quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:19 schreef Poppedein het volgende:
Gaaf Rocka! hahaha! heb je m al gekocht?
Ik heb gister echt een megasuperfijne zomer lange broek binnen gekregen en ben vanmiddag heel goed geslaagd voor een jurkje voor de bruiloft van 1 van mijn beste vriendinnen die 1 mei trouwt!![]()
hahahaha...sorry, ik schaam me dood, maar ik las dierentuin...quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:23 schreef mefke79 het volgende:
haha, huuphuup...ik kan daar niet zo mee zitten. Ik vrees dat ik ook voor de zwangerschap al vetjes genoeg had om sommige mensen te laten denken dat ik zwanger was. Maar een badpak zit bij mij voor geen meter, die dingen zijn meestal te kort (ja ja, lang leve het lange bovenlijf) en met cup D (normaal, nu is het nog meer) is het sowieso geen aanraden zonder beugels. En ach, hier in de achtertuin moeten ze er maar mee leven en straks op het strand kent niemand me.
bedankt, ga er dit weekeinde eens rustig naar kijken. Ik had op het H&M forum ook kortingscodes gevonden (in openingspost), dus tip voor diegene die dat niet wist , scheelt je toch snel 5 tot 10 euro.quote:
Probleem is dat ik nog maar net zwanger ben en dus geen buikje heb. Dus passen is wat lastig of ik moet een kussen meenemen voor op mijn buikquote:Op donderdag 26 februari 2009 20:47 schreef Troel het volgende:
Kahlen, als je bij een goede lingeriezaak langsgaat hebben ze daar over het algemeen echt ook pakken hangen, dan kan je gewoon passen
quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:02 schreef Poppedein het volgende:
Alleen denk ik dat t voor een zomerbroek lekkerder is om een niet te hoge buikband te hebben..zo warm anders ben ik bang..
ja goeie tip ditquote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:51 schreef mrien het volgende:
[..]
![]()
Ik ben in juni bevallen en mijn broeken die ik tijdens de zwangerschap droeg waren aan het einde (toen het zo vreselijk warm was) echt te warm. Vooral de broeken met hoge buikband waren toen niet fijn meer![]()
Mja..ik vond het zonde om toen voor die paar weken nog nieuwe broeken te kopen, alleen omdat het zo warm was..
Heb ik gedaan! En gelijk 2 normale badpakken erbij en even zien welke past. Zwangerschapsbadpak was trouwens niet duur, zat nog korting op ookquote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:03 schreef RockabeIIa het volgende:
Kahlen, als je het nergens meer vinden kunt dan is het te bestellen bij neckerman
Dat is inderdaad wel iets om rekening mee te houden bij het plannen van een zwangerschapquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:09 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja goeie tip dit
ik zou daar zelf eigenlijk nooit echt bij stilgestaan hebben als ik nú een broek voor de zomer zou kopen. Thnks
ik heb deze en draag hem nu inderdaad ook nog, heb alleen wel de buikband erafgehaald, die was uitgelubberd door mijn grote buik.quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:02 schreef Poppedein het volgende:
Ik snap helemaal wat je bedoelt HuupAlleen denk ik dat t voor een zomerbroek lekkerder is om een niet te hoge buikband te hebben..zo warm anders ben ik bang..
Deze broek heb ik dus gekocht, maar dan lang en met wijduitlopende pijpen... die buikband zit heerlijk, volgens mij kanik m ook prima niet zwanger aan zonder dat t stom staat!
[ afbeelding ]
Bar hebben ze geen lady sting bij jou in de buurt. Zag daar hele leuke jurkjes hangen en leggings. Heb een legging gekocht daar die ik makkelijk aan kan nu. En die jurkjes zagen er ook ruim genoeg uit.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:04 schreef _Bar_ het volgende:
hier er dus zojuist achtergekomen dat er echt nergens zwangerschapskleding meer te koop is hier in de stad.... lekker handig dus maar niet heus....
nu moet ik of uitwijden online dingen bestellen of elders heengaan behalve zeeuws-vlaanderen.....
stom
oh shit...quote:Op zondag 1 maart 2009 10:52 schreef mefke79 het volgende:
ehm meiden dat van goodmood mum is allemaal viscose met elastine http://www.goodmoodmom.nl/page_info.php/info_id/49. Het leken me heel leuke dingen, maar als alles werkelijk syntetisch is, dan lijkt het me ook heel warm voor de zomer. Dus ik denk dat ik er maar van af zie.
En Huup, dat lijstje is zoooo handig. Thanks!
klinkt goedquote:Op zondag 1 maart 2009 11:04 schreef miss_sly het volgende:
Goed lijstje huup
Ik heb er net eindelijk online de tankini gevonden die ik graag wilde voor onze vakantie en nog een andere leuke. Even allebei besteld om te kijken welke het beste zit en dan kan ik lekker op vakantie
ductape... duidelijkquote:Op zondag 1 maart 2009 19:57 schreef Brighteyes het volgende:
Die heb ik van de week al gebruikt Rocka.Spijkerbroek, rokje en legging. Die strokenrok waar jij het over had volgens mij.
Overigens, deze band gaat wel onder het shirt voorlopig hoor.![]()
of zal ik bretels gaan dragen?![]()
hmmm ik hoop echt dat het nog goed komt dan!quote:Op zondag 1 maart 2009 21:20 schreef texelonia het volgende:
Huup ik heb ook 2 shirts van een heel fijn soepel stofje. En toen die voor het eerst uit de was kwamen dacht ik ook dat ze verpest waren, leek wel 3 keer zo dik en heel stug idd. Maar eenmaal opgedroogd was het weer fijn en soepel! Heul apart, maar wie weet komt het bij jou dus ook nog goed.
Nee lady sting hebben wij ook niet.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:55 schreef Quinny het volgende:
[..]
Bar hebben ze geen lady sting bij jou in de buurt. Zag daar hele leuke jurkjes hangen en leggings. Heb een legging gekocht daar die ik makkelijk aan kan nu. En die jurkjes zagen er ook ruim genoeg uit.
welkeheb je besteld? Ik heb nog wel een eigen tankini die nog wel even mee kan maar weet niet voor hoelang nog..quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:43 schreef miss_sly het volgende:
Mijn tankini's zijn binnen en ze zitten allebei leuk. Ze zijn echt alelbei anders en wel erg mooi. En omdat ik toch nog de hele zomer zwanger ben en we op vakantie gaan en ik wil gaan zwemmen...denk ik dat ik ze maar allebei hou
Hier niet.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:53 schreef pinquit het volgende:
vandaag hing er hier een rek bij prenatal met 2 halen 1 betalen geloof ikis dat overal?
Vorige pagina, de roze/bruine en de blauw/witte bij baby-walz.comquote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:49 schreef Vicky het volgende:
[..]
welkeheb je besteld? Ik heb nog wel een eigen tankini die nog wel even mee kan maar weet niet voor hoelang nog..
een jurkje met bloemetjes en in felle kleurtjes, en een koraalrood shirtje.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:07 schreef pinquit het volgende:
en? wat had je allemaal besteld?
heb je m al binnen? Ik heb hem namelijk al een keer of 5 besteld maar krijg steeds een mailtje dattie niet meer te krijgen is.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:31 schreef DuchessX het volgende:
Ik heb een tankini besteld bij Neckermann, voor maar 20 euro
[ afbeelding ]
Hier is hij al lang en breed binnen, weet niet wanneer jij hem besteld hebt?quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:17 schreef Vicky het volgende:
[..]
heb je m al binnen? Ik heb hem namelijk al een keer of 5 besteld maar krijg steeds een mailtje dattie niet meer te krijgen is.
Hey dat is een leuke broek! Ik heb zoiets van H&M maar dan in het legergroen alleen die heeft een hoge buikband. Ik wil er eigenlijk nog een met een lage. Wat kostte deze als ik vragen mag?quote:Op maandag 23 maart 2009 10:59 schreef mefke79 het volgende:
ooo dat jurkje van miss sly...mooi!
Ik heb dus net voor mijn vakantie nog een driekwart broek van noppies gescoord, deze
[ afbeelding ]
(let niet op de foto zelf, maar je kan op deze foto goed zien dat ie een lage band heeft...en dat mijn gewone shirtjes te kort worden)
Dit is dus echt een aanrader, heb em de hele vakantie veel aangehad. Verder had ik een linnen broek mee van queen mum (zie buikentopic!) en mijn spijkerbroek van noppies. Die laatste heeft een irritante eigenschap, want juist de riemlus middenachter is zo smal dat er geen riem doorheen kanEhm, eens kijken of de plaatselijke kleermaker daar nog wat aan kan doen. En ik heb net voor de vakantie nog twee basisshirts van esprit binnengekregen. Die heb ik alleen gepast, zaten goed, maar zijn niet meegeweest op vakantie. Ik kan nog een paar eigen shirts goed aan, dus dat doen we dan maar.
En hij is ook echt erg leukquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:25 schreef Poppejans het volgende:
Nog steeds heeft H&M er maar weinig positiemode op staan zeg
Deze is echt![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Nee nog niet ontvangen, maar de levertijd was >2 weken. Ik hoop heel erg dat-ie deze week binnenkomt, want volgende week gaan we op vakantie.quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:17 schreef Vicky het volgende:
[..]
heb je m al binnen? Ik heb hem namelijk al een keer of 5 besteld maar krijg steeds een mailtje dattie niet meer te krijgen is.
Wanneer had jij hem besteld en wanneer had jij 'm binnen?quote:Op maandag 23 maart 2009 11:00 schreef Troel het volgende:
[..]
Hier is hij al lang en breed binnen, weet niet wanneer jij hem besteld hebt?
Ik heb hem pas besteld nadat jij hem hier posttequote:Op maandag 23 maart 2009 14:55 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Wanneer had jij hem besteld en wanneer had jij 'm binnen?
Mefke die driekwartbroek is hartstikke leuk!!!
Ik ga mijn witte spijkerbroek van Miss Etam terugbrengen, ik heb afgelopen week geleerd dat ik dus toch een maat te groot heb gekochtHeb nl toch maar even advies gevraagd aan de Miss Etam-mevrouw toen ik voor linnen broeken ging en zij wees me erop dat ik echt een maat kleiner moest kopen. Dus 2 linnenbroeken (2 voor 50 euro!) in de juiste maat en de spijkerbroek die ik al eerder gekocht heb even terugbrengen of ruilen
![]()
Oh ja, ze hadden ook t-shirts, 2 voor 25 euro, 1 voor 15. Ik heb er maar 1 gekocht want ik vond de kleurstellingen wat saai. (Grijs, zwart, wit en fuchsia. De laatste is het geworden)
vanaf the phonequote:Op maandag 30 maart 2009 11:27 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik ben zoooo op zoek naar een jas. Ik zie wel wat jassen op internet maar meestal zijn het echt kleinere maten... Dat gaat niet passen over 'ze big boobies'! Mijn winterjas die daar eerst wijd was gaat strak dicht nu!
Wie kan me helpen?
In-de-gaten-hou-tvp.quote:Op maandag 30 maart 2009 11:27 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik ben zoooo op zoek naar een jas. Ik zie wel wat jassen op internet maar meestal zijn het echt kleinere maten... Dat gaat niet passen over 'ze big boobies'! Mijn winterjas die daar eerst wijd was gaat strak dicht nu!
Wie kan me helpen?
Leuk! en leuke site, eindelijk een site met veel keuze in positie -badmodequote:Op maandag 30 maart 2009 14:03 schreef tessie het volgende:
Ik had ondertussen maar een andere tankini besteld omdat die van de neckerman niet kwam...
Deze was gelijk de volgende dag binnen, en hij is echt leuk! Was alleen beetje gedoe met die webshop, ik wilde eerste een andere, maar die bleek in die maat niet meer leverbaar te zijn, en zo was het nog 2 x, dus dit was eigenlijk mijn 4e keus... Maar ben er wel heel blij mee
Ja, positiekleding heb ik normale maat gekocht...maar ik heb ook wat wijdvallende dingen uit de normale collectie meebesteld. En sowieso weet ik bij H&M nooit wat nu mn maat is en wat niet. Heb normaal een M, dat is bij H&M meestal een S, dus van de normale collectie heb ik nu alles dubbel besteld in M en L...even kijken wat het beste zitquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:46 schreef Brighteyes het volgende:
Linda, gewoon je normale maat positie-kleding kopen. Het is op die dikke buik gemaakt he.
quote:Op donderdag 2 april 2009 13:48 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ze hebben bij de H&M op het moment wel wat langere modellen die in een A-lijn lopen. Behoorlijk wijd bij de buik. Misschien iets voor een dame met buik? Ze hadden ook nog andere, maar die zie ik niet op de website.
[ afbeelding ]
Deze heb je bij www.hm.com/nlquote:Op zondag 5 april 2009 13:32 schreef mefke79 het volgende:
Effe een vraagje: weten jullie toevallig een adresje waar je losse stukjes kunt kopen om de omvang van je bh mee te vergroten? Heb gisteren een jurkje gekocht met een halter, heb zelf wel een mooie halterbh die cupsgewijs goed is, maar omvang niet. En ik heb echt geen zin om hiervoor een nieuwe bh te kopen. Foto van jurkje volgt nog...
Graag gedaan! Kom je hem hier showen?quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:02 schreef innepin het volgende:
Ik heb net die knalroze jas besteld bij de H&MHij was er eindelijk weer in grotere maten dan 34
![]()
Bedankt voor de tip pze!
quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:07 schreef prinseszondererwt het volgende:
[..]
Graag gedaan! Kom je hem hier showen?
Ohja, jij zit inquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:00 schreef Linda2205 het volgende:
ja, das hier in Duitsland ook...weet eigenlijk niet of de collecties hetzelfde zijn.
Kan je niet op de website kijken hoelang het nog duurt voor dat je bestelling er is Innepin?
Ehm, was een beetje incrowd ben ik bangquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:40 schreef mefke79 het volgende:
eeehm wat zijn ampelmann rompertjes?
Dat vind ik dus ook het nadeel van de h&m, ik wil het ook snel binnen hebben...maar goed, ik heb voorlopig even genoeg gekocht, alleen nog een al bestelde bh ophalen en een bovenstukje scoren.
Herkenbaar!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:02 schreef huuphuup het volgende:
dat zal toch wel? Ik sta ook steeds aan die band te sjorren hoorever so charming
Inderdaad als ik zit en dan weer ga staan.
Heb ik ook gedaan, niet eens een maat groter. Ik loop regelmatig bij C&A binnen, het stikt daar van de tuniekjes en die zijn echt heul wijd! Had er laatst 2 voor 9,95 per stuk en die kan ik gewoon zonder buik ook aanquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:18 schreef Linda2205 het volgende:
ja, dat is ook wel zo natuurlijk...ik heb in een kledingwinkel gewerkt en daar kon ik met 50% korting kopen...dat heeft me echt verpest, sinds die tijd vind ik alles duur
Wat ik me afvroeg, zijn er hier mama's die tijdens de zwangerschap gewoon een maatje groter kochten? Bij de H&M hebben ze altijd van die wijde tuniekjes, als ik die nou aan maatje groter koop, dan gaat dat toch ook prima, of zie ik dat verkeerd?
Ik zie ze net staan die tassen, ze zijn leuk!!!!quote:Op zondag 19 april 2009 21:52 schreef huuphuup het volgende:
oh leuke tip Duchess!
ik ga sowieso voor die luiertassen denk ik
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:40 schreef miss_sly het volgende:
Dat is leuk spul
Maar wat duur en dan zeker ook hoge verzendkosten?
Maar de pond staat nu toch hardstikke laag? Als ik 'm omreken in de GWK koerskonverter is 30 pond 30,78 euroquote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:46 schreef huuphuup het volgende:
Verzendkosten van Asos vallen wel mee, ik geloof dat ze 5 pond per bestelling rekenen ofzo. (naar NL dus he.) Staat bij de terms&conditions. Ik vind het heel leukmaar het ligt jammerlijk net buiten mn budget
net als veel van die mooie jurkjes enzo van oa Noppies waar k regelmatig bij blijf kwijlen
de kinderafdeling van Asos is ook leuk![]()
is ook wel zo en de prijzen zijn ook best redelijk hoor! Maar op dit moment valt alles geloof ik een beetje buiten mn budgetquote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:59 schreef Incantrix het volgende:
[..]
[..]
Maar de pond staat nu toch hardstikke laag? Als ik 'm omreken in de GWK koerskonverter is 30 pond 30,78 euroDa's best te doen toch? Dank voor de tip, ze hebben daar inderdaad geweldige dingen
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:09 schreef DuchessX het volgende:
Idd ook leuk Huup!![]()
http://www.topshop.com/
Ghehehehe:
[ afbeelding ]![]()
Baby-uggs
ik heb redelijk wat gekocht nu jaquote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:25 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb trouwens tot nu toe vrij rustig ingekocht qua positiekleding, maar soms zou ik best nog wat bij willen kopen. Hebben jullie nou veel gekocht? en dan bedoel ik niet zozeer qua geld, maar qua aantallen.
Ah, juistja, daar kan inderdaad geen schappelijk prijsje tegenopquote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:02 schreef huuphuup het volgende:
[..]
is ook wel zo en de prijzen zijn ook best redelijk hoor! Maar op dit moment valt alles geloof ik een beetje buiten mn budgetiets met een lief die vergeten was de gemeentebelasting in termijnen aan te vragen, of ik even 400,- had
Topshop heeft ook leuke zwangerschapskleding trouwens
die tankini heb ik ook al een aantal keer besteld en elke keer kreeg ik weer een mail dat ie nit meer voorradig was.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:49 schreef tessie het volgende:
Ik heb 6 broeken en 1 jurkje en 4 truitjes met lange mouwen en 3 truitjes met korte mouwen. En ik heb ook nog 1 jurkje gekocht wat geen positiemode is maar wel meerekt over mn buikOh en ik heb ook nog 2 meegroei/voedingsbh´s gekocht, en een paar van die vreselijke lelijke grote zwangerschapsonderbroeken
Oh ja, en een tankini (en ik had óók die neckerman tankini besteld, maar die is hier idd ook nooit gekomen, ben blij dat ik die andere ook besteld had!)
ik heb een heupzwangerschapsbroek die ik hoogzwanger totaal niet lekker vind zitten maar na de bevalling zittie weer lekekrquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:03 schreef Stiemie het volgende:Ik heb maar 3 broeken, 2 vestjes, 3 t-shirts en 2 zwangerschapshemdjes. de rest vul ik aan met mijn gewone kleding.
O ja vergeet niet dat het na de bevalling ook wel weer een tijdje kan duren voordat je je gewone kleding weer aankunt he
Ik heb er gewoon helemaal niks over gehoord. Had begin april nog wel gebeld om te informeren, en toen verzekerde de telefoniste me dat ik hem eind april in elk geval wel zou hebbenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:52 schreef Vicky het volgende:
[..]
die tankini heb ik ook al een aantal keer besteld en elke keer kreeg ik weer een mail dat ie nit meer voorradig was.
Ik heb ook begin april gebeld en toen wisten ze niet hoe lang het zou durenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:11 schreef tessie het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon helemaal niks over gehoord. Had begin april nog wel gebeld om te informeren, en toen verzekerde de telefoniste me dat ik hem eind april in elk geval wel zou hebben
oh ik doe er een hemdje onder, tenminste, dat was het planquote:Op maandag 11 mei 2009 19:46 schreef sproet-je het volgende:
Die is mooi huup! Ik zoek ook nog zoiets voor onze aanstaande vakantie maar bij dit jurkje vallen mijn borsten er geloof ik uit.
haha, ja dat vind ik van heel veel positiekleding trouwens, dat er enorme decolleté's in zitten. Ik heb ook bijna altijd een hemdje ergens onder, omdat het anders een beetje te is naar mijn zin.quote:Op maandag 11 mei 2009 20:10 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh ik doe er een hemdje onder, tenminste, dat was het plan![]()
ik heb hem een maatje groter besteld dan wat ik normaal heb, onder de borst zit een soort trekkoordje ofzo wat je vaster en losser kunt doen. Ik hou niet zo heel erg van zo'n heel opvallend decolletedan zit k de hele dag van bovenaf naar mn eigen tetten te staren omdat k et niet gewend ben
ja he? van die shirtjes met een overslag bij de borsten zeg maar die dan heel diep is ofzo. Ik draag dat normaal ook niet en dat ik nu 1 of 2 cupmaten meer heb is voor mij persoonlijk niet echt een reden om het ineens wel te dragenquote:Op maandag 11 mei 2009 20:16 schreef miss_sly het volgende:
[..]
haha, ja dat vind ik van heel veel positiekleding trouwens, dat er enorme decolleté's in zitten. Ik heb ook bijna altijd een hemdje ergens onder, omdat het anders een beetje te is naar mijn zin.
Ja inderdaad! Naar mijn idee had dat ook allemaal best online gekund, echt wel leuke dingen zie ik soms in de winkels. (en binnenkort eens even iets echt kopen, nu mag hetquote:Op maandag 11 mei 2009 20:21 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Poppejans oh dan moet ik maar weer es de winkel in! Het valt mij op dat wat er in de winkel hangt (in elk geval die hier) heel anders is dan wat er op de website staatveel meer hemdjes, niet alleen effen zeg maar maar ook met een bewerkt randje of met streepjes of weet ik het. En meer shirtjes enzo. Gek en ergens ook wel jammer. Het aanbod wat ze online hebben staan vind ik niet heel denderend. Wel okay verder, maar niets schokkends. In de winkel meer keus
Oh die wou ik eerst ook bestellen, maar die bleek toch (net zoals heel veel andere modellen op de site) niet op voorraad te zijn...quote:Op maandag 11 mei 2009 20:14 schreef Poppejans het volgende:
Ik koop deze als mn vakantiegeld binnen is
[ afbeelding ]
Ow, goed dat je het zegt! Lekker dat dat er ook echt bij staat ahumquote:Op maandag 11 mei 2009 23:42 schreef tessie het volgende:
[..]
Oh die wou ik eerst ook bestellen, maar die bleek toch (net zoals heel veel andere modellen op de site) niet op voorraad te zijn...
Misschien handig om vantevoren even te informeren of ze hem wel hebben in de juiste maat....
Oh dat klinkt wel heel leuk... Foto?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:06 schreef Linda2205 het volgende:
@ Mefke: Bij de MissEtam hebben ze een heel erg leuk positiejurkje! To net over de knie, korte mouwen, zwart met stipjes. Ik was er iig helemaal weg van en heb 'm meegenomen. Zit ook echt heel lekker. Voor 29,95¤ en een legging is daaronder echt niet nodig!
Komen ze ook 2 maanden later meequote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:20 schreef DuchessX het volgende:
"U heeft bij neckermann.com onderstaand artikel besteld. Het artikel is uitverkocht, daarom konden wij niet anders dan uw bestelling annuleren."
Geen tankini voor mij
Er zijn op het moment veel tuniekjes in de winkel, is dat wat misschien?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:05 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik heb over 3 weken een trouwerij en heb geen idee hoe dik mijn buik dan is en wat ik in vredes naam aan moet trekken. Is trouwerij van 1 van mijn 3 vriendinnen. Dilema dilema dilema.
Ik zou voor een tuniekje gaan ja, wat Karin zegt.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:05 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik heb over 3 weken een trouwerij en heb geen idee hoe dik mijn buik dan is en wat ik in vredes naam aan moet trekken. Is trouwerij van 1 van mijn 3 vriendinnen. Dilema dilema dilema.
Oh volgens mij heb ik daar laatst nog naar zitten kijken, die stroken-jurk van de Hema. Was het deze? Ik vind het altijd een beetje vervelend dat je niet kunt passen in de winkels daar. Strecht het nog wat?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:12 schreef Brighteyes het volgende:
@faja
De hema hangt stikvol met jurkjes in rek-stoffen. Leuk op een legging of een gewone zwarte broek.
Ik heb zelf trouwens vanmiddag daar, ook uit de gewone collectie een turqoise stoken-jurk gekocht. Met spagetti-bandjes, lekker voor als het echt warm is.
Leuk jurkje Huup!
Helaas heb ik altijd ruzie met de pasvorm van H&M.
Ahw zo lief!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:10 schreef DuchessX het volgende:
Huup leuke jurk, staat jou leuker dan het H&M-fotomodel
Zitten de joggingbroeken van H&M ook lekker, weet iemand dat? En die van de Hema, wat kosten die?
Faja, ben je er al uit wat je gaat dragen op de trouwerij?
mmm klinkt goedquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:28 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ahw zo lief!![]()
![]()
Ik vind de spullen van die Hema-lijn erg fijn, niet duur en van fijne zachte kwaliteit.
Zelf draag ik nu gewoon een zwangerschapslegging in plaats van jogging-broek. Omdat ik het altijd warm heb (had k al voor ik zwanger werd). Ik vind dat lekkerder, luchtiger zeg maar. Gewoon die zwarte van de Hema.
het assortiment (of een deel) staat ook online, linkje staat in de OP geloof ik.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:32 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
mmm klinkt goed
Heeft iedere hema positiekleding dan? Heb het hier nog niet ontdekt (maar ook niet heel erg gezocht)
Heb de joggingbroek net besteldquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:21 schreef Stiemie het volgende:
Die van de hema zijn 20 euro en ik ben er erg blij meeZe hadden ook nog jurkjes, shirts, buikbanden, leggings en hemdjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |