quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:45 schreef De_Ananas het volgende:
Dames en heren.
Ik ga een verhaal over de SC schrijven voor het 1000ste topic. Als jullie dingen hebben die erin moeten (liefst met linkjes naar de posts of het begin van iets zoals heel dat NB gebeuren enzo) dan zou ik dat erg waarderen.
Kusjes,
Jullie pater familia
Homoquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:06 schreef Stofmuis het volgende:
Hihi, eigenlijk ben ik een creatie van wd's mama en IQM.
Geil.
IQM. Die wist niet wat een stofmuis was, die wilde uitleg.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:06 schreef Stofmuis het volgende:
Geil.
Dus IQM rommelt met de moeder terwijl ie de dochter kan krijgen misschien ? PHAIL !quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:06 schreef Stofmuis het volgende:
Geil.
Heb jij Vista voor Slechthorenden aan ofzoquote:
nee, windows7 ftwquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:08 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Heb jij Vista voor Slechthorenden aan ofzo
Ik ben het bloemenmeisje !quote:
S_A is een wijfje... toch... ?quote:
quote:
Nee, dan neuk in je moeder in dr kontquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:09 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Jij blijft de Beta draaien als de Final uit is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar heeft ie tussengezeten?quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:10 schreef Florian_ het volgende:
Opeens doet één wijsvinger heel erg pijn
quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:10 schreef Devvie het volgende:
[..]
Nee, dan neuk in je moeder in dr kontSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
Wijfje?quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:09 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ik ben het bloemenmeisje !![]()
[..]
S_A is een wijfje... toch... ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |