abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66491527
Dit zijn allemaal webshops waar ook online kleding besteld kan worden. Een boel hiervan hebben ook echte winkels of verkopen merken die in gewone winkels te passen en te kopen zijn.

- BelleBelly
- Growing Position
- Esprit
- H&M
- Neckermann
- Prenatal
- BellyFashion
- Future Maman
- Mom2b
- Wehkamp
- Goodmood mom
- Buikbanden
- Motherwear
- Proud2wear
- Baby und Kinderkleidung
- Belly B
- Days
- Supermom
- Piraten & Prinsessen
- Babywalz
- Prettymum
- Hema
- Lingerie voor Twee
----------------------------------------------------------

Ik gooide m dicht na Rocka's laatste plaatje van deze buikband:

en eindigde met
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 19:19 schreef Poppedein het volgende:
Gaaf Rocka! hahaha! heb je m al gekocht?

Ik heb gister echt een megasuperfijne zomer lange broek binnen gekregen en ben vanmiddag heel goed geslaagd voor een jurkje voor de bruiloft van 1 van mijn beste vriendinnen die 1 mei trouwt!

[ Bericht 30% gewijzigd door RockabeIIa op 30-03-2009 20:03:33 ]
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_66491758
verkapte tvp

plaatje van het jurkje?
Ik wil ook lekker veel jurkjes voor de zomer
en ik ga op zoek naar zo'n 3kwartbroek van stof, beetje stoer model... eh wat leg k dat weer heerlijk duidelijk uit... ff plaatje zoeken.

zoiets maar dan misschien met wat minder zakken/touwtjes eraan.
Vorig jaar hadden ze van zo'n soort ook een zwangerschapsmodel bij H&M, ik heb mn gewone vorig jaar echt afgedragen zo'n fijne broek.

[ Bericht 33% gewijzigd door huuphuup op 26-02-2009 19:45:58 ]
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66492243
Iemand goede tips voor een zwangerschapsbadpak? Waar te koop? Is marktplaats misschien verstandige keuze hiervoor?
I think prime numbers are like life. They are very logical but you could never work out the rules, even if you spent all your time thinking about them.
pi_66492340
H&M

haha, nee, tips... hou rekening met je eventueel nog groeiende borsten Hunkemoller heeft wel wat, Livera soms, H&M heeft er 1. En misschien wat van die online sites of prenatal ofzo?

Persoonlijk koop ik badkleding liever niet via marktplaats wegens al gedragen enzo.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66492408
Leuk zo´n broek Huup!

Ik heb trouwens die buikband met zo´n streepjescode besteld
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_66492441
Leuk Huup! Ik hou ook echt van dat soort broeken! Heerlijk!

Ik ben ff op zoek naar een plaatje voor je... maar geloof dat ik daar toch een keer een foto van zal moeten maken... ben nu net klaar met een andere buikfoto maken, dus dat doe ik een andere keer!

Dit lijkt me ook wel een heerlijke korte broek, maar minder "stoer" 12,95 van Mamalicious

pi_66492549
Jaaa van zo'n stofje bedoel ik! Zoiets is mijn andere broek maar dan ietsje grover en met touwtjes aan de onderkant die ik altijd een beetje dichtknoopte, dan leek het net hip zeg maar

Fijn stofje vind k dat, droogt snel als je er wat overheen gooit (noodzaak bij mij ) en is lekker luchtig.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66492694
Jurkje gevonden!

pi_66492775
Oooooh wat mooi!
Wauw
wat zul jij stralen zeg dan doe je wel n foto maken voor ons?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66492799
Ik snap helemaal wat je bedoelt Huup Alleen denk ik dat t voor een zomerbroek lekkerder is om een niet te hoge buikband te hebben..zo warm anders ben ik bang..

Deze broek heb ik dus gekocht, maar dan lang en met wijduitlopende pijpen... die buikband zit heerlijk, volgens mij kanik m ook prima niet zwanger aan zonder dat t stom staat!

pi_66492845
Ziet er leuk uit! Inderdaad lekker stofje ook.
Dat van die lage band is wel een goeie ja. Misschien wel een beetje warm. Nu is het nog wel lekker
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66492856
Oh wow, wat een mooie jurk!
Ik moet ook nog iets feestelijks voor een bruiloft van vrienden, dan ben ik 8 maanden... volgens mij staat mij dan echt niks meer haha!
pi_66493095
Ik ben ook echt blij met die jurk! en t leuk was ook nog eens dattie in de opruiming was en nog maar 20 euro kostte! Hoezee!
pi_66493104
Hier nog eentje...ik heb twee bruiloften, eentje met bijna zes maanden en eentje met bijna zeven. En de eerste is waarschijnlijk heel sjiek. Ik heb nog niets gekocht, wacht effe de echo af en dan ga ik ook los. Kan tot nu toe nog twee eigen broeken prima aan. Shirtjes is ook nog geen probleem. Normaal woon ik in de zomer in mijn spijkerrokje, dus die staat bovenaan de lijst voor straks. Heb em al gezien, durf em alleen nog niet te bestellen. Die ene week kan ik nou ook nog wel wachten.
En over badpakken. Ik heb er geeneen gezien (online) die me iets leek. Ik ga nog wel even in mijn normale bikini op vakantie en daarna zie ik wel, dat is dan toch in de achtertuin.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_66493161
Ja hij is echt mooi Poppedein
en voor die prijs wauw
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66493261
Heb jij dat badpak van de H&M al gekocht Huup, zo ja, vind je t wat? Ik ben namelijk ook nog erg in dubio.. we gaan nog een weekje naar de zon als ik 28 weken ban, maar zal sowieso iets nieuws moeten.. mn tietekes passen niet meer in mn normale bikini(s) ben ik bang... Dus misschien toch maar voor dat badpak gaan dan... ben alleen zo benieuwd hoe die echt zit en zag m niet op de zwangerenafdeling liggen
pi_66493371
Ja nee ik wil hem wel maar ik heb hem nog niet. Ik probeer iedere keer 's morgens vroeg een broek te scoren voor weinig in de online outlet van H&M en ik wil dat badpak daarbij doen, maar die broek is dan steeds uitverkocht als ik bij de 'kassa' kom

Ik heb hem ook nog niet in een winkel zien hangen nee...
oeh, anders gaan we n keer winkelen in t midden van t land ergens!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66493414
Poppedein, waarom dan geen grotere maat bikini? Of wil je niet je buik in de zon? Als wij gaan ben ik pas 14 weken, dus waarschijnlijk niet zoveel buik, dat scheelt natuurlijk. Oja, wehkamp had wel een speciaal bikinibroekje dat wat hoger is, maar dat vond ik nou niet speciaal mooi.
pi_66493478
Nee maakt me niet uit hoor Mefke, ik bedoel meer dat ik sowieso iets nieuws zal moeten kopen.. en ook aan beide na die tijd niet meer zo veel zal hebben, 2 grote cups met lullige tietjes op t strand is ook niet helemaal jevanhet voor daarna Wat dat betreft zit ik voor na misschien wel wat veiliger met een zwangerschapsbadpak

en huup! lijkt me gezellig!
pi_66493480
mijn bikini staat me niet charmant meer haha. Ik heb echt teveel buik gekregen daarvoor vind ik. Je weet wel zo'n buik waarvan mensen dan denken van hmmm, heeft ze nou zo'n pens of is ze zwanger? *grinnik*
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66493611
haha, huuphuup...ik kan daar niet zo mee zitten. Ik vrees dat ik ook voor de zwangerschap al vetjes genoeg had om sommige mensen te laten denken dat ik zwanger was. Maar een badpak zit bij mij voor geen meter, die dingen zijn meestal te kort (ja ja, lang leve het lange bovenlijf) en met cup D (normaal, nu is het nog meer) is het sowieso geen aanraden zonder beugels. En ach, hier in de achtertuin moeten ze er maar mee leven en straks op het strand kent niemand me.
pi_66493682
als ik het goed begrijp kan je op h&m online een zwangerschapsbadpak kopen?

ik vind het zo zonde om er veel geld voor te betalen en het maar een paar keer aangedaan te hebben...
I think prime numbers are like life. They are very logical but you could never work out the rules, even if you spent all your time thinking about them.
pi_66493849
Kahlen, ja er staat er eentje, maar ik denk dat je die alleen past als je borsten niet erg groot zijn. Als je een wat grotere cupmaat hebt, lijkt het me dat het touwtje om je nek te dun is en niet zoveel steun geeft. Ik vind em wel heel mooi, maar niets voor mij.
pi_66493918
Kahlen deze staat online

hij kost 19,90 en staat bij de MAMA afdeling bij dameskleding

Wat Mefke zegt, als je een vrij grote cup hebt dan is het misschien wat minder comfortabel, ik denk dat ik hem voor mezelf nog net wel aankan. Ik ga es even speuren of ze hem al ergens hebben. Kijken of ik hem kan passen dan kan ik even zeggen hoe hij zat qua cup hier is het inmiddels ook D...
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66493939
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 20:23 schreef mefke79 het volgende:
haha, huuphuup...ik kan daar niet zo mee zitten. Ik vrees dat ik ook voor de zwangerschap al vetjes genoeg had om sommige mensen te laten denken dat ik zwanger was. Maar een badpak zit bij mij voor geen meter, die dingen zijn meestal te kort (ja ja, lang leve het lange bovenlijf) en met cup D (normaal, nu is het nog meer) is het sowieso geen aanraden zonder beugels. En ach, hier in de achtertuin moeten ze er maar mee leven en straks op het strand kent niemand me.
hahahaha...sorry, ik schaam me dood, maar ik las dierentuin...

Ik ben ook echt de slankste niet, en al helemaal niet in bikini, maar ik verheug me eigenlijk wel op mn 28weken buikie in een bikini... ik geloof dat dat dan juist de enige keer in mn leven zal zijn dat ik me enigzins sexy zal voelen in bikini
pi_66494049
Ja dat is ook wel weer zo
ik moet zeggen dat ik gewoon heel body-conscious ben. Ik ben echt een muts daarmee maar ik weet nu al van mezelf dat ik toch steeds met een handdoek voor mn buik zit ofzo. Niet als het echt-echt een babybuik is hè maar als het nog zo'n ertussen-in-buikje is. Dus mja... en van die hoge broekjes vind ik niet zo'n succes op mijn lijf geloof ik.

hahahaha Poppedein lekker tussen de nijlpaarden en de zeekoeien t lijkt het strand van katwijk wel dan!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66494179
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 20:30 schreef huuphuup het volgende:
Kahlen deze staat online

bedankt, ga er dit weekeinde eens rustig naar kijken. Ik had op het H&M forum ook kortingscodes gevonden (in openingspost), dus tip voor diegene die dat niet wist , scheelt je toch snel 5 tot 10 euro.

Zaterdag eerst maar babykamer kopen en de commode repareren (nieuwe geleiders erop zetten) en daarna als ik nog zin heb badpak uitzoeken.
  donderdag 26 februari 2009 @ 20:47:09 #28
35189 Troel
scherp en bot
pi_66494599
Kahlen, als je bij een goede lingeriezaak langsgaat hebben ze daar over het algemeen echt ook pakken hangen, dan kan je gewoon passen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_66494984
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 20:47 schreef Troel het volgende:
Kahlen, als je bij een goede lingeriezaak langsgaat hebben ze daar over het algemeen echt ook pakken hangen, dan kan je gewoon passen
Probleem is dat ik nog maar net zwanger ben en dus geen buikje heb. Dus passen is wat lastig of ik moet een kussen meenemen voor op mijn buik

En als ik tot de zomer wacht is er vast niks meer (ik woon in een kleine stad). Maar er is hier inderdaad een goede lingeriezaak en ik heb nog een zwangerschapsbh nodig (eerst maar eens zoeken of dat dure kreng van de vorige keer nog ergens ligt).
  vrijdag 27 februari 2009 @ 10:01:00 #30
35189 Troel
scherp en bot
pi_66510924
Ine en goede zaak hebben ze daar foefjes voor

(En dan nog is het altijd maar afwachten, maar het voordeel van een badpak is dat het meerekt )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 27 februari 2009 @ 10:03:37 #31
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_66511002
Kahlen, als je het nergens meer vinden kunt dan is het te bestellen bij neckerman
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_66512212
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 20:02 schreef Poppedein het volgende:
Alleen denk ik dat t voor een zomerbroek lekkerder is om een niet te hoge buikband te hebben..zo warm anders ben ik bang..

Ik ben in juni bevallen en mijn broeken die ik tijdens de zwangerschap droeg waren aan het einde (toen het zo vreselijk warm was) echt te warm. Vooral de broeken met hoge buikband waren toen niet fijn meer
Mja..ik vond het zonde om toen voor die paar weken nog nieuwe broeken te kopen, alleen omdat het zo warm was..
pi_66514653
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 10:51 schreef mrien het volgende:

[..]

Ik ben in juni bevallen en mijn broeken die ik tijdens de zwangerschap droeg waren aan het einde (toen het zo vreselijk warm was) echt te warm. Vooral de broeken met hoge buikband waren toen niet fijn meer
Mja..ik vond het zonde om toen voor die paar weken nog nieuwe broeken te kopen, alleen omdat het zo warm was..
ja goeie tip dit

ik zou daar zelf eigenlijk nooit echt bij stilgestaan hebben als ik nú een broek voor de zomer zou kopen. Thnks
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66533417
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 10:03 schreef RockabeIIa het volgende:
Kahlen, als je het nergens meer vinden kunt dan is het te bestellen bij neckerman
Heb ik gedaan! En gelijk 2 normale badpakken erbij en even zien welke past. Zwangerschapsbadpak was trouwens niet duur, zat nog korting op ook
  zaterdag 28 februari 2009 @ 09:51:49 #35
35189 Troel
scherp en bot
pi_66546244
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 12:09 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ja goeie tip dit

ik zou daar zelf eigenlijk nooit echt bij stilgestaan hebben als ik nú een broek voor de zomer zou kopen. Thnks
Dat is inderdaad wel iets om rekening mee te houden bij het plannen van een zwangerschap Zorgen dat je met dezelfde seizoenen zit zodat je je troep 2 keer kan gebruiken
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_66547142
Iemand al ergens leuke korte broeken gezien waar een buikje in past? Als ik zo doorga, pas ik over twee weken echt niet meer in mijn gewone korte broeken. Nou heb ik wel een leuk rokje, maar ja, om nou met 1 rokje richting de zon te vliegen. Bij Esprit en bij H&M zag ik nog geen echte korte broeken, iemand anders ergens anders al wel?
  zaterdag 28 februari 2009 @ 11:10:09 #37
190853 RockabeIIa
pi_66547212
mefke, korte broeken niet maar ik zag wel een heel leuk strokenrokje bij de Miss Etam hangen.
pi_66547244
Ik heb trouwens net even dit rokje besteld, ze hadden em nu weer in mijn maat. Ik gok er maar op dat ie er woensdag/donderdag is. Is de echo donderdag dan niet goed, kan ie zo terug.
pi_66547287
Dank je Rocka. Ik zag net bij Wehkamp ook al wel wat staan. Ook van Esprit trouwens, dus ik hoop maar dat de maten van de positiekleding een beetje overeen komen met de gewone, dan kan ik redelijk makkelijk bestellen. Normaal bestel ik namelijk best veel van Esprit en weet ik dus blind welke maten ik kan pakken.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 11:23:03 #40
190853 RockabeIIa
pi_66547415
Leuke spijkerrok. Lekker pittig!
Ik heb ook een paar spijkerrokjes en een bruine ribrok , die is lekker warm.
Ik heb hier nog een splinternieuwe liggen die me te strak is (een L van Prenatal). Hmmm, V&A misschien...
pi_66547433
Mefke, ik heb me in de winkel laten vertellen dat Esprit positiekleding veel groter valt als de normale lijn.
Qua broeken zit er bij mij in ieder geval 1 maat verschil in.
pi_66547445
die rok die ik nu besteld heb, lijkt als twee druppels water op mijn gewone spijkerrok. En die rok draag ik al jaren, winter en zomer, want hij zit zo lekker. Maar hopen dat dat bij deze ook zo is.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 11:28:54 #43
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_66547520
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 20:02 schreef Poppedein het volgende:
Ik snap helemaal wat je bedoelt Huup Alleen denk ik dat t voor een zomerbroek lekkerder is om een niet te hoge buikband te hebben..zo warm anders ben ik bang..

Deze broek heb ik dus gekocht, maar dan lang en met wijduitlopende pijpen... die buikband zit heerlijk, volgens mij kanik m ook prima niet zwanger aan zonder dat t stom staat!

[ afbeelding ]
ik heb deze en draag hem nu inderdaad ook nog, heb alleen wel de buikband erafgehaald, die was uitgelubberd door mijn grote buik.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_66547948
Oe Rubey, dat zou jammer zijn, want dan is deze te groot. Ik zal em meteen passen als ik em binnenheb en dan laat ik het nog wel weten, kunnen jullie er rekening mee houden. Zou voor mij nog niet zo slecht zijn trouwens, als het groter valt, dan kan ik gerust een xl proberen ipv de altijd lastig verkrijgbare xxl.
pi_66548271
Hey leuke rok mefke! Ik wacht even af hoe die jou past haha.

Ik heb wat shirtjes van esprit (zwangerschap) maar ik vond ze eigenlijk gewoon normaal vallen, zoals ik van esprit kleding gewend was zeg maar. Maar misschien scheelt het wel met rokken en broeken...
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66549517
hier er dus zojuist achtergekomen dat er echt nergens zwangerschapskleding meer te koop is hier in de stad.... lekker handig dus maar niet heus....

nu moet ik of uitwijden online dingen bestellen of elders heengaan behalve zeeuws-vlaanderen.....
stom
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_66552519
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 13:04 schreef _Bar_ het volgende:
hier er dus zojuist achtergekomen dat er echt nergens zwangerschapskleding meer te koop is hier in de stad.... lekker handig dus maar niet heus....

nu moet ik of uitwijden online dingen bestellen of elders heengaan behalve zeeuws-vlaanderen.....
stom
Bar hebben ze geen lady sting bij jou in de buurt. Zag daar hele leuke jurkjes hangen en leggings. Heb een legging gekocht daar die ik makkelijk aan kan nu. En die jurkjes zagen er ook ruim genoeg uit.
Having a place to go... is a home
Having someone to love... is a family
pi_66552630
leuk Mefke!!
Ik ben geen rokkenmens... anders had ik ook wel een spijkerrok gekocht...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_66555444
Vicky, ik ben ook helemaal geen rokkenmens, ik loop daar bijvoorbeeld ook niet elegant genoeg voor. Met uitzondering van mijn strech spijkerrokje dus. Dus hopelijk wordt dit een hit...
pi_66556664
Mijn nieuwe buikband
pi_66564032
Mooooi Tessie! En wat kijk je blij!
Is dat via dezelfde site als die band van Rocka?

Is het trouwens niet een idee om een OP te maken met websites met zwangerschapskleding en accesoires? Of was die er ooit en is die verloren gegaan
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66564853
Ik weet niet van welke site Rocka dat plaatje had, maar ik heb hem hier besteld.

Goed idee trouwens, zo¨n lijstje voor in de OP....
pi_66565081
kga wel ff knutselen strakjes maar ik weet niet zo heel veel sites... als iemand nog een lijstje van favo sites heeft kun je me PMen of hier neergooien
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66566881
OP geknutseld... ik heb gewoon gegoogled en het oude topic doorgespit dus hij is vast bij lange na niet compleet ofzo, dus vul maar aan zou ik zeggen. Kan een modje hem in de OP zetten? En zet er wat leuks voor ofzo ik heb alleen de linkjes verzameld.
komt ie:

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dit zijn allemaal webshops waar ook online kleding besteld kan worden. Een boel hiervan hebben ook echte winkels of verkopen merken die in gewone winkels te passen en te kopen zijn.

- BelleBelly
- Growing Position
- Esprit
- H&M
- Neckermann
- Prenatal
- BellyFashion
- Future Maman
- Mom2b
- Wehkamp
- Goodmood mom
- Buikbanden
- Motherwear
- Proud2wear
- Baby und Kinderkleidung
- Belly B
- Days
- Supermom
- Piraten & Prinsessen
- Babywalz
- Prettymum
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 28 februari 2009 @ 22:35:46 #55
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66567052
Huup, volgens mij staat je lijstje er al in. Als ik het goed zie is Rocka me voor geweest.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 22:37:44 #56
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66567121
Die buikband is leuk Tessie, ik wil hem ook gaan bestellen.
Mag ik zo brutaal zijn om te vragen welke maat jij besteld hebt.
pi_66567123
Rocka is de nieuwe turbo-Mod!!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66567172
En ik kwam dus net weer langs die site van goodmood mom en omg ik wil die kimonoshirts echt in alle kleuren hebben! ze lijken me zó lekker zitten.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 28 februari 2009 @ 22:42:43 #59
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66567294
Dat pak lijkt me zo heerlijk zitten, maar figuur-technisch moest ik dat maar gewoon niet doen.
pi_66568250
Idd lijkt me lekker zitten zo'n loungepak idee! Ik ben heel benieuwd of die stof een beetje lekker is voor de zomer of dat het een synthetisch gebeuren is wat snel naar zweet gaat stinken enzo...
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66573666
Ja ik wil ook heel graag die broek en kimonoshirt van Goodmoodmom, maar ik vind het wel duur.

Goed lijstje trouwens Huup!

En ik heb maat L besteld BE, en hij past echt makkelijk! (er staat ook een matentabel op de site trouwens)
  zondag 1 maart 2009 @ 10:52:50 #62
100412 mefke79
komt goed!
pi_66574657
ehm meiden dat van goodmood mum is allemaal viscose met elastine http://www.goodmoodmom.nl/page_info.php/info_id/49. Het leken me heel leuke dingen, maar als alles werkelijk syntetisch is, dan lijkt het me ook heel warm voor de zomer. Dus ik denk dat ik er maar van af zie.

En Huup, dat lijstje is zoooo handig. Thanks!
  Moderator zondag 1 maart 2009 @ 11:04:03 #63
5428 crew  miss_sly
pi_66574842
Goed lijstje huup
Ik heb er net eindelijk online de tankini gevonden die ik graag wilde voor onze vakantie en nog een andere leuke. Even allebei besteld om te kijken welke het beste zit en dan kan ik lekker op vakantie
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_66574873
quote:
Op zondag 1 maart 2009 10:52 schreef mefke79 het volgende:
ehm meiden dat van goodmood mum is allemaal viscose met elastine http://www.goodmoodmom.nl/page_info.php/info_id/49. Het leken me heel leuke dingen, maar als alles werkelijk syntetisch is, dan lijkt het me ook heel warm voor de zomer. Dus ik denk dat ik er maar van af zie.

En Huup, dat lijstje is zoooo handig. Thanks!
oh shit...
goed dat je het zegt! ik zweet altijd onwijs in van dat synthetische spul op een of andere manier. Of zweet gaat er sneller in stinken ik weet niet wat het is. Een luchtiger stofje van iets niet-synthetisch is handiger voor mij.
Misschien ga k proberen er zelf een in elkaar te klussen want ik vind ze wel
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66575096
quote:
Op zondag 1 maart 2009 11:04 schreef miss_sly het volgende:
Goed lijstje huup
Ik heb er net eindelijk online de tankini gevonden die ik graag wilde voor onze vakantie en nog een andere leuke. Even allebei besteld om te kijken welke het beste zit en dan kan ik lekker op vakantie
klinkt goed ik ben zo jaloers op je vakantie haha ik kan ook wel een zonnetje gebruiken
Waar ben je nou geslaagd uiteindelijk voor een tankini? Heb je echt een zwangerschapsmodel genomen of gaat het nog met een gewone?

Misschien trouwens goed om te weten, ik denk dat de meesten het wel al weten hoor, maar H&M vult van maandag t/m vrijdag rond 7 uur s morgens de outlet weer bij. Zwangerschapskleding gaat altijd erg hard uit die outlet dus als je op zoek bent naar koopjes dan kan het best de moeite waard zijn om even vroeg de comp aan te slingeren. (Geldt ook voor de gewone webshop maar die is minder snel leeg over het algemeen).
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator zondag 1 maart 2009 @ 11:24:58 #66
5428 crew  miss_sly
pi_66575302
Ik verheug me ook echt vreselijke op de vakantie. Niet alleen vanwege het idee lekker rustig en relaxt een weekje door te kunnen brengen maar vooral de licht de zon, de warmte. Het is zo ontzettend tijd voor mooi weer.

Ik ben Babywalz geslaagd. Ik had op de negenmaandenbeurs een tankini van Anita gezien maar ik kon maar nergens een goed verkooppunt of een webshop vinden. Nu heb ik net het hele lijstje van jou afgewerkt en daar kwam ik hem tegen. Uiteindelijk wel twee andere besteld maar wel in dezelfde stijl. Wel echte zwangerschapstankini want mijn gewone kan echt neit. Tenminste volgens schaap wel, maar ik voel me er gewoon niet prettig in. Hoewel ik aan mijn buik begin te wennen kan ik het niet over mijn hart verkrijgen er zo strak in tankini in rond te lopen

De roze heeft mijn voorkeur.
pi_66575387
Ooooh wat een leuke dingen die!
Die zijn veel leuker dan wat ik me normaal bij een tankini voorstel (strak met 1 randje buik nog zichtbaar zodat je ziet dat het geen badpak is.)

Die roze is fris en vrolijk ja maar die blauwe vind k ook erg leuk

Kan me voorstellen dat je wel een beetje zon en warmte kan gebruiken het weer laat te wensen over hier Ik kan niet wachten tot ik eindelijk mn nieuwe jas aankan (handig die 3kwartsmouwen ) en wat van mn nieuwe shirtjes enzo. Lekker zon
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66575563
Ik ben trouwens een linkje vergeten. Hema heeft tegenwoordig ook mooie zwangerschapsbasics voor een Hema prijsje. Online te bestellen via hun website en verkrijgbaar in de grotere winkels.

- Hema
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Hoofdredactie Fotografie zondag 1 maart 2009 @ 11:46:36 #69
95752 crew  Chell
Kluns
pi_66575790
Oh, ik zou zo'n tankini wel voor 'gewoon' willen! Dat staat vast charmanter dan een badpak. Maar ja, beetje sneu om in een zwangerschapsding te gaan lopen. Wrom maken ze dat soort dingen niet ook gewoon voor dikke mensen?

En tes, die band is echt grappig!
pi_66576266
Och waarom niet Chell? Ik moet zeggen dat ik aan die tankini's nou niet per se af zou zien dat het zwangerschapsdingen zijn. Op die blonde griet met dat blauwe ding op de foto wel maar dat komt door dr buik en dr houding. Ik vind ze ook wel leuk voor gewoon.
Bestaan dit model tankini-dingen niet in gewone (niet zwangerschaps) grote maten ofzo dan?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 1 maart 2009 @ 12:32:13 #71
100412 mefke79
komt goed!
pi_66576836
Miss, die tankini is echt gaaf. Tis dat ik nog goed in mijn normale bikini pas en niet geloof dat dat over twee (ja, twee!) weken niet meer zo is, anders had ik em nog wel willen hebben. Zitten daar nou ook cupmaten in? En waar had je em gevonden? MIsschien ga ik toch nog eens effe kijken...vind ze leuk!
  Moderator zondag 1 maart 2009 @ 12:39:30 #72
5428 crew  miss_sly
pi_66577042
Ze verkopen ze op die site alleen in C en D cup. Het merk Anita heeft ze wel in meer maten, maar dan moet je echt gaan zoeken waar ze die, online of in een winkel, verkopen. Ik heb, behalve dus Babywalz, nog niets gevonden.

En ik pas echt niet meer in mijn gewone tankini van vorig jaar. Ik ben dan ook al bijna acht kilo aangekomen En ik draag echt naar voren, dus die buik pasat er echt niet meer in.
  zondag 1 maart 2009 @ 19:03:12 #73
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66590419
Ik ga morgen maar eens naar Miss_Etam om een te kleine buikband te kopen. Ik zit nu precies op het punt dat de gewone broeken niet lekker meer zitten, maar mijn positiebroek zakt van mijn kont. Heel irritant. Kijken of ik hem met een strakke buikband op zijn plek kan houden.
pi_66590496
Oh das wel slim BE. Ze hebben trouwens ook best wel leuke daar hoor
  zondag 1 maart 2009 @ 19:11:18 #75
190853 RockabeIIa
pi_66590696
Ik heb gewoon al een zwangerschapsjeans aangeschaft.Wat een opluchting! Heerlijk!
ps. in die tas van vorige week zat een bon voor 15% korting bij Miss Etam, BE
  zondag 1 maart 2009 @ 19:29:06 #76
100412 mefke79
komt goed!
pi_66591292
ik hoorde van ons mam gisteren dat ze een winkel weet waar ze van een gewone spijkerbroek een zwangerschapsbroek maken. En dat nog wel gratis. Enige voorwaarde: dat je daar een spijkerbroek koopt en die laat vermaken. Dat lijkt me niet het probleem, dan kan ik gewoon lengte maten kopen!
  zondag 1 maart 2009 @ 19:57:56 #77
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66592342
Die heb ik van de week al gebruikt Rocka. Spijkerbroek, rokje en legging. Die strokenrok waar jij het over had volgens mij.

Overigens, deze band gaat wel onder het shirt voorlopig hoor.
of zal ik bretels gaan dragen?
pi_66592461
quote:
Op zondag 1 maart 2009 19:57 schreef Brighteyes het volgende:
Die heb ik van de week al gebruikt Rocka. Spijkerbroek, rokje en legging. Die strokenrok waar jij het over had volgens mij.

Overigens, deze band gaat wel onder het shirt voorlopig hoor.
of zal ik bretels gaan dragen?
ductape... duidelijk

Met "die tasjes" bedoel je die Nijntje tas van de 9maandenbeurs Rocka? Die heb ik hier nog liggen, ik ga niet naar Miss Etam dus ik wil op zich dat bonnetje wel opsturen anders hoor! (als ik hem in de chaos van die tas kan vinden nog nie uitgepakt...)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 1 maart 2009 @ 20:04:20 #79
190853 RockabeIIa
pi_66592554
Oh, die rok was leuk he? Grijsblauwig? Staat je vast heel goed!
Huup heeft en [unt met ducttape. Tis iig gebruiksvriendelijker dan een nietmachine
Ik wil je bonnetje wel. Fipo die ik er ben....

Ik zat net hier te kijken: http://www.positie-outlet.nl/ Daar staan best leuke dingen tussen voor leuke prijsjes.
pi_66592711
ik heb mn shirt verpest volgens mij
mn fijne esprit shirt heeft de was niet helemaal overleefd zoals de bedoeling was kneus die ik er ben... hij is voor zover ik kan zien niet gekrompen maar de stof voelt enorm stug aan, terwijl hij eerst heel soepel was... even afwachten hoe ie opdroogt maar ik denk dat ik op zoek ga naar een nieuwe

Rocka ik ga ff zoeken!
Zat het ergens in ofzo?

gevonden. Ik heb er twee, dus BE en Rocka jullie kunnen allebei je adres PMen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 1 maart 2009 @ 20:15:20 #81
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66592908
Balen van dat shirt Huup!

De rok die ik heb is lichtgrijs, hebben we het dan nog over dezelfde?
  zondag 1 maart 2009 @ 20:37:16 #82
190853 RockabeIIa
pi_66593700
Ik denk van wel!
(Heb zelf die donkere aangepast nl. maar ik bedacht me op het laatste moment )
  zondag 1 maart 2009 @ 21:20:13 #83
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_66595564
Huup ik heb ook 2 shirts van een heel fijn soepel stofje. En toen die voor het eerst uit de was kwamen dacht ik ook dat ze verpest waren, leek wel 3 keer zo dik en heel stug idd. Maar eenmaal opgedroogd was het weer fijn en soepel! Heul apart, maar wie weet komt het bij jou dus ook nog goed.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_66595650
Hoop dat het goed komt met je shirt Huup!
Ik heb een trainingsbroek en als die uit de was komt issie ook heel erg stug. Zodra ie weer droog is istie weer lekker soepel en zacht.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_66595954
quote:
Op zondag 1 maart 2009 21:20 schreef texelonia het volgende:
Huup ik heb ook 2 shirts van een heel fijn soepel stofje. En toen die voor het eerst uit de was kwamen dacht ik ook dat ze verpest waren, leek wel 3 keer zo dik en heel stug idd. Maar eenmaal opgedroogd was het weer fijn en soepel! Heul apart, maar wie weet komt het bij jou dus ook nog goed.
hmmm ik hoop echt dat het nog goed komt dan!

Hij is wel al een keer of drie gewassen trouwens! ook op 40 graden. Maar toen heeft mn lief gewassen en opgehangen dus ik weet niet zo goed hoe ie toen voelde en hij ook niet meer. Nouja we zien het morgen wel. Het belangrijkste voor mij is dat de rek bij mn buik er niet uit is want dan is het hele idee van dat zwangerschapsshirt weg
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 1 maart 2009 @ 21:39:51 #86
100412 mefke79
komt goed!
pi_66596393
Huup, mijn soepele shirtjes van esprit (en die van Dept trouwens ook) voelen altijd zo aan na de was, laten drogen, niets aan het handje.
En ducktape, dat ik daar nog niet aan gedacht heb....Ik heb voorlopig alleen een bovenste-open-probleempje. Lange shirts aan dan maar.
pi_66609345
Mn shirt leeft nog!! haha yay!

Hij voelt nog niet helemaal zoals ie was, maar misschien als ik hem draag dat ie dan beter voelt ofzo. Hij is in ieder geval lang zo stug niet meer
wat n rare stof dan zeg
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 2 maart 2009 @ 10:51:41 #88
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_66609432
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 14:55 schreef Quinny het volgende:

[..]

Bar hebben ze geen lady sting bij jou in de buurt. Zag daar hele leuke jurkjes hangen en leggings. Heb een legging gekocht daar die ik makkelijk aan kan nu. En die jurkjes zagen er ook ruim genoeg uit.
Nee lady sting hebben wij ook niet.
Ben donderdag vrij en dan maar eens kijken of we naar de overkant kunnen om nog even wat kleding te scoren
pi_66610725
Ik heb ook nog een bon van 15% korting bij de miss etam
Als iemand die hebben wilt moet je maar even pm-en en dan stuur ik hem op
  maandag 2 maart 2009 @ 13:17:55 #90
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_66614179
zojuist maar online kleding besteld bij H&m zou rond halverwege maart geleverd worden.
  Moderator maandag 2 maart 2009 @ 13:26:17 #91
5428 crew  miss_sly
pi_66614454
Jeetje, dat duurt lang, Bar.
Ik hoop dat mijn tankini's toch eerder binnen zijn, want half maart moet ik ze al gebruiken!
  maandag 2 maart 2009 @ 13:47:24 #92
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_66615152
H&M heeft altijd vaste leverings momenten in de maand, dat is wel een klein nadeel van de H&M... Zelfs al is het op voorraad dan moet je dus soms toch relatief lang wachten. Maar dat zie je wel al tijdens het bestellen, dus kun je er iig rekening mee houden.

En huup fijn dat het toch nog goed is gekomen met je shirt!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_66626268
Bar, Esprit levert erg snel en gratis, alleen als je het terugstuurt wordt er 1 euro administratie kosten in rekening gebracht. En de site van www.bellyfashion.nl levert ook erg snel, en gratis! En die hebben een erg ruim aanbod tegen hele goeie prijzen (vind ik). Misschien is dat een optie? Ik kan me voorstellen dat je graag wilt passen wel, maarja...

Ja mn shirt haha, ben opgelucht
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 3 maart 2009 @ 20:02:12 #94
100412 mefke79
komt goed!
pi_66664758
Ik voel me even zwaar beledigd door belly fashion . Ik kijk bij de jeans en denk maatje 42-xl moet passen. Dus ik kijk, staat er 'spijkerbroekenmaat 31'. 31! Hallo, ben ik dan een olifant ofzo? 31 daar kan ik vanzelangzalzeleven nooit in. Ik heb spijkerbroekenmaat 33 of 34 (en dan 34 of 36 lengte)...Mama licious gaat niet eens zo groot, zag ik net. Maar zo vreemd is mijn maat toch niet? Normaal kan ik daar genoeg spijkerbroeken in krijgen. Balen, want ik vind ze wel heel mooi ! Iemand ervaring met hoe ze vallen?
pi_66716981
Voor de dames die snel vakantie gaan vieren

Er staat nieuwe kleding in de H&M online shop, onder andere twee korte broeken.

Die laatste is er ook in zwart & wit (ik heb die besteld, daar zat k op te wachten, zulke fijne broeken )

Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66721454
He Huup, thanks. Effe kijken of h&m ze dan ook nog voor mijn vakantie kunnen leveren...
pi_66724134
Nog steeds heeft H&M er maar weinig positiemode op staan zeg
Deze is echt
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_66745227
Ik moet nog effe een foto maken, maar hier is vast de uitkomst: ja de maten van de gewone espritrokjes lijken goed overeen te komen met die van de zwangerschapsrokjes. Mijn rokje bevalt goed, kan ik nu al aan en kan nog meegroeien door knoopgaten en buikband. Superding dus!
En dit weekend op zoek naar andere dingen. De collectie van h&m, kan je ergens online zien waar je die kan kopen? Ik bedoel dus een echte winkel. Weet iemand bijvoorbeeld of Eindhoven zo'n afdeling heeft?
pi_66745367
Hier kan je alle winkels opzoeken, en als je dan op het adres van de winkel klikt, zie je welke collecties ze hebben.
pi_66745942
Mefke de H&M in eindhoven aan de Heuvel Galerie 160 in het centrum heeft H&M Mama. Das de H&M met kinder en dames kleding. De andere twee hebben geen positiekleding.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 5 maart 2009 @ 22:27:14 #101
100412 mefke79
komt goed!
pi_66746637
Thanks meiden, jullie kunnen vast raden waar ik zaterdag te vinden ben, ik zal toch een korte broek nodig hebben.
pi_66746946
Oh misschien is het t waard om even te bellen van tevoren of ze al die broeken in de winkel hebben hangen? Dit staat pas sinds deze week in de online shop, ik heb het nog niet in de winkel gezien. Weet niet of je er anders apart voor naar Eindhoven gaat, zou zo zonde zijn.

De volgende leverdatum van H&M is half Maart. Dus 15 maart ongeveer, weet niet of je dat nog redt voor je vakantie?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 6 maart 2009 @ 11:46:02 #103
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_66760317
hier gisteren kunnen slagen bij de prenatal en bij h&m
  vrijdag 6 maart 2009 @ 11:57:57 #104
100412 mefke79
komt goed!
pi_66760777
Huup, dan zit ik al in het vliegtuig. Dus ik moet toch gaan kijken. Hebben ze bij de H&M niets, dan zitten er nog twee zaakjes in Eindhoven (Prenatal en nog iets anders), dus ik ga nooit voor niets. En anders maar kijken of ik nog in een gewone maat 44 pas. Is ook een idee. En Eindhoven is geen wereldreis, minuutje of 8 met de trein
Bar, heb je leuke dingen gekocht?
  vrijdag 6 maart 2009 @ 11:59:25 #105
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_66760825
ja een aantal broeken (was echt nodig ook) een rood truitje van esprit, een leuk jurkje (heb ik gisteravond al aangehad, en foto staat in het buikentopic) en dan nog een zwart truitje.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 16:41:30 #106
56471 pinquit
oh my lama!
pi_66771231
haha huup, ik had je 'oproepje' gelezen voor die broeken! dus ik kwam snel naar dit topic toe met de nieuwe h&m zwangercollectie en een plaatje van die broek.
had je t allang ontdekt
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  vrijdag 6 maart 2009 @ 16:45:33 #107
56471 pinquit
oh my lama!
pi_66771348
overigens vind ik dit jurkje denk ik ook wel heel tof met een zwangerbuik erin

hij doet alleen msischien een beetje nachtjaponnig aan.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 16:45:40 #108
144006 chacama
Ondernemend!
pi_66771359
mefke, deze zit ook in Eindhoven
http://www.innana.nl/
  vrijdag 6 maart 2009 @ 16:59:15 #109
143848 huuphuup
Dorksided
pi_66771793
haha pinq wel lief
dat jurkje is mooi! van hm? misschien kan ie nog bij mn bestelling!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator vrijdag 6 maart 2009 @ 18:43:55 #110
5428 crew  miss_sly
pi_66774872
Mijn tankini's zijn binnen en ze zitten allebei leuk. Ze zijn echt alelbei anders en wel erg mooi. En omdat ik toch nog de hele zomer zwanger ben en we op vakantie gaan en ik wil gaan zwemmen...denk ik dat ik ze maar allebei hou
  vrijdag 6 maart 2009 @ 18:52:25 #111
56471 pinquit
oh my lama!
pi_66775120
jep jurkje is ook van HM.
tof misssly! fotoo
  vrijdag 6 maart 2009 @ 23:04:58 #112
100412 mefke79
komt goed!
pi_66785923
Goed, terug van mijn 'rooftocht' door eindhoven. H&M was drie keer niks. Ik kan niet eens een maatje 48(!) aan (broek dus), dat viel zo tegen. Heb met zuslief afgesproken dat we er niet meer naar toe gaan.
Toen naar Miss Etam, 1 kortere broek die wel aardig was, een witte. Die gekocht want je moet toch wat.
En toen naar Innana en daar heb ik me toch geshopt. En tis dat ik een budget voor mezelf had, want anders....Ik ben kapot, dus effe geen foto's maar ik heb een spijkerbroek en twee linnen broeken, een grijze en een zwarte. Alle broeken waren gewoon lang genoeg, dus dat is fijn. Het winkeltje is niet zo groot, maar het was druk en de zes paskamers waren eigenlijk constant bezet. Maar ze hebben er zo'n gave dingen, daar ga ik echt nog een keertje terug.
pi_66791499
Miss_sly tof! Lekker decadent haha. Inderdaad wat je zegt, de zomer duurt nog lang genoeg dus dan kun je lekker wisselen.

Mefke wat belachelijk van die H&M zeg ik snap sowieso weinig van de maten daar. Bij normale broeken is maat 36 altijd groter dan elders (aldus zusje) en mn moeder heeft van de grote maten juist altijd een of twee maten groter nodig dan ze normaal heeft Idiotigheid.
Nouja weet je dat ook weer, hoef je ook geen broeken online te bestellen. Wel fijn dat je bij Innana zo goed hebt kunnen slagen! K ben heel benieuwd naar de foto's! *hint*
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator zaterdag 7 maart 2009 @ 09:30:12 #114
5428 crew  miss_sly
pi_66791805
Ja, het is misschien wat decadent maar ik ga het toch doen. Ik gooi ze volgend voorjaar, als ik voldoende teruggeplooid ben tenminste, wel in de verkoop ofzo.

mefke, wat fijn dat je zo goed geslaagd bent.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 09:34:38 #115
56471 pinquit
oh my lama!
pi_66791853
zonder buik zijn die tankinis toch ook geweldig?
pi_66791867
Ik vind ze zonder buik ook leuk ja

Decadent was een grapje hihi als ik een shirt vind wat lekker zit en mooi staat enzo dan koop ik em meestal in meer kleuren voel ik me ook altijd zo enorm decadent hahaha "nou doe mij ze allemaal maar!"
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 7 maart 2009 @ 09:39:18 #117
56471 pinquit
oh my lama!
pi_66791903
hahaa dat heb ik ook geeft niks toch
pi_66791959
ik vind van niet
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator zaterdag 7 maart 2009 @ 09:50:19 #119
5428 crew  miss_sly
pi_66792051
Ach ja jullie hebben ook wel gelijk.
En ik ben ook erg blij met mijn tankini"s
  zaterdag 7 maart 2009 @ 15:53:25 #120
56471 pinquit
oh my lama!
pi_66799767
vandaag hing er hier een rek bij prenatal met 2 halen 1 betalen geloof ik is dat overal?
  zaterdag 7 maart 2009 @ 15:54:01 #121
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_66799784
hier is de bestelling van de h&m vanmorgen afgeleverd
  zaterdag 7 maart 2009 @ 16:07:44 #122
56471 pinquit
oh my lama!
pi_66800124
en? wat had je allemaal besteld?
pi_66801159
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 18:43 schreef miss_sly het volgende:
Mijn tankini's zijn binnen en ze zitten allebei leuk. Ze zijn echt alelbei anders en wel erg mooi. En omdat ik toch nog de hele zomer zwanger ben en we op vakantie gaan en ik wil gaan zwemmen...denk ik dat ik ze maar allebei hou
welkeheb je besteld? Ik heb nog wel een eigen tankini die nog wel even mee kan maar weet niet voor hoelang nog..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 7 maart 2009 @ 16:57:43 #124
190853 RockabeIIa
pi_66801380
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 15:53 schreef pinquit het volgende:
vandaag hing er hier een rek bij prenatal met 2 halen 1 betalen geloof ik is dat overal?
Hier niet.
Heb wel een leuk rokje gescoord
  Moderator zaterdag 7 maart 2009 @ 17:25:48 #125
5428 crew  miss_sly
pi_66802270
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 16:49 schreef Vicky het volgende:

[..]

welkeheb je besteld? Ik heb nog wel een eigen tankini die nog wel even mee kan maar weet niet voor hoelang nog..
Vorige pagina, de roze/bruine en de blauw/witte bij baby-walz.com
Ze zitten ook mooi en lekker!
pi_66803527
oh zo fijn is dat, dingen die je op het plaatje al mooi vond zeg maar en die in het echt dan ook nog mooi en lekker zitten en net zo mooi zijn ik kan daar echt heel blij van worden ik heb weinig nodig
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 7 maart 2009 @ 19:27:44 #127
100412 mefke79
komt goed!
pi_66805907
Miss, ik zou ze ook gewoon allebei gehouden hebben, kan je nog eens afwisselen. Maar ja, ik heb dan ook 3 complete bikinis en 2 of 3 losse match dingen in de kast liggen. Ik heb nog geen foto's kunnen maken, maar wel wat op internet gevonden. Ik heb de broek op deze foto in deze kleur en in zwart:

Nou ik dat jurkje erop zie...oeoeh dat is ook leuk. Ik heb gisteren niet verder gekeken dan mijn broekenwens neus lang is, dus geen topjes of jurkjes gepast.
En dan nog een gewone spijkerbroek van Noppies. Ze hadden er ook een heel gaaf model spijkerbroek, uitlopende pijpen en naar boven toe gewoon strak, maar ik heb em niet gepast. En ook witte spijkerbroeken, maar die waren al bijna uitverkocht.
Wat me enorm verbaasde was hoe lekker alles zat. Ik vond dat ik nog niet toe was aan zwangerschapsbroeken, maar dat kan ik volgens mij niet meer ontkennen. Kan nog 2 eigen broeken redelijk aan en dan nog wel 2 rokjes, maar ik ben geen rokjesmens en bovendien moet je nu nog een panty of legging aan en daar heb ik een enorme hekel aan.
pi_66810241
Ik heb een tankini besteld bij Neckermann, voor maar 20 euro

#geen
  zondag 8 maart 2009 @ 09:33:54 #129
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_66818588
Oeh die is leuk Duchess! prijsje ook...

Ik had besloten om na de bruiloft eens rustig te gaan kijken voor wat positiekleding, vooral broeken. Ik ben afgelopen week ineens begonnen met uitdijen. Mijn buik piept ineens naar voren en ik schrok me rot van de weegschaal: bijna 2 kilo in een week! Ik houd ineens ook vocht vast. Het wordt echt hoog tijd. Ik pas nu nog 2 broeken. Rokken zijn wat makkelijker, die hijs ik gewoon wat hoger

Ik maak me nu wel zorgen of ik nog in mijn trouwjurk ga passen . Ik ben afgelopen week wel wat enthausiast geweest met koek, chips en snoep. Donderdag overwerken en toen ook nog kebab gegeten, dus ik hoop dat ik de boel weer onder controle krijg met rustige ontbijtjes en salades voor lunch. Nog vijf dagen....

Maar goed, ik blaat maar door hier. Wat ik eigenlijk wou zeggen is dat dit een tof topic is en dat de kleren die jullie hier laten zien een stuk leuker zijn dan ik in mijn hoofd had voor positiekleding. Weinig model bungalowtent te vinden hier. Leuke inspiratie!
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  zondag 8 maart 2009 @ 10:37:35 #130
100412 mefke79
komt goed!
pi_66819142
ca.ra, mij viel dat ook zo mee in de winkel, ik had tenten verwacht, maar dit zijn gewoon leuke kleren. Of, zoals mijn zusje het zei: "doe mij ook zo'n spijkerbroek met extra elastiek, dan heb ik geen inkijk meer van achteren".
Veel plezier met je bruiloft en hopelijk gaat het goed met je jurk!
  maandag 9 maart 2009 @ 11:49:34 #131
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_66854578
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 16:07 schreef pinquit het volgende:
en? wat had je allemaal besteld?
een jurkje met bloemetjes en in felle kleurtjes, en een koraalrood shirtje.
pi_67016973
Ik heb mijn bestelling binnen van H&M met het zwangerschapsbadpak erin. Hij zit op zich netjes maar de cups waren niet geweldig zoals te verwachten was. Ik heb normaal een C en nu een D en ik vond het niet heel fantastisch zitten. Maar ik ben ook wel een zeur eigenlijk met bikini-cups enzo. Het sluit met name aan de zijkanten bij je oksels niet echt ver aan ofzo, persoonlijk zou ik het denk ik met een kleine C of gewoon een B cup het mooist vinden staan. Verder zat ie wel goed en netjes en kan ik er nog meer dan genoeg buik in kwaad. Prima voor dat geld dus

En mn korte broek ook binnen van H&M, of nouja kort, tot net iets over mn knieën, en dat is echt liefde ik heb hem nu aan en al gelijk de zomer in mn hoofd
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 13 maart 2009 @ 19:39:18 #133
100412 mefke79
komt goed!
pi_67018449
ik ben echt heel erg
ik heb net nog een korte broek (zwart) van noppies gescoord en een witte spijkerbroek...zo mooi!
En ik heb het badpak van noppies gezien, ik denk huup, dat je die dan ook niets vind.
pi_67043695
Ik heb gister mijn bestelling binnen gekregen:
een jurk/tuniek van noppies (paars)
een rode tuniek van esprit
twee hemdjes/topjes van ?
een doorzichtig blouseje van noppies
twee tuniekjes van noppies, een met lange mouwen en de ander zonder mouwen
een gestreept t-shirt van noppies
en nog iets, maar kweet niet meer wat (Het waren 9 dingen)

Nu nog mijn collectie positiebroeken + -rokjes + korte broeken uitbreiden, dan kan ik er weer helemaal tegen
Oh ja ook een keer bh's nodig denk ik, en hebben jullie trouwens ook speciaal ondergoed ofzo?

Hopelijk komt mijn tankini op tijd binnen, de levertijd was 2+ weken en we gaan al heel snel op vakantie...

Mss een tip, bij C&A hebben ze heel veel leuke tuniekjes in normale maten die erg wijd zijn, daar heb ik er onlangs ook een aantal van aangeschaft. Wel lekker want C&A is absoluut niet prijzig!

Mefke ik had een witte spijkerbroek van Miss Etam, kan 'm nu nog niet aan (het weer vind ik te somber ervoor) maar die zit ook lekker. Wit is zo lekker fris voor de lente en alles kan erop
#geen
  Moderator donderdag 19 maart 2009 @ 13:17:27 #135
5428 crew  miss_sly
pi_67204603
Ik heb net hele leuke jurkjes gekocht voor op vakantie en later de lente/zomer hier
Echte zomerjurkjes wel, dus ook maar een roze wikkelvestje erbij voor als het wat frisser is.

Nu kan ik op vakantie

o.a. dit jurkje:

[ Bericht 15% gewijzigd door miss_sly op 19-03-2009 13:35:31 ]
pi_67208310
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 21:31 schreef DuchessX het volgende:
Ik heb een tankini besteld bij Neckermann, voor maar 20 euro

[ afbeelding ]
heb je m al binnen? Ik heb hem namelijk al een keer of 5 besteld maar krijg steeds een mailtje dattie niet meer te krijgen is.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 23 maart 2009 @ 10:59:10 #137
100412 mefke79
komt goed!
pi_67317471
ooo dat jurkje van miss sly...mooi!
Ik heb dus net voor mijn vakantie nog een driekwart broek van noppies gescoord, deze

(let niet op de foto zelf, maar je kan op deze foto goed zien dat ie een lage band heeft...en dat mijn gewone shirtjes te kort worden )

Dit is dus echt een aanrader, heb em de hele vakantie veel aangehad. Verder had ik een linnen broek mee van queen mum (zie buikentopic!) en mijn spijkerbroek van noppies. Die laatste heeft een irritante eigenschap, want juist de riemlus middenachter is zo smal dat er geen riem doorheen kan Ehm, eens kijken of de plaatselijke kleermaker daar nog wat aan kan doen. En ik heb net voor de vakantie nog twee basisshirts van esprit binnengekregen. Die heb ik alleen gepast, zaten goed, maar zijn niet meegeweest op vakantie. Ik kan nog een paar eigen shirts goed aan, dus dat doen we dan maar.
  maandag 23 maart 2009 @ 11:00:18 #138
35189 Troel
scherp en bot
pi_67317515
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 15:17 schreef Vicky het volgende:

[..]

heb je m al binnen? Ik heb hem namelijk al een keer of 5 besteld maar krijg steeds een mailtje dattie niet meer te krijgen is.
Hier is hij al lang en breed binnen, weet niet wanneer jij hem besteld hebt?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_67317938
quote:
Op maandag 23 maart 2009 10:59 schreef mefke79 het volgende:
ooo dat jurkje van miss sly...mooi!
Ik heb dus net voor mijn vakantie nog een driekwart broek van noppies gescoord, deze
[ afbeelding ]
(let niet op de foto zelf, maar je kan op deze foto goed zien dat ie een lage band heeft...en dat mijn gewone shirtjes te kort worden )

Dit is dus echt een aanrader, heb em de hele vakantie veel aangehad. Verder had ik een linnen broek mee van queen mum (zie buikentopic!) en mijn spijkerbroek van noppies. Die laatste heeft een irritante eigenschap, want juist de riemlus middenachter is zo smal dat er geen riem doorheen kan Ehm, eens kijken of de plaatselijke kleermaker daar nog wat aan kan doen. En ik heb net voor de vakantie nog twee basisshirts van esprit binnengekregen. Die heb ik alleen gepast, zaten goed, maar zijn niet meegeweest op vakantie. Ik kan nog een paar eigen shirts goed aan, dus dat doen we dan maar.
Hey dat is een leuke broek! Ik heb zoiets van H&M maar dan in het legergroen alleen die heeft een hoge buikband. Ik wil er eigenlijk nog een met een lage. Wat kostte deze als ik vragen mag?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 23 maart 2009 @ 11:15:17 #140
35189 Troel
scherp en bot
pi_67317989
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 12:25 schreef Poppejans het volgende:
Nog steeds heeft H&M er maar weinig positiemode op staan zeg
Deze is echt
[ afbeelding ]
En hij is ook echt erg leuk
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 23 maart 2009 @ 11:27:21 #141
100412 mefke79
komt goed!
pi_67318392
@huup ik geloof 60 of 70 euro. Best veel, maar nu al de moeite waard. Heb de witte die ik van de Miss Etam had, terug gebracht. Zat toch niet zo lekker en die had wel een hoge band. En deze die ik nu heb, hebben ze ook in wit.
pi_67324981
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 15:17 schreef Vicky het volgende:

[..]

Nee nog niet ontvangen, maar de levertijd was >2 weken. Ik hoop heel erg dat-ie deze week binnenkomt, want volgende week gaan we op vakantie.
Zal eens kijken of er een trackingnummer ofzo is.

Edit: Net even gebeld maar er is nog niks bekend

[ Bericht 8% gewijzigd door DuchessX op 23-03-2009 15:14:16 ]
#geen
pi_67325127
quote:
Op maandag 23 maart 2009 11:00 schreef Troel het volgende:

[..]

Hier is hij al lang en breed binnen, weet niet wanneer jij hem besteld hebt?
Wanneer had jij hem besteld en wanneer had jij 'm binnen?

Mefke die driekwartbroek is hartstikke leuk!!!

Ik ga mijn witte spijkerbroek van Miss Etam terugbrengen, ik heb afgelopen week geleerd dat ik dus toch een maat te groot heb gekocht Heb nl toch maar even advies gevraagd aan de Miss Etam-mevrouw toen ik voor linnen broeken ging en zij wees me erop dat ik echt een maat kleiner moest kopen. Dus 2 linnenbroeken (2 voor 50 euro!) in de juiste maat en de spijkerbroek die ik al eerder gekocht heb even terugbrengen of ruilen
Oh ja, ze hadden ook t-shirts, 2 voor 25 euro, 1 voor 15. Ik heb er maar 1 gekocht want ik vond de kleurstellingen wat saai. (Grijs, zwart, wit en fuchsia. De laatste is het geworden )
#geen
  maandag 23 maart 2009 @ 14:57:08 #144
35189 Troel
scherp en bot
pi_67325203
quote:
Op maandag 23 maart 2009 14:55 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Wanneer had jij hem besteld en wanneer had jij 'm binnen?

Mefke die driekwartbroek is hartstikke leuk!!!

Ik ga mijn witte spijkerbroek van Miss Etam terugbrengen, ik heb afgelopen week geleerd dat ik dus toch een maat te groot heb gekocht Heb nl toch maar even advies gevraagd aan de Miss Etam-mevrouw toen ik voor linnen broeken ging en zij wees me erop dat ik echt een maat kleiner moest kopen. Dus 2 linnenbroeken (2 voor 50 euro!) in de juiste maat en de spijkerbroek die ik al eerder gekocht heb even terugbrengen of ruilen
Oh ja, ze hadden ook t-shirts, 2 voor 25 euro, 1 voor 15. Ik heb er maar 1 gekocht want ik vond de kleurstellingen wat saai. (Grijs, zwart, wit en fuchsia. De laatste is het geworden )
Ik heb hem pas besteld nadat jij hem hier postte en kreeg hem vorige week binnen.

Ik weet niet welke maat jij besteld hebt (en ook zo niet welke maat ik besteld heb, maar mocht ik nou jouw maat hebben en jij hem nog niet binnen krijgt, geef dan even een gil, dan stuur ik hem jouw kant op ok? Ik pas nu toch nog gewoon in mijn zwempak
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_67325799
Ah Troel da's lief van je! Ik wacht het nog wel even af, we gaan pas volgende week maandag
#geen
pi_67325972
Ik heb die tankini ook besteld, 10 dagen geleden, en dus net maar ff gebeld naar Neckerman waar ie nu blijft... Blijkt dat ie dus helemaal op is, maar er komen wel nieuwe, maar ze weten nog niet wanneer... Maar ze dacht niet dat het langer dan een maand zou duren...
De rest van mijn bestelling wist ze ook niet waar die was, want dat kon ze niet zien, bestemming onbekend stond er.. terwijl toen ik vorige week belde ze zeiden dat het al onderweg was, dat zei ze nu weer dus. Handig joh...
  maandag 30 maart 2009 @ 11:27:40 #147
190853 RockabeIIa
pi_67541189
Ik ben zoooo op zoek naar een jas. Ik zie wel wat jassen op internet maar meestal zijn het echt kleinere maten... Dat gaat niet passen over 'ze big boobies'! Mijn winterjas die daar eerst wijd was gaat strak dicht nu!
Wie kan me helpen?
pi_67541382
quote:
Op maandag 30 maart 2009 11:27 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik ben zoooo op zoek naar een jas. Ik zie wel wat jassen op internet maar meestal zijn het echt kleinere maten... Dat gaat niet passen over 'ze big boobies'! Mijn winterjas die daar eerst wijd was gaat strak dicht nu!
Wie kan me helpen?
vanaf the phone
ik heb nu een jas van primark aan, heb er ooit foto's van geplaatst in een van de SC's in febr. maar deze heeft driekwart mouwen, kan hem echt nu pas aan. reinhilde dacht ik had een soort zwarte trenchcoat van mamalicious die je na de zwangerschap ook nog aan kan, was iets van 50 euro dacht ik.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator maandag 30 maart 2009 @ 11:44:21 #149
5428 crew  miss_sly
pi_67541660
Wat voor jas zoek je Rocka? Winter, lente, zomer?
  maandag 30 maart 2009 @ 12:11:07 #150
190853 RockabeIIa
pi_67542397
Een die ik in de lente en zomer 's ochtends op de fiets aan kan. Soms is dat nog best fris ook voor nu, zeg maar.
pi_67542779
quote:
Op maandag 30 maart 2009 11:27 schreef RockabeIIa het volgende:
Wie kan me helpen?
In-de-gaten-hou-tvp.
* DuchessX moet ook een zomerjas

Oh ja, tankini is nog steeds niet binnen. Dat wordt dus niet zwemmen. Ga in plaats daarvan wel lekker terrasjes pikken, het wordt heerlijk weer
#geen
pi_67545748
Ik had ondertussen maar een andere tankini besteld omdat die van de neckerman niet kwam...
Deze was gelijk de volgende dag binnen, en hij is echt leuk! Was alleen beetje gedoe met die webshop, ik wilde eerste een andere, maar die bleek in die maat niet meer leverbaar te zijn, en zo was het nog 2 x, dus dit was eigenlijk mijn 4e keus... Maar ben er wel heel blij mee
pi_67554261
quote:
Op maandag 30 maart 2009 14:03 schreef tessie het volgende:
Ik had ondertussen maar een andere tankini besteld omdat die van de neckerman niet kwam...
Deze was gelijk de volgende dag binnen, en hij is echt leuk! Was alleen beetje gedoe met die webshop, ik wilde eerste een andere, maar die bleek in die maat niet meer leverbaar te zijn, en zo was het nog 2 x, dus dit was eigenlijk mijn 4e keus... Maar ben er wel heel blij mee
Leuk! en leuke site, eindelijk een site met veel keuze in positie -badmode
Ik ga eens even rondneuzen naar iets leuks wat ik hopelijk over een aantal weken kan bestellen
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  maandag 30 maart 2009 @ 19:03:03 #154
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_67554533

OMFG haar muts is ook zwanger sorry het viel mij gelijk op

Verder wel een leuk bikini-ding
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
  maandag 30 maart 2009 @ 22:17:35 #155
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67561322
Ja, of ze heeft een knotje in haar schaamhaar ofzo.

Rocka, ik zag wel aardige soort van korte trench-coat achtige jassen (zwart) bij de Zeeman voor 14,99.
Mijn bovenarmen pasten helaas niet, dus voor mij was het niks, maar mss voor jou wel? Ik heb dan weer geen boopies dus ik kon dat verder niet testen.

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 30-03-2009 22:27:19 ]
  maandag 30 maart 2009 @ 22:21:10 #156
190853 RockabeIIa
pi_67561427
Tnx BE, ik ga eens kijken deze week
  dinsdag 31 maart 2009 @ 12:12:38 #157
100412 mefke79
komt goed!
pi_67574093
dames, ik heb een beetje irritant probleempje. Ik heb twee broeken met een hoge buikband. Ze zitten heerlijk, maar ik merk dat die band telkens afzakt. Ik zit de hele dag zo'n beetje, dus daar zal het wel deels mee te maken hebben, maar vertel me...wordt het beter als je meer buik hebt.
pi_67583755
dat zal toch wel? Ik sta ook steeds aan die band te sjorren hoor ever so charming Inderdaad als ik zit en dan weer ga staan.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator dinsdag 31 maart 2009 @ 19:27:57 #159
5428 crew  miss_sly
pi_67588014
Ik heb een zwarte broek met buikband en die zakte iedere keer af. Ik moest hem zelfs echt ophijsen, heel charmant
Nu blijft ie perfect zitten, hoef er niets meer aan te doen. Het wordt dus beter
pi_67589137
Ik heb m'n buikband eerst een hele tijd omgeslagen, dat ging beter dan de hele tijd ophijsen (en dat moest uiteindelijk ook, want die broeken zakten ook weer wat af). Pas aan het einde was die buikband echt fijn (en toen zakte hij nog steeds af )

Dat was overigens een buikband die tot over m'n borsten kon komen, mij iets te lang dus
  dinsdag 31 maart 2009 @ 20:17:02 #161
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67589761
Zo'n broek had ik bij Sasha Mrien. Hele rare lange buikband, die kon idd alleen dubbel. Heel vaag.

Ik heb nu trouwens losse buikbanden in een kleinere maat gekocht en die houden nu mijn broeken omhoog. Anders zakt niet alleen die band van mijn buik maar ook mijn broeken zakken van mijn kont.
  dinsdag 31 maart 2009 @ 20:36:08 #162
100412 mefke79
komt goed!
pi_67590422
Broek van mij kont zakken is hier een heel bekend verschijnsel. Ik heb namelijk geen kont dus tja. Riempje erin dan maar, maar ja, die beginnen ook al te klein te worden (de meeste dan). Voor de liefhebbers is hier nog het rokje wat ik gekocht had, tis er eentje uit de gewone collectie en dan met elastiek:

En dit is de zomerse outfit van vandaag (met de buikband die dus afzakt):

Voor de liefhebbers, het een witte jeans van Noppies. Hij zit op zich erg lekker, op dat afzakken na dan. Het shirtje is er eentje van mezelf van vorig jaar.
pi_67590641
oeh, wat een superleuke broek mefke!

Ik zoek nu ook maar naar zwangerschapskleding, maar ik vind het allemaal zo duur...ligt dat aan mij of is dat echt zo?
Lotte!
Noah!
pi_67590691
Leuk rokje!

En die broek is zomers zeg! ik hou van witte broeken maar ik knoei echt overal op dus ik draag ze nooit wegens niet verstandig
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67590851
Ik heb ook zo´n broek met een buikband die tot over mn borsten komt, en die is dan ook nog eens van hele dunne stof gemaakt... Echt raar....
  dinsdag 31 maart 2009 @ 21:13:22 #166
100412 mefke79
komt goed!
pi_67591885
@ huup: Ik ben zo'n eigenwijsje dat ook in de winter gewoon een witte broek aan doet als ze behoefte heeft aan de zon. En ik knoei werkelijk overal op, maar heb gelukkig een mamma met toverwaskracht. Als ik het niet schoon krijg, gaat het daar naar toe.
@linda: ik denk dat het er maar net aan ligt waar je koopt (H&M of een speciaalzaak) en wat je hiervoor altijd uitgaf. Ik geef accuut toe dat ik een kleding en schoenentic heb en altijd voor merkkleding ging. Ook omdat ik met mijn rare lange en brede lijf eigenlijk bij de goedkopere merken maar weinig pas. Ik ben dus gewend wat geld uit te geven en ik vind het nu wel meevallen. Mijn spijkerbroeken waren 70, de linnen broeken 90 (maar dat betaal ik graag voor een mooie linnen broek) en mijn spijkerrokje was iets van 50 of 60. Tis dus maar net wat je gewend bent.
Wat ik dan weer tegen vind vallen is dat je eigenlijk maar een beperkt aantal broeken moet kopen en dan moet gaan combineren. Ik ben gewend aan veel - heel veel kleren en dan valt dat tegen. Ik ben namelijk zo iemand die pas na lang aarzelen iets weggooid en dus altijd een te volle kast heeft. En ik stel de was altijd uit, ook niet handig...
  dinsdag 31 maart 2009 @ 21:14:57 #167
100412 mefke79
komt goed!
pi_67591945
zo'n buikband omslaan, zie je em dan niet heel goed onder je shirt? Lijkt me zo'n raar gezicht...of ligt dat aan mij?
pi_67592093
ja, dat is ook wel zo natuurlijk...ik heb in een kledingwinkel gewerkt en daar kon ik met 50% korting kopen...dat heeft me echt verpest, sinds die tijd vind ik alles duur

Wat ik me afvroeg, zijn er hier mama's die tijdens de zwangerschap gewoon een maatje groter kochten? Bij de H&M hebben ze altijd van die wijde tuniekjes, als ik die nou aan maatje groter koop, dan gaat dat toch ook prima, of zie ik dat verkeerd?
Lotte!
Noah!
pi_67592312
Die gewone wijde tuniekjes die kunnen heel goed hoor, ik heb ook een paar van dat soort truitjes, die ik normaal niet vond staan (omdat ik er wel zwanger in leek ) en die draag ik nu ook. Als het goed zit, maakt het toch niet uit of het positiemode is of niet...
pi_67592849
*gaat naar online H&M shop*

edit: ik weet nu niet welke maat ik moet...1 of 2 maten groter? zuuucht

[ Bericht 60% gewijzigd door Linda2205 op 31-03-2009 21:53:36 ]
Lotte!
Noah!
  dinsdag 31 maart 2009 @ 22:32:09 #171
100412 mefke79
komt goed!
pi_67595252
@linda, dat doe ik nou ook hoor, gewoon de grootste eigen shirtjes aan, dat gaat goed. Het nadeel is dat ik meestal in normale ( ) toestand al xl of xxl nodig heb. Dus effe een grotere maat wordt dan moeilijk. Gelukkig is langere dingetjes ook de mode en jurkjes, die kan je dan als een soort van tuniekje over je broek doen...beetje creatief worden, dat is gewoon de truc (nou die truc zelf nog toepassen, bij een ander ziet het er altijd leuker uit).
pi_67595423
inderdaad, iedereen loopt er zo leuk zwanger bij en ik voel me echt zo'n zwervertje af en toe. Maar heb net voor 150¤ op de H&M site besteld. Meerdere dingen in verschillende maten, dus veel gaat er weer terug. Komt half april, dus ben benieuwd hoe alles dan zit!
Lotte!
Noah!
pi_67595608
Spannend
Ik heb pas een tuniekje gekocht bij Vero Moda in maat L. Normaal heb ik M maar deze viel wijd van onder zeg maar dus een gewoon shirt maat L ging prima. En ik ben erg van de sale bij H&M 's morgens tussen 7 en 8 doordeweek wordt de sale van de webshop weer bijgevuld en dan kun je echt wel leuke koopjes scoren
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 31 maart 2009 @ 22:46:03 #174
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67595892
Linda, gewoon je normale maat positie-kleding kopen. Het is op die dikke buik gemaakt he.
pi_67596257
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 22:46 schreef Brighteyes het volgende:
Linda, gewoon je normale maat positie-kleding kopen. Het is op die dikke buik gemaakt he.
Ja, positiekleding heb ik normale maat gekocht...maar ik heb ook wat wijdvallende dingen uit de normale collectie meebesteld. En sowieso weet ik bij H&M nooit wat nu mn maat is en wat niet. Heb normaal een M, dat is bij H&M meestal een S, dus van de normale collectie heb ik nu alles dubbel besteld in M en L...even kijken wat het beste zit
Lotte!
Noah!
  donderdag 2 april 2009 @ 10:54:08 #176
100412 mefke79
komt goed!
pi_67639139
Weet iemand of de shirts van de H&M wel een beetje 'normale' maten aanhouden? Ik heb geprobeerd er broeken te passen, maar dat heb ik opgegeven. Maat 48(!) was nog te klein terwijl ik later gewoon positiemode heb gekocht in mijn vertrouwde maatje 42. Als dat met de shirts ook zo is, dan ga ik niet eens de moeite nemen om te kijken.

En ik zit met smart te wachten op een telefoontje van de lingeriewinkel. Heb een tweede anita-bh besteld, maar dat kon wel even duren. En hij zit zo lekker dat ik em nu maar om de dag in een soppie gooi en em weer aandoe. Ook op internet waren ze in mijn maat nergens sneller te krijgen....
  donderdag 2 april 2009 @ 11:01:09 #177
190853 RockabeIIa
pi_67639391
mefke, ik kan ook vrijwel niet slagen bij de H&M (vind het ook vreselijke broeken trouwens, met die smalle pijpjes allemaal...). Het zit gewoon allemaal niet lekker en staat ook stom.
Ik ga zo es effe met de trein naar DLD. Hopelijk slaag ik daar voor een jasje En anders toch es naar de V&D om deze te passen?:

(geen zw. jasje maar wel een korte dus buik kan eronder dacht ik zo )
  donderdag 2 april 2009 @ 13:08:20 #178
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67642782
Ik denk eig. dat hij te lang is nog voor je buik. Het jasje lijkt tot op je heupen te komen. Voor je buik zou je eigenlijk zo'n soort bolero'tje moeten hebben.

Vriendinnetje van mij heeft een jas die een beetje rond loopt, achter laag, voor hoog. Erg leuk maar vast ook duur.

Mefke, ik heb bij H&M altijd problemen met de mouwen van vinden. Die zijn altijd te krap voor mij. Ik heb vrij stevige bovenarmen, dus het kan best hoor, maar als mijn lijf in een mt46-48 past zou je toch verwachten dat mijn armen daar ook wel in passen... Mooi niet dus meestal.
  donderdag 2 april 2009 @ 13:36:18 #179
100412 mefke79
komt goed!
pi_67643670
Ah, fijn, ik ben dus niet de enige die ruzie heeft met maten en kleding bij de H&M. Ik heb net weer een kortingsbon binnen van Esprit en ik zag dat daar de zw. collectie weer aangevuld is. Effe wachten op de broek die ik besteld heb en dan ga ik daar maar even shirtjes scoren. Lang leven webwinkelen!

Rocka, wat je ook kan doen als je niet slaagt voor een jasje is gewoon een wat grotere trui kopen. En ik ga zelf denk ik over op de jasjes/vestjes van mijn man. Die zijn bij mijn schouders altijd goed (ik heb brede schouders) en bij buik te wijd, met buik moeten ze dus goed passen, lijkt me zo.
  Moderator donderdag 2 april 2009 @ 13:38:33 #180
5428 crew  miss_sly
pi_67643756
En ik zoek dus ook een zomerjas!
Mijn heerlijke winterjas begint toch wat warm te worden. Ik zou eigenlijk wel heel graag zo'n zelfde model willen, maar waar ik die dan moet zoeken...
pi_67644013
Rocka, leuk jasje, hoewel idd ws niet zo geschikt voor je zwangere buik
Ik heb trouwens bij de H&M jeans gekocht die níet van die smalle pijpjes hebben, maar best wel uitlopend model. tis nog net niet retro zeg maar Zit heerlijk

Edit: dacht even 'm online gevonden te hebben, maar 't was 'm toch niet bij nader inzien Laat maar dus
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_67644103
Ze hebben bij de H&M op het moment wel wat langere modellen die in een A-lijn lopen. Behoorlijk wijd bij de buik en extra plooitjes op de rug. Misschien iets voor een dame met buik? Ze hadden ook nog andere, maar die zie ik niet op de website. (Niet alleen in roze hoor.) Linkje.

[ Bericht 11% gewijzigd door prinseszondererwt op 02-04-2009 13:51:27 (Linkje erbij.) ]
  donderdag 2 april 2009 @ 13:49:16 #183
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67644117
quote:
Op donderdag 2 april 2009 13:48 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ze hebben bij de H&M op het moment wel wat langere modellen die in een A-lijn lopen. Behoorlijk wijd bij de buik. Misschien iets voor een dame met buik? Ze hadden ook nog andere, maar die zie ik niet op de website.

[ afbeelding ]
  Moderator donderdag 2 april 2009 @ 13:53:01 #184
5428 crew  miss_sly
pi_67644211
Ik vind hem leuk en het kleurtje geweldig
pi_67645074
OMG! Die jas! Die kleur! Hebbennnnn!
  donderdag 2 april 2009 @ 16:59:27 #186
190853 RockabeIIa
pi_67650216
Ik ben geslaagd na heel erg getwijfeld te hebben tussen dat leren jasje hierboven en een grijze trenchcoat. De leren kan trouwens makkelijk. Er zitten maar 2 knoopjes aan en die onderste kan los als de buik echt full size is.
Maar de grijze jas kleedde mooi af en stond me gewoon beter Ben benieuwd wat mijn vriend er van vindt. Als ie goedgekeurd wordt zal ik vanavond een fotootje plaatsen.
  donderdag 2 april 2009 @ 17:12:27 #187
190853 RockabeIIa
pi_67650597
Vond ik het plaatje ook nog op de site
Het is dus geen echte positiejas:
pi_67651263
Mooi Rocka!
goed geslaagd
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67652547
Zo´n soort jas heb ik ook Rocka, maar dan beetje beige. Gewoon nog van vorige zomer, van voordat ik 15 kg was afgevallen, dus die past nu nog (net)
  Moderator donderdag 2 april 2009 @ 18:36:08 #190
5428 crew  miss_sly
pi_67652881
Mooie jas Rocka!
Gaat die de hele zwangerschap passen? Hoe doe je dat met een niet positiejas?
  donderdag 2 april 2009 @ 19:47:00 #191
190853 RockabeIIa
pi_67655193
Miss_sly, onderste knoop kun je los laten
  zondag 5 april 2009 @ 13:32:20 #192
100412 mefke79
komt goed!
pi_67726775
Effe een vraagje: weten jullie toevallig een adresje waar je losse stukjes kunt kopen om de omvang van je bh mee te vergroten? Heb gisteren een jurkje gekocht met een halter, heb zelf wel een mooie halterbh die cupsgewijs goed is, maar omvang niet. En ik heb echt geen zin om hiervoor een nieuwe bh te kopen. Foto van jurkje volgt nog...
pi_67727032
quote:
Op zondag 5 april 2009 13:32 schreef mefke79 het volgende:
Effe een vraagje: weten jullie toevallig een adresje waar je losse stukjes kunt kopen om de omvang van je bh mee te vergroten? Heb gisteren een jurkje gekocht met een halter, heb zelf wel een mooie halterbh die cupsgewijs goed is, maar omvang niet. En ik heb echt geen zin om hiervoor een nieuwe bh te kopen. Foto van jurkje volgt nog...
Deze heb je bij www.hm.com/nl

En je kunt ze ook bij de Hunkemoller kopen.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  zondag 5 april 2009 @ 15:01:03 #194
100412 mefke79
komt goed!
pi_67729699
thanks, effe bij de hunkemoller binnen wippen volgende week!
Dit jurkje heb ik gekocht:
Ik heb er zelf een zwarte linnen broek bij (die had ik al) en dan een overslagvestje van mammalicous. Ik heb nog twee bruiloften op het programma, dus daar ben ik dan vast klaar mee. En nu ga ik even bij de esprit wat dingetjes bestellen. De broek die ik had besteld was toch echt net te kort, dus nou bestel ik de langere variant, korter laten maken kan altijd.
  maandag 13 april 2009 @ 20:21:08 #195
100412 mefke79
komt goed!
pi_67984709
nog een tip voor de (a.s.) mama's in Brabant en Gelderland: bij de Kindercompagnie in Lithooijen (klein, klein, klein dorpje bij Oss) hadden ze heel veel leuke kleren! Ik heb vanmiddag een paar hemdpjes gekocht en nog een driekwart broek. Maar ze hadden er ook veel leuke jurkjes en shirtjes van oa noppies en mammalicous. En super vriendelijk personeel.

En dan nog een tip voor diegenen die net als ik vrij lang zijn en een vrij grote cup/omvang hebben: probeer je niet in de badkleding van de prenatal of de tankinies van noppies te wurmen. (ik heb nu vanalles bij de wehkamp besteld, oa van tweka, zal nog laten horen of dat een goed alternatief is).
pi_67990879
Mefke die jurk is echt heel erg leuk!!!!
#geen
  dinsdag 14 april 2009 @ 09:00:45 #197
35189 Troel
scherp en bot
pi_67995719
mefke, bij elke goede lingeriezaak zijn die dingen ook wel te koop
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 14 april 2009 @ 09:02:27 #198
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_67995748
Mefke, waar komt die jurk vandaan? Ik vind hem ook superleuk. hadden ze hem nog in andere ikleuren ook? Al gevonden.

[ Bericht 36% gewijzigd door Guuzewuus op 14-04-2009 10:03:39 ]
pi_67997111
Ik heb net die knalroze jas besteld bij de H&M Hij was er eindelijk weer in grotere maten dan 34
Bedankt voor de tip pze!
  dinsdag 14 april 2009 @ 21:21:56 #200
100412 mefke79
komt goed!
pi_68020142
He troel, dat viel me dus zo tegen. Bij de lingeriezaken waar ik kwam verwezen ze me of naar de Prenatal of kwamen dus met Noppies aanzetten. En dat past gewoon voor geen meter, zelfs de xxl niet. Sowieso, een tankinie zonder beugel is in mijn geval geen optie, daar hebben mijn borsten gewoon niet de juiste vorm voor. Ben benieuwd of de spullen van de wehkamp beter zullen passen.
Oja die jurk schijnt zo gemaakt te zijn dat je em na de zwangerschap ook nog aankan. Ben benieuwd of dat werkelijk zo is.

En gisteren nog een goede oplossing gehoord voor een legging die te strak zat: gewoon de bovenkant eraf knippen! De vrouw in het pashokje naast me had voor die oplossing gekozen, maar kwam nu toch op tweede paasdag even een nieuwe legging halen.
pi_68082648
Ik heb net m'n H&M bestelling binnen!

Deze twee uit de MAMA-collectie en nog wat wijde dingetjes uit de normale opruiming. Maar vooral dat truitje zit erg lekker! Zacht stofje en ook erg lekker materiaal!
Lotte!
Noah!
pi_68085084
Linda, die bovenste, dat ziet er gaaf uit!
Hier stond de Wehkamp aan de deur met de monsterbestelling badmode. De bovenstukjes waren niets, die zaten voor geen meter. Dus daarvoor ga ik van de week maar even naar de Hunkemoller, daar hebben ze grote maten.
Ik had twee badpakken en uiteindelijk is het die van Speedo geworden omdat hij lekkerder zat en ik het idee had dat daarin meer buik kan. En het positiebroekje van Tweka blijft ook, ik vind er vast nog wel een bovenstukje bij. En anders ga ik klooien met tussenstukjes in mijn eigen bovenstukjes, tis maar voor in de tuin.
pi_68085222
Hij zit ook heel lekker Mefke! Knielang en van zo'n dun wapperstofje, voor 29,90!

Je badpak ziet er ook goed uit! Jammer dat je dat daarna niet meer dragen kan...

Ik ga vriendlief trouwens maar eens vragen voor een buikfoto van me..kunnen we onze 17-09-baby's even vergelijken
Lotte!
Noah!
pi_68085661
Leuk Linda!

Mefke, net badpak er zal inderdaad vast een oplossing voor de bikinitopjes zijn te vinden.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68085700
Oh echt leuk Linda!
pi_68110306
Wat leuk linda vooral het jurkje
pi_68112221
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 10:02 schreef innepin het volgende:
Ik heb net die knalroze jas besteld bij de H&M Hij was er eindelijk weer in grotere maten dan 34
Bedankt voor de tip pze!
Graag gedaan! Kom je hem hier showen?
pi_68116748
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 16:07 schreef prinseszondererwt het volgende:

[..]

Graag gedaan! Kom je hem hier showen?
Ja hoor, als ie binnenkomt én past weet iemand hoe lang dat normaal gesproken duurt, bestellingen bij de H&M? Niet bepaald de wehkamp ofzo, volgende dag in huis

Oh Linda, leuk! Vooral dat shirtje ziet er heerlijk uit. Ik ben benieuwd of de H&M Mama collectie nog wat zomers wordt, het is allemaal zo grijs, bruin en grauw...
pi_68117429
ja, das hier in Duitsland ook...weet eigenlijk niet of de collecties hetzelfde zijn.

Kan je niet op de website kijken hoelang het nog duurt voor dat je bestelling er is Innepin?
Lotte!
Noah!
pi_68117643
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 19:00 schreef Linda2205 het volgende:
ja, das hier in Duitsland ook...weet eigenlijk niet of de collecties hetzelfde zijn.

Kan je niet op de website kijken hoelang het nog duurt voor dat je bestelling er is Innepin?
Ohja, jij zit in Berlijn hè? Ik mis Berlijn Kan ik bij jou een bestelling plaatsen voor een stapel Ampelmann-rompertjes?

Er staat "eind april" op de website, dat vind ik te vaahaaaag
pi_68117924
Ow, dat is hier niet zo. Hier staat een weeknummer vermeld.

En als je zegt welke je precies wilt, en een adres geeft, dan ga ik graag een paar Ampelmann-rompertjes voor je halen hoor, geen probleem. Ook kleine t-shirtjes?
Lotte!
Noah!
pi_68118419
Oeh oeh oeh! Zie PM
  vrijdag 17 april 2009 @ 20:40:08 #213
100412 mefke79
komt goed!
pi_68121012
eeehm wat zijn ampelmann rompertjes?
Dat vind ik dus ook het nadeel van de h&m, ik wil het ook snel binnen hebben...maar goed, ik heb voorlopig even genoeg gekocht, alleen nog een al bestelde bh ophalen en een bovenstukje scoren.
pi_68122539
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 20:40 schreef mefke79 het volgende:
eeehm wat zijn ampelmann rompertjes?
Dat vind ik dus ook het nadeel van de h&m, ik wil het ook snel binnen hebben...maar goed, ik heb voorlopig even genoeg gekocht, alleen nog een al bestelde bh ophalen en een bovenstukje scoren.
Ehm, was een beetje incrowd ben ik bang Ken je dat usericoontje van rewimo? Die twee grappig uitziende stoplicht-poppetjes met hoedjes op? Dat zijn de Oost-duitse icoontjes op de voetgangersstoplichten, oftewel Ampelmannetjes En als je in Berlijn woont (zoals Linda) of gewoond hebt (zoals ik) dan raak je daar aan gehecht, want ze zijn erg tof. En dat vinden meer mensen, dus nu kan je werkelijk waar alles kopen met een stoplichtmannetje er op
Maar nou gaat het een beetje off topic, je m'excuse!

Ik heb net bij de H&M geprobeerd mijn bestelling te tracken maar TNT zegt dat ie niet bestaat Ik ben benieuwd of het goed zal gaan...
  vrijdag 17 april 2009 @ 22:13:04 #215
100412 mefke79
komt goed!
pi_68125327
aha...dan weet ik wel wat ze zijn, maar wist ik gewoon niet dat ze zo heten.
oja, track en trace werkt meestal pas als tnt de pakjes daadwerkelijk heeft. Kan effe duren weet ik.
pi_68126716
Als het verstuurd is, kan je pas 1 dag later Track & trace gebruiken, heel onhandig...
pi_68127002
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 17:02 schreef huuphuup het volgende:
dat zal toch wel? Ik sta ook steeds aan die band te sjorren hoor ever so charming Inderdaad als ik zit en dan weer ga staan.
Herkenbaar!
#geen
pi_68127253
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 21:18 schreef Linda2205 het volgende:
ja, dat is ook wel zo natuurlijk...ik heb in een kledingwinkel gewerkt en daar kon ik met 50% korting kopen...dat heeft me echt verpest, sinds die tijd vind ik alles duur

Wat ik me afvroeg, zijn er hier mama's die tijdens de zwangerschap gewoon een maatje groter kochten? Bij de H&M hebben ze altijd van die wijde tuniekjes, als ik die nou aan maatje groter koop, dan gaat dat toch ook prima, of zie ik dat verkeerd?
Heb ik ook gedaan, niet eens een maat groter. Ik loop regelmatig bij C&A binnen, het stikt daar van de tuniekjes en die zijn echt heul wijd! Had er laatst 2 voor 9,95 per stuk en die kan ik gewoon zonder buik ook aan Ik heb ook wel zwangerschapskleding hoor, maar die heb ik van www.positie-outlet.nl, heel erg goedkoop shoppen daar. Ze hebben dingen van Esprit, Noppies etc. Mijn broeken heb ik van Miss Etam, net als een aantal t-shirts.
#geen
pi_68133098
Leuke site, DuchessX!
  zaterdag 18 april 2009 @ 21:46:54 #220
100412 mefke79
komt goed!
pi_68151585
hmm ik ben even bij de hunkemoller geweest, maar de bikinis gaan daar maar tot 85 en ik moet echt minstens 90 hebben. En online kan ik ook niet echt wat vinden. Dus ik zoek nog even verder, maar ik denk dat of mijn eigen topjes aan ga doen of, als het in de achtertuin is, gewoon een bh. Om te zwemmen heb ik toch een badpak.
En inderdaad, mooie site, ik ga ook effe neuzen!
pi_68184856
Even een tip:
Bij het Kruidvat hebben ze vanaf morgen van die bolero's in de aanbieding, in de kleuren wit, zwart en roze voor maar 6,99 per stuk
Ik ga in ieder geval even kijken of het iets is, ze accentueren De Buik zo mooi

#geen
  zondag 19 april 2009 @ 21:52:16 #222
143848 huuphuup
Dorksided
pi_68184968
oh leuke tip Duchess!
ik ga sowieso voor die luiertassen denk ik
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68185164
quote:
Op zondag 19 april 2009 21:52 schreef huuphuup het volgende:
oh leuke tip Duchess!
ik ga sowieso voor die luiertassen denk ik
Ik zie ze net staan die tassen, ze zijn leuk!!!!
#geen
pi_68329459
Gisteren flink wezen shoppen met mijn moeder in Arnhem. Moest echt al nieuwe kleren omdat ik normaal 34 draag en kleine borsten heb, voor mijn doen heb ik nu meloenen nou ja.. ok dan, grapefruits!
Ik ben fan van Mama Licious!! Stoer, lief en betaalbaar! Ik kan alleen geen plaatjes vinden op internet
En ik ben fan van knoopsgatenelastiek!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  vrijdag 1 mei 2009 @ 13:18:03 #225
190853 RockabeIIa
pi_68556231
Beetje crosspost maar ik dacht misschien is hier interesse voor:

In de aanbieding een splinternieuw spijkerrokje van vrij dunne stof van de Prenatal (maat XL)
De rok zit me iets te strak en ben vergeten te ruilen binnen de termijn.

vrijdag 1 mei 2009 @ 19:36:35 #226
4774 DuchessX
DuchessX
pi_68567023
http://www.asos.com/Women/Maternity/Cat/pgecategory.aspx?cid=5813

Uit het ASOS-topic. Verkopen dus ook positiekleding
#geen
  Moderator vrijdag 1 mei 2009 @ 19:40:37 #227
5428 crew  miss_sly
pi_68567170
Dat is leuk spul
Maar wat duur en dan zeker ook hoge verzendkosten?
  vrijdag 1 mei 2009 @ 19:46:53 #228
143848 huuphuup
Dorksided
pi_68567379
Verzendkosten van Asos vallen wel mee, ik geloof dat ze 5 pond per bestelling rekenen ofzo. (naar NL dus he.) Staat bij de terms&conditions. Ik vind het heel leuk maar het ligt jammerlijk net buiten mn budget net als veel van die mooie jurkjes enzo van oa Noppies waar k regelmatig bij blijf kwijlen

de kinderafdeling van Asos is ook leuk
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 1 mei 2009 @ 19:53:23 #229
4774 DuchessX
DuchessX
pi_68567585
Meer info over Asos

De pond staat volgens mij lager als de euro, dus dat is gunstig en in het betreffende topic zegt men dat de verzendkosten in verhouding met andere buitenlandse sites laag zijn. Heb het nog niet gecheckt hoor.

Oh ja, nog even mijn nieuwe spijkerrokje showen (van H&M):

Met Bailey

zie nou dat het rokje een beetje scheef zit haha

Oh ja buikband heeft mijn mannetje gemaakt Speciaal tegen lastige (schoon)moeders Hoewel mijn moeder het vanmorgen niet in de gaten had het tóch probeerde om aan mijn buik te zitten
#geen
  vrijdag 1 mei 2009 @ 19:59:10 #230
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_68567807
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 19:40 schreef miss_sly het volgende:
Dat is leuk spul
Maar wat duur en dan zeker ook hoge verzendkosten?
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 19:46 schreef huuphuup het volgende:
Verzendkosten van Asos vallen wel mee, ik geloof dat ze 5 pond per bestelling rekenen ofzo. (naar NL dus he.) Staat bij de terms&conditions. Ik vind het heel leuk maar het ligt jammerlijk net buiten mn budget net als veel van die mooie jurkjes enzo van oa Noppies waar k regelmatig bij blijf kwijlen

de kinderafdeling van Asos is ook leuk
Maar de pond staat nu toch hardstikke laag? Als ik 'm omreken in de GWK koerskonverter is 30 pond 30,78 euro Da's best te doen toch? Dank voor de tip, ze hebben daar inderdaad geweldige dingen
3!
  vrijdag 1 mei 2009 @ 20:02:55 #231
143848 huuphuup
Dorksided
pi_68567922
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 19:59 schreef Incantrix het volgende:

[..]

[..]

Maar de pond staat nu toch hardstikke laag? Als ik 'm omreken in de GWK koerskonverter is 30 pond 30,78 euro Da's best te doen toch? Dank voor de tip, ze hebben daar inderdaad geweldige dingen
is ook wel zo en de prijzen zijn ook best redelijk hoor! Maar op dit moment valt alles geloof ik een beetje buiten mn budget iets met een lief die vergeten was de gemeentebelasting in termijnen aan te vragen, of ik even 400,- had

Topshop heeft ook leuke zwangerschapskleding trouwens
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator vrijdag 1 mei 2009 @ 20:08:24 #232
5428 crew  miss_sly
pi_68568086
Je kunt op de site van Asos ook de prijzen in Euro's laten zien.

Topshop is ook webshop?
  vrijdag 1 mei 2009 @ 20:09:03 #233
4774 DuchessX
DuchessX
pi_68568109
Idd ook leuk Huup!

http://www.topshop.com/

Ghehehehe:

Baby-uggs
#geen
pi_68568268
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 20:09 schreef DuchessX het volgende:
Idd ook leuk Huup!

http://www.topshop.com/

Ghehehehe:

[ afbeelding ]
Baby-uggs

Echtscheidings schoenen
  vrijdag 1 mei 2009 @ 20:14:30 #235
4774 DuchessX
DuchessX
pi_68568284
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 20:13 schreef Juup© het volgende:

[..]

Echtscheidings schoenentjes
#geen
pi_68568499
Oeh Topshop is leuk, Duchess... Ik klikte wat jurkjes enzo aan en zei tegen mezelf, als het meer is dan 100 euro dan doe ik het niet.
Dus ik google een currency converter en vul m'n totaalbedrag (incl bezorgkosten) in... 100.013 EUR
Te flauw
  vrijdag 1 mei 2009 @ 20:22:49 #237
143848 huuphuup
Dorksided
pi_68568572
hahahaha

ik vind dat dat afgerond precies 100 is hoor Innepin gewoon doen!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator vrijdag 1 mei 2009 @ 20:24:07 #238
5428 crew  miss_sly
pi_68568619
Die UGGS
ik hu zelf helemaal niet van UGGS, maar ik vind ze zo wel zo schattig...en schaap ook. Sterker nog, hij wil gaan kijken bij de schoenenwinkel hier verderop of ze deze hebben
  Moderator vrijdag 1 mei 2009 @ 20:25:08 #239
5428 crew  miss_sly
pi_68568661
Ik heb trouwens tot nu toe vrij rustig ingekocht qua positiekleding, maar soms zou ik best nog wat bij willen kopen. Hebben jullie nou veel gekocht? en dan bedoel ik niet zozeer qua geld, maar qua aantallen.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 21:00:06 #240
143848 huuphuup
Dorksided
pi_68569979
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 20:25 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb trouwens tot nu toe vrij rustig ingekocht qua positiekleding, maar soms zou ik best nog wat bij willen kopen. Hebben jullie nou veel gekocht? en dan bedoel ik niet zozeer qua geld, maar qua aantallen.
ik heb redelijk wat gekocht nu ja maar lang niet alles is nieuw, maar toch, als het over aantallen gaat, heb es gekeken.

- 4 hemdjes (3 zwarte, 1 witte)
- 2 spijkerbroeken
- 1 spijkerrokje
- 1 kuitbroek
- 1 korte broek
- legging
- jurkje
- 5 shirtjes
- 1 trui
- 2 vesten
- zwik buikbanden voor onder dingen.
- jas

zo, das wast...
moet ik er wel bij zeggen dat ik die trui, hemdjes en vesten ook zo aankan (dus die blijven gewoon in gebruik als de baby er is) en dat 2 van de shirtjes nog niet aankunnen wegens niet flatteus met mijn buik nu (t ding is gebouwd op n grote buik )

Best een aardige lijst zo en weet je? ik heb dus echt het gevoel dat k elke dag hetzelfde aanheb ik zou best wat bij willen kopen maar voor deze laatste 3 maandjes koop ik geen nieuwe dingen meer bij.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator vrijdag 1 mei 2009 @ 21:04:05 #241
5428 crew  miss_sly
pi_68570126
dat gevoel heb ik dus ook en ik vind 3 maanden + plus daarna nog best lang!
  vrijdag 1 mei 2009 @ 21:08:18 #242
143848 huuphuup
Dorksided
pi_68570324
ja aan de ene kant is het wel lang, maar aan de andere kant heb ik zoiets van nouja, het is nog maar drie maandjes en het is "maar" kleding. Als ik nu niets uitgeef kan ik straks meer gewone kleding kopen

maar serieus, de gedachte helpt wel dat ik dus twee shirtjes nog niet heb kunnen dragen, en de korte broeken ook nog niet (kuitbroek 1 keer aangehad). Oh en het rokje en jurkje heb ik van Cattie gekocht en die heb ik ook nog niet echt aangehad, alleen gepast. Dus ik heb nog wat wat ik strakjes als "nieuw" kan beschouwen ofzo.

Als ik nu iets nieuws zou kopen dan zou ik het denk ik uitzoeken op hoe lang ik het daarna nog kan dragen. Broeken koop ik niet meer bij maar een hemdje wellicht wel, die kan na de zwangerschap dan ook nog zeg maar.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 1 mei 2009 @ 21:23:36 #243
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_68571033
Ik ben echt heel trots op mijn eerste positiebroek, maar ik ben dan ook net 9 weken zwanger, haha! Ben wel naarstig op zoek naar een mooi, effen jurkje voor een bruiloft die ik heb op 18 juni, maar ik kan het nog niet zo vinden. Vaak zijn het toch hysterische patroontjes en daar heb ik niets aan (heb al een hysterisch patroontje op mijn been) of ik vind het model te oubollig. Die ASOS is dus wel een uitkomst, leuk!!
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 20:02 schreef huuphuup het volgende:

[..]

is ook wel zo en de prijzen zijn ook best redelijk hoor! Maar op dit moment valt alles geloof ik een beetje buiten mn budget iets met een lief die vergeten was de gemeentebelasting in termijnen aan te vragen, of ik even 400,- had

Topshop heeft ook leuke zwangerschapskleding trouwens
Ah, juistja, daar kan inderdaad geen schappelijk prijsje tegenop Maarja, als je echt het gevoel hebt dat je nu weinig kleding hebt zou ik proberen nog wel iets bij te kopen, ookal is het maar voor een maandje of 3. Na de bevalling heb je er misschien ook nog wel ff wat aan en drie maanden lang elke ochtend zuchtend voor de kast staan lijkt me ook niet relaxed
3!
  vrijdag 1 mei 2009 @ 22:21:13 #244
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68573731
Gel genoeg vind ik de meeste shirts die ik bij Sasha had nu heel stom.
En de broeken zijn sowieso te groot.
Dus mijn score tot nu toe:
2 shirts
1 grijze rok (moet nog roze geverfd gaan worden, dat grijs is echt saaaaaaaaaaaaaai)
1 spijkerbroek
1 zwarte broek
2 buikbanden (om mijn broeken omhoog te kunnen houden)

En toevallig van de week 2 linnen broeken, 1 zwarte en 1 witte die nu turqoise is en een zwart shirtje.
Oh, en 1 wit topje, wat zo lang is als een mini-jurkje
  vrijdag 1 mei 2009 @ 22:40:50 #245
4774 DuchessX
DuchessX
pi_68574673
Oeh ik geloof dat ik best veel gekocht heb, al zitten er ook tuniekjes tussen die ik na de zwangerschap nog aan kan.

1 spijkerrokje
2 linnenbroeken
2 spijkerbroeken (waarvan 1 te groot gekocht, zie erin uit als een olifant )
8 tunieken, variërend in mouwlengte van lang tot net over de schouders
3 of 4 t-shirts
2 topjes (hemdjes)
4 buikbanden
4 omslagvestjes
2 longsleeves
En in bestelling 2 korte broeken (of kuitbroeken, is altijd de vraaghoe ze uitvallen), en nog 1 longsleeve.

En ik zou heel graag nog meer kopen maar ik weet dat dat eigenlijk niet nodig is, want ik heb ook nog kleding in de kast van vorig jaar die nog past (ook tuniekjes en hemdjes enzo). Maar ja ik shop gewoon heel graag...moet er wel bij zeggen dat niet alles een merk hoeft te zijn en dat ik ook besteld heb van bv positie-outlet.nl, tuniekjes van C&A, spijkerrok van H&M plus nog wat andere dingen van H&M enzo. De merkdingen koop ik dus niet rechtstreeks in de winkel maar op internet, scheelt best weer Ach en als die tuniekjes van C&A verwassen zijn gooi ik ze gewoon weg, want die dingen kosten geen drol Aldus mijn shopping point of view.

Hmmz natuurlijk kan het wel zo zijn dat ik nog nieuwe shoes moet kopen als ik zo hoor van de vochtpootjes enzo. Goed excuus
#geen
  vrijdag 1 mei 2009 @ 22:43:19 #246
4774 DuchessX
DuchessX
pi_68574779
Ow ja en een tankini die nog steeds niet geleverd is Had ik in maart al besteld en ze weten niet wanneer ze weer voorradig zijn...
#geen
pi_68575045
Ik heb 6 broeken en 1 jurkje en 4 truitjes met lange mouwen en 3 truitjes met korte mouwen. En ik heb ook nog 1 jurkje gekocht wat geen positiemode is maar wel meerekt over mn buik Oh en ik heb ook nog 2 meegroei/voedingsbh´s gekocht, en een paar van die vreselijke lelijke grote zwangerschapsonderbroeken

Oh ja, en een tankini (en ik had óók die neckerman tankini besteld, maar die is hier idd ook nooit gekomen, ben blij dat ik die andere ook besteld had!)
pi_68575114
Ik heb 2 spijkerbroeken, 2 zwarte broeken (nog van Amber) en een kakibroek. Had van de zwangerschap van Amber nog 3/4 broeken. Verder 2 truien gekocht, 1 gekregen en verder mijn eigen shirts/truien aan.
Draag ook nog steeds mijn eigen strings.. Heb alleen van die tenten gekocht voor die heerlijke kraamverbanden.

Oh ja en heb nog een hele mooie broek maar die zit niet lekker..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_68575137
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 22:49 schreef tessie het volgende:
Ik heb 6 broeken en 1 jurkje en 4 truitjes met lange mouwen en 3 truitjes met korte mouwen. En ik heb ook nog 1 jurkje gekocht wat geen positiemode is maar wel meerekt over mn buik Oh en ik heb ook nog 2 meegroei/voedingsbh´s gekocht, en een paar van die vreselijke lelijke grote zwangerschapsonderbroeken

Oh ja, en een tankini (en ik had óók die neckerman tankini besteld, maar die is hier idd ook nooit gekomen, ben blij dat ik die andere ook besteld had!)
die tankini heb ik ook al een aantal keer besteld en elke keer kreeg ik weer een mail dat ie nit meer voorradig was.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 1 mei 2009 @ 22:59:23 #250
100412 mefke79
komt goed!
pi_68575455
Oo, dan vind ik mezelf ineens weer bescheiden! Ik heb 2 spijkerbroeken, 2 linnen broeken, twee knie/kuitbroeken, een spijkerrokje, een tricot rokje en een jurkje wat ook daarna kan. En vervolgens 3 shirts en 3 hempjes.
Maar ja, ik moet dan ook toegeven dat ik een vrij dure smaak heb, dus het is wel allemaal van noppies, mamalicious en esprit. Al vind ik het allemaal wel meevallen in prijs, maar dat komt dus doordat ik normaal ook niet weinig uitgeef. Oja en een badpak, maar ja, die had ik gewoon nodig om te zwemmen.
Ik heb vorige week mijn kast eens doorgeploeterd en alles wat ruim valt of lang is apart gelegd in een la. In die la kan ik nou gewoon graaien en met wat combi's kom je dan een heel eind. En ja, mijn eigen jasjes pas ik niet meer dicht, maar open dragen kan ook!
  vrijdag 1 mei 2009 @ 23:03:36 #251
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_68575637
Ik heb maar 3 broeken, 2 vestjes, 3 t-shirts en 2 zwangerschapshemdjes. de rest vul ik aan met mijn gewone kleding.

O ja vergeet niet dat het na de bevalling ook wel weer een tijdje kan duren voordat je je gewone kleding weer aankunt he
  vrijdag 1 mei 2009 @ 23:04:06 #252
143848 huuphuup
Dorksided
pi_68575656
ohja dat doe ik ook, jasjes open dragen. En vestjes dus ook open.
en stiekem ben ik heel blij dat ik een lekker-weer-buik heb dat scheelt geld aan een winterjas en truien enzo want die zijn vaak duurder dan shirtjes. Niet dat k nu geld bespaar daarop, maar dan kan ik meer kopen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68575842
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 23:03 schreef Stiemie het volgende:
Ik heb maar 3 broeken, 2 vestjes, 3 t-shirts en 2 zwangerschapshemdjes. de rest vul ik aan met mijn gewone kleding.

O ja vergeet niet dat het na de bevalling ook wel weer een tijdje kan duren voordat je je gewone kleding weer aankunt he
ik heb een heupzwangerschapsbroek die ik hoogzwanger totaal niet lekker vind zitten maar na de bevalling zittie weer lekekr

mijn jas kan zelfs nog dicht. Ik heb ook een fleecevest die dichtkan en anders doe ik gewoon een vest van M. aan
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_68575979
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 22:52 schreef Vicky het volgende:

[..]

die tankini heb ik ook al een aantal keer besteld en elke keer kreeg ik weer een mail dat ie nit meer voorradig was.
Ik heb er gewoon helemaal niks over gehoord. Had begin april nog wel gebeld om te informeren, en toen verzekerde de telefoniste me dat ik hem eind april in elk geval wel zou hebben
  vrijdag 1 mei 2009 @ 23:29:31 #255
4774 DuchessX
DuchessX
pi_68576750
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 23:11 schreef tessie het volgende:

[..]

Ik heb er gewoon helemaal niks over gehoord. Had begin april nog wel gebeld om te informeren, en toen verzekerde de telefoniste me dat ik hem eind april in elk geval wel zou hebben
Ik heb ook begin april gebeld en toen wisten ze niet hoe lang het zou duren
Ach ja op het moment dat ik er een nodig heb, bestel ik wel ergens een andere. Die tankini was voor op vakantie maar achteraf zou ik toch niet daar gezwommen hebben dus heb 'm niet gemist.
#geen
  zondag 3 mei 2009 @ 12:34:57 #256
35189 Troel
scherp en bot
pi_68614804
Heb je hem nou nog niet DX? Ik heb hem zelfs al aangehad vrijdag
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 3 mei 2009 @ 21:17:19 #257
4774 DuchessX
DuchessX
pi_68634462
Nope. En ik heb geen zin om te bellen ook niet Maar dat komt vast wel als het weer warm(er) wordt vermoed ik Baal wel dat ze niet even de moeite nemen om een mailtje te sturen dat de bestelling vertraagd is of niet meer komt ofzo.

Maar jij bent dus een van de gelukkigen die 'm wel ontvangen heeft
#geen
  maandag 11 mei 2009 @ 19:17:40 #258
143848 huuphuup
Dorksided
pi_68914626
Wat vervelend van al die nog niet ontvangen Tankini's

Ik heb net deze besteld in het donkerblauw.

Hij is van de gewone afdeling van de H&M dus ik ben benieuwd of het gaat passen maar het leek me wel een leuk ding voor de zomer. Ik doe er denk ik wel iets van een legging onder ofzo want ik gok dat hij korter valt als de voorkant door mn buik omhooggetild wordt
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68915657
Die is mooi huup! Ik zoek ook nog zoiets voor onze aanstaande vakantie maar bij dit jurkje vallen mijn borsten er geloof ik uit.
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
  maandag 11 mei 2009 @ 20:10:13 #260
143848 huuphuup
Dorksided
pi_68916570
quote:
Op maandag 11 mei 2009 19:46 schreef sproet-je het volgende:
Die is mooi huup! Ik zoek ook nog zoiets voor onze aanstaande vakantie maar bij dit jurkje vallen mijn borsten er geloof ik uit.
oh ik doe er een hemdje onder, tenminste, dat was het plan
ik heb hem een maatje groter besteld dan wat ik normaal heb, onder de borst zit een soort trekkoordje ofzo wat je vaster en losser kunt doen. Ik hou niet zo heel erg van zo'n heel opvallend decollete dan zit k de hele dag van bovenaf naar mn eigen tetten te staren omdat k et niet gewend ben
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68916753
Huup, volgens mij heb ik dezelfde, maar dan in het zwart. Of nee, volgens mij zitten er bij mij geen zakjes op.
iig zag ik daarna in een H&M winkel dat dat jurkje/tuniekje er ook in positie is! (volgens mij alleen in het zwart) en dus met meer ruimte bij borsten en buik van wat ik kon zien.

Ik koop deze als mn vakantiegeld binnen is
  Moderator maandag 11 mei 2009 @ 20:16:39 #262
5428 crew  miss_sly
pi_68916836
quote:
Op maandag 11 mei 2009 20:10 schreef huuphuup het volgende:

[..]

oh ik doe er een hemdje onder, tenminste, dat was het plan
ik heb hem een maatje groter besteld dan wat ik normaal heb, onder de borst zit een soort trekkoordje ofzo wat je vaster en losser kunt doen. Ik hou niet zo heel erg van zo'n heel opvallend decollete dan zit k de hele dag van bovenaf naar mn eigen tetten te staren omdat k et niet gewend ben
haha, ja dat vind ik van heel veel positiekleding trouwens, dat er enorme decolleté's in zitten. Ik heb ook bijna altijd een hemdje ergens onder, omdat het anders een beetje te is naar mijn zin.
  maandag 11 mei 2009 @ 20:21:19 #263
143848 huuphuup
Dorksided
pi_68917001
quote:
Op maandag 11 mei 2009 20:16 schreef miss_sly het volgende:

[..]

haha, ja dat vind ik van heel veel positiekleding trouwens, dat er enorme decolleté's in zitten. Ik heb ook bijna altijd een hemdje ergens onder, omdat het anders een beetje te is naar mijn zin.
ja he? van die shirtjes met een overslag bij de borsten zeg maar die dan heel diep is ofzo. Ik draag dat normaal ook niet en dat ik nu 1 of 2 cupmaten meer heb is voor mij persoonlijk niet echt een reden om het ineens wel te dragen (zou een man die shirtjes ontworpen hebben? )

Poppejans oh dan moet ik maar weer es de winkel in! Het valt mij op dat wat er in de winkel hangt (in elk geval die hier) heel anders is dan wat er op de website staat veel meer hemdjes, niet alleen effen zeg maar maar ook met een bewerkt randje of met streepjes of weet ik het. En meer shirtjes enzo. Gek en ergens ook wel jammer. Het aanbod wat ze online hebben staan vind ik niet heel denderend. Wel okay verder, maar niets schokkends. In de winkel meer keus
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68917149
quote:
Op maandag 11 mei 2009 20:21 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Poppejans oh dan moet ik maar weer es de winkel in! Het valt mij op dat wat er in de winkel hangt (in elk geval die hier) heel anders is dan wat er op de website staat veel meer hemdjes, niet alleen effen zeg maar maar ook met een bewerkt randje of met streepjes of weet ik het. En meer shirtjes enzo. Gek en ergens ook wel jammer. Het aanbod wat ze online hebben staan vind ik niet heel denderend. Wel okay verder, maar niets schokkends. In de winkel meer keus
Ja inderdaad! Naar mijn idee had dat ook allemaal best online gekund, echt wel leuke dingen zie ik soms in de winkels. (en binnenkort eens even iets echt kopen, nu mag het )
ik vind het echt ruk wat er online staat aan positiemode, behalve dan van die gewone zwarte en witte tops, die lijken me wel fijn als basic.
  maandag 11 mei 2009 @ 20:30:14 #265
143848 huuphuup
Dorksided
pi_68917388
Ik leef in die zwarte/witte hemdjes! Ze zijn zo fijn!
Ze zijn cheap en lekker lang en niet van zo'n dunne stof maar gewoon normaal zeg maar, dat vind ik zelf altijd erg fijn. Ik draag ze of gewoon zo met een vestje erover, of onder andere zwangerschapsshirtjes. Als het niet het decollete is wat mij veel te laag is naar mn zin dan is het wel dat het shirt in kwestie enorm doorschijnt of aan de onderkant heel wit wijd is waardoor je zo zeg maar half mn shirt inkijkt van onderen. (okay dat zie je dus haast nooit maar ik vind het geen porum zelf dus doe k zo'n hemdje aan )

[ Bericht 0% gewijzigd door huuphuup op 11-05-2009 20:31:41 (wit? waarom wit? gawd... wake up...) ]
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 11 mei 2009 @ 20:31:00 #266
190853 RockabeIIa
pi_68917431
Tietshirt

Ik heb zaterdag deze gekocht. Dacht dat het me heel fris zou staan. Dat doet het ook! En daarnaast krijg ik alleen maar opmerkingen over mijn ( o Y o )

Zat ik ook echt op te wachten...
  maandag 11 mei 2009 @ 20:33:14 #267
143848 huuphuup
Dorksided
pi_68917518
als je de -s- weghaalt na http dan doet ie het ook tussen img tags rocka

Leuk shirt! Jammer van die opmerkingen waarom doen mensen dat toch?? zoiets doe je in het normale niet-zwangere-leven toch ook niet?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 11 mei 2009 @ 20:53:12 #268
190853 RockabeIIa
pi_68918269
Huup, dat stoort me ook zo enorm!
  maandag 11 mei 2009 @ 21:07:21 #269
143848 huuphuup
Dorksided
pi_68918691
mja echt belachelijk... ik vraag me echt af of ze dat soort opmerkingen ook zouden maken als je zeg maar niet-zwanger een dubbel G-cup hebt ofzo
En met dit shirt wat je liet zien is het ook niet alsof je vraagt om opmerkingen met een kijk-mij-nou decollete ofzo... bluh
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 11 mei 2009 @ 21:19:48 #270
100412 mefke79
komt goed!
pi_68919125
effe uit ervaring: ja dat soort opmerkingen krijg je ook als je niet zwanger een grote cupmaat hebt. Helaas. En dan ga je dus maar hooggesloten shirts dragen of colltruien. En geloof me, dat maakt het er niet beter op. Juist met een grotere cupmaat moet je een vhals aan, evt met hemdje, dat maakt kleiner dan menig coll of ronde hals.

Rocka, gaaf shirt! En die jurkjes...ik waag me er niet aan. Ben geen leggingfan dus die doe ik alleen onder langere rokjes aan en ik vrees dat zo'n jurkje zonder echt veeeeel te kort is voor mij aangezien ik een redelijk lang lijf heb.

Ik heb vandaag, vermoedelijk zo'n beetje voor het laatst, een eigen shirtje aan van g-star. Gewoon een xl, viel vrij lang, dus gaat nu nog net. En toch, als ik zoiets nou in de winkel tegenkom en ik vind het echt leuk, zou ik em gewoon passen, effe kijken of het gaat en desnoods gewoon inladen...Ik krijg maar geen echt leuke shirtjes gevonden namelijk, alles is of niet mijn stijl of saai effen.
pi_68924772
quote:
Op maandag 11 mei 2009 20:14 schreef Poppejans het volgende:

Ik koop deze als mn vakantiegeld binnen is
[ afbeelding ]
Oh die wou ik eerst ook bestellen, maar die bleek toch (net zoals heel veel andere modellen op de site) niet op voorraad te zijn...
Misschien handig om vantevoren even te informeren of ze hem wel hebben in de juiste maat....
pi_68929330
@ Mefke: Bij de MissEtam hebben ze een heel erg leuk positiejurkje! To net over de knie, korte mouwen, zwart met stipjes. Ik was er iig helemaal weg van en heb 'm meegenomen. Zit ook echt heel lekker. Voor 29,95¤ en een legging is daaronder echt niet nodig!
Lotte!
Noah!
  dinsdag 12 mei 2009 @ 09:39:01 #273
100412 mefke79
komt goed!
pi_68930146
@linda: dat is dus de vraag of ie lang genoeg is. Ik heb niet alleen lengtemaat 35/36 in spijkerbroeken, maar ook nog eens een lang bovenlijf. Shirtjes die bij een andere ruim op de billen vallen, halen bij mij net de broekriem. En zo'n buik zal dat zeker niet beter maken. Ik zal eens kijken als ik in de stad ben. Online zie ik em iig niet. Heb ook al bedacht dat ik desnoods eens even bij mijn man in de kast ga snuffelen...
pi_68930988
Nee, online staatie inderdaad niet. Maar ik dacht, bij mij valtie tot over de knie, dus miss bij jou net iets er boven? Jij was 183 toch? Ik 175..dus das dan inderdaad net dat verschil met boven en onder de knie. En onze buiken zijn volgens mij in verhouding met de rest wel even groot (als je onze lengtes gelijk zou stellen zeg maar)
Lotte!
Noah!
pi_68933133
quote:
Op maandag 11 mei 2009 23:42 schreef tessie het volgende:

[..]

Oh die wou ik eerst ook bestellen, maar die bleek toch (net zoals heel veel andere modellen op de site) niet op voorraad te zijn...
Misschien handig om vantevoren even te informeren of ze hem wel hebben in de juiste maat....
Ow, goed dat je het zegt! Lekker dat dat er ook echt bij staat ahum
pi_68941131
Ik heb nog 2 korte broeken van Noppies gescoord Laat het warme weer nu maar beginnen

Kwam ook nog een interessante site tegen:
http://www.flavourites.nl/rubriek/26/zwanger

Ook heel veel leuke dingen voor de baby(kamer)
#geen
pi_68942140
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 09:06 schreef Linda2205 het volgende:
@ Mefke: Bij de MissEtam hebben ze een heel erg leuk positiejurkje! To net over de knie, korte mouwen, zwart met stipjes. Ik was er iig helemaal weg van en heb 'm meegenomen. Zit ook echt heel lekker. Voor 29,95¤ en een legging is daaronder echt niet nodig!
Oh dat klinkt wel heel leuk... Foto?
pi_69083445
"U heeft bij neckermann.com onderstaand artikel besteld. Het artikel is uitverkocht, daarom konden wij niet anders dan uw bestelling annuleren."

Geen tankini voor mij
#geen
pi_69083528
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 12:20 schreef DuchessX het volgende:
"U heeft bij neckermann.com onderstaand artikel besteld. Het artikel is uitverkocht, daarom konden wij niet anders dan uw bestelling annuleren."

Geen tankini voor mij
Komen ze ook 2 maanden later mee
pi_69083739
Ja ik kreeg dat mailtje vanmorgen ook Duchess! Moest er eigenlijk wel om lachen.... ik zou hem nu ook niet eens meer willen, dus voor mij maakt het neit uit. Maar wel balen voor jou
  zaterdag 23 mei 2009 @ 13:57:40 #281
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69323690
Ik schop hem weer even omhoog met een tip voor andere geinteresseerden
Ik had bij H&M dit jurkje in het blauw besteld uit de gewone collectie:

Als uitprobeersel om te zien of ie ook met buik kon, en ik ben er helemaal blij mee
Hier wat eigen foto's, met buik:

Ik heb hem 1 maat groter besteld dan ik normaal heb, en ik doe er zelf een hemdje onder denk ik omdat ik niet zo van de diepe decollete's ben. Hij is van een fijn dun zomers katoen-stofje, het stukje onder de borst is elastiek en stretcht mee dus. Hij schijnt wel een beetje door. Kost 19,90

Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69323880
Ik heb over 3 weken een trouwerij en heb geen idee hoe dik mijn buik dan is en wat ik in vredes naam aan moet trekken. Is trouwerij van 1 van mijn 3 vriendinnen. Dilema dilema dilema.
pi_69324423
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 14:05 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik heb over 3 weken een trouwerij en heb geen idee hoe dik mijn buik dan is en wat ik in vredes naam aan moet trekken. Is trouwerij van 1 van mijn 3 vriendinnen. Dilema dilema dilema.
Er zijn op het moment veel tuniekjes in de winkel, is dat wat misschien?
Dat hoeft dus niet perse zwangerschapskleding te zijn.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zaterdag 23 mei 2009 @ 19:59:14 #284
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69332371
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 14:05 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik zou voor een tuniekje gaan ja, wat Karin zegt.

Bij Vero Moda en Vila hebben ze hele leuke, zomerse maar ook wat meer eh 'gekledere' zeg maar. Wat netter.
Ik kan mijn tuniekje van Vero Moda nu nog steeds aan (wel 1 maat groter gekocht ivm zeh boobs...) dus als je met een beetje beleid iets koopt en ook een klein beetje rekening houdt met cupmaat enzo dan lijkt het me geen probleem.

Maar het hangt er ook vanaf wat je zelf wilt. Als je geen problemen hebt met dat anderen het dan al kunnen zien (en dus ook weten hoe en wat) dan zou je ook gewoon een simpel zwart hemdje met een mooie bolero ofzoiets kunnen doen toch?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 23 mei 2009 @ 20:06:57 #285
56471 pinquit
oh my lama!
pi_69332627
óh hij is leuk ghuup! kan heeel goed met buik! beter met dan zonder lijkt me zelfs
  zaterdag 23 mei 2009 @ 20:12:16 #286
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69332801
@faja
De hema hangt stikvol met jurkjes in rek-stoffen. Leuk op een legging of een gewone zwarte broek.

Ik heb zelf trouwens vanmiddag daar, ook uit de gewone collectie een turqoise stoken-jurk gekocht. Met spagetti-bandjes, lekker voor als het echt warm is.

Leuk jurkje Huup!
Helaas heb ik altijd ruzie met de pasvorm van H&M.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 20:15:59 #287
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69332942
Thnks Pinq!
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 20:12 schreef Brighteyes het volgende:
@faja
De hema hangt stikvol met jurkjes in rek-stoffen. Leuk op een legging of een gewone zwarte broek.

Ik heb zelf trouwens vanmiddag daar, ook uit de gewone collectie een turqoise stoken-jurk gekocht. Met spagetti-bandjes, lekker voor als het echt warm is.

Leuk jurkje Huup!
Helaas heb ik altijd ruzie met de pasvorm van H&M.
Oh volgens mij heb ik daar laatst nog naar zitten kijken, die stroken-jurk van de Hema. Was het deze? Ik vind het altijd een beetje vervelend dat je niet kunt passen in de winkels daar. Strecht het nog wat?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 23 mei 2009 @ 20:21:11 #288
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69333111
Volgens mij wel, behalve dan dat er in de winkel ook een soort van fuchsia/paarsig bij hing.

Het is gewoon dunne tricot dus dat rekt zeker.
Ik had toevallig een vrij strak shirtje aan dus ik heb hem er even overheen aan gedaan. Zolang hij bovenaan goed zat was het uitgangspunt en voor de rest was hij ook wijd genoeg.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 20:23:28 #289
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69333179
Ah okay leuk
dan ga ik binnenkort misschien ook maar es kijken. Op jacht naar fladderjurkjes
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 23 mei 2009 @ 20:36:00 #290
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_69333553
Ik heb vanmiddag van de hema-mama-collectie een joggingbroek gekocht en hij zit echt heeeeerlijk.

Nu ben ik nog op zoek naar een zomerse lange broek voor niet te veel geld. Iemand een suggestie?
  zaterdag 23 mei 2009 @ 20:45:18 #291
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69333856
Ze hadden bij Miss Etam heel veel driekwart spul hangen zag ik vorige week.
En ik heb daar zelf ook 2 linnen broeken van, 1 zwarte en 1 inmiddels turqoide geverfde witte.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 20:46:17 #292
190853 RockabeIIa
pi_69333878
leuk jurkje huups!
  zaterdag 23 mei 2009 @ 20:52:52 #293
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_69334071
Ah driekwart staat me helaas niet omdat ik niet zo groot ben. Dat geeft een beetje het effect van een hoogwaterbroek Maar ik ga dus maar eens bij miss etam kijken wat ze nog meer hebben!

Leuk jurkje huup! Ik heb datzelfde jurkje maar dan van een soort t-shirtstofje in zwart zonder zakje erop. Zit heerlijk.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 20:59:53 #294
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69334294
Ah ja, da's lastig dan idd. Mss hebben ze ook wel kniebroeken dan.
Ik vind niet alles daar leuk hoor, maar zo voor broeken kom ik er nog wel aardig weg.
pi_69336266
Heeft iemand nog goede tips voor het noorden van het land (Friesland het liefst)?

Ben in Leeuwarden geweest, maar 3 jaar geleden was de keuze veel en veel uitgebreider? Ik kon alleen bij miss etam wat leuke dingen vinden... de v&d waar ik altijd kon slagen heeft bijvoorbeeld de hele zwangerschapsafdeling opgeheven? Dit is echt balen, ik heb nu maar 1 winkel waar ik nog wat kan slagen...
pi_69336381
Huup leuke jurk, staat jou leuker dan het H&M-fotomodel

Zitten de joggingbroeken van H&M ook lekker, weet iemand dat? En die van de Hema, wat kosten die?

Faja, ben je er al uit wat je gaat dragen op de trouwerij?
#geen
  zaterdag 23 mei 2009 @ 22:21:43 #297
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_69336697
Die van de hema zijn 20 euro en ik ben er erg blij mee Ze hadden ook nog jurkjes, shirts, buikbanden, leggings en hemdjes
  zaterdag 23 mei 2009 @ 22:28:54 #298
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69336896
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 22:10 schreef DuchessX het volgende:
Huup leuke jurk, staat jou leuker dan het H&M-fotomodel

Zitten de joggingbroeken van H&M ook lekker, weet iemand dat? En die van de Hema, wat kosten die?

Faja, ben je er al uit wat je gaat dragen op de trouwerij?
Ahw zo lief!

Ik vind de spullen van die Hema-lijn erg fijn, niet duur en van fijne zachte kwaliteit.
Zelf draag ik nu gewoon een zwangerschapslegging in plaats van jogging-broek. Omdat ik het altijd warm heb (had k al voor ik zwanger werd). Ik vind dat lekkerder, luchtiger zeg maar. Gewoon die zwarte van de Hema.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69336983
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 22:28 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Ahw zo lief!

Ik vind de spullen van die Hema-lijn erg fijn, niet duur en van fijne zachte kwaliteit.
Zelf draag ik nu gewoon een zwangerschapslegging in plaats van jogging-broek. Omdat ik het altijd warm heb (had k al voor ik zwanger werd). Ik vind dat lekkerder, luchtiger zeg maar. Gewoon die zwarte van de Hema.
mmm klinkt goed
Heeft iedere hema positiekleding dan? Heb het hier nog niet ontdekt (maar ook niet heel erg gezocht)
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zaterdag 23 mei 2009 @ 22:33:37 #300
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69337023
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 22:32 schreef XXXKarinXXX het volgende:

[..]

mmm klinkt goed
Heeft iedere hema positiekleding dan? Heb het hier nog niet ontdekt (maar ook niet heel erg gezocht)
het assortiment (of een deel) staat ook online, linkje staat in de OP geloof ik.
Ik dacht dat het alleen bij de grotere Hema's was, of in elk geval in de Hema's in het centrum van de grote steden. Maten vallen normaal vind ik. (geen rare H&M praktijken hier )
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69338035
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 22:21 schreef Stiemie het volgende:
Die van de hema zijn 20 euro en ik ben er erg blij mee Ze hadden ook nog jurkjes, shirts, buikbanden, leggings en hemdjes
Heb de joggingbroek net besteld Komt dinsdag binnen, woensdagavond zwangerschapsgym, kan ik 'm mooi uitproberen
#geen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')