quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:45 schreef De_Ananas het volgende:
Dames en heren.
Ik ga een verhaal over de SC schrijven voor het 1000ste topic. Als jullie dingen hebben die erin moeten (liefst met linkjes naar de posts of het begin van iets zoals heel dat NB gebeuren enzo) dan zou ik dat erg waarderen.
Kusjes,
Jullie pater familia
Homoquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:06 schreef Stofmuis het volgende:
Hihi, eigenlijk ben ik een creatie van wd's mama en IQM.
Geil.
IQM. Die wist niet wat een stofmuis was, die wilde uitleg.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:06 schreef Stofmuis het volgende:
Geil.
Dus IQM rommelt met de moeder terwijl ie de dochter kan krijgen misschien ? PHAIL !quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:06 schreef Stofmuis het volgende:
Geil.
Heb jij Vista voor Slechthorenden aan ofzoquote:
nee, windows7 ftwquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:08 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Heb jij Vista voor Slechthorenden aan ofzo
Ik ben het bloemenmeisje !quote:
S_A is een wijfje... toch... ?quote:
quote:
Nee, dan neuk in je moeder in dr kontquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:09 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Jij blijft de Beta draaien als de Final uit is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar heeft ie tussengezeten?quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:10 schreef Florian_ het volgende:
Opeens doet één wijsvinger heel erg pijn
quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:10 schreef Devvie het volgende:
[..]
Nee, dan neuk in je moeder in dr kontSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
Wijfje?quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:09 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ik ben het bloemenmeisje !![]()
[..]
S_A is een wijfje... toch... ?
Dat kan niet, tenzij je in een gecontroleerde ruimte leeft.quote:
Dat is wel oudquote:
overdruk, jeweetzquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat kan niet, tenzij je in een gecontroleerde ruimte leeft.
Wijfje zoals in vrouwtjes-mensquote:
zolang er geen brokken stof op mijn vloer rondvaren vind ik het stofvrijquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat kan niet, tenzij je in een gecontroleerde ruimte leeft.
mijne is een stofnest....quote:
Heb ik net ook zitten kijken op Discovery Travel & Livingquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:18 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ga trauma ER live kijken.
Joeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Wat is dat, kan je het eten ?quote:
Nee ik weet niet, leg eens uit?quote:
2. Het gebruik van overdruk om ruimtes absoluut stofvrij te maken.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee ik weet niet, leg eens uit?
Taxeren ? Dat is toch met parkietjes opzetten ?quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:26 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ja..
Maar huis werd getaxeerd en staat nu in de verkoop dus ik moet alles netjes houden
Nee, dan komt er zo'n man een bakje koffie drinken, dan doet ie zn duim in zn mond en zegt ie hoeveel je huis waar isquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:30 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Taxeren ? Dat is toch met parkietjes opzetten ?
quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:30 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Taxeren ? Dat is toch met parkietjes opzetten ?
Ongesteld?quote:
quote:
Jou wel?quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je mag haar niet knijpen ...
Geef haar dan een mep, in het begin janken die wijven altijd dat het pijn doet !quote:
Zorgen dat het een vrouw is die langskomt, dan kan ze iets anders in haar mond steken en drinken en dan krijg je misschien de hoogst mogelijke waardequote:Op donderdag 26 februari 2009 23:33 schreef Devvie het volgende:
[..]
Nee, dan komt er zo'n man een bakje koffie drinken, dan doet ie zn duim in zn mond en zegt ie hoeveel je huis waar is
1.2 was wel genoeg..quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:38 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Zorgen dat het een vrouw is die langskomt, dan kan ze iets anders in haar mond steken en drinken en dan krijg je misschien de hoogst mogelijke waarde
Vuillakquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:35 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Geef haar dan een mep, in het begin janken die wijven altijd dat het pijn doet !
Mag wel, maar ik knijp terugquote:
Andere ava.quote:
quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mag wel, maar ik knijp terug
Wie?quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:41 schreef Allure_ het volgende:
Het feest kan beginnen, want Allure is binnen.
[ afbeelding ]
Ik vinnem retro, stylo, fris, fruitig en appel.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, en ga nou niet zeggen dat ie lelijk is.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:41 schreef Allure_ het volgende:
[ afbeelding ]
We gaan er tegen aan, tudutududu.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:41 schreef Allure_ het volgende:
[ afbeelding ]
Wehehequote:
Cool.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:42 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik vinnem retro, stylo, fris, fruitig en appel.
HOPPAKEE!quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
We gaan er tegen aan, tudutududu.
2 vrouwkes die langskomen ? nog beter manquote:
stel je voor, komen er twee vrouwen langs.. lijken ze beide op yvonnequote:Op donderdag 26 februari 2009 23:45 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
2 vrouwkes die langskomen ? nog beter man
JE ZEI KANKERquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
HOPPAKEE!
Net bijna een kankerzwerver geslagen op het station! Vraagt ie eerst een sigaret aan me, daarna een euro
. Hoe durft ie! Komt ie even later weer terug met een sigaret EN drinken, gaat ie dat voor m'n neus oproken/drinken
! Hij stonk ook nog eens
.
Pft.
Ehr, kleurrijkquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:48 schreef Breathtaking het volgende:
Hoe vind jij mn ui Allure?
HAHAHAH.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
HOPPAKEE!
Net bijna een kankerzwerver geslagen op het station! Vraagt ie eerst een sigaret aan me, daarna een euro
. Hoe durft ie! Komt ie even later weer terug met een sigaret EN drinken, gaat ie dat voor m'n neus oproken/drinken
! Hij stonk ook nog eens
.
Pft.
Heey mijn huis !quote:
Hou op ik moet zo nog slapen...quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:47 schreef Devvie het volgende:
[..]
stel je voor, komen er twee vrouwen langs.. lijken ze beide op yvonne
Moet je niet eerst op 8 jarige meisjes hentai rukken?quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:51 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Hou op ik moet zo nog slapen...
Verandering is altijd goed tochquote:
Haha, echt iets voor jou om nog een euro te geven ookquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
HAHAHAH.![]()
Ik heb een zwervert ook eens een euro gegeven, ik had er meteen daarna spijt van.
Je moet gewoon boos kijken, dan vragen ze niks.
AH, LIEF FASquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:52 schreef Fascination het volgende:
Allure_ is het bewijs dat vrouwen wel humor hebben. En nee niet de uitzondering op de regel.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:47 schreef Devvie het volgende:
[..]
stel je voor, komen er twee vrouwen langs.. lijken ze beide op yvonne
Ik hou van harde humor.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
AH, LIEF FAS![]()
.
Jij bent de enigste die mijn humor kan waarderen, buiten mezelf om dan.
1 is onwaar. 2 is waar.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vrouwen hebben geen humorEn ze poepen niet
Enigste?quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
AH, LIEF FAS![]()
.
Jij bent de enigste die mijn humor kan waarderen, buiten mezelf om dan.
Haha, en ik meende het ook nogquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik hou van harde humor.![]()
M'n zusjes vonden trouwens dat ene kutbejaardentopic ook geweldig.
Ik nietquote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hier zeggen ze het anders ook allemaal.
Nouja, als ze het allemaal zeggen val jij gewoon als enigste buiten de bootquote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hier zeggen ze het anders ook allemaal.
En ik ben er trots op ookquote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nouja, als ze het allemaal zeggen val jij gewoon als enigste buiten de boot.
quote:
Ik vond em vrij droog.quote:
Hij kan 'm niet automatisch laten repeaten, dus moet hij steeds blijven klikken. Denk het niet dus.quote:
En dan ook nog verzuipenquote:
Ik trek niet, dat laat ik mijn vriendin wel doenquote:
Omdat jij er bent.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:17 schreef Marurk het volgende:
Shit hey, waarom is het zo rustig hier.
ik lig platquote:
Die in je avatar is zeker je vriendin?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:19 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ik trek niet, dat laat ik mijn vriendin wel doen
Neeej, dat is mijn buurmeisjequote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die in je avatar is zeker je vriendin?
quote:Op zondag 6 januari 2008 17:55 schreef rimmen het volgende:
wat rimmen en baffen is, dat is tel liefste dat ik doe, heb er speciaal een rimstoel voor, dat is een wc bril op pootjes ik lig dan neer en de ontvangende persoon zit er op, zijn anus drukt juist op mijn mond en gaat lichtjes open, de persoon mag juist van het toilet komen en niet af geveegt hebben ik lik alles diep en schoon uit, ik ben zelfs al als toiletslaaf gebruikt geweest onder die stoel
Toiletslaafquote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:24 schreef Acinonyx het volgende:
Lawllllll sick fuck... baffen.._!!!
[..]
t was spannend tot de laatste miuutquote:
Hey, je mokkel is weer terug.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jo mênnus feest jongenquote:
Hoeveel trio's plan jij wel niet?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Weet ik, en hij wil een trio met ons.
Mênnus BT onder cummen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
guitar hero, je weetquote:
Een paarquote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoeveel trio's plan jij wel niet?
Ik wil niet bal tot bal komen dus ik wil alleen trio's met vrouwen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het was geniaal. Eerst die tyfus 0-1 en daarna 1-1, topavond.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:55 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Jo mênnus feest jongen!!! Er kwamen 2 maten bij me kijken en we gingen me toch een partij uit ons dak na de 1-1
!
Ik ben in mijn AJax shirt naar m'n vereniging gegaan![]()
En ja ik ga ook in Ajax shirt als ze achter staan zoals bij Heracles![]()
ik heb zelfs leveranciers in duitsland, egneland e griekenland geprobeerd maar nadaquote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:57 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ja godver ik wil het echt hebben
Hoer.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:58 schreef Breathtaking het volgende:
- IQM&ik&Angie
- IQM&ik&Carice
- IQM&ik&WD
- Ik&2 enorme negers
- Ik McF&DA
Valt best mee
Godver de tyfus echt mênnus mooiquote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:57 schreef McFearless het volgende:
[..]
Het was geniaal. Eerst die tyfus 0-1 en daarna 1-1, topavond.
Godver de kut hoerenzooi ik wil het echt hebbenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb zelfs leveranciers in duitsland, egneland e griekenland geprobeerd maar nada
Je bent onze trio's vergeten.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:58 schreef Breathtaking het volgende:
- IQM&ik&Angie
- IQM&ik&Carice
- IQM&ik&WD
- Ik&2 enorme negers
- Ik McF&DA
Valt best mee
Met wie gingen wij allemaal danquote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je bent onze trio's vergeten.![]()
Maar ja met zo'n slettenbak hoef ik dat niet eens.
Ja, of bij jou of Rembrandtplein.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:59 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Godver de tyfus echt mênnus mooi!
Je moet echt kaartjes regelen voor tegen Marseille, met je maten inzuipen bij mij
Exact.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:00 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Wij regelen wel even een 15 jarig sletje terwijl we zitten te ownen.
Boeit me niet zolang ik er maar heengaquote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:01 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ja, of bij jou of Rembrandtplein.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:00 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
ik houd mijn oren en ogen voor je mengquote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:00 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Godver de kut hoerenzooi ik wil het echt hebben
Weet ik veel.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Met wie gingen wij allemaal dan?
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:00 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
ik heb het plaatje van verbeek in urinoir geplaktquote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:03 schreef De_Ananas het volgende:
Die had ik al lang!
Ik plak alle Ajax plaatjes altijd op op mijn vereniging, hele krukken zitten onder!
Ik scheur ze altijd kapotquote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb het plaatje van verbeek in urinoir geplakt
dat deed ik eerst ok maar er op pissen is meer bevredigendquote:
Nog zin om te tanken zegquote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:06 schreef McFearless het volgende:
[..]
Jij ben een held, ik ben slechts een Jood die z'n best doet.
Die is al eeuwen geleden gescheurd.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:08 schreef McFearless het volgende:
D_A, wanneer gaan we BT d'r maagdenvliesje kapot maken?
Volgende week heb ik wel een gaatje (haha) vrij.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:08 schreef McFearless het volgende:
D_A, wanneer gaan we BT d'r maagdenvliesje kapot maken?
Oh..quote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die is al eeuwen geleden gescheurd.
Ik moest, denk ik, door het aantal biertjes, lachen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:09 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Volgende week heb ik wel een gaatje (haha) vrij.
Of door mijn humor.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:10 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik moest, denk ik, door het aantal biertjes, lachen.
Lieg niet.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die is al eeuwen geleden gescheurd.
DIE JODEN JATTEN ZOMAAR EEN LIED VAN AJAXquote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:17 schreef McFearless het volgende:
[..]
Whaha, hoe verzinnen ze het?!?1/1/
KANKERJODEN!!!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:19 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
DIE JODEN JATTEN ZOMAAR EEN LIED VAN AJAX
dat dit zomaar kan in nederlandquote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:19 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ajax en aanhang zijn joden..quote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:19 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
dat meen je nietquote:
Moet je dan een steen naar je onbedekte kop hebben ?quote:
Ja, morgenochtend 09.00u Amsterdam CS, neem een paar vrienden mee!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:26 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Moet je dan een steen naar je onbedekte kop hebben ?
Ik neem Ali en Mustafa wel mee, dan gaan we je pakken sma !quote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:27 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ja, morgenochtend 09.00u Amsterdam CS, neem een paar vrienden mee!
Top.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:28 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ik neem Ali en Mustafa wel mee, dan gaan we je pakken sma !
Wat eet die vent in je UI nou eigenlijkquote:
kobayashi, de onbetwiste eet kampioen van de wereldquote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:29 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Wat eet die vent in je UI nou eigenlijk
Ik had zijn shirt aan tijdens de wedstrijdquote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
kobayashi, de onbetwiste eet kampioen van de wereld
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:30 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
You should've left the light on.
Hij eet Kobayashi ? Maar Kobayashi zelf is toch degene die het eetwerk hoort te doen ?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
kobayashi, de onbetwiste eet kampioen van de wereld
was je in het stadion ?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:32 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik had zijn shirt aan tijdens de wedstrijd!
is olympique eerst uit of thuis?quote:
ok thanks byequote:
quote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:39 schreef McFearless het volgende:
Het niveau is nu echt bedroevend. Dag.
Jiskefet, meisje en je begrijp de boodschap wel.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Knatsen is dus echt geen woord he.
Ik hou niet van kopkaas.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:48 schreef McFearless het volgende:
[..]
Jiskefet, meisje en je begrijp de boodschap wel.
Ik wist dat je dat ging vragenquote:
Goed antwoord, maar ik beschik er niet over, pijpen?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik wist dat je dat ging vragenweet ik veel joh, ik ken kopkaas alleen van pics en het leek me niet echt smakelijk ofzo
!
Heh bah nee.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:51 schreef McFearless het volgende:
[..]
Goed antwoord, maar ik beschik er niet over, pijpen?
quote:
Had je maar ja moeten zeggen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:53 schreef Breathtaking het volgende:
Gadverdamme ik ging googlen op smegma en kopkaas en nu heb ik een trauma.
Ik niet hoor.quote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 02:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je hebt het over niets anders.
Blablablabla bt seks dit seks dat blablabla beffen blablabla seks seks seks.quote:
Stinkerd.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 02:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Blablablabla bt seks dit seks dat blablabla beffen blablabla seks seks seks.
Ik word er helemaal gek van zeg ik je!
Mooi moment.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 02:26 schreef McFearless het volgende:
://ajaxshowtime.com/index.php?msg=25244&page=1&feature=player_embedded
en dat is niet misschienquote:
Foto, foto!quote:
beterquote:
Ja.quote:
ok man slaap zequote:Op vrijdag 27 februari 2009 02:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja.
En nu slapen.
Veel plezier in Utrecht morgen!
ORLYquote:Op vrijdag 27 februari 2009 02:44 schreef Fascination het volgende:
wolvendagen ik heb een foto op m'n mobiel van de tekening.
Bt heeft 'm gezien.quote:
Cool.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 02:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bt heeft 'm gezien.![]()
Ik stuur 'm morgen wel.
Ik wil er wel met je over praten.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 02:50 schreef McFearless het volgende:
Subklacht: Ik haat mezelf.
Subklacht 2: Ik moet gaan slapen.
Subklacht 3: Ik wil neuken, maar er is geen sletje hier.
Subklacht 4:
Ik wil niet praten, ik wil kindjes maken of slapen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 02:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik wil er wel met je over praten.
Kindjes maken? Seriously?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 02:56 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik wil niet praten, ik wil kindjes maken of slapen.
Dan wil je geen kindjes maken, dan wil je gewoon lekker neuken.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 02:58 schreef McFearless het volgende:
[..]
Nou ja, gewoon neuken dus, zonder gevolgen negen maanden later.
Klopt, neuken?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 02:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan wil je geen kindjes maken, dan wil je gewoon lekker neuken.
Als het te bereiken is met de fiets, graag.quote:
wulpsedagen, wat vind jij van dit nummer? He? He?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 02:55 schreef McFearless het volgende:
Sublklacht 5: Ik vind dit nummer tof.
Aargh, een kilometertje of honderd.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 03:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als het te bereiken is met de fiets, graag.
Waar woon je dan?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 03:01 schreef McFearless het volgende:
[..]
Aargh, een kilometertje of honderd.
RATATAAAAATquote:Op vrijdag 27 februari 2009 03:00 schreef McFearless het volgende:
[..]
wulpsedagen, wat vind jij van dit nummer? He? He?
Eerder twee jaar.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 03:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Doe je zeker al 2 weken lang?
You're kidding me right, twee jaar?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 03:07 schreef McFearless het volgende:
[..]
Daarvoor ook al, maar toen neukte ik er nog weleens tussendoor.
Kings of Convenience zijn tof.quote:
Net met wat vrienden geriskt en toen wat gewiid. Nu even kijken naar de uitslag van Saint-Étiennequote:Op vrijdag 27 februari 2009 03:07 schreef Fascination het volgende:
Hai Paaskonijn, wat doe jij hier zo laat?
Insomnia.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 03:08 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Net met wat vrienden geriskt en toen wat gewiid. Nu even kijken naar de uitslag van Saint-Étienne![]()
en dan zo te bed. Jij?
Ik weet het niet precies, maar ik denk zoiets, ja. Daarna ben ik gevallen voor 36 jarige milfjes en werd m'n leven een rechterhandleven.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 03:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
You're kidding me right, twee jaar?
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 03:10 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies, maar ik denk zoiets, ja. Daarna ben ik gevallen voor 36 jarige milfjes en werd m'n leven een rechterhandleven.
10 weken is niks vergeleken met 1 jaar en 3 maanden, zoals een vriend van me. Die lach ik uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al vind ik het wel raar, want jij hebt een baardje.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Hoe lang is 't bij jou dan geleden?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 03:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
10 weken is niks vergeleken met 1 jaar en 3 maanden, zoals een vriend van me. Die lach ik uit.
Al vind ik het wel raar, want jij hebt een baardje.
Een film?quote:
No comment.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 03:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe lang is 't bij jou dan geleden?
Zeg dat dan Fas.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |