oeps, je cynisme was te subtiel voor mij op de vroege ochtend ..quote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:19 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Sorry, ik zal de volgende keer een [ironie]-tag plaatsen, goed?
Vroege ochtend? Het is half twaalf, hoorquote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:22 schreef moussie het volgende:
[..]
oeps, je cynisme was te subtiel voor mij op de vroege ochtend ..
Ik heb tegenwoordig een langere aanlooptijd nodig .. vandaarquote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:27 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Vroege ochtend? Het is half twaalf, hoor
Riegfenstahl heeft haar hele leven volgehouden dat haar films geen propaganda waren, maar kunstzinnige opnamen, pure documentaires. Ik heb ze allebei bekeken en ik vind er wel iets in zitten. Ze probeert het geheel toch redelijk neutraal over te brengen, alleen helpt het onderwerp niet echt mee daarbijquote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:50 schreef RM-rf het volgende:
Zware belediging voor Leni Riefenstahl trouwens
Dat doet Wilders wel degelijk.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:11 schreef msnk het volgende:
[..]
Ja wat is kritisch? Wat Wilders doet vind ik persoonlijk niet 'kritisch aan de kaak stellen' maar een stel soera's uit een zeer oude tijd fout vertalen en verkeerd interpreteren, zo niet met opzet vervalsen. Als jij dat kritisch herzien vindt...
Ik vind persoonlijk Riefenstahl een van de grootste filmers van de 20e eeuw...quote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:52 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Riegfenstahl heeft haar hele leven volgehouden dat haar films geen propaganda waren, maar kunstzinnige opnamen, pure documentaires. Ik heb ze allebei bekeken en ik vind er wel iets in zitten. Ze probeert het geheel toch redelijk neutraal over te brengen, alleen helpt het onderwerp niet echt mee daarbij
Volgens mij beweert niemand dat de beelden in Fitna niet waar zijn.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:26 schreef JohnDope het volgende:
Ik heb net even een paar minuten van Fitna gezien, maar wat ik tot nu toe heb gezien is gewoon de waarheid.
ALLE GRONINGERS TERUG NAAR FRIESLAND.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:36 schreef Igen het volgende:
[..]
Volgens mij beweert niemand dat de beelden in Fitna niet waar zijn.
Daar gaat het dan ook helemaal niet om. Het gaat om onterechte generalisaties. Je kan voor elke mening wel voorbeelden vinden van een enkel geval hier en daar om die mening te "onderbouwen".
Ik kan ook wel beweren dat alle Groningers geestelijk gestoorde psychopatische moordenaars zijn. Kijk maar naar dat homofeestje waar die vent anderen opzettelijk met aids besmette, dat is ook de waarheid.
Dit, was ook echt het eerste wat ik dacht toen ik het zag. Werkstuk op middelbare school niveau. Iedereen die een beetje handig is gooit zoiets in een middag in elkaar. Dat zegt natuurlijk wel het een en ander over Wilders, die had er maaaaaaaaaaaaaaaaaaaanden voor nodigquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:04 schreef ehqo het volgende:
[..]
Het is meer een soort bewegend collage van YouTube filmpjes. Op de middelbare school krijg je er een mooie krul voor denk ik, maar iedereen die maar iets van film afweet pist in zijn broek van het lachen. Documentaire is echt een te groot woord.
Dit zijn fags, die fags mollen. Een wereld van verschil.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:36 schreef Igen het volgende:
[..]
Volgens mij beweert niemand dat de beelden in Fitna niet waar zijn.
Daar gaat het dan ook helemaal niet om. Het gaat om onterechte generalisaties. Je kan voor elke mening wel voorbeelden vinden van een enkel geval hier en daar om die mening te "onderbouwen".
Ik kan ook wel beweren dat alle Groningers geestelijk gestoorde psychopatische moordenaars zijn. Kijk maar naar dat homofeestje waar die vent anderen opzettelijk met aids besmette, dat is ook de waarheid.
Dit zijn criminelen, die criminelen mollen. Ook een wereld van verschil.quote:Of dat alle Amsterdammers wrede moordzuchtige criminelen zijn. Kijk maar naar die afrekeningen. Die zijn ook "de waarheid".
Okee, als je het zo draait...quote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:41 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dit zijn fags, die fags mollen. Een wereld van verschil.
[..]
Dit zijn criminelen, die criminelen mollen. Ook een wereld van verschil.
Die gast die dat gedaan heeft, is toch goed aangepakt.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:46 schreef Igen het volgende:
[..]
Okee, als je het zo draait...
Alle Amerikanen zijn ook geestelijk gestoorde brutale moordenaars. Kijk maar naar die man die met een sniper willekeurig onschuldige medeburgers afknalde.
Zo beter?
Ja? En? Er is toch ook niks mis mee om bijvoorbeeld haatpredikende imams een beroepsverbod op te leggen of op een andere manier te straffen?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:47 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Die gast die dat gedaan heeft, is toch goed aangepakt.
Dat helpt niet, want de basis van de islam is het doden van Joden en ongelovigen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:52 schreef Igen het volgende:
[..]
Ja? En? Er is toch ook niks mis mee om bijvoorbeeld haatpredikende imams een beroepsverbod op te leggen of op een andere manier te straffen?
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:56 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat helpt niet, want de basis van de islam is het doden van Joden en ongelovigen.
Gaan we weer.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:56 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat helpt niet, want de basis van de islam is het doden van Joden en ongelovigen.
Voor de zoveelste keer: Hitler had moslims als bondgenoot, alleen dat leerden ze je niet op school.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:36 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Gaan we weer.
Even de vraag nog van vorige week, die je nog niet beantwoord had:
Hoe komt het dat, in de afgelopen honderden jaren, Joden onderdrukt werden in het Christelijke Europa (wat uitliep op een Holocaust) en daarnaast Joden vrij waren om te geloven wat ze wilden in Islamtische regimes?
Hmm? Of past dat niet in je 'visie'?
Leuk en aardig, maar dat verklaart nog steeds niet waarom er honderden, nee, duizenden jaren, Joden vrijer waren in Islamitische regimes dan in Christelijke regimes.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:46 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Voor de zoveelste keer: Hitler had moslims als bondgenoot, alleen dat leerden ze je niet op school.
http://tellthechildrenthetruth.com/
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:56 schreef JohnDope het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |