quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:45 schreef Reinhilde het volgende:
nog 14 minuten snoepen en dan op dieet!!
quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:48 schreef Reinhilde het volgende:
Thomas piest net nixxx helemaal onder!
quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:49 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
![]()
issie toch nog in de zeik genomen vanavond!
een belquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:47 schreef huuphuup het volgende:
Slaapse dames![]()
Westlaaaanjoepie... haha
wij hebben een bel op de buitendeur gehangen maar de buren moeten nog wennen geloof ikhaha zo droog
Heel erg, maar ik vind het wel bestquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:56 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
een belja joh
![]()
Iedereen was gewend zo naar binnen te walsenHeb je al een beetje kennisgemaakt met je buurtjes of vind je het wel best?
ThomasArme Nixxx
Oh en schoenen uit ben ik wel gewend, hier in huis ook hoor
quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:49 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
![]()
issie toch nog in de zeik genomen vanavond!
yummiequote:Op donderdag 26 februari 2009 23:58 schreef Reinhilde het volgende:
Ik heb net de bak met vandaag gebakken koekjes aan nixxx gegeven, ik ben er klaar voor!
kom op guuzewuus, heb vertrouwen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:30 schreef Guuzewuus het volgende:
Goedemorgen, ik doe mee met de koffie.
Heb Freecell haar lijstje net even gelezen, dus ben weer helemaal op de hoogte. Dank u
.
Stella net weggebracht naar kdv, en dadelijk naar de arboarts. Krijg vast te horen dat ik niet ziek ben en weer aan het werk moet.
Oh, das leuk. Veel plezier.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:48 schreef Nijna het volgende:
Onze afstandsbediening heet: de zap.
Ik ga me in mn badpak hijsen en ff met dochterlief naar het zwembad, kan papa ook ff uitslapen op zn vrije dag...
eigenwijs, ga dan ook gewoon !quote:Hier heb k de hele nacht liggen negeren dat k eigenlijk gewoon moest plassen en nu ben ik brak volgende keer maar gewoon eruit 's nachts dus...
ik ben er vannacht 3x uitgeweest om te plassenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:48 schreef huuphuup het volgende:
Guuzewuus succeskomt vast goed!
Freecell doe es update over t kopke, gaat beter?
Hier heb k de hele nacht liggen negeren dat k eigenlijk gewoon moest plassen en nu ben ik brakvolgende keer maar gewoon eruit 's nachts dus...
ja weet ikquote:
Oma's hebben altijd gelijk (zegt mijn oma) dus I'm gonna go with omaquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:08 schreef lady-wrb het volgende:
mijn oma had het ook altijd over de radiobode.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |