abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 maart 2009 @ 17:48:51 #251
159909 -Peach
Prunus persica
pi_66659598
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 17:43 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Nou ja er klopt waarschijnlijk verhoudingsgewijs wel minder niet dan bij de bestellingen die ik in mn eentje heb gedaan

En deze keer zit ook bijna alles netjes in een verpakking, dat heb ik ook wel eens anders gezien. Er zaten nu maar 4 of 5 producten los in de popcorn.
Oh nou jij hebt meer ervaring dus je zult het wel weten Maar toch! Stom dat het nooit klopt!
Mooie tafel trouwens!
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_66660376
Ooooooh Dipkip!

Ik heb echt een beetje medelijden met je!

En respect ook!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 3 maart 2009 @ 18:16:55 #253
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_66660497
Ik heb het pakketje binnen van Oh-Oh ,

Dank je voor je leuke kaart, zijn dat jouw Honden ? Wat een fijne Proefjes ! Ik heb direct the soft touch gebruikt!
Hij ruikt heerlijk.`, Straks ga ik het allemaal eens even goed stuk voor stuk bekijken met mijn jongste dochter samen.

En vanavond ga ik onder de douch mijn haar wassen met je Gentle Lintle.

De spulletjes Voor Dip, heb ik weer terug in het doosje gedaan en gaan morgen direct met me mee naar mijn werk.

Natuurlijk heb ik ook de lipservice geprobeerd maar die is wel heel erg hard (droog) Moet dit eerst goed warm worden ofzo.
pi_66660552
Het is vandaag Lush-pakketjes ontvangst dag!

Mooie tafel Dipkip, succes met sorteren. En die zaken die niet kloppen worden je zonder morren nagestuurd, alleen vervelend dat je er weer op moet wachten.

Miracle_Drug: Je vriend heeft je goed verwend.

En ik kreeg vandaag, twee maanden na dato, mijn prijzen van de IF loterij binnen:
Hello Kitty tasje
scrub pakketje
HUGE (>350gr) blok zeep die naar Tramp ruikt
potje smitten
Comforter BBS
White Wedding ballistic
Christingly ballistic
SWTWC melt
Witches ball BBS
Happy BBS <- en dat ben ik ook.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_66660688
De tafel is te koop bij Karwei heul niet duur! We hebben echt een IKEA + bouwmarkt interieur ik moest met een paar duizend euro een heel huis inrichten, want we zijn 3x groter gaan wonen. Maar het is wel leuk gelukt vind ik.

Morgen ga ik alles sorteren (vanavond niet thuis) en Lush emailen.
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 18:18 schreef Cat22 het volgende:
En ik kreeg vandaag, twee maanden na dato, mijn prijzen van de IF loterij binnen:
Hello Kitty tasje
scrub pakketje
HUGE (>350gr) blok zeep die naar Tramp ruikt
potje smitten
Comforter BBS
White Wedding ballistic
Christingly ballistic
SWTWC melt
Witches ball BBS
Happy BBS <- en dat ben ik ook.
Waaaah lekkerleker!!! Foto!!
pi_66660752
Whehehe ben ik dan de enige die heel slecht denkt "ze hebben blijkbaar geen idee wat ze in die dozen gooien dus gooi gewoon een paar extra * ontbrekende* dingen in die mail"?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_66660842
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 18:22 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Waaaah lekkerleker!!! Foto!!
Misschien morgen, want ik moet me klaarmaken voor een etentje in een Michelin ster restaurant. Lang leve de Nationale restaurantweek.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_66660847
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 18:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Whehehe ben ik dan de enige die heel slecht denkt "ze hebben blijkbaar geen idee wat ze in die dozen gooien dus gooi gewoon een paar extra * ontbrekende* dingen in die mail"?
Nou, nu ik zie dat ze zo gierig zijn met proefjes komt de gedachte wel bij me op ja... Maar ja, is niet eerlijk en ik wil ook niet er aan bijdragen dat ze minder makkelijk omgaan met dingen die écht ontbreken.
pi_66660868
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 18:25 schreef Cat22 het volgende:
Misschien morgen, want ik moet me klaarmaken voor een etentje in een Michelin ster restaurant. Lang leve de Nationale restaurantweek.
Oeh, eet smakelijk dan vast ben benieuwd wat je krijgt!
pi_66661026
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 17:24 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Helemaal niks extra nee. Het enige is dat degenen die 75 gr. Love Soap hebben besteld 100 gr. stukken hebben gekregen, maar dat lijkt me eerder een ongelukje. En ik heb er niks aan en de lipbalm die ik zooooo graag wil zit er niet bij en heb ik wel voor betaalt
Ik had er ook niets extras in zitten.. Je kunt het niet vergelijken met jullie pakket natuurlijk (alhoewel.. denk dat het nog 75 pond was, aardig kadootje ) maar toch, ik heb nog nooit meegemaakt dat er helemaal niets bij zat.

Ik kreeg zondag nog 2 vierkante cm rock-star mee in de winkel, dat vond ik al 'gul'
pi_66663604
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 17:19 schreef Dipkip het volgende:
En het zal wel aan mij liggen, maar als je voor 890 pond aan spullen besteld en je vraagt om 2 monsters van specifieke producten vind ik het eigenlijk ook wel sneu dat ze die er niet bij doen. Of doe dan iig iets anders er bij.
wat voor proefjes wilde je dan? Misschien kan ik je eraan helpen?
en mijn dream cream heeft geen haast die haal ik wle eens op als alles achter de rug is voor jou versturen enzo
pi_66668245
Jeetje, geen 1 sample erbij? Dat is idd wel tegenvallend op zijn zachtst gezegd.

Ik heb overigens met de andere alkmaarse afgesproken dat ik in principe het weekend van 14/15 maart weer jou richting in ga, maar nu ik zie dat de bestelling al zo vlot binnen is, hmmm, dat wordt lang geduld hebben dan!
(Ik ben toevallig gister in hoofddorp geweest en ga eens in de 2 weken)
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  dinsdag 3 maart 2009 @ 21:49:28 #263
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_66669506
Hoe vaak per jaar zijn er speciale producten te krijgen?
Met kerst, Valentijnsdag. Nog meer?
Bij Hoevelaken rechtsaf.
  dinsdag 3 maart 2009 @ 21:56:06 #264
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_66669764
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 18:16 schreef rac het volgende:
Ik heb het pakketje binnen van Oh-Oh ,

Dank je voor je leuke kaart, zijn dat jouw Honden ? Wat een fijne Proefjes ! Ik heb direct the soft touch gebruikt!
Hij ruikt heerlijk.`, Straks ga ik het allemaal eens even goed stuk voor stuk bekijken met mijn jongste dochter samen.

En vanavond ga ik onder de douch mijn haar wassen met je Gentle Lintle.

De spulletjes Voor Dip, heb ik weer terug in het doosje gedaan en gaan morgen direct met me mee naar mijn werk.

Natuurlijk heb ik ook de lipservice geprobeerd maar die is wel heel erg hard (droog) Moet dit eerst goed warm worden ofzo.

Super, ik hoop dat je blij bent met de proefjes, ik had er nog wat andere dingen bij gedaan.
Mocht je de soft touch willen hebben, ik heb er straks 3 ( want ik had er 2 in grabbags en ik had er nu een besteld met Dipkip ) , dus die moet je dan niet kopen
En yeps, mijn honden, had 100 van die kaarten verkeerd ( print in de verkeerde richting ) , dus 100 nieuwe besteld en nu de foute over om voorlopig met alles mee te sturen dat ik verstuur
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  dinsdag 3 maart 2009 @ 22:07:08 #265
159909 -Peach
Prunus persica
pi_66670197
Zo'n soft touch gaat best snel op eigenlijk. Maar ik smeer er dan ook mn hele lijf mee in en niet alleen mn handen
  dinsdag 3 maart 2009 @ 22:07:13 #266
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_66670200
ooh, dat is snel binnen!
wel stom zeg, zo'n hrote order, en dan niet ff wat extra goodies erbij gooien

ik hoop dat er niet al teveel niet klopt kip, anders blijf je bezig
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  dinsdag 3 maart 2009 @ 22:12:32 #267
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_66670431
kip, die foto's waar alles uitgestald staat, heb je daar ook de grote versies van?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  dinsdag 3 maart 2009 @ 22:20:06 #268
176471 oh-oh
pi_66670827
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 22:07 schreef -Peach het volgende:
Zo'n soft touch gaat best snel op eigenlijk. Maar ik smeer er dan ook mn hele lijf mee in en niet alleen mn handen
Ja die gaan heel snel op, maar ik heb nu ook al een paar massagebars besteld voor het echte smeerwerk.
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  dinsdag 3 maart 2009 @ 22:26:26 #269
159909 -Peach
Prunus persica
pi_66671142
Iemand ooit ultimate shine uitgeprobeerd? Lijkt me wel tof, zolang er maar niet al teveel glitters in zitten...
  dinsdag 3 maart 2009 @ 22:54:59 #270
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_66672547
Oh-Oh wil je dat bakje nog terug? Ik weet niet wanneer Dip langs komt of dat voor of na het versturen is maar als je wil kan ik het evt. aan haar meegeven.

Echt lief die hondjes ,

Die soft Touch is echt Lekker , zojuist mijn ega mee gemasseerd bij gebrek aan massage bar die liggen nl. nog bij Dip. Mijn handen zijn nu echt goed ingewerkt!

Ik vind het wel raar dat er bij de Mail-order geen enkel extra sampletje zit zoveel geld en dan niets .... echt apart hoor.
  dinsdag 3 maart 2009 @ 23:30:51 #271
176471 oh-oh
pi_66674124
Oh ik heb zat van die bakkies, zijn van de Wibra, ik was bang dat die samples het anders niet zouden overleven.
Is alles een beetje heel gebleven?
( Groucho Marx )
  woensdag 4 maart 2009 @ 07:21:48 #272
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_66678517
Ja hoor helemaal goed , alleen santa strawberry-jelly, heeft iets in zijnzakje gelekt.

Maar alles is goed over gekomen
pi_66678939
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 22:26 schreef -Peach het volgende:
Iemand ooit ultimate shine uitgeprobeerd? Lijkt me wel tof, zolang er maar niet al teveel glitters in zitten...

Ik heb er geen glitters in gezien, ook niet in mijn haar na het wassen.
  woensdag 4 maart 2009 @ 08:37:43 #274
176471 oh-oh
pi_66679153
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 07:21 schreef rac het volgende:
Ja hoor helemaal goed , alleen santa strawberry-jelly, heeft iets in zijnzakje gelekt.

Maar alles is goed over gekomen
Oh daar was ik al bang voor, gelukkig dat ik die dingen altijd gelijk in zakjes doe.
Ik ben benieuwd of Dip vannacht niet onder de Lush dampen bezweken is
( Groucho Marx )
  woensdag 4 maart 2009 @ 09:33:49 #275
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_66680347
Ja dat vraag ik me ook af!

Het is ook wel heel veel Lush , maar wat zou ze nog missen?
pi_66680786
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 16:07 schreef Dipkip het volgende:
Grouporderdames!!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Wat snel zeg!!!

Morgen begin ik met inpakken en versturen na 3 uur popcornvegen ben ik het even zat voor vandaag
Oh My Buddha

Je mocht grabbelen en uitpakken
En ik ben een van de mensen met een stuk Lovesoap
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  woensdag 4 maart 2009 @ 10:01:06 #277
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_66681017
Hey Nok, Ben je al klaar voor Morgen , your Big Lush Day.

Hoe laat moet je er morgen zijn? Dan zal ik voor je duimen of je moet een kaarsje willen
pi_66681206
13.00 uur. Zowel duimen als een kaarsje is okay. Liefst tegelijk
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 4 maart 2009 @ 10:08:30 #279
176471 oh-oh
pi_66681227
Om 13.00 ben ik niet binnen , dan wandel ik met de honden, maar ik zal zeker weten voor je duimen!!!!!!!
( Groucho Marx )
pi_66681267
Vandaag maar even de haartjes verven en morgenvroeg plak ik mijn nette beschaafde neppertjes op mijn vingers (heb erg erg erg afgekloven stompjes). En een half uur voor de kast staan om te kijken wat ik aan zal trekken. whaaaaaaaaa
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 4 maart 2009 @ 10:13:30 #281
176471 oh-oh
pi_66681331
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 10:10 schreef nokwanda het volgende:
Vandaag maar even de haartjes verven en morgenvroeg plak ik mijn nette beschaafde neppertjes op mijn vingers (heb erg erg erg afgekloven stompjes). En een half uur voor de kast staan om te kijken wat ik aan zal trekken. whaaaaaaaaa
Simpel houden ze van bij Lush he.
( Groucho Marx )
  woensdag 4 maart 2009 @ 10:30:18 #282
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_66681807
Lijkt me eigenlijk best moeilijk niet te formeel en ook niet direct te amicaal , djeez .
pi_66681874
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 19:35 schreef Memento-Mori het volgende:
wat voor proefjes wilde je dan? Misschien kan ik je eraan helpen?
en mijn dream cream heeft geen haast die haal ik wle eens op als alles achter de rug is voor jou versturen enzo
Ik vroeg om een sample van oxeocube en van nog een deo. Ik wil graag deo van Lush gaan gebruiken maar reageerde op die die ik kocht meteen allergisch dus wilde graag samples van de andere. Lijkt me niet raar ofzo.
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 21:18 schreef Llewella het volgende:
Jeetje, geen 1 sample erbij? Dat is idd wel tegenvallend op zijn zachtst gezegd.

Ik heb overigens met de andere alkmaarse afgesproken dat ik in principe het weekend van 14/15 maart weer jou richting in ga, maar nu ik zie dat de bestelling al zo vlot binnen is, hmmm, dat wordt lang geduld hebben dan!
(Ik ben toevallig gister in hoofddorp geweest en ga eens in de 2 weken)
Zal ik anders de bestellingen van jullie alletwee naar jou opsturen?
pi_66681908
Goeie tip, oh-oh. Ik was ook van plan om de simpele french manicure korte nagels op te plakken en niet al te idioot kleurrijk te gaan Maar ook weer niet in spijkerbroek.
Amicaal zijn ze daar wel, Rac. Mijn brief was ook zo en ik werd op dezelfde toon gebeld. Dat vind ik wel fijn. Kan ik gewoon mezelf zijn.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 4 maart 2009 @ 10:35:00 #285
176471 oh-oh
pi_66681946
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 10:32 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ik vroeg om een sample van oxeocube en van nog een deo. Ik wil graag deo van Lush gaan gebruiken maar reageerde op die die ik kocht meteen allergisch dus wilde graag samples van de andere. Lijkt me niet raar ofzo.
[..]

Zal ik anders de bestellingen van jullie alletwee naar jou opsturen?
Oh wil je een teststukkie aromaco van me?
( Groucho Marx )
pi_66682286
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 22:12 schreef Mirjam het volgende:
kip, die foto's waar alles uitgestald staat, heb je daar ook de grote versies van?
Het lukt me niet om m ergens online te zetten dat ie goed groot blijft, ik heb m wel echt groot. Als je me een email adres PMt kan ik m wel in groot formaat sturen?
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 09:33 schreef rac het volgende:
Ja dat vraag ik me ook af!

Het is ook wel heel veel Lush , maar wat zou ze nog missen?
Je ruikt het eigenlijk niet eens zo erg, ik denk omdat er zo veel in plastic zit. Boven bij mn stash ruikt het erger

Wat ik tot nu toe mis:
- Lite lip
- Buffy 1x

Maar ik ga het zo goed bekijken en turven. Gisteravond moest ik op kraamvisite dus behalve het uitpakken en fotograferen heb ik nog niets gedaan.
pi_66682325
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 10:35 schreef oh-oh het volgende:
Oh wil je een teststukkie aromaco van me?
Ja die had ik dus besteld en kan ik niet goed tegen vind hem ook niet lekker ruiken trouwens
  woensdag 4 maart 2009 @ 10:47:15 #288
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_66682331
Ik heb toch ook een deo besteld , je mag daar best een stukje afhalen hoor. Dip
  woensdag 4 maart 2009 @ 10:50:32 #289
176471 oh-oh
pi_66682433
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 10:47 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ja die had ik dus besteld en kan ik niet goed tegen vind hem ook niet lekker ruiken trouwens
Oh zonde, ik gebruik hem nu 4 maanden en ik wil nooit meer wat anders!
Ik vind hem heerlijk ruiken en hij werkt echt goed ( en er is nog amper een stukje af, zo lang doe je er mee ).
( Groucho Marx )
pi_66682837
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 10:47 schreef rac het volgende:
Ik heb toch ook een deo besteld , je mag daar best een stukje afhalen hoor. Dip
Oh lief!

Maar toch vind ik dat ze me best een stukkie oxeocube hadden kunnen geven
pi_66683084
Aromaco doet het ook niet echt voor me. Ik heb hem hier ook, maar mijn huid raakt er wel een beetje van geirriteerd. Ik zou de oxeocube ook wel willen proberen. Wie weet waar ik morgen mee thuis kom. Als dat zo is stuur ik je wel een stukkie, Dipkip
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_66683285
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 11:08 schreef nokwanda het volgende:
Aromaco doet het ook niet echt voor me. Ik heb hem hier ook, maar mijn huid raakt er wel een beetje van geirriteerd. Ik zou de oxeocube ook wel willen proberen. Wie weet waar ik morgen mee thuis kom. Als dat zo is stuur ik je wel een stukkie, Dipkip

Heb ik je adres nou al gehad? Ik dacht van wel maar hij staat niet in mn excel
  woensdag 4 maart 2009 @ 11:16:19 #293
176471 oh-oh
pi_66683315
Oh ja Dip, mijne stuur je naar mijn werk, dus niet vrijdag versturen aub!
( Groucho Marx )
pi_66683612
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 11:15 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Heb ik je adres nou al gehad? Ik dacht van wel maar hij staat niet in mn excel
Je hebt PM.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_66687687
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 11:16 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja Dip, mijne stuur je naar mijn werk, dus niet vrijdag versturen aub!
Denk dat het morgen wordt, maar zo niet zal ik tot maandag wachten. Ligt er een beetje aan of ik een verhuisdoos mag versturen. Zo ja vraag ik me af waarom ik in godsnaam een verhuisbusje heb gehuurd met mn verhuizing
  woensdag 4 maart 2009 @ 13:39:11 #296
176471 oh-oh
pi_66688413
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 13:22 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Denk dat het morgen wordt, maar zo niet zal ik tot maandag wachten. Ligt er een beetje aan of ik een verhuisdoos mag versturen. Zo ja vraag ik me af waarom ik in godsnaam een verhuisbusje heb gehuurd met mn verhuizing
Tuurlijk mag dat wel, het gaat om het gewicht van die doos hoor
( Groucho Marx )
pi_66688586
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 13:39 schreef oh-oh het volgende:
Tuurlijk mag dat wel, het gaat om het gewicht van die doos hoor
Er is wel een maximum aan, maar wat precies weet ik niet, dat vraag ik zo even op het postkantoor. Ik heb inmiddels een mooie doos gevonden waar een tweepersoons dekbed via de post in aan me bezorgd is, dus ik neem aan dat ik die ook weer via de post terug mag sturen, maar ik ga het wel even vragen voor het geval het duurder is ofzo.
  woensdag 4 maart 2009 @ 13:49:47 #298
176471 oh-oh
pi_66688852
Nee die afmetingen zijn echt heel royaal, trust me.
Als het maar niet zwaarder is dan 10 kilo
( Groucho Marx )
pi_66688872
pakketten tot 10kg ongeacht de grote van de doos zijn gewoon 6 euro nog wat
pi_66689187
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 13:50 schreef Memento-Mori het volgende:
pakketten tot 10kg ongeacht de grote van de doos zijn gewoon 6 euro nog wat
Wie gaat er als test 10 kilo veren versturen?

In bubbeltjesverpakking!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')