Oh nou jij hebt meer ervaring dus je zult het wel wetenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:43 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Nou ja er klopt waarschijnlijk verhoudingsgewijs wel minder niet dan bij de bestellingen die ik in mn eentje heb gedaan![]()
En deze keer zit ook bijna alles netjes in een verpakking, dat heb ik ook wel eens anders gezien. Er zaten nu maar 4 of 5 producten los in de popcorn.
Waaaah lekkerleker!!! Foto!!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:18 schreef Cat22 het volgende:
En ik kreeg vandaag, twee maanden na dato, mijn prijzen van de IF loterij binnen:
Hello Kitty tasje
scrub pakketje
HUGE (>350gr) blok zeep die naar Trampruikt
potje smitten
Comforter BBS
White Wedding ballistic
Christingly ballistic
SWTWC melt![]()
Witches ball BBS
Happy BBS <- en dat ben ik ook.
Misschien morgen, want ik moet me klaarmaken voor een etentje in een Michelin ster restaurant.quote:
Nou, nu ik zie dat ze zo gierig zijn met proefjes komt de gedachte wel bij me op ja... Maar ja, is niet eerlijk en ik wil ook niet er aan bijdragen dat ze minder makkelijk omgaan met dingen die écht ontbreken.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Whehehe ben ik dan de enige die heel slecht denkt "ze hebben blijkbaar geen idee wat ze in die dozen gooien dus gooi gewoon een paar extra * ontbrekende* dingen in die mail"?
Oeh, eet smakelijk dan vastquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:25 schreef Cat22 het volgende:
Misschien morgen, want ik moet me klaarmaken voor een etentje in een Michelin ster restaurant.Lang leve de Nationale restaurantweek.
Ik had er ook niets extras in zitten.. Je kunt het niet vergelijken met jullie pakket natuurlijk (alhoewel.. denk dat het nog 75 pond was, aardig kadootjequote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:24 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Helemaal niks extra nee. Het enige is dat degenen die 75 gr. Love Soap hebben besteld 100 gr. stukken hebben gekregen, maar dat lijkt me eerder een ongelukje. En ik heb er niks aanen de lipbalm die ik zooooo graag wil zit er niet bij en heb ik wel voor betaalt
wat voor proefjes wilde je dan? Misschien kan ik je eraan helpen?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:19 schreef Dipkip het volgende:
En het zal wel aan mij liggen, maar als je voor 890 pond aan spullen besteld en je vraagt om 2 monsters van specifieke producten vind ik het eigenlijk ook wel sneu dat ze die er niet bij doen. Of doe dan iig iets anders er bij.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:16 schreef rac het volgende:
Ik heb het pakketje binnen van Oh-Oh ,![]()
Dank je voor je leuke kaart, zijn dat jouw Honden? Wat een fijne Proefjes ! Ik heb direct the soft touch gebruikt!
Hij ruikt heerlijk.`, Straks ga ik het allemaal eens even goed stuk voor stuk bekijken met mijn jongste dochter samen.![]()
En vanavond ga ik onder de douch mijn haar wassen met je Gentle Lintle.
De spulletjes Voor Dip, heb ik weer terug in het doosje gedaan en gaan morgen direct met me mee naar mijn werk.
Natuurlijk heb ik ook de lipservice geprobeerd maar die is wel heel erg hard (droog) Moet dit eerst goed warm worden ofzo.
Ja die gaan heel snel op, maar ik heb nu ook al een paar massagebars besteld voor het echte smeerwerk.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:07 schreef -Peach het volgende:
Zo'n soft touch gaat best snel op eigenlijk. Maar ik smeer er dan ook mn hele lijf mee in en niet alleen mn handen
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:26 schreef -Peach het volgende:
Iemand ooit ultimate shine uitgeprobeerd? Lijkt me wel tof, zolang er maar niet al teveel glitters in zitten...
Oh daar was ik al bang voor, gelukkig dat ik die dingen altijd gelijk in zakjes doe.quote:Op woensdag 4 maart 2009 07:21 schreef rac het volgende:
Ja hoor helemaal goed , alleen santa strawberry-jelly, heeft iets in zijnzakje gelekt.
Maar alles is goed over gekomen
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:07 schreef Dipkip het volgende:
Grouporderdames!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat snel zeg!!!![]()
Morgen begin ik met inpakken en versturenna 3 uur popcornvegen ben ik het even zat voor vandaag
Simpel houden ze van bij Lush he.quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:10 schreef nokwanda het volgende:
Vandaag maar even de haartjes verven en morgenvroeg plak ik mijn nette beschaafde neppertjes op mijn vingers (heb erg erg erg afgekloven stompjes). En een half uur voor de kast staan om te kijken wat ik aan zal trekken. whaaaaaaaaa
Ik vroeg om een sample van oxeocube en van nog een deo. Ik wil graag deo van Lush gaan gebruiken maar reageerde op die die ik kocht meteen allergisch dus wilde graag samples van de andere. Lijkt me niet raar ofzo.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:35 schreef Memento-Mori het volgende:
wat voor proefjes wilde je dan? Misschien kan ik je eraan helpen?
en mijn dream cream heeft geen haast die haal ik wle eens op als alles achter de rug is voor jou versturen enzo
Zal ik anders de bestellingen van jullie alletwee naar jou opsturen?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:18 schreef Llewella het volgende:
Jeetje, geen 1 sample erbij? Dat is idd wel tegenvallend op zijn zachtst gezegd.
Ik heb overigens met de andere alkmaarse afgesproken dat ik in principe het weekend van 14/15 maart weer jou richting in ga, maar nu ik zie dat de bestelling al zo vlot binnen is, hmmm, dat wordt lang geduld hebben dan!
(Ik ben toevallig gister in hoofddorp geweest en ga eens in de 2 weken)
Oh wil je een teststukkie aromaco van me?quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:32 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik vroeg om een sample van oxeocube en van nog een deo. Ik wil graag deo van Lush gaan gebruiken maar reageerde op die die ik kocht meteen allergisch dus wilde graag samples van de andere. Lijkt me niet raar ofzo.
[..]
Zal ik anders de bestellingen van jullie alletwee naar jou opsturen?
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:12 schreef Mirjam het volgende:
kip, die foto's waar alles uitgestald staat, heb je daar ook de grote versies van?
Je ruikt het eigenlijk niet eens zo erg, ik denk omdat er zo veel in plastic zit. Boven bij mn stash ruikt het ergerquote:Op woensdag 4 maart 2009 09:33 schreef rac het volgende:
Ja dat vraag ik me ook af!
Het is ook wel heel veel Lush , maar wat zou ze nog missen?
Oh zonde, ik gebruik hem nu 4 maanden en ik wil nooit meer wat anders!quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:47 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja die had ik dus besteld en kan ik niet goed tegenvind hem ook niet lekker ruiken trouwens
Oh lief!quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:47 schreef rac het volgende:
Ik heb toch ook een deo besteld , je mag daar best een stukje afhalen hoor. Dip
quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:08 schreef nokwanda het volgende:
Aromaco doet het ook niet echt voor me. Ik heb hem hier ook, maar mijn huid raakt er wel een beetje van geirriteerd. Ik zou de oxeocube ook wel willen proberen. Wie weet waar ik morgen mee thuis kom. Als dat zo is stuur ik je wel een stukkie, Dipkip
Je hebt PM.quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:15 schreef Dipkip het volgende:
[..]
![]()
Heb ik je adres nou al gehad? Ik dacht van wel maar hij staat niet in mn excel
Denk dat het morgen wordt, maar zo niet zal ik tot maandag wachten. Ligt er een beetje aan of ik een verhuisdoos mag versturen. Zo ja vraag ik me af waarom ik in godsnaam een verhuisbusje heb gehuurd met mn verhuizingquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:16 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja Dip, mijne stuur je naar mijn werk, dus niet vrijdag versturen aub!
Tuurlijk mag dat wel, het gaat om het gewicht van die doos hoorquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:22 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Denk dat het morgen wordt, maar zo niet zal ik tot maandag wachten. Ligt er een beetje aan of ik een verhuisdoos mag versturen. Zo ja vraag ik me af waarom ik in godsnaam een verhuisbusje heb gehuurd met mn verhuizing
Er is wel een maximum aan, maar wat precies weet ik niet, dat vraag ik zo even op het postkantoor. Ik heb inmiddels een mooie doos gevonden waar een tweepersoons dekbed via de post in aan me bezorgd is, dus ik neem aan dat ik die ook weer via de post terug mag sturen, maar ik ga het wel even vragen voor het geval het duurder is ofzo.quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:39 schreef oh-oh het volgende:
Tuurlijk mag dat wel, het gaat om het gewicht van die doos hoor
Wie gaat er als test 10 kilo veren versturen?quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:50 schreef Memento-Mori het volgende:
pakketten tot 10kg ongeacht de grote van de doos zijn gewoon 6 euro nog wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |