quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:09 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
het was wel spannend maar toch ook fijn
maar net zoals bij elke wedstrijd kan er maar een de winnaar zijn
fiorentinaaaa fiorentiiiiiiiiina
laat de champagne nu maar knallen
fiorentinnaa
het was wel spannend maar toch ook fijnquote:
Beste man?quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:11 schreef leolinedance het volgende:
beste man van het veld halen, goed mvb!
Wat ben jij triest. Ik hoop dat je nog niet volwassen bent, anders is staat het bij deze vast dat je nooit iets degelijks zal bereiken.quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:11 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
het was wel spannend maar toch ook fijn
maar net zoals bij elke wedstrijd kan er maar een de winnaar zijn
fiorentinaaaa fiorentiiiiiiiiina
laat de champagne nu maar knallen
fiorentinnaa
Hij mag toch best voor Fiorentina zijn.quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:12 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Wat ben jij triest. Ik hoop dat je nog niet volwassen bent, anders is staat het bij deze vast dat je nooit iets degelijks zal bereiken.
Was sowieso buitenspel, maar alsnogquote:
Je zou bijna willen dat je dat soort geld uit kon geven als clubquote:
die was geen 16.7 miljoenquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:13 schreef xFriendx het volgende:
Lol, een Pelle
huiliequote:Op donderdag 26 februari 2009 22:12 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Wat ben jij triest. Ik hoop dat je nog niet volwassen bent, anders is staat het bij deze vast dat je nooit iets degelijks zal bereiken.
jewelquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:14 schreef djstoffel het volgende:
zal toch niet gebeuren dat alle nederlandse ploegen met 1-0 onderuit gaan?
Niet op reageren. Gewoon uitlachen in jezelf, want het is gewoon een sneu mannetjequote:Op donderdag 26 februari 2009 22:13 schreef Glijdt_licht het volgende:
Is er geen mogelijkheid om reacties van jorienvdherik te negeren op dit forum?
moet je ff in dat andere topic wezenquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:14 schreef PAA-053 het volgende:
Misschien al eerder gevraagd, maar is deze wedstrijd misschien ook ergens via internet te zijn als je je niet in NL bevindt?
Je lijkt wel een Italiaanquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:14 schreef getl0st het volgende:
Wanneer krijgt die nou eens een kaart?
Andersom zou het net zo erg zijn, als het al niet erger zal zijn.quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:04 schreef partyyboyy het volgende:
Wat zijn die feyenoorders allemaal voor Fiorentina zeg
Sneu volk.
Als Ajax de punten niet haalt dan speelt Feyenoord nooit meer Europees
gewoon genant om zo'n kans te missen, bovendien niet echt lekker voor het zelfvertrouwenquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:14 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Was sowieso buitenspel, maar alsnog!
quote:
Ach, mij begint het bij zulke fanatiekelingen altijd te jeuken. Ik ben voor Ajax, maar bij Twente - Marseille was ik voor Twente. Als Feyenoord tegen een buitenlandse ploeg speelt ben ik voor Feyenoord.quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:13 schreef Prosac het volgende:
[..]
Hij mag toch best voor Fiorentina zijn.
ja, zit nog steeds te wachten op wat de overgrootvader van frei deed.............zo ver is hij nog niet gekomenquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:16 schreef YazooW het volgende:
Evert is een pannekoek, die man is zo bezig met zijn quotes dat je meer op Evert gaat letten dan op die wedstrijd. Kijk maar eens in dit topic, enigste wat ik hier lees bijna is Evert ten Apel.
Ik ken in mijn omgeving geen 1 Ajacied die niet voor een Nederlandse club is als ze Europees moeten spelen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:16 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Andersom zou het net zo erg zijn, als het al niet erger zal zijn.
Oh, en ik ben niet voor Ajax noch voor Feyenoord, maar in Europa mogen ze van me wel een aantal rondes winnen.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:17 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ach, mij begint het bij zulke fanatiekelingen altijd te jeuken. Ik ben voor Ajax, maar bij Twente - Marseille was ik voor Twente. Als Feyenoord tegen een buitenlandse ploeg speelt ben ik voor Feyenoord.
alleen internethelden als DK zijn zoquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:17 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Ik ken in mijn omgeving geen 1 Ajacied die niet voor een Nederlandse club is als ze Europees moeten spelen.
Andersom is dat natuurlijk moeilijker bij sommigen, vanwege de afgunst blijkbaar.quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:17 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Ik ken in mijn omgeving geen 1 Ajacied die niet voor een Nederlandse club is als ze Europees moeten spelen.
Ik betwijfel het. Van de clubs in NL is Feyenoord degene die ik het meest haat, maar in Europa steun ik ze wel. Ik kan er gewoon niet bij hoe je je eigen land kan verraden in Europa.quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:16 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Andersom zou het net zo erg zijn, als het al niet erger zal zijn.
Oh, en ik ben niet voor Ajax noch voor Feyenoord, maar in Europa mogen ze van me wel een aantal rondes winnen.
Die gaan we even opzoekenquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:18 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Evert zei bij die goal dat een slaande beweging naar de bal ook hands is. Dat is nieuwe info voor mij?!
Dus als je de bal met je arm wil raken, maar hem niet raakt, telt dit toch als hands?
Als je met een slaande beweging de bal raakt is het hands.quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:18 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Evert zei bij die goal dat een slaande beweging naar de bal ook hands is. Dat is nieuwe info voor mij?!
Dus als je de bal met je arm wil raken, maar hem niet raakt, telt dit toch als hands?
Ik ken er wel een aantal die PSV het liefst zsm de CL uit zagen vliegen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:17 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |