Oh nou jij hebt meer ervaring dus je zult het wel wetenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:43 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Nou ja er klopt waarschijnlijk verhoudingsgewijs wel minder niet dan bij de bestellingen die ik in mn eentje heb gedaan![]()
En deze keer zit ook bijna alles netjes in een verpakking, dat heb ik ook wel eens anders gezien. Er zaten nu maar 4 of 5 producten los in de popcorn.
Waaaah lekkerleker!!! Foto!!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:18 schreef Cat22 het volgende:
En ik kreeg vandaag, twee maanden na dato, mijn prijzen van de IF loterij binnen:
Hello Kitty tasje
scrub pakketje
HUGE (>350gr) blok zeep die naar Trampruikt
potje smitten
Comforter BBS
White Wedding ballistic
Christingly ballistic
SWTWC melt![]()
Witches ball BBS
Happy BBS <- en dat ben ik ook.
Misschien morgen, want ik moet me klaarmaken voor een etentje in een Michelin ster restaurant.quote:
Nou, nu ik zie dat ze zo gierig zijn met proefjes komt de gedachte wel bij me op ja... Maar ja, is niet eerlijk en ik wil ook niet er aan bijdragen dat ze minder makkelijk omgaan met dingen die écht ontbreken.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Whehehe ben ik dan de enige die heel slecht denkt "ze hebben blijkbaar geen idee wat ze in die dozen gooien dus gooi gewoon een paar extra * ontbrekende* dingen in die mail"?
Oeh, eet smakelijk dan vastquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:25 schreef Cat22 het volgende:
Misschien morgen, want ik moet me klaarmaken voor een etentje in een Michelin ster restaurant.Lang leve de Nationale restaurantweek.
Ik had er ook niets extras in zitten.. Je kunt het niet vergelijken met jullie pakket natuurlijk (alhoewel.. denk dat het nog 75 pond was, aardig kadootjequote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:24 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Helemaal niks extra nee. Het enige is dat degenen die 75 gr. Love Soap hebben besteld 100 gr. stukken hebben gekregen, maar dat lijkt me eerder een ongelukje. En ik heb er niks aanen de lipbalm die ik zooooo graag wil zit er niet bij en heb ik wel voor betaalt
wat voor proefjes wilde je dan? Misschien kan ik je eraan helpen?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:19 schreef Dipkip het volgende:
En het zal wel aan mij liggen, maar als je voor 890 pond aan spullen besteld en je vraagt om 2 monsters van specifieke producten vind ik het eigenlijk ook wel sneu dat ze die er niet bij doen. Of doe dan iig iets anders er bij.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:16 schreef rac het volgende:
Ik heb het pakketje binnen van Oh-Oh ,![]()
Dank je voor je leuke kaart, zijn dat jouw Honden? Wat een fijne Proefjes ! Ik heb direct the soft touch gebruikt!
Hij ruikt heerlijk.`, Straks ga ik het allemaal eens even goed stuk voor stuk bekijken met mijn jongste dochter samen.![]()
En vanavond ga ik onder de douch mijn haar wassen met je Gentle Lintle.
De spulletjes Voor Dip, heb ik weer terug in het doosje gedaan en gaan morgen direct met me mee naar mijn werk.
Natuurlijk heb ik ook de lipservice geprobeerd maar die is wel heel erg hard (droog) Moet dit eerst goed warm worden ofzo.
Ja die gaan heel snel op, maar ik heb nu ook al een paar massagebars besteld voor het echte smeerwerk.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:07 schreef -Peach het volgende:
Zo'n soft touch gaat best snel op eigenlijk. Maar ik smeer er dan ook mn hele lijf mee in en niet alleen mn handen
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:26 schreef -Peach het volgende:
Iemand ooit ultimate shine uitgeprobeerd? Lijkt me wel tof, zolang er maar niet al teveel glitters in zitten...
Oh daar was ik al bang voor, gelukkig dat ik die dingen altijd gelijk in zakjes doe.quote:Op woensdag 4 maart 2009 07:21 schreef rac het volgende:
Ja hoor helemaal goed , alleen santa strawberry-jelly, heeft iets in zijnzakje gelekt.
Maar alles is goed over gekomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |