Ik print altijd een plaatje uit en daar teken ik een rooster overheen van even grote vakjes. Zeg maar 1 bij 1 cm bijvoorbeeld. En dan op het grotere vlak, bijvoorbeeld een muur, ook vakjes tekenen, maar dan bijv. van 10 bij 10 cm of nog groter. En dan nauwkeurig ieder hokje natekenen met potlood. Zo kom je een heel eind met goede verhoudingenquote:Op donderdag 26 februari 2009 19:21 schreef Saffier het volgende:voor innepin haar nasi en ook een
voor Pluk, wat is dat leuk gedaan zeg! Als ik iets groots wil schilderen gaan alle verhoudingen scheef, geen gezicht dan
Ik vind het altijd zo knap als iemand dat kan!
Zo hebben we de muurschildering op Tobias' kamer ook gedaan, niet ik, maar mijn beste vriendin dan, maar om dat allemaal voor een raamschildering te doen... misschien volgende week, eens kijken of ik er zin in heb en watvoor moeilijks zoonlief dan uitzoektquote:Op donderdag 26 februari 2009 19:24 schreef huuphuup het volgende:
Ska, als het zo'n vacuum verpakte is dan denk k et wel hoor... ff openmaken en ruiken. Ruikt ie niet goed, wegdoen, als ie prima ruikt dan kan het vast wel.
[..]
Ik print altijd een plaatje uit en daar teken ik een rooster overheen van even grote vakjes. Zeg maar 1 bij 1 cm bijvoorbeeld. En dan op het grotere vlak, bijvoorbeeld een muur, ook vakjes tekenen, maar dan bijv. van 10 bij 10 cm of nog groter. En dan nauwkeurig ieder hokje natekenen met potlood. Zo kom je een heel eind met goede verhoudingen![]()
het is wel even werk maar levert wel mooi resultaat. Wat ook kan is een overhead projector of beamer regelen ergens en dan bijvoorbeeld op een muur projecteren.
ja een overhead projector werkt wat minder op een raamquote:Op donderdag 26 februari 2009 19:28 schreef Saffier het volgende:
[..]
Zo hebben we de muurschildering op Tobias' kamer ook gedaan, niet ik, maar mijn beste vriendin dan, maar om dat allemaal voor een raamschildering te doen... misschien volgende week, eens kijken of ik er zin in heb en watvoor moeilijks zoonlief dan uitzoekt
Een viezuh stinkerd zijnquote:Op donderdag 26 februari 2009 19:37 schreef huuphuup het volgende:
Ohwdas jammer.
Wat doet ie dan met zn kaas?
Ook nieuwsgierig is....quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:37 schreef huuphuup het volgende:
Ohwdas jammer.
Wat doet ie dan met zn kaas?
quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:39 schreef skadhd het volgende:
[..]
Een viezuh stinkerd zijnen me daarna nog kusjes willen geven. Ieuw!
Ik heb het 1 keer geproefd maar vond het zo vies dat ik het van walging op zn bordje uitspuugde..
excuseme??????quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:44 schreef skadhd het volgende:
En dan tegen mij zeggen dak weinig lust...
nee eigenlijk nietquote:Op donderdag 26 februari 2009 18:32 schreef Webkim het volgende:
Pinq; die Pluk!![]()
![]()
Superleuk weer! Krijg je veel reacties van 'buiten' op je schildersels? Mensen uit de buurt ofzo?
Vooruit dan maar...quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:43 schreef pinquit het volgende:
skaatje laat je mops es zien dan. wedden dat iedereen hier kwijltzeg zn leeftijd er ook nog even bij
(nee mensen ik ben niet de enige)
ik zeg vaak narf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik klikte nog even op dat linkje op kantoor.....quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:34 schreef RockabeIIa het volgende:
Nog een linkje voor alle foto's: http://jaartal.web-log.nl/photos/dennis_storm/storm1.html
Intercity van Den Haag naar Gouda en verder. 16.36.quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:08 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Dan heb jij denk ik in dezelfde trein als mijn vriend gezeten BE..
Hij was gaar en hongerig.. Dus een bord nasi was zeer welkom !
Mijn site ligt er even tijdelijk uitquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:28 schreef cattie het volgende:
Belana, wat is er met Hillary gebeurd?
Ik dacht het wel, maar ik kan het mis hebben hoor.quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:30 schreef Belana het volgende:
[..]
Mijn site ligt er even tijdelijk uit![]()
Is het Hillary trouwens? Ik heb haar ooit gevonden toen ik een vrouw met sigaar zocht, nooi geweten wie het was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |