quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:07 schreef Dipkip het volgende:
Grouporderdames!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat snel zeg!!!![]()
Morgen begin ik met inpakken en versturenna 3 uur popcornvegen ben ik het even zat voor vandaag
Simpel houden ze van bij Lush he.quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:10 schreef nokwanda het volgende:
Vandaag maar even de haartjes verven en morgenvroeg plak ik mijn nette beschaafde neppertjes op mijn vingers (heb erg erg erg afgekloven stompjes). En een half uur voor de kast staan om te kijken wat ik aan zal trekken. whaaaaaaaaa
Ik vroeg om een sample van oxeocube en van nog een deo. Ik wil graag deo van Lush gaan gebruiken maar reageerde op die die ik kocht meteen allergisch dus wilde graag samples van de andere. Lijkt me niet raar ofzo.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:35 schreef Memento-Mori het volgende:
wat voor proefjes wilde je dan? Misschien kan ik je eraan helpen?
en mijn dream cream heeft geen haast die haal ik wle eens op als alles achter de rug is voor jou versturen enzo
Zal ik anders de bestellingen van jullie alletwee naar jou opsturen?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:18 schreef Llewella het volgende:
Jeetje, geen 1 sample erbij? Dat is idd wel tegenvallend op zijn zachtst gezegd.
Ik heb overigens met de andere alkmaarse afgesproken dat ik in principe het weekend van 14/15 maart weer jou richting in ga, maar nu ik zie dat de bestelling al zo vlot binnen is, hmmm, dat wordt lang geduld hebben dan!
(Ik ben toevallig gister in hoofddorp geweest en ga eens in de 2 weken)
Oh wil je een teststukkie aromaco van me?quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:32 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik vroeg om een sample van oxeocube en van nog een deo. Ik wil graag deo van Lush gaan gebruiken maar reageerde op die die ik kocht meteen allergisch dus wilde graag samples van de andere. Lijkt me niet raar ofzo.
[..]
Zal ik anders de bestellingen van jullie alletwee naar jou opsturen?
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:12 schreef Mirjam het volgende:
kip, die foto's waar alles uitgestald staat, heb je daar ook de grote versies van?
Je ruikt het eigenlijk niet eens zo erg, ik denk omdat er zo veel in plastic zit. Boven bij mn stash ruikt het ergerquote:Op woensdag 4 maart 2009 09:33 schreef rac het volgende:
Ja dat vraag ik me ook af!
Het is ook wel heel veel Lush , maar wat zou ze nog missen?
Oh zonde, ik gebruik hem nu 4 maanden en ik wil nooit meer wat anders!quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:47 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja die had ik dus besteld en kan ik niet goed tegenvind hem ook niet lekker ruiken trouwens
Oh lief!quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:47 schreef rac het volgende:
Ik heb toch ook een deo besteld , je mag daar best een stukje afhalen hoor. Dip
quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:08 schreef nokwanda het volgende:
Aromaco doet het ook niet echt voor me. Ik heb hem hier ook, maar mijn huid raakt er wel een beetje van geirriteerd. Ik zou de oxeocube ook wel willen proberen. Wie weet waar ik morgen mee thuis kom. Als dat zo is stuur ik je wel een stukkie, Dipkip
Je hebt PM.quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:15 schreef Dipkip het volgende:
[..]
![]()
Heb ik je adres nou al gehad? Ik dacht van wel maar hij staat niet in mn excel
Denk dat het morgen wordt, maar zo niet zal ik tot maandag wachten. Ligt er een beetje aan of ik een verhuisdoos mag versturen. Zo ja vraag ik me af waarom ik in godsnaam een verhuisbusje heb gehuurd met mn verhuizingquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:16 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja Dip, mijne stuur je naar mijn werk, dus niet vrijdag versturen aub!
Tuurlijk mag dat wel, het gaat om het gewicht van die doos hoorquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:22 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Denk dat het morgen wordt, maar zo niet zal ik tot maandag wachten. Ligt er een beetje aan of ik een verhuisdoos mag versturen. Zo ja vraag ik me af waarom ik in godsnaam een verhuisbusje heb gehuurd met mn verhuizing
Er is wel een maximum aan, maar wat precies weet ik niet, dat vraag ik zo even op het postkantoor. Ik heb inmiddels een mooie doos gevonden waar een tweepersoons dekbed via de post in aan me bezorgd is, dus ik neem aan dat ik die ook weer via de post terug mag sturen, maar ik ga het wel even vragen voor het geval het duurder is ofzo.quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:39 schreef oh-oh het volgende:
Tuurlijk mag dat wel, het gaat om het gewicht van die doos hoor
Wie gaat er als test 10 kilo veren versturen?quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:50 schreef Memento-Mori het volgende:
pakketten tot 10kg ongeacht de grote van de doos zijn gewoon 6 euro nog wat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |