ductape... duidelijkquote:Op zondag 1 maart 2009 19:57 schreef Brighteyes het volgende:
Die heb ik van de week al gebruikt Rocka.Spijkerbroek, rokje en legging. Die strokenrok waar jij het over had volgens mij.
Overigens, deze band gaat wel onder het shirt voorlopig hoor.![]()
of zal ik bretels gaan dragen?![]()
hmmm ik hoop echt dat het nog goed komt dan!quote:Op zondag 1 maart 2009 21:20 schreef texelonia het volgende:
Huup ik heb ook 2 shirts van een heel fijn soepel stofje. En toen die voor het eerst uit de was kwamen dacht ik ook dat ze verpest waren, leek wel 3 keer zo dik en heel stug idd. Maar eenmaal opgedroogd was het weer fijn en soepel! Heul apart, maar wie weet komt het bij jou dus ook nog goed.
Nee lady sting hebben wij ook niet.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:55 schreef Quinny het volgende:
[..]
Bar hebben ze geen lady sting bij jou in de buurt. Zag daar hele leuke jurkjes hangen en leggings. Heb een legging gekocht daar die ik makkelijk aan kan nu. En die jurkjes zagen er ook ruim genoeg uit.
welkeheb je besteld? Ik heb nog wel een eigen tankini die nog wel even mee kan maar weet niet voor hoelang nog..quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:43 schreef miss_sly het volgende:
Mijn tankini's zijn binnen en ze zitten allebei leuk. Ze zijn echt alelbei anders en wel erg mooi. En omdat ik toch nog de hele zomer zwanger ben en we op vakantie gaan en ik wil gaan zwemmen...denk ik dat ik ze maar allebei hou
Hier niet.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:53 schreef pinquit het volgende:
vandaag hing er hier een rek bij prenatal met 2 halen 1 betalen geloof ikis dat overal?
Vorige pagina, de roze/bruine en de blauw/witte bij baby-walz.comquote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:49 schreef Vicky het volgende:
[..]
welkeheb je besteld? Ik heb nog wel een eigen tankini die nog wel even mee kan maar weet niet voor hoelang nog..
een jurkje met bloemetjes en in felle kleurtjes, en een koraalrood shirtje.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:07 schreef pinquit het volgende:
en? wat had je allemaal besteld?
heb je m al binnen? Ik heb hem namelijk al een keer of 5 besteld maar krijg steeds een mailtje dattie niet meer te krijgen is.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:31 schreef DuchessX het volgende:
Ik heb een tankini besteld bij Neckermann, voor maar 20 euro
[ afbeelding ]
Hier is hij al lang en breed binnen, weet niet wanneer jij hem besteld hebt?quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:17 schreef Vicky het volgende:
[..]
heb je m al binnen? Ik heb hem namelijk al een keer of 5 besteld maar krijg steeds een mailtje dattie niet meer te krijgen is.
Hey dat is een leuke broek! Ik heb zoiets van H&M maar dan in het legergroen alleen die heeft een hoge buikband. Ik wil er eigenlijk nog een met een lage. Wat kostte deze als ik vragen mag?quote:Op maandag 23 maart 2009 10:59 schreef mefke79 het volgende:
ooo dat jurkje van miss sly...mooi!
Ik heb dus net voor mijn vakantie nog een driekwart broek van noppies gescoord, deze
[ afbeelding ]
(let niet op de foto zelf, maar je kan op deze foto goed zien dat ie een lage band heeft...en dat mijn gewone shirtjes te kort worden)
Dit is dus echt een aanrader, heb em de hele vakantie veel aangehad. Verder had ik een linnen broek mee van queen mum (zie buikentopic!) en mijn spijkerbroek van noppies. Die laatste heeft een irritante eigenschap, want juist de riemlus middenachter is zo smal dat er geen riem doorheen kanEhm, eens kijken of de plaatselijke kleermaker daar nog wat aan kan doen. En ik heb net voor de vakantie nog twee basisshirts van esprit binnengekregen. Die heb ik alleen gepast, zaten goed, maar zijn niet meegeweest op vakantie. Ik kan nog een paar eigen shirts goed aan, dus dat doen we dan maar.
En hij is ook echt erg leukquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:25 schreef Poppejans het volgende:
Nog steeds heeft H&M er maar weinig positiemode op staan zeg
Deze is echt![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Nee nog niet ontvangen, maar de levertijd was >2 weken. Ik hoop heel erg dat-ie deze week binnenkomt, want volgende week gaan we op vakantie.quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:17 schreef Vicky het volgende:
[..]
heb je m al binnen? Ik heb hem namelijk al een keer of 5 besteld maar krijg steeds een mailtje dattie niet meer te krijgen is.
Wanneer had jij hem besteld en wanneer had jij 'm binnen?quote:Op maandag 23 maart 2009 11:00 schreef Troel het volgende:
[..]
Hier is hij al lang en breed binnen, weet niet wanneer jij hem besteld hebt?
Ik heb hem pas besteld nadat jij hem hier posttequote:Op maandag 23 maart 2009 14:55 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Wanneer had jij hem besteld en wanneer had jij 'm binnen?
Mefke die driekwartbroek is hartstikke leuk!!!
Ik ga mijn witte spijkerbroek van Miss Etam terugbrengen, ik heb afgelopen week geleerd dat ik dus toch een maat te groot heb gekochtHeb nl toch maar even advies gevraagd aan de Miss Etam-mevrouw toen ik voor linnen broeken ging en zij wees me erop dat ik echt een maat kleiner moest kopen. Dus 2 linnenbroeken (2 voor 50 euro!) in de juiste maat en de spijkerbroek die ik al eerder gekocht heb even terugbrengen of ruilen
![]()
Oh ja, ze hadden ook t-shirts, 2 voor 25 euro, 1 voor 15. Ik heb er maar 1 gekocht want ik vond de kleurstellingen wat saai. (Grijs, zwart, wit en fuchsia. De laatste is het geworden)
vanaf the phonequote:Op maandag 30 maart 2009 11:27 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik ben zoooo op zoek naar een jas. Ik zie wel wat jassen op internet maar meestal zijn het echt kleinere maten... Dat gaat niet passen over 'ze big boobies'! Mijn winterjas die daar eerst wijd was gaat strak dicht nu!
Wie kan me helpen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |