quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:04 schreef RealZeus het volgende:
Is er niemand handig in smilies maken? De kop van TS als smiley inclusief ambu petje.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat jij 'in before the lock' bent is al wel een aardig tijdje bekend dacht ik zo...
die is nu dichtquote:
hehehe bustedquote:Op donderdag 26 februari 2009 21:53 schreef ARKON het volgende:
hij heeft dat plaatje gewoon geript, heb em maar als ondertitel gezet
www.uitstekendeaccu.nl
Dat is de site die de foto misbruikt!quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:53 schreef ARKON het volgende:
hij heeft dat plaatje gewoon geript, heb em maar als ondertitel gezet
www.uitstekendeaccu.nl
hij blijft leuk al moet ie niet te lang doorgaan met de grapquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:14 schreef Olep het volgende:
Update fotomisbruikers, brief verzonden en online
Huppelmutsquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
hij blijft leuk al moet ie niet te lang doorgaan met de grap![]()
olep![]()
Ik was ook al aan het googlenquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:28 schreef Ronalld het volgende:
Jammer dat Google werkelijk niks vind op de naam van het bureau inderdaad.
Samen met de rest van FOK!quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:30 schreef Treces het volgende:
[..]
Ik was ook al aan het googlen
Ik vind PP maar een beetje kansloos zo
wederom bewijs hoe bijzonder je bentquote:
quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:37 schreef Huppelmuts het volgende:
wat ik mij vooral afvraag:
WAAR BLIJVEN DIE MASTERLIJKE PHOTOSHOP CREATIES ZOALS ALLEEN DE FOKKERS DAT KUNNEN?!?!?!
1. Blijf oefenenquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:08 schreef ToT het volgende:
Hmmm ik wou die ambu veranderen in het A-Team busje (zwart maken, huidige tekst en strepen weghalen, A-Team striping aanbrengen enz) maar echt goed gaat het niet.
Het gaat niet om sokken en kabouters!quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:32 schreef Ronalld het volgende:
[..]
1. Blijf oefenen
2. Post een perfecte shoop en word aangeklaagd
3. ???
4. PROFIT!!!
Ik weet het niet, maar ik keek er wel een beetje naar uitquote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:10 schreef Adfundum het volgende:
Wie klaagt er nou een kopieermachine aan?
Eigenlijk hoort hier een topic bij dat TS dat kleine meisje staande heeft gehouden omdat hij dacht dat ze appelcider drinkt, maar eigenlijk appelsap is.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
Zo slecht.
wou het net zeggen....quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:15 schreef Ronhui het volgende:
[..]
Mooi, is aan voldaan.. de afbeeldingen staan niet op het serverpark
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:46 schreef Adfundum het volgende:
Dan die van ToT nog maar even aangepast aan het origineel.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:06 schreef ToT het volgende:BREAKING NEWS!!!!!
Hij heeft promotie gemaakt en mag nu andere bewakerts in opleiding uitleggen hoe ze verdachte sujetten kunnen vorderen om stil te blijven staan als ze hen gaan aanhouden!!!!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:06 schreef ToT het volgende:
BREAKING NEWS!!!!!
Hij heeft promotie gemaakt en mag nu andere bewakerts in opleiding uitleggen hoe ze verdachte sujetten kunnen vorderen om stil te blijven staan als ze hen gaan aanhouden!!!!![]()
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |