quote:
quote:Een verrassende Gardasilstudie-uitkomst is: Meisjes/vrouwen, op het moment van vaccinatie met de HPV-vaccinstammen besmet, lopen maar liefst 44,6% meer kans op het ontwikkelen van baarmoederhalskanker… Voorafgaand aan de vaccinaties worden ontvangsters niet op aanwezigheid van deze HPV-stammen getest.
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:10 schreef ChipsZak. het volgende:
Dit is een heel goed linkje erover mochten mensen zich nog willen inlezen oid.
[..]
Bij onze huisarts werd wel een uitstrijkje gemaakt; ieder half jaar.......quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:41 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ze maakten geen uitstrijkje, maar deden bij de huisarts een inwendige controle. Wel even heel iets anders.
Ik ben blij dat onze dochter nog niet oud genoeg is. Ik zou nu denk ik ook graag willen dat ze ervoor zou kiezen het niet te doen. Tegen de tijd dat ze 12 is, is er vast meer bekend hierover.
Tamelijk duur en onnodig onderzoek ieder half jaar. En uitzonderlijk.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:21 schreef childintime het volgende:
[..]
Bij onze huisarts werd wel een uitstrijkje gemaakt; ieder half jaar.......
Ik las ergens dat een uitstrijkje ongeveer 22 euro kost. Zo duur vind ik dat niet, gezien alle ellende die ermee onderschept kan worden.quote:Op zondag 8 maart 2009 10:41 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Tamelijk duur en onnodig onderzoek ieder half jaar. En uitzonderlijk.
Maar die negatieve verhalen komen toch wel ergens vandaan denk ik dan zo..... Ik zou mezelf in ieder geval niet willen laten inspuiten met een middel wat nog niet uitgebreidt genoeg is getest op mensen. Waarvan nog niet zeker is wat de gevolgen ervan op lange termijn zijn......quote:Op zondag 8 maart 2009 15:39 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Ik heb het van de week op de poli nagevraagd bij onze eigen gyneacologen in huis. Allemaal zijn ze voor inenten en vinden ze het jammer dat er zoveel negatieve dingen in de media over het enten terecht zijn gekomen.
Oudste is nu 13 [en een half] en ik heb haar er nog niets over horen vertellen. Het is ook nog niet het moment geweest om er naar te vragen, maar tegen die tijd zullen we wel via haar, of haar moeder, te horen krijgen voor wanneer ze is opgeroepen.
idd ik zou ook geen proefpersoon willen zijn want daar komt het op neer.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:58 schreef childintime het volgende:
[..]
Maar die negatieve verhalen komen toch wel ergens vandaan denk ik dan zo..... Ik zou mezelf in ieder geval niet willen laten inspuiten met een middel wat nog niet uitgebreidt genoeg is getest op mensen. Waarvan nog niet zeker is wat de gevolgen ervan op lange termijn zijn......
misschien ook niet want niet alles word naar buiten gebracht zoals wel meer dingen.quote:Op maandag 9 maart 2009 09:41 schreef Ticootje het volgende:
en over 10 jaar weten we misschien wat de gevolgen zijn op langere termijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |