abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67542779
quote:
Op maandag 30 maart 2009 11:27 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik ben zoooo op zoek naar een jas. Ik zie wel wat jassen op internet maar meestal zijn het echt kleinere maten... Dat gaat niet passen over 'ze big boobies'! Mijn winterjas die daar eerst wijd was gaat strak dicht nu!
Wie kan me helpen?
In-de-gaten-hou-tvp.
* DuchessX moet ook een zomerjas

Oh ja, tankini is nog steeds niet binnen. Dat wordt dus niet zwemmen. Ga in plaats daarvan wel lekker terrasjes pikken, het wordt heerlijk weer
#geen
pi_67545748
Ik had ondertussen maar een andere tankini besteld omdat die van de neckerman niet kwam...
Deze was gelijk de volgende dag binnen, en hij is echt leuk! Was alleen beetje gedoe met die webshop, ik wilde eerste een andere, maar die bleek in die maat niet meer leverbaar te zijn, en zo was het nog 2 x, dus dit was eigenlijk mijn 4e keus... Maar ben er wel heel blij mee
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_67554261
quote:
Op maandag 30 maart 2009 14:03 schreef tessie het volgende:
Ik had ondertussen maar een andere tankini besteld omdat die van de neckerman niet kwam...
Deze was gelijk de volgende dag binnen, en hij is echt leuk! Was alleen beetje gedoe met die webshop, ik wilde eerste een andere, maar die bleek in die maat niet meer leverbaar te zijn, en zo was het nog 2 x, dus dit was eigenlijk mijn 4e keus... Maar ben er wel heel blij mee
Leuk! en leuke site, eindelijk een site met veel keuze in positie -badmode
Ik ga eens even rondneuzen naar iets leuks wat ik hopelijk over een aantal weken kan bestellen
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  maandag 30 maart 2009 @ 19:03:03 #154
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_67554533

OMFG haar muts is ook zwanger sorry het viel mij gelijk op

Verder wel een leuk bikini-ding
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
  maandag 30 maart 2009 @ 22:17:35 #155
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67561322
Ja, of ze heeft een knotje in haar schaamhaar ofzo.

Rocka, ik zag wel aardige soort van korte trench-coat achtige jassen (zwart) bij de Zeeman voor 14,99.
Mijn bovenarmen pasten helaas niet, dus voor mij was het niks, maar mss voor jou wel? Ik heb dan weer geen boopies dus ik kon dat verder niet testen.

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 30-03-2009 22:27:19 ]
  maandag 30 maart 2009 @ 22:21:10 #156
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_67561427
Tnx BE, ik ga eens kijken deze week
I'm so glamourous I piss glitter!
  dinsdag 31 maart 2009 @ 12:12:38 #157
100412 mefke79
komt goed!
pi_67574093
dames, ik heb een beetje irritant probleempje. Ik heb twee broeken met een hoge buikband. Ze zitten heerlijk, maar ik merk dat die band telkens afzakt. Ik zit de hele dag zo'n beetje, dus daar zal het wel deels mee te maken hebben, maar vertel me...wordt het beter als je meer buik hebt.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_67583755
dat zal toch wel? Ik sta ook steeds aan die band te sjorren hoor ever so charming Inderdaad als ik zit en dan weer ga staan.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator dinsdag 31 maart 2009 @ 19:27:57 #159
5428 crew  miss_sly
pi_67588014
Ik heb een zwarte broek met buikband en die zakte iedere keer af. Ik moest hem zelfs echt ophijsen, heel charmant
Nu blijft ie perfect zitten, hoef er niets meer aan te doen. Het wordt dus beter
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_67589137
Ik heb m'n buikband eerst een hele tijd omgeslagen, dat ging beter dan de hele tijd ophijsen (en dat moest uiteindelijk ook, want die broeken zakten ook weer wat af). Pas aan het einde was die buikband echt fijn (en toen zakte hij nog steeds af )

Dat was overigens een buikband die tot over m'n borsten kon komen, mij iets te lang dus
  dinsdag 31 maart 2009 @ 20:17:02 #161
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67589761
Zo'n broek had ik bij Sasha Mrien. Hele rare lange buikband, die kon idd alleen dubbel. Heel vaag.

Ik heb nu trouwens losse buikbanden in een kleinere maat gekocht en die houden nu mijn broeken omhoog. Anders zakt niet alleen die band van mijn buik maar ook mijn broeken zakken van mijn kont.
  dinsdag 31 maart 2009 @ 20:36:08 #162
100412 mefke79
komt goed!
pi_67590422
Broek van mij kont zakken is hier een heel bekend verschijnsel. Ik heb namelijk geen kont dus tja. Riempje erin dan maar, maar ja, die beginnen ook al te klein te worden (de meeste dan). Voor de liefhebbers is hier nog het rokje wat ik gekocht had, tis er eentje uit de gewone collectie en dan met elastiek:

En dit is de zomerse outfit van vandaag (met de buikband die dus afzakt):

Voor de liefhebbers, het een witte jeans van Noppies. Hij zit op zich erg lekker, op dat afzakken na dan. Het shirtje is er eentje van mezelf van vorig jaar.
pi_67590641
oeh, wat een superleuke broek mefke!

Ik zoek nu ook maar naar zwangerschapskleding, maar ik vind het allemaal zo duur...ligt dat aan mij of is dat echt zo?
Lotte!
Noah!
pi_67590691
Leuk rokje!

En die broek is zomers zeg! ik hou van witte broeken maar ik knoei echt overal op dus ik draag ze nooit wegens niet verstandig
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67590851
Ik heb ook zo´n broek met een buikband die tot over mn borsten komt, en die is dan ook nog eens van hele dunne stof gemaakt... Echt raar....
  dinsdag 31 maart 2009 @ 21:13:22 #166
100412 mefke79
komt goed!
pi_67591885
@ huup: Ik ben zo'n eigenwijsje dat ook in de winter gewoon een witte broek aan doet als ze behoefte heeft aan de zon. En ik knoei werkelijk overal op, maar heb gelukkig een mamma met toverwaskracht. Als ik het niet schoon krijg, gaat het daar naar toe.
@linda: ik denk dat het er maar net aan ligt waar je koopt (H&M of een speciaalzaak) en wat je hiervoor altijd uitgaf. Ik geef accuut toe dat ik een kleding en schoenentic heb en altijd voor merkkleding ging. Ook omdat ik met mijn rare lange en brede lijf eigenlijk bij de goedkopere merken maar weinig pas. Ik ben dus gewend wat geld uit te geven en ik vind het nu wel meevallen. Mijn spijkerbroeken waren 70, de linnen broeken 90 (maar dat betaal ik graag voor een mooie linnen broek) en mijn spijkerrokje was iets van 50 of 60. Tis dus maar net wat je gewend bent.
Wat ik dan weer tegen vind vallen is dat je eigenlijk maar een beperkt aantal broeken moet kopen en dan moet gaan combineren. Ik ben gewend aan veel - heel veel kleren en dan valt dat tegen. Ik ben namelijk zo iemand die pas na lang aarzelen iets weggooid en dus altijd een te volle kast heeft. En ik stel de was altijd uit, ook niet handig...
  dinsdag 31 maart 2009 @ 21:14:57 #167
100412 mefke79
komt goed!
pi_67591945
zo'n buikband omslaan, zie je em dan niet heel goed onder je shirt? Lijkt me zo'n raar gezicht...of ligt dat aan mij?
pi_67592093
ja, dat is ook wel zo natuurlijk...ik heb in een kledingwinkel gewerkt en daar kon ik met 50% korting kopen...dat heeft me echt verpest, sinds die tijd vind ik alles duur

Wat ik me afvroeg, zijn er hier mama's die tijdens de zwangerschap gewoon een maatje groter kochten? Bij de H&M hebben ze altijd van die wijde tuniekjes, als ik die nou aan maatje groter koop, dan gaat dat toch ook prima, of zie ik dat verkeerd?
Lotte!
Noah!
pi_67592312
Die gewone wijde tuniekjes die kunnen heel goed hoor, ik heb ook een paar van dat soort truitjes, die ik normaal niet vond staan (omdat ik er wel zwanger in leek ) en die draag ik nu ook. Als het goed zit, maakt het toch niet uit of het positiemode is of niet...
pi_67592849
*gaat naar online H&M shop*

edit: ik weet nu niet welke maat ik moet...1 of 2 maten groter? zuuucht

[ Bericht 60% gewijzigd door Linda2205 op 31-03-2009 21:53:36 ]
Lotte!
Noah!
  dinsdag 31 maart 2009 @ 22:32:09 #171
100412 mefke79
komt goed!
pi_67595252
@linda, dat doe ik nou ook hoor, gewoon de grootste eigen shirtjes aan, dat gaat goed. Het nadeel is dat ik meestal in normale ( ) toestand al xl of xxl nodig heb. Dus effe een grotere maat wordt dan moeilijk. Gelukkig is langere dingetjes ook de mode en jurkjes, die kan je dan als een soort van tuniekje over je broek doen...beetje creatief worden, dat is gewoon de truc (nou die truc zelf nog toepassen, bij een ander ziet het er altijd leuker uit).
pi_67595423
inderdaad, iedereen loopt er zo leuk zwanger bij en ik voel me echt zo'n zwervertje af en toe. Maar heb net voor 150¤ op de H&M site besteld. Meerdere dingen in verschillende maten, dus veel gaat er weer terug. Komt half april, dus ben benieuwd hoe alles dan zit!
Lotte!
Noah!
pi_67595608
Spannend
Ik heb pas een tuniekje gekocht bij Vero Moda in maat L. Normaal heb ik M maar deze viel wijd van onder zeg maar dus een gewoon shirt maat L ging prima. En ik ben erg van de sale bij H&M 's morgens tussen 7 en 8 doordeweek wordt de sale van de webshop weer bijgevuld en dan kun je echt wel leuke koopjes scoren
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 31 maart 2009 @ 22:46:03 #174
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67595892
Linda, gewoon je normale maat positie-kleding kopen. Het is op die dikke buik gemaakt he.
pi_67596257
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 22:46 schreef Brighteyes het volgende:
Linda, gewoon je normale maat positie-kleding kopen. Het is op die dikke buik gemaakt he.
Ja, positiekleding heb ik normale maat gekocht...maar ik heb ook wat wijdvallende dingen uit de normale collectie meebesteld. En sowieso weet ik bij H&M nooit wat nu mn maat is en wat niet. Heb normaal een M, dat is bij H&M meestal een S, dus van de normale collectie heb ik nu alles dubbel besteld in M en L...even kijken wat het beste zit
Lotte!
Noah!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')