Dat wil ik hier niet zeggen, maar bij een heel groot bedrijfquote:
Op Fok!? Of werk je bij de sociale dienst?quote:
Kun je niet een cursus volgen of een boek gaan bestuderen zodat je op termijn hogerop kan komen?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:06 schreef Nadinarama het volgende:
Ik verveel mij ook te pletter. En doe precies het zelfde. De dagen zijn lang en na het werk ben ik gaar van het niksdoen. Internet heb ik nu wel gezien.
Dat heb ik dus ook. Eerst had ik er totaal geen tijd voor en nu heb ik zoveel tijd dat ik er helemaal ziek van ben.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:06 schreef Nadinarama het volgende:
Ik verveel mij ook te pletter. En doe precies het zelfde. De dagen zijn lang en na het werk ben ik gaar van het niksdoen. Internet heb ik nu wel gezien.
Welke tak werk je dan? Financiële dienstverlening?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:06 schreef laforest het volgende:
[..]
Dat wil ik hier niet zeggen, maar bij een heel groot bedrijf
Ach tuurlijk ieder bedrijf kan falliet maar ik weet zeker dat ons bedrijf het wel overleefd, ze hebben net een voor bijna een miljard geinvesteerd waarvan 150 miljoen in China.
Ja, Bank of Scotland had ook een paar miljard geinvesteerd in ABNAmroquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:06 schreef laforest het volgende:
[..]
Ach tuurlijk ieder bedrijf kan falliet maar ik weet zeker dat ons bedrijf het wel overleefd, ze hebben net een voor bijna een miljard geinvesteerd waarvan 150 miljoen in China.
Ik ben een erg pro-actief mens, en druk op zoek naar een nieuwe utidaging. Cursus doe ik al online, maar 8 uur achter elkaar, op een gegeven moment ben je helemaal daas. Mijn werkgever interesseert het niks. Ik heb het overduidelijk aangegeven.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:08 schreef eleusis het volgende:
[..]
Kun je niet een cursus volgen of een boek gaan bestuderen zodat je op termijn hogerop kan komen?
Ik vind het zo raar dat mensen niks gaan doen. Niet praktisch voor je werkgever maar ook niet voor jezelf. Tijd weg, niets bereikt.
dan zou je het toch druk moeten hebben?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:06 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja en nee.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:34 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
dan zou je het toch druk moeten hebben?
Applicatie ontwikkeling en exploitatie... Vooralsnog zitten we nog tot de zomervakantie helemaal volgeboekt, dat hebben we nog nooit gehad... als een nieuwe opdracht doorgaat (het lijkt er wel op) zelfs tot ver daarna..quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:07 schreef laforest het volgende:
[..]
Op Fok!? Of werk je bij de sociale dienst?
Ja lijkt me een goed planquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ah een AEX slowchat.
Voor serieuze verhalen omtrent de kredietcrisis op 't werk: Kredietcrisis op je werk (deel II) Dan kunnen we ons hier kapot vervelen.
Ja dat is inderdaad irritant. Gelukkig heb ik mijn eigen kantoor, dat scheelt dan wel weerquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:51 schreef Northside het volgende:
Hier ook dagenlang niets doen... en veel mensen samen met mij. Als er weer eens iets binnenkomt duikt iedereen als hongerige wolven er bovenop, met als resultaat weer 1 of 2 mensen die aan de slag kunnen en de rest van de massa die weer kan gaan afstompen op de "werk"plek.
De perspectieven voor de toekomst zijn nul komma nul (8)
Ik heb een vast maandsalaris en krijg overuren betaald.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:11 schreef Pool het volgende:
Eigenlijk triest dat je moet blijven zitten met z'n allen. In drukke tijden wordt in de financiële sector verwacht dat je 's avonds tot lang moet blijven werken, deals afronden, etc. Dan word je zogenaamd niet betaald voor je aantal uren, maar om te zorgen dat af komt wat af moet.
Maar als de tijden dan slecht zijn en alles is af wat af moet, ja, dan moet je ineens wel de uren uitzitten waarvoor je betaald wordt.
Enterprise IS multiple choice van Guah zometeen om 18:30quote:
Dat vak heb ik ook gehad. Eitje. Ken ik jouquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:24 schreef eleusis het volgende:
[..]
Enterprise IS multiple choice van Guah zometeen om 18:30
Kan me niet voorstellen dat ik dat niet haal...
Dat is wel lekker idd, maar jij hebt het druk, dus waarom kom je je hier dan dood vervelen??quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:24 schreef eleusis het volgende:
[..]
Enterprise IS multiple choice van Guah zometeen om 18:30
Kan me niet voorstellen dat ik dat niet haal...
nopequote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heb je vanavond gekookt, huisvrouw simmu?
proxy, vpn ftwquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:31 schreef Dulk het volgende:
had ik hier maar wat aan, maar forum.fok is geblokt op mijn werk
die zit hier meer in [dig]. selene's vader, mijn geregistreerd partnerquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
sangdrax?
Heh, voor mij niet. Klanten hebben de hele week door internet- en voip-problemenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het is zaterdag, dat is een vrije dag.
Mooie naam!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:35 schreef simmu het volgende:
heh, ik zit met sangdrax te babbelen, en we zijn uit de naam voor een volgend kindje als het een jongetje wordt: Anton Eduard Xavier
Mooie namen, maar bij Anton denk ik toch altijd meteen weer aan Jiskefets Dierenwinkelquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:35 schreef simmu het volgende:
heh, ik zit met sangdrax te babbelen, en we zijn uit de naam voor een volgend kindje als het een jongetje wordt: Anton Eduard Xavier
Ja hallo, een AEX SC niet?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:14 schreef superworm het volgende:
[..]
Dat moet over de beurs gaan right?
Het grote voordeel is dat deze chat niet hoeft dood te lopen als het vrijdag wordt!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:35 schreef Dimitri_ het volgende:
Dit is voor slap geouwehoer over de beurs, beursvloer voor serieus geleuter.
Nou, nou. Waarom zou je dat willen?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:56 schreef simmu het volgende:
ik sleep deze discussie hiernaartoe: 1000 manieren om je buurman te vergiftigen
geen idee, omdattie kippen heeft en jij niet? (Ik woon in drenthequote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:00 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Nou, nou. Waarom zou je dat willen?
Hoe weet je eigenlijk zeker dat het door de kredietcrisis komt dat je nix meer te doen hebt?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:01 schreef laforest het volgende:
Nou door die krediet crisis is er amper meer werk te doen, klanten blijven weg, gewoon helemaal dood op het werk. Ik verveel me de tering op het werk!! Maar ik rkijg wel gewoon volle pond doorbetaald.
Ik zit een beetje op Fok! E-mail m'n vrienden, text mijn vriendin, beetje eBay shoppen enzo
En jullie?
Ben je ook geraakt door de crisis en zijn er geen klanten meer? Geen werk te doen? VERVEEL JE JE OOK DOOD??
Neequote:
kloptquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:12 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
btw, niets doen is ZWAAR, na een weekje of 2 ga je er kapot aan.
Overal zie je wervingstops.quote:Op zondag 1 maart 2009 16:52 schreef Northside het volgende:
Plus dat er geen nieuwe mensen meer worden aangenomen. Bij alle grote ICT-dienstverleners is er een wervingsstop ingesteld, tenzij je ECHT unieke skills hebt. Binnen nu en 6 maanden vliegen er daar ook mensen uit en dan begint het feest pas echt.
faith you must have, my lordquote:
recruiter?quote:Op zondag 1 maart 2009 17:46 schreef laforest het volgende:
Ik krijg dagelijks zoveel nieuwe cv's onder mijn ogen, maar ja wat moet je er mee in deze bare tijd.
quote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:34 schreef simmu het volgende:
heren, zo schiet het niet op. jullie chatten te weinig. hier is de oplossing:
heh, ik heb geluisterd, maar het wieffie komt een snifje nep over. doe dan deze echte dames:quote:
ik ook. kindje ligt vredig te spelen in de gym en vind alles best zolang ik maar niet verdwijn......quote:Op maandag 2 maart 2009 09:27 schreef laforest het volgende:
Mogguh mensen, ik verveel me al weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |