abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66557945
Vriendlief waagde het net om een verkeerde opmerking te maken... En toen ging het dus zo....

Ik geloof wel dat ik zwanger ben
pi_66558330
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 17:54 schreef Fiemeeltje het volgende:
Vriendlief waagde het net om een verkeerde opmerking te maken... En toen ging het dus zo....

Ik geloof wel dat ik zwanger ben
  zaterdag 28 februari 2009 @ 19:05:55 #128
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66559841
En? Wat zeiden ze Rocka?

Fiemeeltje... bereid je er maar op voor.... dat gaat nog een week of 35 duren.
pi_66559897
Ik geloof eerder dat ik er vriendlief op voor moet bereiden BE
  zaterdag 28 februari 2009 @ 20:04:38 #130
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66561778
Gingen we trouwens vanmiddag even leuk naar de kinderboerderij, dachten we. Zag F. een bord hangen dat je, als je zwanger was, maar beter uit de stallen en de geitenweide kon blijven. En dus heb ik op een bankje gezeten terwijl F. met Sasha alle beestjes geaaid heeft. Ik heb foto's gemaakt.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 20:57:05 #131
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_66563768
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 19:05 schreef Brighteyes het volgende:
En? Wat zeiden ze Rocka?
Het was meer enthousiast als de eerste keer. Maar toch onverwacht leek het wel.
Maar goed, de schoonouders weten het nu. Over een paar weekjes de rest van de familie.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_66563868
Leuk Rocka

Wij waren vandaag op een feestje met een overkill aan schoonfamilie, die mensen hebben eigenlijk allemaal relatief laat kinders gekregen (na 35e zeg maar), en ik zie gewoon aan ze dat ze het toch een beetje gek vinden om mij nu te feliciteren enzo
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66563930
fijn dat ze enthousiaster waren Rocka. Het klinkt nog niet helemaal superenthousiast, jammer!

Ik heb last van puddinghersenen.... ik ging net naar een feestje van m'n handbalteam, maar d'r was niemand. Ik m'n email lezen, misschien een andere locatie? Maar nee, het stond er echt. De 27e, daar en daar. Nou, daar was ik toch? .....het heeft echt een kwartier van alleen-in-het-donker-staan geduurd voor ik m'n momentje had D'oh.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_66564086
Hihi doosje

en nu? Feestje in je eentje met je vrienden Ben en Jerry?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 28 februari 2009 @ 21:10:03 #135
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66564167
Innepin!
pi_66564492
Miss Sly, een meisje....dat had ik al gedroomd....!
Hartstikke leuk zeg! En nog belangrijker, fijn dat alles goed met je little miss was!

Mikoxx, de vijfde dag gaan we hier wel vrijhouden denk ik ja, alleen mijn mama mag dan komen whaha
Ik had na de bevalling van Meike op de vijfde dag echt zo'n last van kraamtranen. En steeds maar groot houden voor de visite....visite weg, en daar ging Karin weer....

Vandaag was Meike jarig, leuke dag gehad.... Maar of het aan de zwangerschap ligt, of aan de drukte.... ik vroeg de visite steeds welk gebak ze wilden, en dan stond ik in de keuken en dan wist ik het niet meer....handig!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_66564563
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 21:07 schreef huuphuup het volgende:
Hihi doosje

en nu? Feestje in je eentje met je vrienden Ben en Jerry?
Amerikaans feestje, dus ik moest chips meenemen. Die mag ik nou helemaal zelf opeten
Ik voel me zo stom Het ergste is nog wel dat ik de auto van mijn schoonouders moest lenen, waardoor ik dus ergens deze week van de schoonfamilie de lieve vraag "Hoe was je feestje? Wat was de auto vroeg terug!" mag horen
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_66564689
Hahaha ja dat is het ergste van dat soort dingen

Kun je nie zeggen dat je je niet zo lekker voelde ofzo anders
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 28 februari 2009 @ 22:15:05 #139
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_66566341
Miss_sly een little girlie
pi_66567950
Oooooh ik zie nu pas (in het eerste kleertjes topic) dat Miss Sly een meisje krijgt ! Ik wist het, ik wist het !

En Sproetje een knipperend hartje wat heerlijk , gefeliciteerd!
  zaterdag 28 februari 2009 @ 23:22:35 #141
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_66568601
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 20:02 schreef miss_sly het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Weer een post van mij in OUD!

Gefeliciteerd miss en schaap!
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_66570404
miss_sly & schaap, heerlijk dat alles zo goed gaat met jullie kindje (mooie echo!! ), en hartstikke leuk dat 't een meisje is. gefeliciteerd!
pi_66573309
MIss_sly ontzettend gefeliciteerd met de mooie echo! Wat leuk dat het een meisje wordt.

Volgens mij wordt je een hele lieve echte meisjes-mama
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_66573383
Dat niet meer kunnen uitslapen hoort er zeker ook bij?

En dat ik dan vroeg wakker ben maakt nog niet eens zoveel uit, maar ik ben zó enorm wakker dat ik allemaal dingen wil gaan doen nu en vriendlief is daar natuurlijk helemaal nog niet aan toe om half acht op zondagochtend
pi_66573641
Haha Fiemeeltje! Heb ik ook (alleen meestal wel een uurtje later dan jij).
Heb ondertussen de piepschuimletters voor de babykamer al van een 2e laag verf voorzien
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_66573837
Fiemeeltje ik heb dat nu ook inderdaad, in het begin niet toen kon ik wel 10 uur per nacht slapen maar ineens is dat niet meer nodig. Om 7 uur begon het schopfeest hier in mijn buik toen was ik klaar wakker.

Tessie welke grootte hebben die letters die je hebt aangeschaft?
pi_66573891
Ik heb die van 15 cm gekocht, in lettertype Cooper, alleen hoofdletters.
pi_66573918
ben je tevreden over het formaat? Wij zitten een beetje in dubio 15 of 25 cm. Mooi lettertype!

Nu ik weet wat het geslacht is wil ik het liefst ook meteen aan de slag met het kamertje, probleem is alleen dat we 2 kamers tegelijk moeten aanpakken (onze slaapkamer wordt babykamer en werkkamer wordt slaapkamer) en daar heb ik dan weer geen zin in
pi_66573924
Ja ik vind deze al best wel groot eigenlijk.... maar bij ons is het kamertje ook niet zo groot.
Anders misschien de letters even uitknippen van gewoon papier ofzo en tegen de muur houden waar je ze op wil hebben?
pi_66573936
Goed idee!! dat ga ik van de week eens doen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')