Nee hoor, ik vind 'm ook niet zo. Na één keer luisteren had ik die plaat wel genoeg gehoord; beetje saaiquote:Op donderdag 26 februari 2009 19:25 schreef muisje-eliza het volgende:
misscien ben ik de enige die dit lied van Ilse niet zo vind?
Volgend jaar maar een keer een dagje jullie kant opkomenquote:Op donderdag 26 februari 2009 19:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
Voor degenen die de link gisteren hebben gemist: slideshow | set.
Klopt, beetje uitgekeken op deze reeks en 3FM.. Beetje minderen kan geen kwaad, denk ik.quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
Wat ben je je stilletjes vandaag hans
Ik heb in mijn post de cimg=size tag gebruiktquote:Op donderdag 26 februari 2009 19:40 schreef Piles het volgende:
Hey, waarom in quotes tegenwoordig wel de foto's opnieuw
Ik was jullie vergetenquote:Op donderdag 26 februari 2009 19:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
waren we je vergeten in het vorige topic
Blijf een traag rukprogrammaquote:Op donderdag 26 februari 2009 19:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik was jullie vergeten
Ben bezig met iTunes, wat een rukprogramma is het toch ook![]()
Oh, ligt dat daar aanquote:Op donderdag 26 februari 2009 19:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb in mijn post de cimg=size tag gebruikt.
Zeker doenquote:Op donderdag 26 februari 2009 19:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Volgend jaar maar een keer een dagje jullie kant opkomen
Mwah. Valt op zich mee. Draait hier primaquote:Op donderdag 26 februari 2009 19:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Blijf een traag rukprogramma
ga je huiswerk makenquote:Op donderdag 26 februari 2009 19:43 schreef naatje_1 het volgende:
Als ik nou wist dat PSB opstonddan had ik wel een titel geweten
Af en toe moet je dat ook doen , vorige week zelf ook even wat minder gepost , even te druk , geen zin etcquote:Op donderdag 26 februari 2009 19:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Klopt, beetje uitgekeken op deze reeks en 3FM.. Beetje minderen kan geen kwaad, denk ik.
Maarja, jij hebt dan ook een Mac. Daar draaid hij vast goed ofniet?quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mwah. Valt op zich mee. Draait hier prima.
Da's voorpaginanieuws!! Staat 't al op de FP?quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Klopt, beetje uitgekeken op deze reeks en 3FM.. Beetje minderen kan geen kwaad, denk ik.
Ja, maar verder is het echt niet zo goed als Apple het doet voorkomenquote:Op donderdag 26 februari 2009 19:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Op 3fm staat het al, 3fmfan krijgt een levenquote:Op donderdag 26 februari 2009 19:44 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Da's voorpaginanieuws!! Staat 't al op de FP?
nee, het is geheime megahitXD *gerard ekdom, vreetvermaak ff pauze en dan metmichiel*quote:
quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:44 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Maarja, jij hebt dan ook een Mac. Daar draaidt hij vast goed ofniet?
Da's met veul Windows-meuk nog vééél meerquote:Op donderdag 26 februari 2009 19:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, maar verder is het echt niet zo goed als Apple het doet voorkomen
Hier op XP ook, dus ik snap al die mensen die er problemen mee hebben ook niet helemaal..quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als dat werkelijk waar is, ga ik een vreugdedansje doen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:43 schreef Feivel1 het volgende:
PSB wordt megahit?
Ken hem ook pas sinds vista, heb ook het idee dat het aan de combinatie vista ligtquote:Op donderdag 26 februari 2009 19:46 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Hier op XP ook, dus ik snap al die mensen die er problemen mee hebben ook niet helemaal..
Ik kan 't niet vinden..quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Op 3fm staat het al, 3fmfan krijgt een leven
Ben alleen bang dat er paar dwars gaan liggen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als dat werkelijk waar is, ga ik een vreugdedansje doen.![]()
Ze hebben het dik verdiend, vind ik. Nog nooit een Megahit gehad; eens moet de eerste keer zijn.
Daar ging het nu niet overquote:Op donderdag 26 februari 2009 19:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Da's met veul Windows-meuk nog vééél meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |