Welkom aan de nieuwe zwangeren!
En Camella, gefeliciteerd met de geboorte van Ava
Jaja, ik ben er weer
Vorige week dinsdag ben ik dus opgenomen en zaterdagmiddag mocht ik, ruim 7 liter ingepompt vocht verder, weer naar huis. Diezelfde avond leek het weer helemaal mis te gaan, aan de lopende band overgeven en omdat ik geen infuus meer had kreeg ik het toch weer benauwd, bang om weer uit te drogen. Gelukkig trok het het weer bij, maar overgeven zal ik nog wel even blijven doen ben ik bang...
En vannacht kreeg ik ineens buikpijn, een scherpe pijn uitstralend naar mijn flanken waar ik helemaal naar van werd. Vanochtend het ziekenhuis gebeld, ik moest eind van de ochtend langskomen, en heb vervolgens de hele middag op de poli gezeten
Ik kreeg een echo waarbij ook de baarmoedermond werd bekeken en gelukkig geen sprake van weeen of een op handen zijnde miskraam. Bloed en urine werden gecheckt en de antibiotica die ik gebruik zouden effectief genoeg moeten zijn voor deze specifieke blaasontsteking-bacterie. Ook konden ze geen andere ontstekingen vinden. Waarom dan die buikpijn? Ze hadden geen idee, "gewoon" blaasontstekingspijn?
Nou ja, ik moet de komende periode sowieso veel rust houden, paracetamol gebruiken en ben geboombardeerd tot "medisch", dus niet meer naar de vk.
Oh ja, 31 maart krijg ik een extra uitgebreide 20-weken-echo. Spannend
.... met gevoel voor drama....