quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:23 schreef zoalshetis het volgende:
samson is hier nog 5,50. wat opzich al een schandalige prijs is als je kijkt naar de productiekosten van 5 cent. en dan ook nog roken in alle kroegen verbieden. wat is dit voor verkankerde samenleving? oh nee wacht, we hebben veel geld nodig om de multiculturele droom van een stel imbecielen te verwezelijken.
Ik nul, doe het via de buren, dat compenseert het weer een beetjequote:Op donderdag 26 februari 2009 16:18 schreef Mendeljev het volgende:
Ik betaal 65 eurocent per dag voor mijn internet, en ik maak alleen maar kutposts. Dat is veel erger.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:17 schreef EvanStone het volgende:
Welk merk?
Whehe, wie is hier eigenlijk de pauper? Jij toch zeker?quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:34 schreef Dibble het volgende:
[..]
Ik nul, doe het via de buren, dat compenseert het weer een beetje
Ja, op school kon ik tenminste af en tie een sigaretje profiteren van iemand, aangezien ik niet meer ga moet ik gvd een heel pakje halen terwijl k max 3 per dag rook ofsoquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:36 schreef zool22 het volgende:
Steek je VMBO in de fik, kan je gratis meeroken!
quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik kocht laatst een zware van nelle voor die prijs, was de hele shag extreem droog en verbrokkeldMooi een klachtenbrief gestuurt en hopen op een slof
Daar zitten zoveel takken in dat je net zo goed een boom kunt roken.quote:
Volgens mij doen ze dat al tijden niet meer.quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik kocht laatst een zware van nelle voor die prijs, was de hele shag extreem droog en verbrokkeldMooi een klachtenbrief gestuurt en hopen op een slof
Wat zou ik kunnen terugverwachten?quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:02 schreef boem-dikkie het volgende:
Volgens mij doen ze dat al tijden niet meer.
Aankoopkostenquote:Op donderdag 26 februari 2009 17:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat zou ik kunnen terugverwachten?
Klootzakken, dat is dan weer zoveel dat ik ze niet ga boycottenquote:
Als ik denk dat ongeveer al mijn vrienden zo een setje rokerslongen hebben, en dat als ik stop dat ik ze dan nog steeds hebquote:
wat ben je voor ontzettende puber als je bij samson moet denken aan een belgische pedohond.quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:12 schreef Damzkieee het volgende:
Samson is alleen goedkoop als die vieze witte blaffer aan het haren is, de rest van het jaar is het niet te betalen.
Rook dan Gert
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 06:13 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat ben je voor ontzettende puber als je bij samson moet denken aan een belgische pedohond.
Hier is het precies 1 euroquote:Op vrijdag 27 februari 2009 07:02 schreef MasGhibli het volgende:
6 euro voor een pakje marlboro van 24.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |