Ik zie geen probleem.quote:
Kan dat niet gewoon in het Everse of FC Zwolle topic? Of is er nog geen Everse topic?quote:Op maandag 2 maart 2009 14:21 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Je moet wel vertellen wat er mis is
Dit is zo mooi dat het wel een topic waard is. Ontslagen worden omdat je overgeslagen bent met de bittergarnituurquote:Op maandag 2 maart 2009 17:06 schreef Grulez het volgende:
[..]
Kan dat niet gewoon in het Everse of FC Zwolle topic? Of is er nog geen Everse topic?
Dat blijkt niet uit de tt, maar ok.quote:Op maandag 2 maart 2009 17:11 schreef Breach het volgende:
[..]
Dit is zo mooi dat het wel een topic waard is. Ontslagen worden omdat je overgeslagen bent met de bittergarnituur
Nee, dit nieuws kan best apart.quote:Op maandag 2 maart 2009 17:06 schreef Grulez het volgende:
[..]
Kan dat niet gewoon in het Everse of FC Zwolle topic? Of is er nog geen Everse topic?
Een Feyenoorder die vuige taal schuwt? Dat is ook weer iets nieuws.quote:Op maandag 2 maart 2009 09:33 schreef jorienvdherik het volgende:
[Frankrijk] Ligue 1 (2008-2009)
Taalgebruik
Geen bron, kunnen weg uit het transfergeruchten topic.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Marc Brys > FC Den Bosch
Gert Kruys > FC Den Bosch
Peter Boeve > FC Den Bosch
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:40 schreef Dos37 het volgende:
[KNVB BEKER 4/3] FC Twente - Graafschap 18.30 RTL7 »
te laat maar heel toevallig
Het zou gek zijn als die wel bleven staan ja..quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:41 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Geen bron, kunnen weg uit het transfergeruchten topic.
Mijn posts zonder bron werden ook zonder pardon weggehaald en deze bevatten ook geen bron.
Ik zie alleen maar steeds offtopic posts over dat sjimz maar een oud politieagentje was.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Graag uitleg over wat er in het Feyenoord topic allemaal gebeurt!
Gaan we nou over offtopic zeiken?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat weet je dondersgoed dus we gaan er niet te veel tijd insteken.
Er is geen discussie over wie en wel mogen posten in het Feyenoord topic. Er is duidelijk gewaarschuwd. Off topic, persoonlijke aanvallen, etc gaan dan gewoon weg.
Normaal gedragen is toch niet zo moeilijk?
Waarom staan de Ajax topics dan constant vol met offtopic gelul wat wel mag blijven staan?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:44 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar steeds offtopic posts over dat sjimz maar een oud politieagentje was.
Weinig met Feyenoord zelf te maken.
Maar hey, jij zou je toch niet zo druk maken?
Je nam Fok toch niet zo serieus?
Ook daar gaan offtopic berichten en persoonlijke aanvallen die wij zien weg.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waarom staan de Ajax topics dan constant vol met offtopic gelul wat wel mag blijven staan?
En waarom post je dit in het Feyenoord topic? Je wilde nog niet meer offtopic gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |