In-de-gaten-hou-tvp.quote:Op maandag 30 maart 2009 11:27 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik ben zoooo op zoek naar een jas. Ik zie wel wat jassen op internet maar meestal zijn het echt kleinere maten... Dat gaat niet passen over 'ze big boobies'! Mijn winterjas die daar eerst wijd was gaat strak dicht nu!
Wie kan me helpen?
Leuk! en leuke site, eindelijk een site met veel keuze in positie -badmodequote:Op maandag 30 maart 2009 14:03 schreef tessie het volgende:
Ik had ondertussen maar een andere tankini besteld omdat die van de neckerman niet kwam...
Deze was gelijk de volgende dag binnen, en hij is echt leuk! Was alleen beetje gedoe met die webshop, ik wilde eerste een andere, maar die bleek in die maat niet meer leverbaar te zijn, en zo was het nog 2 x, dus dit was eigenlijk mijn 4e keus... Maar ben er wel heel blij mee
Ja, positiekleding heb ik normale maat gekocht...maar ik heb ook wat wijdvallende dingen uit de normale collectie meebesteld. En sowieso weet ik bij H&M nooit wat nu mn maat is en wat niet. Heb normaal een M, dat is bij H&M meestal een S, dus van de normale collectie heb ik nu alles dubbel besteld in M en L...even kijken wat het beste zitquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:46 schreef Brighteyes het volgende:
Linda, gewoon je normale maat positie-kleding kopen. Het is op die dikke buik gemaakt he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |