Die advocaat zal zich wel kapotgelachen hebben, of TS heeft geen leven of heeft te veel geld om deze nutteloze acties te verrichten.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:32 schreef ToT het volgende:
Tja al meer dan 14 uur niet meer online geweest.....
Of misschien heeft zijn advocaat hem wel verteld dat hij tot morgen niets meer moet zeggen, omdat ze ons vanaf dan allemaal gaan aanklagen!
Portretrecht. Advocaat zal aannemelijk moeten maken dat de belangen van client aanmerkelijk zijn geschaad. Bij belediging door het plaatsen van beledigende teksten kan je tevens aangifte doen conform WvS Art. 261 en 266 als ik me niet vergisquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:35 schreef AsusUser het volgende:
[..]
Die advocaat zal zich wel kapotgelachen hebben, of TS heeft geen leven of heeft te veel geld om deze nutteloze acties te verrichten.
Die advocaat kan geen reet doen, zal niet eens auteursrecht op zitten.
Kort samengevat: Photoshop er maar op los!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:46 schreef zool22 het volgende:
[..]
Portretrecht. Advocaat zal aannemelijk moeten maken dat de belangen van client aanmerkelijk zijn geschaad. Bij belediging door het plaatsen van beledigende teksten kan je tevens aangifte doen conform WvS Art. 261 en 266 als ik me niet vergis
Jawel! Dezequote:Op donderdag 26 februari 2009 22:53 schreef Mr.Zed het volgende:
Uw zoekbewerking - biendgodt advocaten - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
Suggestie:
Zorg ervoor dat alle woorden goed gespeld zijn.
Probeer andere zoektermen.
Maak de zoektermen algemener.
Gebruik minder zoekwoorden.
Tevens ben ik er nog steeds niet achter wat er nou gevorderd wordt.quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:29 schreef Snakey het volgende:
[..]
En sinds wanneer schrijft een advocaat over het "behartigen terzake" ipv inzake.
Doe eens uitleggen? Ben jij familie van Danny of ineens gescheiden van Iteejer en hertrouwd met Danny?quote:
Jawel, die advocaat gaat TS aanklagen wegens het sturen van een brief uit zijn naam.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:35 schreef AsusUser het volgende:
[..]
Die advocaat zal zich wel kapotgelachen hebben, of TS heeft geen leven of heeft te veel geld om deze nutteloze acties te verrichten.
Die advocaat kan geen reet doen, zal niet eens auteursrecht op zitten.
Ga zelf eens zoeken, luie hond!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:08 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
lame(de originele foto bedoel ik)
Die advocaat bestaat niet, zoals google inmiddels ook al aantoondequote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:31 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jawel, die advocaat gaat TS aanklagen wegens het sturen van een brief uit zijn naam.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |