Waar zijn de tijden gebleven dat je computernerdjes als ze een grote mond kregen nog een beuk gaf om ze weer even op hun plek te zetten?quote:Tussen half elf en half twee leefden de reageerders van Geenstijl zich naar hartenlust uit. Onder het eerste postje, met fijne scherpe foto’s van de ramp, stonden binnen een paar uur meer dan 600 reacties. Ik heb ze allemaal gelezen.
Geenstijl heeft beloofd dat zij, als omroep PowNed, samen met hun bezoekers de zendtijd zullen gaan vullen. Als ze woord houden is dit wat u ongeveer te wachten staat, als er een vliegtuig op een woonwijk stort. Een korte bloemlezing van de gisteren geplaatste reacties:
Dit is wel 'breaking news', hahahahah!
Dat was voor sommigen een last minutje
Van slachtoffers kan geen sprake zijn, hooguit van automutilisten, masochisten en suicidalen - want laten we eerlijk zijn: welk weldenkend mens stapt in een dergelijk vliegtuig? Juist ja. En arme sloebers, dat ook, maar die verdienen ook niet beter.
zeg es boem
Turken in de klei, toch aardig geïntegreerd lijkt me ;-)
Jammer.. Henk westbroek heeft een vliegtuig later genomen.
Hét moment voor een ramkraak in de buurt daar nu.
Een weiland... Er zijn toch goddomme wel betere plekken in 020 om neer te storten?
Weer 100 illegale turken aan de immigratiedienst ontkomen. Volgens mij is het opzet.
Ik zei nog zo geen bommetje!
Stond een vogelverschrikker in het weiland die leek op Geert wilders
Geen een Turk naar het paradijs? Jammerrrrrrr!
Hebben ze die piloot al laten blazen?
De piloot is dan al lang overleden. Keihard met elkaar lachen om de wrede dood van 9 mensen. Ik ben benieuwd of PowNed deze mensen, na gisteren, nog mee gaat laten denken over de inhoud.
Alleen deze vond ik leukquote:Een weiland... Er zijn toch goddomme wel betere plekken in 020 om neer te storten?
Het zijn nerds die er waarschijnlijk als trollen uitzien.quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:31 schreef Uro het volgende:
Zijn het dan computernerds die dat zeggen? Zijn eerder trollen...![]()
Over mensen die zojuist verongelukt zijn maak je geen grapjes.quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:33 schreef koemleit het volgende:
mwa ik mag geenstijl niet... maar "lachen" om grapjes hoe hard ook kan ik vaak wel..
als het maar duidelijk is dat het een grap is en dat is op geenstijl niet altijd het geval..
Ja ik geloof vast dat jij dat deed Crane.quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:29 schreef Crane het volgende:
Waar zijn de tijden gebleven dat je computernerdjes als ze een grote mond kregen nog een beuk gaf om ze weer even op hun plek te zetten?
das dus voor ieder persoonlijk anders.quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:33 schreef Crane het volgende:
[..]
Over mensen die zojuist verongelukt zijn maak je geen grapjes.
Zegt de computernerd.quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:29 schreef Crane het volgende:
Waar zijn de tijden gebleven dat je computernerdjes als ze een grote mond kregen nog een beuk gaf om ze weer even op hun plek te zetten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja.quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:34 schreef seto het volgende:
[..]
Ja ik geloof vast dat jij dat deed Crane.
Als jij het zegt, dan zal het wel zo zijn, oh wijze goeroe.quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:33 schreef Crane het volgende:
[..]
Blijkbaar wel.quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:33 schreef Crane het volgende:
[..]
over alles maak je grapjesquote:Op donderdag 26 februari 2009 18:33 schreef Crane het volgende:
[..]
Waarom niet.quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:33 schreef Crane het volgende:
[..]
of over al die darwin-award winnaars/genomineerdequote:Op donderdag 26 februari 2009 18:36 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Waarom niet.
Dat is net als geen grappen mogen maken over 9-11 vlak na de ramp.
Of over Steve Irwin de dag erna.
ja inderdaad!!!quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:40 schreef TC03 het volgende:
Ik zou graag een uiteenzetting zien waarin TS uitlegt hoe hij de grove reacties relateert aan autisme.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:40 schreef TC03 het volgende:
Ik zou graag een uiteenzetting zien waarin TS uitlegt hoe hij de grove reacties relateert aan autisme.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:41 schreef koemleit het volgende:
[..]
ja inderdaad!!!
over autisten maak je geen grapjes TS![]()
.
fucking hypocriet.
Inderdaad. Waar de TS al niet mee loopt te spotten.quote:Autisme is een pervasieve ontwikkelingsstoornis die zich kenmerkt door beperkingen in de sociale interactie, de communicatie en (bij kinderen tot 3 jaar) zich steeds herhalend gedrag. De stoornis begint al voor het derde levensjaar en kan niet genezen worden.
heus wel, er waren eens 9 turken, toen waren ze dood.quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:33 schreef Crane het volgende:
[..]
Ik moest grinniken.quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:49 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
heus wel, er waren eens 9 turken, toen waren ze dood.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:35 schreef kanaiken het volgende:
Al die reacties zijn veel leuker dan een huilbaby topic in KLB.
Bij tijd en wijlen?quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:47 schreef Koewam het volgende:
[..]
Hoe kan een TU'er bij tijd en wijlen zo grappig uit de hoek komen, vraag ik me dan af.
Ik ook.quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:33 schreef koemleit het volgende:
mwa ik mag geenstijl niet... maar "lachen" om grapjes hoe hard ook kan ik vaak wel..
quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:52 schreef dubidub het volgende:
ZE VONDEN EEN TAALCURSUS TURKS-NEDERLANDS TUSSEN DE BROKSTUKKEN:
IK LAND
HIJ LAND
WEILAND
HAHAHHAhahahaHAhAHahHAhahah![]()
:d;D;D:D: D:D;
![]()
![]()
;D;D
!111!11elf
Ik moest lachenquote:Op donderdag 26 februari 2009 18:52 schreef dubidub het volgende:
IK LAND
HIJ LAND
WEILAND
![]()
![]()
;D;D
!111!11elf
Okee die kende ik nog nietquote:Op donderdag 26 februari 2009 18:52 schreef dubidub het volgende:
IK LAND
HIJ LAND
WEILAND
![]()
![]()
;D;D
!111!11elf
Ok ik vond deze dus echt leukquote:Op donderdag 26 februari 2009 18:52 schreef dubidub het volgende:
IK LAND
HIJ LAND
WEILAND
![]()
![]()
;D;D
!111!11elf
quote:Stond een vogelverschrikker in het weiland die leek op Geert wilders
|