Het grote voordeel is dat deze chat niet hoeft dood te lopen als het vrijdag wordt!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:35 schreef Dimitri_ het volgende:
Dit is voor slap geouwehoer over de beurs, beursvloer voor serieus geleuter.
Nou, nou. Waarom zou je dat willen?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:56 schreef simmu het volgende:
ik sleep deze discussie hiernaartoe: 1000 manieren om je buurman te vergiftigen
geen idee, omdattie kippen heeft en jij niet? (Ik woon in drenthequote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:00 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Nou, nou. Waarom zou je dat willen?
Hoe weet je eigenlijk zeker dat het door de kredietcrisis komt dat je nix meer te doen hebt?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:01 schreef laforest het volgende:
Nou door die krediet crisis is er amper meer werk te doen, klanten blijven weg, gewoon helemaal dood op het werk. Ik verveel me de tering op het werk!! Maar ik rkijg wel gewoon volle pond doorbetaald.
Ik zit een beetje op Fok! E-mail m'n vrienden, text mijn vriendin, beetje eBay shoppen enzo
En jullie?
Ben je ook geraakt door de crisis en zijn er geen klanten meer? Geen werk te doen? VERVEEL JE JE OOK DOOD??
Neequote:
kloptquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:12 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
btw, niets doen is ZWAAR, na een weekje of 2 ga je er kapot aan.
Overal zie je wervingstops.quote:Op zondag 1 maart 2009 16:52 schreef Northside het volgende:
Plus dat er geen nieuwe mensen meer worden aangenomen. Bij alle grote ICT-dienstverleners is er een wervingsstop ingesteld, tenzij je ECHT unieke skills hebt. Binnen nu en 6 maanden vliegen er daar ook mensen uit en dan begint het feest pas echt.
faith you must have, my lordquote:
recruiter?quote:Op zondag 1 maart 2009 17:46 schreef laforest het volgende:
Ik krijg dagelijks zoveel nieuwe cv's onder mijn ogen, maar ja wat moet je er mee in deze bare tijd.
quote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:34 schreef simmu het volgende:
heren, zo schiet het niet op. jullie chatten te weinig. hier is de oplossing:
heh, ik heb geluisterd, maar het wieffie komt een snifje nep over. doe dan deze echte dames:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |