Ik ga 'm binnenkort even toevoegenquote:Op donderdag 26 februari 2009 18:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Was ook wel nodig ook, na die onzin. En heb het nummer nu eindelijk in de collectie
Little Roelie wordt er niet warm van iigquote:Op donderdag 26 februari 2009 19:12 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
JEZUS wat is ze eng geworden![]()
als man zou je meteen een piemeltje hebben die in zn schulp kruipt
quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:03 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Och jamai...volgens mij istie wel leuk...
Toen ik bij Specsavers werkte (slechtste en meest onderbetaalde werkgever ooit) waren zij de sponsor van Jamai zn brillen....dezelfde specsavers als waar Michiel Veenstra zn brillen haalt
jah hij zou deze week contact opnemen met de hoogste bieder...ik hoop dat hij mij dan ook meer laat weten...Zodat ik het bedrijf wat het licht en geluid wil regelen ook kan informerenquote:Op donderdag 26 februari 2009 19:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
heeft dj sandstorm nou al is op je gereageerd , anders gaan we hem boycotten
Oost-Europa is een prima vakantiebestemming. Twee keer drie weken geweest (naast de vijf keer Praagquote:Op donderdag 26 februari 2009 19:11 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ben al 9 jaar niet op vakantie geweest....misschien moet ik ook in oost-europa gaan wonen voor n gratis vakantie
wedden dat hij het niet doetquote:Op donderdag 26 februari 2009 19:14 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jah hij zou deze week contact opnemen met de hoogste bieder...ik hoop dat hij mij dan ook meer laat weten...Zodat ik het bedrijf wat het licht en geluid wil regelen ook kan informeren
Heh? Alweer Perez?!quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Soms, heel soms is er wel leuke reclame. Zoals die van AH bijvoorbeeld. En de Coca-Cola-reclame
aan 't einde van het jaar.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Little Roelie wordt er niet warm van iig.
Een pallet kilo'squote:Op donderdag 26 februari 2009 19:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
best wel wat aangekomen
Mag ik vragen wie dat is (Niet little Roel of course, maar fotoquote:Op donderdag 26 februari 2009 19:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Little Roelie wordt er niet warm van iig.
Idd. Van te naar te.....quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ze was vroeger miss graatje
Loekie moet ook weer terugkomenquote:Op donderdag 26 februari 2009 19:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat dus. En die koddige supermarktmanager is de marketingvinding van het decennium
.
neeh, maar ze werken heel vaag... Ze hebben een "floorwalker" en een "opticien" en een "baliekutje"quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..], specsavers moet veel verkopen met die lage marges van ze , het idee om concurrenten daarmee de markt uit te drukken is niet echt gelukt
Sinead O'Connor.quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:17 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Mag ik vragen wie dat is (Niet little Roel of course, maar foto)
Asjemenou.quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Loekie moet ook weer terugkomen
Balie kutje kost weinig, floorwalker kost weinig , lage marges accepteren en hopen dat je veel verkooptquote:Op donderdag 26 februari 2009 19:18 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
neeh, maar ze werken heel vaag... Ze hebben een "floorwalker" en een "opticien" en een "baliekutje"
als je binnenkomt hoort het zo te gaan:
klant loopt naar binnen en word begroet door de floorwalker..klant loopt naar balie om aan kutje te vragen of er tijd is voor n oogmeting..klant mag gaan zitten in de "koffiecorner" voormeettutje doet wat voormeetdingen met wat standaard aperatuur...Opticien komt, meet, geeft klant aan floorwalker die bril gaat uitzoeken met klant... Voormeettutje gaat glazen bespreken en vraagt aanbetaling.
Loopt samen met klant naar baliekutje die afrekend, en verteld waneer de bril klaar is... klant loopt naar buiten en word vriendelijk begroet door de floorwalker.
In het echt werkt het natuurlijk niet zo![]()
En ookal heb ik geen diploma, en kreeg ik er ook niet voor betaald, ik mocht wel elke dag in het donkere oogmeethok de hele dag elke dag oogmetingen doen *en dat terwijl Specsavers er zo prat op gaat alleen gediplomeerd personeel te hebben*
Dat is correct.quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:25 schreef muisje-eliza het volgende:
misscien ben ik de enige die dit lied van Ilse niet zo vind?
ik ga ervanuit dat ie het doet....totdat het tegendeel is bewezen....maarjah dit is al de tweede x dat ie beloofd snel contact met de bieder op te nemenquote:Op donderdag 26 februari 2009 19:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wedden dat hij het niet doet
Denk hetquote:Op donderdag 26 februari 2009 19:25 schreef muisje-eliza het volgende:
misscien ben ik de enige die dit lied van Ilse niet zo vind?
Op een zaksnoep wedden dat het niet voor morgen is geregeldquote:Op donderdag 26 februari 2009 19:27 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik ga ervanuit dat ie het doet....totdat het tegendeel is bewezen....maarjah dit is al de tweede x dat ie beloofd snel contact met de bieder op te nemen
Ik bedoelde dus dat je de enige bentquote:Op donderdag 26 februari 2009 19:28 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dat voelt goedmn man werd zelfs boos toen ik bij "a miracle" een schaap nadeed
quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:28 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dat voelt goedmn man werd zelfs boos toen ik bij "a miracle" een schaap nadeed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |