volgende:
Leuk is dat he, koekjes bakken (of iets anders ) en dan heerlijk samen smikkelen..
De lasagne begint hier ook lekker te ruikenIk ruik het zelf niet zo maar de heren komen ineens allemaal naar beneden en vragen hoelaat we gaan eten
Ik vind je sexy als je streng doet.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:10 schreef Lois het volgende:
Zullen we het voelbalplaatjesgebeuren een beetje via mail/pm/postduif/ V&A topic doen? (en dan hoef je hier ook niet te melden dat je PM hebt of mail)
Of klink ik nu te chagrijnig?
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:09 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ik vind je sexy als je streng doet.
Klinkt lekkah!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:11 schreef phluphy het volgende:
Nog een tipje voor lijnende dames: Hüttenkäse!
Bijvoorbeeld:
Snij den komkommert over de lengte en haal met een lepel wat van het binnenste (sap/pitjes) weg.
Pleuah wat hüttenkäse in de ontstane gleuf.
Bestrooi rijkelijk met paprikapoeder.
Uw gezonde en verantwoorde voorgerecht of tussendoortje is klaar.
Bron: mij moedah
nou hier kijk op de site! Ik ben zo te zien niet de enige die zulke bobjes meteen bij sm bedenkenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:23 schreef pinquit het volgende:
wat is er sm aan dat haar?mijn moeder heeft het zo
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:25 schreef moussy het volgende:
[..]
nou hier kijk op de site! Ik ben zo te zien niet de enige die zulke bobjes meteen bij sm bedenken
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:27 schreef Maneki.Neko het volgende:
Zo, vanmorgen de halve toko leeggekocht en nu allemaal bentospulletjes gekocht op jbox.com. Ik ben zo goed bezig
et voila resultaat een gleufdier met kaas!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:11 schreef phluphy het volgende:
Nog een tipje voor lijnende dames: Hüttenkäse!
Bijvoorbeeld:
Snij den komkommert over de lengte en haal met een lepel wat van het binnenste (sap/pitjes) weg.
Pleuah wat hüttenkäse in de ontstane gleuf.
Bestrooi rijkelijk met paprikapoeder.
Uw gezonde en verantwoorde voorgerecht of tussendoortje is klaar.
Bron: mij moedah
iehl een gleufdier klinkt dan wel weer engquote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:29 schreef huuphuup het volgende:
[..]
et voila resultaat een gleufdier met kaas!
koekjes zien er goed uit Christan!![]()
blegh ik ben zoooo moeen morgen zo'n lange dag voor de boeg... eerst naar een verjaardag van lief's tante die 50 wordt en daarna door naar Schiphol om een vriend op te halen die terugkomt van een jaar Japan
k heb zo'n zin in t laatste, k heb em gemist!
Lois met een zwart bobje, al dan niet sm, lijkt mequote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:22 schreef moussy het volgende:
[..]ze mist alleen nog een zwart sm bobje
[ afbeelding ]
En nu moet ik weer aan bitterballen denken.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:40 schreef phluphy het volgende:
[..]
Lois met een zwart bobje, al dan niet sm, lijkt me
[ afbeelding ]
Oh en Rocka, was het zo'n kleffe halwarme? Lekker zijn die he.
wat doet ie dan?/gaat ie doen?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:31 schreef pinquit het volgende:
[..]
iehl een gleufdier klinkt dan wel weer eng![]()
een heel jaar zo ver wegpfffff! vreselijk.
ik ben zo bang dat mijn broer daar wil gaan werken. en dan zegmaar levenslang ofzoniks aan vind ik dat
quote:
Ow, dat is echt niet lekker inderdaadquote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:33 schreef Stout het volgende:
nou mijn oven is kaduuk......de lasagne was van buiten mooi maar van binnen koud en niet gaar![]()
Heb ff een thermo in de oven gelegd : ipv 200 graden is ie maar 135.... dat gaat dus niet meer lukken vandaag.. hij ligt nu in de groene bak, we eten maar wat anders
die is erg klein.. daar pas mijn lasagne schaal niet in helaas.....quote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:55 schreef freecell het volgende:
[..]
Ow, dat is echt niet lekker inderdaad
Lidl heeft komende week wel een goedkoop mini-oventje in de aanbieding
Niet speciaal maar altijd nog stukken beter dan Ajakkusquote:
Stout, neem je toch gewoon een nieuwe keuken. Met een heerlijke goede oven op ooghoogte en een ijsmachinequote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:10 schreef Stout het volgende:
hele andere vraag: wie van jullie heeft er een ijsmachine ? Van welk merk ? En bevalt dat ?
Ik zit het te overwegen omdat veel ijs met melk is gemaakt en ik daar nogal van moet hoesten. Bovendien lijkt het me heel lekker om met puur fruit ijs te maken.
Dus tips en adviezen als je blieft !!
Bijvoorbaat mijn ontuitsprekelijke dank !
haha, lastig zo'n vriendengroep!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:40 schreef huuphuup het volgende:
[..]
wat doet ie dan?/gaat ie doen?
Mja, het is een beetje hello/goodbye eerlijk gezegdnu hem ophalen, volgende week komt er weer een lading terug en eind maart vertrekken de volgende lading vrienden weer richting daar. Een naar Kyoto en de rest naar Tokyo. Dan komen half juni mn vrienden weer terug die een jaar naar China zijn geweest en half augustus vertrekt de lading weer die voor komend jaar gaat...
Het Chinese schooljaar loopt gelijk met ons schooljaar maar het Japanse schooljaar loopt anders, dat begint in April, vandaar die verschillen.
heb jij dan een geldboom voor me ?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:20 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Stout, neem je toch gewoon een nieuwe keuken. Met een heerlijke goede oven op ooghoogte en een ijsmachine
Lunch Monkey Mayo Cup with Banana Spoonquote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:35 schreef huuphuup het volgende:
Leuk Maneki bento-meuk!wat heb je allemaal besteld?
Sorry nog niet gevonden. Ik ben zelf ook nog op zoek naar die pot aan het einde van de regenboogquote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:28 schreef Stout het volgende:
[..]
heb jij dan een geldboom voor me ?Een zak met geld mag ook hoor !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |