1. Blijf oefenenquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:08 schreef ToT het volgende:
Hmmm ik wou die ambu veranderen in het A-Team busje (zwart maken, huidige tekst en strepen weghalen, A-Team striping aanbrengen enz) maar echt goed gaat het niet.
Het gaat niet om sokken en kabouters!quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:32 schreef Ronalld het volgende:
[..]
1. Blijf oefenen
2. Post een perfecte shoop en word aangeklaagd
3. ???
4. PROFIT!!!
Ik weet het niet, maar ik keek er wel een beetje naar uitquote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:10 schreef Adfundum het volgende:
Wie klaagt er nou een kopieermachine aan?
Eigenlijk hoort hier een topic bij dat TS dat kleine meisje staande heeft gehouden omdat hij dacht dat ze appelcider drinkt, maar eigenlijk appelsap is.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
Zo slecht.
wou het net zeggen....quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:15 schreef Ronhui het volgende:
[..]
Mooi, is aan voldaan.. de afbeeldingen staan niet op het serverpark
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:46 schreef Adfundum het volgende:
Dan die van ToT nog maar even aangepast aan het origineel.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:06 schreef ToT het volgende:BREAKING NEWS!!!!!
Hij heeft promotie gemaakt en mag nu andere bewakerts in opleiding uitleggen hoe ze verdachte sujetten kunnen vorderen om stil te blijven staan als ze hen gaan aanhouden!!!!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:06 schreef ToT het volgende:
BREAKING NEWS!!!!!
Hij heeft promotie gemaakt en mag nu andere bewakerts in opleiding uitleggen hoe ze verdachte sujetten kunnen vorderen om stil te blijven staan als ze hen gaan aanhouden!!!!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:06 schreef ToT het volgende:BREAKING NEWS!!!!!
[ afbeelding ]
Jammer dat die prutser een aantal fouten heeft gemaakt. Hij komt weer met het woord vorderen aanzetten terwijl ik er bij blijf dat het verordenen moet zijn.quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:28 schreef Ronalld het volgende:
Jammer dat Google werkelijk niks vindt op de naam van het bureau inderdaad.
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |