15.6 idd. Je kunt op mn ticker klikkenquote:Op maandag 2 maart 2009 19:44 schreef miss_sly het volgende:
Senna wordt ook wel gegeven als jongensnaam. Ik vind het persoonlijk wel een echte meisjesnaam, en een erg mooie
huup, ik vind jouw ticker altijd wat moeilijk te lezenIs het nog 24 weken 1 dag te gaan? Dus dan ben je 15w6d?
Ik ben nu 18w3d, dus dat valt inderdaad best mee hoor qua verschil.
Vraag ik me ook af maar ergens dacht ik wel gelezen te hebben dat het er vooral voor is als je kindje zichzelf nog niet zo goed kan warmhouden. Ik heb er inmiddels 1 gekregen met kruikezak van de Hema, die ander koop ik er zelf wel bij. Is niet zo duur dus ach.quote:Op maandag 2 maart 2009 20:26 schreef tessie het volgende:
Ik ben me aan het verdiepen in die baby uitzetlijst (ooh we moeten nog zoveel!), maar nu zie ik staan dat je 2 kruiken moet hebben... is dat ook in de zomer echt nodig?
Als mijn naam in de OP blauw wordt geloof ik het!quote:
Wij hebben alleen de eerste week 2 kruiken gebruikt en toen was het best wel koud. Ik denk dat je in de zomer wel genoeg hebt aan 1. Je hoeft trouwens geen kruikenzakken te kopen, een hydrofielluier voldoet prima als kruikenzak....quote:Op maandag 2 maart 2009 20:26 schreef tessie het volgende:
Ik ben me aan het verdiepen in die baby uitzetlijst (ooh we moeten nog zoveel!), maar nu zie ik staan dat je 2 kruiken moet hebben... is dat ook in de zomer echt nodig?
quote:Op maandag 2 maart 2009 20:56 schreef tessie het volgende:
Hm dan hou ik het idd wel bij eentje.... Maar wel een kruikenzak, want ik heb een hele schattige gezien haha
quote:Op maandag 2 maart 2009 20:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
en je ziet er bijna niets van, want hij ligt onder de dekens...
![]()
Ik heb gisteren aangegeven dat ik het afbouwschema wel erg snel vond gaan, ik maak me zorgen wat voor invloed een plotseling serotonine-tekort heeft, maar volgens mijn huisarts moet het zo snel mogelijk..quote:Op maandag 2 maart 2009 21:11 schreef Nijna het volgende:
Twinkly, doe je rustig aan afbouwen... Misschien anders iets rustiger aan afbouwen?
Is het niet mogelijk om eventueel een lage dosering te blijven slikken? (ik slik zelf fluoxetine, nog maar 10 mg, maar laatste stoppoging was niet succesvol, zit wel te denken om tegen het eind van de zwangerschap toch weer te proberen om te stoppen, ook in overleg met huisarts en vk)
Omdat ik gewoon simpelweg niet zonder kan, ben ik toendertijd overgestapt op aanraden van gyn en psych op fluoxetine.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 08:00 schreef Twinkly het volgende:
Ik heb gisteren aangegeven dat ik het afbouwschema wel erg snel vond gaan, ik maak me zorgen wat voor invloed een plotseling serotonine-tekort heeft, maar volgens mijn huisarts moet het zo snel mogelijk..
Wat ik jammer vind is dat ik een jaar geleden al aan mijn huisarts aangegeven heb binnenkort zwanger te willen worden en toen heb ik gevraagd of ik dan niet al moet gaan afbouwen met Paroxetine. Toen zei hij dat het een van de veilige middelen is en dat er helemaal geen reden tot zorg is. Ik maakte me toch zorgen toen ik zwanger bleek en heb het dus gisteren toch over mijn Paroxetine gebruik gehad en toen kreeg ik het verwijt dat ik allang gestopt had moeten zijn voor de zwangerschapdus hij zegt ineens iets heel anders....
dat wil ik ook!! Ben zo blij met de naam.. maar denk dat ik en echtscheiding heb als ik het ga uitschreeuwen... en dan ben ik neit eens getrouwdquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:14 schreef Brighteyes het volgende:
Nee, en het boeit mij ook totaal niet. Maar F. wel en ik dacht ineens aan meelezende vrienden.
Vandaar. Als het aan mij ligt schreeuw ik het volgende week uit.
ik heb nu volgens mij een paar billen aan de rechterkant liggen en heb het idee dat ik nu rechts een bobbel heb.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:22 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben blij dat schaap en ik op een lijn zitten wat dat betreft. Iets verklappen kan gelukkig niet, en dat voelt heerlijk rustig.
Vraagje: ziet jullie buik er iedere dag hetzelfde uit? Even hoog, even laag, even dik of juist dun? Ik heb het idee dat het niet alleen wisselt met kleding, maar dat ook de buik zelf toch echt regelmatig anders eruitziet...maar kan dat wel?
Ja hoor en hoe langer je zwanger bent hoe meer wisseling je ziet, de ene keer ben je rechts bv dikker als links, ligt er maar net aan hoe je kleine meid ligt.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:22 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben blij dat schaap en ik op een lijn zitten wat dat betreft. Iets verklappen kan gelukkig niet, en dat voelt heerlijk rustig.
Vraagje: ziet jullie buik er iedere dag hetzelfde uit? Even hoog, even laag, even dik of juist dun? Ik heb het idee dat het niet alleen wisselt met kleding, maar dat ook de buik zelf toch echt regelmatig anders eruitziet...maar kan dat wel?
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:37 schreef RockabeIIa het volgende:
Net effe mijn baas op de hoogte gesteld. Hij werd helemaal mooshy![]()
Goedgekeurd dus!
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:37 schreef RockabeIIa het volgende:
Net effe mijn baas op de hoogte gesteld. Hij werd helemaal mooshy![]()
Goedgekeurd dus!
Nee, meer spierspanningen volgens mij. Die lucht had ik vooral met een week of 6-7-8. Toen kon je mij echt aan een touwtje in de lucht hangen.quote:
Ik voelde me al zo'n aansteller toen ik het opschreef, één keer ziek vergeleken met wat jij moet doorstaan... En dan ook nog je zoontje ziekquote:
Ik denk het wel hoor, dat je best even kunt bellen. Het zal jou ten slotte ook een stukje meer rust geven als je weet of het medicijn kwaad kan of niet, lijkt me dat je dan een stuk rustiger kunt afbouwen. En ik vond het afbouwtempo ook vrij rap ja maar ik weet niet of een gyn daar iets zinnigs over kan zeggen verder? Het hangt natuurlijk ook van jouw persoonlijke situatie af enzo. Kaart in ieder geval je eigen twijfels erover ook aan bij de gyn.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:44 schreef Twinkly het volgende:
Ik ben net langs de apotheek geweest en daar wist de assistente(?) me eigenlijk ook niets te vertellen over mijn Paroxetine gebruik. Ze zei alleen dat het mijn eigen keuze is of ik stop of niet. Maar ja, ik wilde eigenlijk gewoon informatie, of te snel afbouwen niet óók slecht is, en die had ze niet voor me.
Mijn verloskundige wist gister toen ik belde niet wat Paroxetine is. Is het slim om een gynacoloog te bellen?
Het spijt me als ik overdrijf..![]()
Gelukkig hoor ik van jullie ook succes verhalen dus ik ben wel minder gestrest
ik heb tot een paar jaar terug een flinke tijd aan de citalopram gezeten. volgens mij zit dat ook in paroxetine, als ik de bijsluiter mag geloven. mijn huisarts zei dat het waarschijnlijk niet schadeiljk is in geval van een zwangerschap, maar dat ik als ik zwanger zou worden, toch beter over kon stappen op een ander middel. (hij noemde een naam, maar daar kan ik natuurlijk niet opkomen nu...) helemaal afbouwen hoefde ik dan niet, alleen overstappen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:44 schreef Twinkly het volgende:
Ik ben net langs de apotheek geweest en daar wist de assistente(?) me eigenlijk ook niets te vertellen over mijn Paroxetine gebruik. Ze zei alleen dat het mijn eigen keuze is of ik stop of niet. Maar ja, ik wilde eigenlijk gewoon informatie, of te snel afbouwen niet óók slecht is, en die had ze niet voor me.
Mijn verloskundige wist gister toen ik belde niet wat Paroxetine is. Is het slim om een gynacoloog te bellen?
Het spijt me als ik overdrijf..![]()
Gelukkig hoor ik van jullie ook succes verhalen dus ik ben wel minder gestrest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |