Nou inderdaad. Wat dat betreft is CNN net zo politiek correct als de NOS. Terwijl er zeker in de VS aardig wat mensen zullen zijn die het met Wilders eens zijn.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:52 schreef tho_Omas het volgende:
Ze doen blijkbaar goed hun best objectief te zijn.
Er lopen inderdaad genoeg idioten rond in de VS.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:01 schreef Disorder het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Wat dat betreft is CNN net zo politiek correct als de NOS. Terwijl er zeker in de VS aardig wat mensen zullen zijn die het met Wilders eens zijn.
Zo al weer een beetje afgekoeld?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:03 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Er lopen inderdaad genoeg idioten rond in de VS.
Het is meer een soort bewegend collage van YouTube filmpjes. Op de middelbare school krijg je er een mooie krul voor denk ik, maar iedereen die maar iets van film afweet pist in zijn broek van het lachen. Documentaire is echt een te groot woord.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:58 schreef buachaille het volgende:
Heeft die kerel ook nog uitgelegd waarom het een nazi-propagandafilm zou zijn? Ik heb zelf Fitna niet gezien maar ik begrijp van anderen dat het een door Wilders aan elkaar gepraatte documentaire is.
Nou dan had Wilders kunnen beantwoorden dat zijn film zeker niet te vergelijken is met nazi-propaganda omdat dat veel knapper gemaakt is: http://en.wikipedia.org/wiki/Triumph_of_the_Willquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:04 schreef ehqo het volgende:
Het is meer een soort bewegend collage van YouTube filmpjes. Op de middelbare school krijg je er een mooie krul voor denk ik, maar iedereen die maar iets van film afweet pist in zijn broek van het lachen. Documentaire is echt een te groot woord.
Ja, makkelijk. Maar eigenlijk vind ik de aandacht die Fitna krijgt buitenproportioneel.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:08 schreef buachaille het volgende:
[..]
Nou dan had Wilders kunnen beantwoorden dat zijn film zeker niet te vergelijken is met nazi-propaganda omdat dat veel knapper gemaakt is: http://en.wikipedia.org/wiki/Triumph_of_the_Will
Tja. Weinig diepgaande analyse. En Wilders leutert ook uit z'n nek. Want hij zou prima over doorgeslagen Christenen wat beelden kunnen verzamelen, b.v. de Lord's Resistance Army uit Soedan.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:51 schreef YeahBabyYeahYeah het volgende:
CNN : U maakt geen gebruik van de vrijheids van menings uiting maar de vrijheid van haatzaaien.
Wat een onzin, in Africa is "Lord" een ander woord voor een rebellenleider / warlord. En dan nog, mocht men christelijk zijn, niemand in het westen zal of kan zich kunnen identificeren met dat legertje in Sudan (waar een paar honderd Djanjaweed's tegenover staan). Itt de bevolking van West-Amsterdam die zich zonder problemen kan identificeren met de haatbaarden uit Afghanistan of waar dan ook een jihad gevoerd mag worden. Zoek maar weer eens een ander vergezocht voorbeeld, op de maan of zo!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:14 schreef Iblis het volgende:
Tja. Weinig diepgaande analyse. En Wilders leutert ook uit z'n nek. Want hij zou prima over doorgeslagen Christenen wat beelden kunnen verzamelen, b.v. de Lord's Resistance Army uit Soedan.
En voor Geert: Het vijfde Bijbelboek in het Engels is Deuteronomy, niet djoeterownomi-oem.
Daar komt vanzelf een einde aanquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:20 schreef controlaltdelete het volgende:
Men is weer fijn aan het demoniseren ditmaal Geert ipv Pim.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:23 schreef buachaille het volgende:
[..]
Wat een onzin, in Africa is "Lord" een ander woord voor een rebellenleider / warlord. En dan nog, mocht men christelijk zijn, niemand in het westen zal of kan zich kunnen identificeren met dat legertje in Sudan (waar een paar honderd Djanjaweed's tegenover staan). Itt de bevolking van West-Amsterdam die zich zonder problemen kan identificeren met de haatbaarden uit Afghanistan of waar dan ook een jihad gevoerd mag worden. Zoek maar weer eens een ander vergezocht voorbeeld, op de maan of zo!
In Nederland is juist de Islam die probeert een apartheidsregime in te voeren tussen moslims en niet-moslims. Zie bijvoorbeeld haatbaard Marcouch!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:24 schreef YeahBabyYeahYeah het volgende:
Ach ja in de VS kennen ze meer Anti Multi Culturele zoals de KKK
Die houden er ook niet van als Culturen met elkaar vermengen.
Dus CNN heeft wat meer ervaring met dit soort gasten
Wilders en afkoelen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:04 schreef buachaille het volgende:
[..]
Zo al weer een beetje afgekoeld?
Wat een onzin, LORD staat voor leider in het pidgin. Duidelijk een gevalletje vertaalproblematiek van westerlingen die denken dat ze engels spreken. Dat legertje is net zo christelijk als dat de VVD in Nederland Christelijk is, Rutte is tenslotte ook vernoemd naar een apostel.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:25 schreef YeahBabyYeahYeah het volgende:
Uhhh iedereen weet dat de Army of the Lord een Christelijke Terreur Organisatie is.
Net zoals de KKK in Amerika
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:25 schreef buachaille het volgende:
[..]
In Nederland is juist de Islam die probeert een apartheidsregime in te voeren tussen moslims en niet-moslims. Zie bijvoorbeeld haatbaard Marcouch!
En ik als autochtonen blanke man met het uiterlijk van een ariër mag niet met een moslims trouwen alleen omdat ik mijn voorhuidje nog heb. ISLAM = NAZI'S!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |