abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 2 maart 2009 @ 19:44:39 #226
5428 crew  miss_sly
pi_66627929
Senna wordt ook wel gegeven als jongensnaam. Ik vind het persoonlijk wel een echte meisjesnaam, en een erg mooie

huup, ik vind jouw ticker altijd wat moeilijk te lezen Is het nog 24 weken 1 dag te gaan? Dus dan ben je 15w6d?

Ik ben nu 18w3d, dus dat valt inderdaad best mee hoor qua verschil.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 2 maart 2009 @ 19:56:22 #227
143848 huuphuup
Dorksided
pi_66628381
quote:
Op maandag 2 maart 2009 19:44 schreef miss_sly het volgende:
Senna wordt ook wel gegeven als jongensnaam. Ik vind het persoonlijk wel een echte meisjesnaam, en een erg mooie

huup, ik vind jouw ticker altijd wat moeilijk te lezen Is het nog 24 weken 1 dag te gaan? Dus dan ben je 15w6d?

Ik ben nu 18w3d, dus dat valt inderdaad best mee hoor qua verschil.
15.6 idd. Je kunt op mn ticker klikken hij geeft verschillende manieren van tellen aan, vooruit tellen zeg maar, en aftellen en in dagen of in weken. Paar keer klikken en dan heb je ze allemaal maar ik kan hem niet vastzetten op 1 manier jammer genoeg.

Ik ken alleen meisjes Senna's en ik zou hem denk ik ook vooral voor een meisje indenken. Komt misschien door de -a op het eind. (hoewel dat natuurlijk niet altijd op hoeft te gaan.)
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66628659
Ik ken zowel jongens als meisjesSenna's, maar vind het ook een leuke naam!

Kersjes, poeh.... wat een hel. Sterkte nog daarzo.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_66628733
Mooi Miss Sly Senna

Schrijf even wat minder, ben na mijn werk echt helemaal op. Heb nergens puf meer voor, zelf niet om lekker achter de computer te zitten... (en normaal ben ik er dus echt niet achter vandaan te slaan). Ach, het gaat vast wel weer over!
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_66629397
Ik probeer het nog 1 keertje.... Rocka??? BE???Lois???? doet deze het wel?

[http://tickers.TickerFactory.com/ezt/d/1;20729;121/st/20090922/dt/6/k/89ed/preg.png
pi_66629558
Ik ben me aan het verdiepen in die baby uitzetlijst (ooh we moeten nog zoveel!), maar nu zie ik staan dat je 2 kruiken moet hebben... is dat ook in de zomer echt nodig?
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  maandag 2 maart 2009 @ 20:31:24 #232
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_66629763
Oh ja, dat piesen in een bakkie . En toch zou ik het een volgende keer gewoon weer doen .

Miss-sly, wat leuk, een meisje , een lieve kleine Senna, wat fijn voor jullie .

Hè Kersjes bah zeg, dat je je door een zwangerschap zo onvoorstelbaar ellendig kunt voelen . Sterkte en hou vol hoor.
  maandag 2 maart 2009 @ 20:35:23 #233
143848 huuphuup
Dorksided
pi_66629968
quote:
Op maandag 2 maart 2009 20:26 schreef tessie het volgende:
Ik ben me aan het verdiepen in die baby uitzetlijst (ooh we moeten nog zoveel!), maar nu zie ik staan dat je 2 kruiken moet hebben... is dat ook in de zomer echt nodig?
Vraag ik me ook af maar ergens dacht ik wel gelezen te hebben dat het er vooral voor is als je kindje zichzelf nog niet zo goed kan warmhouden. Ik heb er inmiddels 1 gekregen met kruikezak van de Hema, die ander koop ik er zelf wel bij. Is niet zo duur dus ach.

Karin! Je ticker doet het hoor!!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66630059
quote:
Op maandag 2 maart 2009 20:35 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Karin! Je ticker doet het hoor!!
Als mijn naam in de OP blauw wordt geloof ik het!
Vooralsnog:
Maar hij is wel veel minder leuk als die eerste.....
Gelukkig ben ik ook een tulpjesfan
  maandag 2 maart 2009 @ 20:46:23 #235
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_66630411
quote:
Op maandag 2 maart 2009 20:26 schreef tessie het volgende:
Wij hebben alleen de eerste week 2 kruiken gebruikt en toen was het best wel koud. Ik denk dat je in de zomer wel genoeg hebt aan 1. Je hoeft trouwens geen kruikenzakken te kopen, een hydrofielluier voldoet prima als kruikenzak....
Make love, not war ☮
pi_66630841
Hm dan hou ik het idd wel bij eentje.... Maar wel een kruikenzak, want ik heb een hele schattige gezien haha
pi_66630875
Lotte is eind juni geboren in een soort van hittegolf achtig iets en we hebben ze allebei wel gebruikt. 1tje in het bedje en de andere voor de kleertjes op te warmen voor na het badje, of om af te wisselen met de "bedkruik"
overigens hoefde ze niet lang een kruik omdat ze de temperatuur goed vast hield
  maandag 2 maart 2009 @ 20:57:30 #238
114177 Diaan73
pi_66630904
quote:
Op maandag 2 maart 2009 20:56 schreef tessie het volgende:
Hm dan hou ik het idd wel bij eentje.... Maar wel een kruikenzak, want ik heb een hele schattige gezien haha
en je ziet er bijna niets van, want hij ligt onder de dekens...
Make love, not war ☮
pi_66630907
Mooie naam Miss!

Ik ben heerlijk wezen zwemmen vandaag. Kan wel merken dat ik totaal geen conditie heb
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 2 maart 2009 @ 21:00:21 #240
114177 Diaan73
pi_66631012
Ow helemaal vergen miss en schaap te complimenteren met de mooie naam voor hun dochter , bij deze!!!
Make love, not war ☮
pi_66631039
Miss_Sly wat een leuke naam Senna Ken alleen een meisjes Senna
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
pi_66631218
quote:
Op maandag 2 maart 2009 20:57 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

en je ziet er bijna niets van, want hij ligt onder de dekens...

Haha ja ik weet het Maar ik wil hem toch, en hij is maar 3.95
pi_66631462
Innepin, zeer stuitje... ja hier ook. Ik ben ervoor bij de fysiotherapeut en ik moet zeggen dat als ik mn oefeningen trouw doe, ik minder last heb... wellicht kan je er een bezoekje aan wagen...

Miss Sly een meisje

MissUnknown welkom.

Fiemeeltje zag ik ook een positieve test van, welkom

Twinkly, doe je rustig aan afbouwen... Misschien anders iets rustiger aan afbouwen?
Is het niet mogelijk om eventueel een lage dosering te blijven slikken? (ik slik zelf fluoxetine, nog maar 10 mg, maar laatste stoppoging was niet succesvol, zit wel te denken om tegen het eind van de zwangerschap toch weer te proberen om te stoppen, ook in overleg met huisarts en vk)

Kers, pffff wat een verhaal. Fijn dat ze je goed in de gaten houden!
Fake it till you make it...
  maandag 2 maart 2009 @ 21:17:40 #244
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66631672
Karin, hij doet het hoor!
  maandag 2 maart 2009 @ 21:30:22 #245
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_66632186
Mooie ticker, Karin! Lief klein , hihi...
Kersjes, wat een gedoe joh, maar wel fijn dat je weer thuis bent!

Hier een geschop van jewelste in mijn buik zo leuk en zo'n welkome bevestiging! Als de een niet bezig is, begint de ander, tenminste, zo voelt t...! En ja, als ik wil gaan slapen, willen zij dat niet, dat blijkt! Haha!

Oh en ik ken idd ook een Senna (meisje) en een Senne (jongen). Leuke namen!
  maandag 2 maart 2009 @ 21:52:00 #246
100412 mefke79
komt goed!
pi_66633141
MissUnknown welkom hier!

Dames, even een vraagje. Is het normaal dat je zitbotjes (die botjes in je zitvlak zeg maar) pijn doen als je op iets hards als bijvoorbeeld een douchebak gaat zitten? Net of ik helemaal geen vel en vet meer er overheen had zitten, pijnlijk gewoon.
Verder heb ik vandaag een bowlingbalbuik van al het lucht. Donderdag echo, daarna maak ik ook een ticker en een foto, als alles oke is natuurlijk.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_66634224
kersjes, fijn dat je weer thuis bent! Ik hoop echt heel erg dat je je gauw weer wat beter voelt!

spannend Mefke, ik wacht met spanning op de echo donderdag! Het wordt vast weer goed!
pi_66641480
quote:
Op maandag 2 maart 2009 21:11 schreef Nijna het volgende:
Twinkly, doe je rustig aan afbouwen... Misschien anders iets rustiger aan afbouwen?
Is het niet mogelijk om eventueel een lage dosering te blijven slikken? (ik slik zelf fluoxetine, nog maar 10 mg, maar laatste stoppoging was niet succesvol, zit wel te denken om tegen het eind van de zwangerschap toch weer te proberen om te stoppen, ook in overleg met huisarts en vk)
Ik heb gisteren aangegeven dat ik het afbouwschema wel erg snel vond gaan, ik maak me zorgen wat voor invloed een plotseling serotonine-tekort heeft, maar volgens mijn huisarts moet het zo snel mogelijk..
Wat ik jammer vind is dat ik een jaar geleden al aan mijn huisarts aangegeven heb binnenkort zwanger te willen worden en toen heb ik gevraagd of ik dan niet al moet gaan afbouwen met Paroxetine. Toen zei hij dat het een van de veilige middelen is en dat er helemaal geen reden tot zorg is. Ik maakte me toch zorgen toen ik zwanger bleek en heb het dus gisteren toch over mijn Paroxetine gebruik gehad en toen kreeg ik het verwijt dat ik allang gestopt had moeten zijn voor de zwangerschap dus hij zegt ineens iets heel anders....
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  dinsdag 3 maart 2009 @ 08:15:12 #249
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_66641645
Nou Twinkly, wat raar van je huisarts! Dat heb je hopelijk toch wel even gemeld he? Dat hij zichzelf nu wel erg tegenspreekt.

Kersjes, tjee zeg. Hopelijk gaat het snel weer wat beter met je!

Spannend Mefke, donderdag de echo!!

Ik ga deze donderdag bij mijn VK om een extra echo vragen. Misschien wel brutaal, maar daar dat hele gedoe met die blaasontstekingen, dan urine weer wel goed, dan weer niet goed. Ik weet niet, ik voel me soms best onzeker. Ik bedoel, wie weet wat voor een invloed dat heeft op z'n kleintje. Ik lig dan weleens te piekeren: is met zijn orgaantjes alles wel in orde? wat krijgt hij er allemaal van mee? Ik zou het gewoon fijn vinden om voor de 36 weken nog een keer te zien dat het daadwerkelijk allemaal goed is.
Niet mieten! Door gieten!
pi_66642002
Twinkly, daar ben je mooi klaar mee, zo'n huisarts misschien ook even de apotheek raadplegen?
Seilram, ik hoop voor je dat het lukt, een extra echo... ook al is iedere zwangere wel es onzeker Maar ik snap je gevoel hoor.

Ik dacht trouwens de zwangerschap zonder overgeven te kunnen overleven, maar ik heb gisteren een voedselvergiftiginkje (oid) opgelopen Hele nacht boven de wc gehangen, joechei. Is natuurlijk niets vergeleken met sommigen hier, maar toch, voel me flink ziek zeg misschien toch maar geen zweedse gehaktballetjes meer eten....
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  dinsdag 3 maart 2009 @ 08:42:06 #251
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_66642039
Goedemorgen allemaal. Ben blij dat het netwerk op kantoor het weer doet. Ik kan me nl niet concentreren. Ik ben een beetje duizelig en het gisteren gewoon een rot-avond gehad. Slecht geslapen ook.
Ik heb een beetje het gevoel dat ik ieder moment in janken kan uitbarsten. En mijn broek is ook nog eens te lang.

Kersjes , ik hoop dat je je echt snel beter zult voelen. Alles goed met Devin?
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  dinsdag 3 maart 2009 @ 08:58:30 #252
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_66642285
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 08:00 schreef Twinkly het volgende:

Ik heb gisteren aangegeven dat ik het afbouwschema wel erg snel vond gaan, ik maak me zorgen wat voor invloed een plotseling serotonine-tekort heeft, maar volgens mijn huisarts moet het zo snel mogelijk..
Wat ik jammer vind is dat ik een jaar geleden al aan mijn huisarts aangegeven heb binnenkort zwanger te willen worden en toen heb ik gevraagd of ik dan niet al moet gaan afbouwen met Paroxetine. Toen zei hij dat het een van de veilige middelen is en dat er helemaal geen reden tot zorg is. Ik maakte me toch zorgen toen ik zwanger bleek en heb het dus gisteren toch over mijn Paroxetine gebruik gehad en toen kreeg ik het verwijt dat ik allang gestopt had moeten zijn voor de zwangerschap dus hij zegt ineens iets heel anders....
Omdat ik gewoon simpelweg niet zonder kan, ben ik toendertijd overgestapt op aanraden van gyn en psych op fluoxetine.

http://www.gezondheid.nl/nieuwsartikel.php?nieuwsartikelID=583

Genoeg info over hoe en wat in de zwangerschap.

Mijn dochter is ook een kindje van een paroxetine gebruiker en is gezond.
  dinsdag 3 maart 2009 @ 09:05:51 #253
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_66642453
Innepin, die heb ik ook op! Van Ikea

He Memmel, wat vervelend. Hoop dat het snel over is. Ik heb ook slecht geslapen Om 02.00 moest ik plassen. Om 04.30 ging de kat tekeer in de huiskamer, de hele tijd zat hij aan de deur te krabben, hij wilde naar ons toe. Om 05.45 zat de kat weer als een razende aan de deur te krabben en om 06.15 ging de wekker weer!
Niet mieten! Door gieten!
pi_66642875
Twinkly, wat onzorgvuldig van je huisarts! Kan je niet eens met je verloskundige overleggen? Ik ben bij mn eerste zwangerschap bij de gyneacoloog geweest met 8 weken en die zei dat er helemaal geen reden was tot bezorgdheid, mn controles konden gewoon bij de vk en zij zag er geen bezwaar in om het te slikken. Gezond kindje op de wereld gezet hoor .
Misschien kan je vk contact opnemen met gyn of kinderarts en het er eens over hebben.
Als jij geen goed gevoel hebt bij het zo vlot afbouwen zou ik daar zeker even achteraan, misschien kan je het allemaal wat rustiger aan doen met afbouwen.
Als jij helemaal gestresst bent omdat je vlug vlug vlug moet afbouwen heeft dat denk ik ook niet echt een fijn effect op je angsten... en ik denk dat beeb dat ook voelt.

Innepin, getsie wat naar. Voel je je alweer wat beter?

Memmel,
pi_66643603
Seilram, klinkt als een lekker nachtje zo
Nijna, lief dat je het vraagt. Ik voel me echt bagger Het is duidelijk anders dan zwangerschapsmisselijkheid, op de een of andere manier. Zit ook héél sloom te doen op werk, hopend dat ik zo de dag door kom.
  dinsdag 3 maart 2009 @ 09:57:42 #256
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66643813
Ai Innepin, da's niet lekker...

Hier ben ik alleen maar heel erg ongeduldig voor de echo van volgende week. Ik wil het gewoon weten, dan is het daarna ook gewoon klaar. De een zegt dit, de ander weet zeker dat... Pfff... Ik wil gewoon weten of het een X of een Y gaat worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 03-03-2009 10:11:35 ]
pi_66643876
Oehh BE, ben dan ook wel heel benieuwd wat die X voor naam gaat krijgen

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 03-03-2009 10:11:43 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_66644087
Woah BE megahint! Nou word ik helemaal nieuwsgierig
Ik heb ook volgende week echo Vind het toch erg spannend, er kan zóveel mis gaan. En als je dan in een week tijd twee horrorverhalen hoort (1x meervoudig gehandicapt kindje, 1x flinke hartproblemen)... best eng dus.
  dinsdag 3 maart 2009 @ 10:12:04 #259
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66644143
Sorry Vicky... Is idd wel een aardige hint idd.
pi_66644171
Tutje
  Jubileum moderator dinsdag 3 maart 2009 @ 10:13:22 #261
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_66644180
Jij kan ook zoooo goed geheimen bewaren he BE?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 3 maart 2009 @ 10:14:16 #262
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66644204
Nee, en het boeit mij ook totaal niet. Maar F. wel en ik dacht ineens aan meelezende vrienden.
Vandaar. Als het aan mij ligt schreeuw ik het volgende week uit.
pi_66644245
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 10:14 schreef Brighteyes het volgende:
Nee, en het boeit mij ook totaal niet. Maar F. wel en ik dacht ineens aan meelezende vrienden.
Vandaar. Als het aan mij ligt schreeuw ik het volgende week uit.
dat wil ik ook!! Ben zo blij met de naam.. maar denk dat ik en echtscheiding heb als ik het ga uitschreeuwen... en dan ben ik neit eens getrouwd
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Jubileum moderator dinsdag 3 maart 2009 @ 10:16:18 #264
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_66644255
Ach je verlulde je zondag al, dus.... * Lois kan haar mond wel houden hoor*
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 3 maart 2009 @ 10:18:10 #265
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_66644307
Ik weet het ook al eeuwen Maar ben wel benieuwd of je een jochie of een meisje krijgt BE!
Saartje
  dinsdag 3 maart 2009 @ 10:18:34 #266
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66644322
Ik dacht dat ik het jou al verteld had Lois. Ik weet niet eens meer aan wie ik het wel of niet verteld heb.

Aan de ene kant vind ik het irritant dat ik mijn mond nooit kan houden, aan de andere kant... mss is dat dan mijn 'charme'. Heb ik ook eens iets. Hoewel de meeste mensen het gewoon domweg stom zullen vinden.
  Moderator dinsdag 3 maart 2009 @ 10:22:15 #267
5428 crew  miss_sly
pi_66644412
Ik ben blij dat schaap en ik op een lijn zitten wat dat betreft. Iets verklappen kan gelukkig niet, en dat voelt heerlijk rustig.

Vraagje: ziet jullie buik er iedere dag hetzelfde uit? Even hoog, even laag, even dik of juist dun? Ik heb het idee dat het niet alleen wisselt met kleding, maar dat ook de buik zelf toch echt regelmatig anders eruitziet...maar kan dat wel?
pi_66644440
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 10:22 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben blij dat schaap en ik op een lijn zitten wat dat betreft. Iets verklappen kan gelukkig niet, en dat voelt heerlijk rustig.

Vraagje: ziet jullie buik er iedere dag hetzelfde uit? Even hoog, even laag, even dik of juist dun? Ik heb het idee dat het niet alleen wisselt met kleding, maar dat ook de buik zelf toch echt regelmatig anders eruitziet...maar kan dat wel?
ik heb nu volgens mij een paar billen aan de rechterkant liggen en heb het idee dat ik nu rechts een bobbel heb.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 3 maart 2009 @ 10:24:45 #269
143848 huuphuup
Dorksided
pi_66644488
Hihi BE

Ik wil het ook weten hoor ondanks dat wij de naam nog niet direct bekend gaan maken behalve dat 3 mensen hier het weten zou ik het ook wel van de daken willen schreeuwen volgende week! ik ben zo blij met onze namen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 3 maart 2009 @ 10:25:12 #270
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_66644501
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 10:22 schreef miss_sly het volgende:

Ja hoor en hoe langer je zwanger bent hoe meer wisseling je ziet, de ene keer ben je rechts bv dikker als links, ligt er maar net aan hoe je kleine meid ligt.

Dames met de zweedse IKEA ballen, die dingen zijn ook super vet hé dat trek ik al niet als ik niet zwanger ben, ben er vrijwel iedere keer ziek van geweest als ik die dingen op had, die vette troep komt er hier dus niet meer in.
Mama van Isa en Ties
  dinsdag 3 maart 2009 @ 10:26:24 #271
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_66644538
Ik ben een van de weinigen die beide namen van BE nog níet weet geloof ik

Miss_sly, mijn buik ziet er elke 5 minuten anders uit En dat komt dan dus door de ligging van de baby. Ze ligt wel al met hoofd beneden, maar draait nog regelmatig om d'r as.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  Moderator dinsdag 3 maart 2009 @ 10:27:26 #272
5428 crew  miss_sly
pi_66644565
Maar meiden, jullie zijn al een stuk verder, groter kindje, dus grotere verschillen misschien?
  dinsdag 3 maart 2009 @ 10:29:22 #273
143848 huuphuup
Dorksided
pi_66644616
miss ik heb dat idee ook af en toe hoor
als ik moet plassen kun je heel duidelijk zien dat de kant waar mn blaas zit zeg maar mn baarmoeder omhoog drukt en ik heb ook het idee dat het de ene dag groter lijkt dan de andere.
De VK vertelde me wel dat het logisch is dat je buik 's morgens kleiner is dan 's avonds. Iets met buikspieren die verslappen naarmate de dag vordert enzo. maar volgens mij had k daar ook al last van zonder baby
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 3 maart 2009 @ 10:36:16 #274
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_66644852
Andere verklaring dan, ´s ochtend word je wakker en zijn je darmen rustig en nagenoeg leeg, gedurende dag eet en drink je en gaan die dingen hun werk doen..... misschien helpt dat ook mee?
Mama van Isa en Ties
  dinsdag 3 maart 2009 @ 10:37:25 #275
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_66644894
Net effe mijn baas op de hoogte gesteld. Hij werd helemaal mooshy
Goedgekeurd dus!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_66644906
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 10:37 schreef RockabeIIa het volgende:
Goedgekeurd dus!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 3 maart 2009 @ 10:38:28 #277
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66644925
Ik heb dat ook hoor miss. Gisterenochtend stond ik me nog tegen F. te verbazen over hoe klein mijn buik nog was en nauwelijks op viel en een uurtje later zat ik op de fiets en toen voelde het alsof hij op springen stond.
  dinsdag 3 maart 2009 @ 10:39:00 #278
143848 huuphuup
Dorksided
pi_66644942
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 10:37 schreef RockabeIIa het volgende:
Goedgekeurd dus!

yaaay!

mijn baas is nog steeds niet terug in NL hij moet echt gaan opschieten nu anders moet ik het wel over de mail doen en dat is blagh. En ik heb al een buik en alles hij ziet me aankomen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 3 maart 2009 @ 10:39:34 #279
190853 RockabeIIa
pi_66644955
Lucht BE, een heleboel LUCHT
  dinsdag 3 maart 2009 @ 10:41:36 #280
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66645014
Leuk Rocka!
  dinsdag 3 maart 2009 @ 10:42:09 #281
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66645027
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 10:39 schreef RockabeIIa het volgende:
Lucht BE, een heleboel LUCHT
Nee, meer spierspanningen volgens mij. Die lucht had ik vooral met een week of 6-7-8. Toen kon je mij echt aan een touwtje in de lucht hangen.
pi_66645830
Fijn Rocka
  dinsdag 3 maart 2009 @ 11:50:18 #283
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_66647112
Nou zeg Twinkly, da's ook raar van de huisarts...

Innepin, weet je ook eens hoe het voelt
Devin werd gisteravond ineens ook zwanger ziek, het arme joch stroomde aan alle kanten leeg, zo sneu. Zijn bed, ons bed, de woonkamer, keuken, badkamer, papa, mama.... alles onder de kots, maar ik had veel liever gehad dat het van mij was dan van hem . Gelukkig was hij vanmorgen al een stuk opgeknapt.

Ik voel me alsof alles om me heen zich in slow-motion afspeelt, alsof ik een kop vol watten heb. Ben zo duf als een konijn, ik denk een bijwerking van de nieuwe meds (Primperan). Buikpijn is overigens met de paracetamol goed te bestrijden.

En we denken dat we een zoon krijgen! Zowel M. als ik hebben een voorgevoel en mijn vader roept het ook al weken (die had de vorige keer ook gelijk gekregen). We zien wel, nog een paar weekjes wachten....
.... met gevoel voor drama....
  dinsdag 3 maart 2009 @ 11:58:48 #284
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_66647371
Oh, Kersjes, wat een ellende zeg. Het is maar goed dat je weet waar je het allemaal voor doet he! Hoe lang bleef je nou bij Devin zo ziek? Ook de hele zwangerschap? En is het nu erger of niet?
En een kusje voor Devin van Anna!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_66647790
Miss Sly, ik heb inderdaad ook het idee dat mijn buik per dag heel erg verschilt van vorm en ook wat huup zegt, als ik moet plassen dan is heel duidelijk te zien waar mijn blaas zit.

Ik heb ook echt moeite met de niet te verspreken over het geslacht van de baby. Ik had mijn vriend al zo ver dat hij het wel ook wilde weten maar anderen vertellen wil hij niet. Mij maakt dat opzich niet zoveel uit, gelukkig zei hij dat ik het wel aan mijn moeder mocht vertellen als ik dat wilde dat maakt het toch wat makkelijker aangezien in mijn moeder praktisch iedere dag spreek.

Kersjes wat rot joh
  dinsdag 3 maart 2009 @ 12:21:32 #286
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_66647968
De vorige keer bleef ik elke dag kotsen, t/m de persweeen
Ach ja, de een heeft dit en de ander weer dat (en andere zwangeren hebben weer nergens last van en zitten 9 maanden in een heerlijke roes, zonder pijn en ongemak )
Ik weet uiteraard heel goed waar ik het voor doe, maar het valt me wel zwaarder dit keer. Omdat het lichamelijk kut gaat loopt het geestelijk ook niet lekker. Eraan toe geven gaat niet, ik heb als mama van een veeleisende dreumes tegenwoordig meer verantwoordelijkheden en (dus) ook meer schuldgevoelens en moeilijke momenten.
Eventjes in het kort beschreven, al dat negatieve gespui van (en over) mij steeds moet ook maar eens minderen
.... met gevoel voor drama....
pi_66648036
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 11:50 schreef Kersjes het volgende:
Innepin, weet je ook eens hoe het voelt
Ik voelde me al zo'n aansteller toen ik het opschreef, één keer ziek vergeleken met wat jij moet doorstaan... En dan ook nog je zoontje ziek
  dinsdag 3 maart 2009 @ 12:34:01 #288
143848 huuphuup
Dorksided
pi_66648321
Kers voor jou en voor Devin. Wat rot toch dat het allemaal zo loopt. Lijkt me enorm zwaar voor je.

Ik ben afgevallen volgens mij. Ik dacht al dat mn broeken bij de benen lossig zaten enzo en k moest mn bh een gaatje strakker zetten voor hetzelfde gevoel qua omtrek maarja die buik hè maar de weegschaal zei het vanmorgen ook. Nouja het zal wel, ik eet goed en meer dan genoeg (:')) dus ik ga er vanuit dat het een stuiptrekking is ofzo

-edit-
en voor Innepin! Zielepietje nee hoor, maar dat je er normaal geen last van had maakt het nu niet minder rottig. Ik kan ook niet zo goed meer tegen vettig eten merk ik. En ik heb er gewoon ook echt geen trek meer in. Eten van de afhaalChinees staat me al weken tegen, die vettige lucht alleen al. brrr.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66648575
Huupske, je moet aankomen hoor, niet afvallen!

En het voelt niet zo zeer zwangerschapsgerelateerd verder, wb vettig eten enzo. Ik vermoed dat de opgewarmde pasta de boosdoener is, en dat het gewoon niet goed meer was. En ja, daar heb je dan wel even last van Maar 't gaat vanzelf over, ff doorbijten en dan komt het allemaal wel weer goed hoor.
pi_66648626
Ik ben net langs de apotheek geweest en daar wist de assistente(?) me eigenlijk ook niets te vertellen over mijn Paroxetine gebruik. Ze zei alleen dat het mijn eigen keuze is of ik stop of niet. Maar ja, ik wilde eigenlijk gewoon informatie, of te snel afbouwen niet óók slecht is, en die had ze niet voor me.
Mijn verloskundige wist gister toen ik belde niet wat Paroxetine is. Is het slim om een gynacoloog te bellen?
Het spijt me als ik overdrijf..
Gelukkig hoor ik van jullie ook succes verhalen dus ik ben wel minder gestrest
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  dinsdag 3 maart 2009 @ 12:44:47 #291
143848 huuphuup
Dorksided
pi_66648643
hè bah als er groene korstjes opkomen weggooien die hap nee maar het blijft vervelend. Nu ook nog last van of valt het nu alweer iets mee?

Ja maar nee die buik groeit wel hoor en dat aankomen komt vast vanzelf wel ben ik bang
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 3 maart 2009 @ 12:46:27 #292
143848 huuphuup
Dorksided
pi_66648694
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 12:44 schreef Twinkly het volgende:
Ik ben net langs de apotheek geweest en daar wist de assistente(?) me eigenlijk ook niets te vertellen over mijn Paroxetine gebruik. Ze zei alleen dat het mijn eigen keuze is of ik stop of niet. Maar ja, ik wilde eigenlijk gewoon informatie, of te snel afbouwen niet óók slecht is, en die had ze niet voor me.
Mijn verloskundige wist gister toen ik belde niet wat Paroxetine is. Is het slim om een gynacoloog te bellen?
Ik denk het wel hoor, dat je best even kunt bellen. Het zal jou ten slotte ook een stukje meer rust geven als je weet of het medicijn kwaad kan of niet, lijkt me dat je dan een stuk rustiger kunt afbouwen. En ik vond het afbouwtempo ook vrij rap ja maar ik weet niet of een gyn daar iets zinnigs over kan zeggen verder? Het hangt natuurlijk ook van jouw persoonlijke situatie af enzo. Kaart in ieder geval je eigen twijfels erover ook aan bij de gyn.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66648925
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 12:44 schreef Twinkly het volgende:
ik heb tot een paar jaar terug een flinke tijd aan de citalopram gezeten. volgens mij zit dat ook in paroxetine, als ik de bijsluiter mag geloven. mijn huisarts zei dat het waarschijnlijk niet schadeiljk is in geval van een zwangerschap, maar dat ik als ik zwanger zou worden, toch beter over kon stappen op een ander middel. (hij noemde een naam, maar daar kan ik natuurlijk niet opkomen nu...) helemaal afbouwen hoefde ik dan niet, alleen overstappen.
bij mij is dat gelukkig niet meer van toepassing en ik ben er nu 3 jaar af. (afgebouwd in een half jaar... en dat ging al gauw... had wel "afkickverschijnselen"...)
succes!
pi_66652533
Twinkly, nog niet veel wijzer geworden dus...
Ik zou dan denk ik eens de gyn bellen en eens zien of je het met hem/haar erover kan hebben. Eventueel telefonisch... Je overdrijft niet, ik kan me voorstellen dat je graag "zekerheid" wilt...
  dinsdag 3 maart 2009 @ 15:38:51 #295
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66654687
Ik heb trouwens wel (al?) dat ik soms met lopen al een beetje het gevoel heb zwanger te lopen. Niet dat echte gewaggel hoor, maar zeker als ik hier op mijn werk een tijdje stil heb gezeten dan trekt het zo hier en daar al. Mijn buik en mijn kont/heupen zeg maar.
Sowieso heb ik de laatste dagen aardig wat last van mijn banden. Gisteren met zwemmen kreeg ik ook ineens kramp bij mijn buik.
pi_66655063
Heeft iemand enig idee of je een voedingskussen ook echt gebruikt? Ze zijn namelijk deze week in de aanbieding bij de Hema..
pi_66655125
een collega van mij gebruikte hem wel veel...
  dinsdag 3 maart 2009 @ 15:50:26 #298
190853 RockabeIIa
pi_66655146
Alleen al om lekker half op te slapen Ti-Amo <3
Ik had een zelfgemaakte en was er superblij mee (vooral als hoogzwangere)
  dinsdag 3 maart 2009 @ 15:53:42 #299
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_66655296
Ik had er bij Noah geen en heb hem niet gemist. Maar wie weet als ik hem wel had gehad had ik hem onmisbaar gevonden Toch heb ik er nu weer geen.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  dinsdag 3 maart 2009 @ 15:57:17 #300
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66655445
Ik heb hem ook in bed gehad om lekker tussen je benen te leggen en je buik te stutten zo tegen het eind.
En er zijn meiden die er echt bij zweren voor de bv in het begin.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')