Boskalis, wat een baggeraandeelquote:Op zondag 1 maart 2009 22:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vanaf morgen Boskalis & Airfrance-KLM in de AEX.
7 uurquote:Op maandag 2 maart 2009 00:39 schreef sitting_elfling het volgende:
Fucking hell, tis eindelijk weer maandag en de beurzen gaan spoedig weer open. Bende dat ik vandaag (maandag) 7 uur lang onderweg ben om te reizen, van NL -> UK.
Ik neem de trein van Drenthe naar Londen, !quote:
Damnquote:Op maandag 2 maart 2009 01:26 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik neem de trein van Drenthe naar Londen, !Is voor mij nog steeds het goedkoopst namelijk.
trein all the way, of ga je via Hoek?quote:Op maandag 2 maart 2009 01:26 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik neem de trein van Drenthe naar Londen, !Is voor mij nog steeds het goedkoopst namelijk.
Ahold zal wss wel flink gaan plussen. Winststijging van 9% in KW4quote:Op maandag 2 maart 2009 07:13 schreef Drugshond het volgende:
Het gaat vandaag weer onrustig worden...
trein all the way, vertrek rond een uur of 12 vandaag.quote:
Kzou zeggen: succes. Hoop dat je een paar goede boeken mee hbtquote:Op maandag 2 maart 2009 08:04 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
trein all the way, vertrek rond een uur of 12 vandaag.
Volgens Bas van Nerven (BNR) gaat de AEX op 210 openen. Met een verlies van 2.5%quote:Op maandag 2 maart 2009 08:17 schreef pberends het volgende:
Jezus, wat staan die futures er dramatisch voor op 213 punten.
Dat zou bijna 5% er af zijn. AEX FTI staat nu op een opening rond de 213.quote:Op maandag 2 maart 2009 08:49 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
Volgens Bas van Nerven (BNR) gaat de AEX op 210 openen. Met een verlies van 2.5%
OK, hij kan dus of niet rekenen, of niet pratenquote:Op maandag 2 maart 2009 08:58 schreef Ericr het volgende:
[..]
Dat zou bijna 5% er af zijn. AEX FTI staat nu op een opening rond de 213.
De futs voor WS staan lager en er zijn weer geruchten over overheidsinjecties (AIG dit keer).quote:Op maandag 2 maart 2009 09:09 schreef superworm het volgende:
Waarom opent-ie zo laag? Is er slecht nieuws bijgekomen of staan de Dow-futures gewoon lager?
Dus de Dow kan vandaag wel eens die 7033 met minstens 34 punten doorbreken?quote:Op maandag 2 maart 2009 09:12 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
De futs voor WS staan lager en er zijn weer geruchten over overheidsinjecties (AIG dit keer).
Zowel ING als Aegon > -10%... Ben benieuwd waar dit eindigt...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |