wat dan? bom ontploft?quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:07 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Er rijdt hier mie veel politie rond in Enschede
een blik marseille supportersquote:
sure, why notquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:09 schreef Runx het volgende:
oje mensen ik ga eten [ afbeelding ] veel plezier met smiles posten
[ afbeelding ]
en als ik terug kom wil ik warm onthaald worden door jullie ok![]()
joris is ook in de stadquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:08 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Marseille hooligunswtf...in de stad zitten allemaal van die lui, allemaal van die grote kale lui, tattoos
haha
Cyaquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:09 schreef Runx het volgende:
oje mensen ik ga eten [ afbeelding ] veel plezier met smiles posten
[ afbeelding ]
en als ik terug kom wil ik warm onthaald worden door jullie ok![]()
Moet je eens tussen zwanenburg en schiphol kijkenquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:07 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Er rijdt hier mie veel politie rond in Enschede
het mooie is, dat dit gebouw naast het politiebureau staatquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:10 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Moet je eens tussen zwanenburg en schiphol kijken
jah bestquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:10 schreef Friday12 het volgende:
[ afbeelding ] biertje iemand
[ afbeelding ]
nahquote:
nah geen zin om te postenquote:
ja lekkerquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:10 schreef Friday12 het volgende:
[ afbeelding ] biertje iemand
[ afbeelding ]
dont stop me now! now that im having a good timequote:Op donderdag 26 februari 2009 15:26 schreef -Madskillz28TH het volgende:
It's a beautiful day, the sun is shining !! i FEEL GOOD... (not) and nobody's gonna stop me now !
quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dont stop me now! now that im having a good time
Momma, just killed a man, put a gun against his head..pulled the trigger now he's dead..quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dont stop me now! now that im having a good time
ik zal maar zwijgen dat ik inmiddels thuis zit danquote:
kijk dat noem ik nog eens een warm onthaalquote:
als jij daadwerkelijk alles terug leestquote:
Amazing discoveriesquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:30 schreef Runx het volgende:
die tell sell programma's zijn wel keigaaf hoar![]()
das mooit! als je firday12 was geweest had je de deegroller gekregen, die houdt daar nogal vanquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:31 schreef Runx het volgende:
[..]
kijk dat noem ik nog eens een warm onthaal![]()
quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Amazing discoveries [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
welk kanaal is dat danquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:34 schreef Runx het volgende:
[..]haha
zegt die kerel zo van dat tell sell programma, gaat u ook altijd na de sport school en wordt u ook als maar dikker![]()
dat dacht ik nietquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:32 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
als jij daadwerkelijk alles terug leest
gelukkig maar dat ik vrijdag niet ben zegquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
das mooit! als je firday12 was geweest had je de deegroller gekregen, die houdt daar nogal van![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
das mooit! als je firday12 was geweest had je de deegroller gekregen, die houdt daar nogal van![]()
[ afbeelding ]
dat was paar jaar gledenquote:
nee shock it cleanquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:36 schreef Runx het volgende:
[..]
dat was paar jaar gleden
maar nu is het op rtl 5, is de cardio twist ofzo er op
huh ? op rtl 5? okje net 5 min geleden was cardio twist nog er opquote:
je moet het wel bliven volgen. het is super spannendquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:38 schreef Runx het volgende:
[..]
huh ? op rtl 5? okje net 5 min geleden was cardio twist nog er op
als jij mij een zakje skittles geeft, bouw ik voor jouw, een keigave schommel.quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:30 schreef Runx het volgende:
die tell sell programma's zijn wel keigaaf hoar![]()
zeg dat welquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:39 schreef Runx het volgende:
wat alcohol allemaal wel niet met je doet [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:39 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
als jij mij een zakje skittles geeft, bouw ik voor jouw, een keigave schommel.
nee dat is geen programma maar een recelamequote:Op donderdag 26 februari 2009 15:39 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
als jij mij een zakje skittles geeft, bouw ik voor jouw, een keigave schommel.
WTF dat willik ookquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zal maar zwijgen dat ik inmiddels thuis zit dan
quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je moet het wel bliven volgen. het is super spannend [ afbeelding ]
weet ik, maar elke keer als jij keigaaf zegt moet ik daar aan denkenquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:40 schreef Runx het volgende:
[..]
nee dat is geen programma maar een recelame![]()
hahahahquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:43 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
weet ik, maar elke keer als jij keigaaf zegt moet ik daar aan denken
rukken?quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:44 schreef Runx het volgende:
ik ga wat nuttigs doen mensen [ afbeelding ] [ afbeelding ]
ja laat je handen ff wapperenquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:44 schreef Runx het volgende:
ik ga wat nuttigs doen mensen [ afbeelding ] [ afbeelding ]
en wederom doden dries en gorden een topic op fok!quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:47 schreef tripack het volgende:
Dries Roelvink daagt Gordon uit
dit is echt te grappig
ook al is gordon nog zo triest...quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:47 schreef tripack het volgende:
Dries Roelvink daagt Gordon uit
dit is echt te grappig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zou ik op gordon stemmen
*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
hey daarquote:
quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:54 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ook al is gordon nog zo triest...
Alleen al hierdoor:ik ook..... wie stemt nou op die aandacht hoer van een relvinkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zou ik op gordon stemmen
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
dat is driestquote:
gevatquote:
driest relvinkquote:
dries goes to moscowquote:
lol, heb je dat gezien ? met bananasplit ofzo ?quote:
bananasplitquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:58 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
lol, heb je dat gezien ? met bananasplit ofzo ?
ja ik zat een boek te lezen en mn vriendin zat het met een schuin oog te volgenquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:58 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
lol, heb je dat gezien ? met bananasplit ofzo ?
hehe, mijn ouders zaten daarna te kijkenquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja ik zat een boek te lezen en mn vriendin zat het met een schuin oog te volgen
ik moest wel lachen
wat zeg jij danquote:
ik ben meer een series manquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:12 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
wat zeg jij dan
alleen bazen kijken banabasplit
quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:15 schreef tripack het volgende:
[..]
ik ben meer een series man
en mijn vriendin nog meer... dus ik volg soms ook nog vrouwenseries
godzeidank ben ik niet de enigequote:Op donderdag 26 februari 2009 16:15 schreef tripack het volgende:
[..]
ik ben meer een series man
en mijn vriendin nog meer... dus ik volg soms ook nog vrouwenseries
niet allemaal gelukkigquote:
24... 1e en 2e seizoen was leuk, maar daarna wordt het te eentonig ...quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:18 schreef tripack het volgende:
[..]
niet allemaal gelukkig
ik kan trouwens niet w88 tot de nieuwe 24 en heroes beginnen...
jah ik faal omdat ik ze niet download
heroes is een dikke failquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:18 schreef tripack het volgende:
[..]
niet allemaal gelukkig
ik kan trouwens niet w88 tot de nieuwe 24 en heroes beginnen...
jah ik faal omdat ik ze niet download
wat moet jij allemaal kijken dan?quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
godzeidank ben ik niet de enige
het verhaal heeft enorm geleden onder die stakingquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:20 schreef Friday12 het volgende:
[..]
heroes is een dikke fail![]()
dat nieuwe seizoen is zo kut he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
laterzquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:26 schreef -Madskillz28TH het volgende:
IK GA NAAR HUIS![]()
nooit gedacht dat aan deze dag een einde zou komen
later pooiersen denk eraan
"money over bitches"
hoooooiiiijjj debbiequote:Op donderdag 26 februari 2009 16:29 schreef debbie_19 het volgende:
Nog een half uurtje en dan weekend![]()
![]()
Kameraadquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:37 schreef Runx het volgende:
hihihihi vanavond aan de honig wodka ofzomijn kameraad heeft het meegenomen uit de
Canarische Eilanden
wat is er mis met kameraad ?quote:
vriend, kornuit, maat, gabber, slapie of makker of mattiequote:Op donderdag 26 februari 2009 16:38 schreef Runx het volgende:
[..]
wat is er mis met kameraad ?als ik vriend zeg ben ik homo [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:41 schreef Moozzie het volgende:
[..]
vriend, kornuit, maat, gabber, slapie of makker of mattienou carebearSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vroeguh zeiden we kameraad, toen ik mee vocht in Vietnamdus
OOPS! Did my sarcasm hurt your feelings?
get over it.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:41 schreef Moozzie het volgende:
[..]
vriend, kornuit, maat, gabber, slapie of makker of mattiehoooooiiijj slapieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OOPS! Did my sarcasm hurt your feelings?
get over it.
Vroegah toen je koe nog met een korte oe schreefquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:42 schreef Runx het volgende:
[..]
nou carebear
vroeguh zeiden we kameraad, toen ik mee vocht in Vietnamdus
Vroegah schafte je met een hand kon je met die anderen keien verplaatsenquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:44 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Vroegah toen je koe nog met een korte oe schreef
Vroegah hadden we nog geen hobbels toen hadden we kuile
quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:44 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Whahahaha jah die vond ik ook beetje apart![]()
Whahahahahhaquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:47 schreef Runx het volgende:
[..]ik en mijn slapie gaan vanavond honing wodka drinken die mijn slapie van de Canarische Eilanden heeft meegenomen
dat kên toch niet mie jong
als je dat zegt ben je echt van de verkeerde kéééééééént [ afbeelding ]
0906 0123quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:56 schreef Runx het volgende:
ik ben een beetje druk , ik ben een heeeeeel kool nummer aan het schijven
neuuuh dit gaat de pan uit rockenquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:57 schreef Moozzie het volgende:
[..]
0906 0123
Nu heb ik ook een cool nummer geschreven
Doe eens pasen via de PM, ik vertel niks doorquote:Op donderdag 26 februari 2009 17:00 schreef Runx het volgende:
ik heb de refrein al klaarnu het moeilijkste gedeelte
jajajaquote:Op donderdag 26 februari 2009 17:03 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Doe eens pasen via de PM, ik vertel niks door
Ga je er ook plaatjes bij maken?quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:09 schreef Runx het volgende:
[..]
pm terug
ik ben nu met de tekst bezig
nee dat kan ik nietquote:Op donderdag 26 februari 2009 17:12 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ga je er ook plaatjes bij maken?
en dat is nog maar het eerste alineaquote:Op donderdag 26 februari 2009 17:14 schreef Runx het volgende:
ik ben nu met het laaste stuk van de tekst bezig
zo doe ik het nog steedsquote:Op donderdag 26 februari 2009 17:16 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Komop je hebt toch wel leren kleuren gister. Je weet wel...
[ afbeelding ]
Binnen de lijtjes kleuren
Jij ziet die lijntjes ook nietquote:Op donderdag 26 februari 2009 17:17 schreef Runx het volgende:
[..]
zo doe ik het nog steedsik kan niet binnen de lijnen kleuren
ik heb de eerste alinea af wil je hem ?
Kan heul niet die zwemmen alleen in de zeequote:Op donderdag 26 februari 2009 22:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
haaaaai mensne
no wayquote:Op vrijdag 27 februari 2009 04:42 schreef Runx het volgende:
ik heb 2 liedjes voor debbieen dat zijn niet zomaar 2 nummer, nee echte nummers met refrein en meer dan 1 alinea
![]()
Mogguh man !quote:
hebben we er een beetje zin in?quote:
tuurlijk niet, vieze anus likkende superaids patientquote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:01 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hebben we er een beetje zin in?
nou zeg, das ook niet aardigquote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:02 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
tuurlijk niet, vieze anus likkende superaids patient
ja sorry, ik heb gewoon geen zin in werken !quote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:02 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nou zeg, das ook niet aardig![]()
ja, maar ik ook niet !! ik denk niemand hoor..quote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:02 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja sorry, ik heb gewoon geen zin in werken !
waarom vraag je dan of ik er zin in heb?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:03 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja, maar ik ook niet !! ik denk niemand hoor..
ja maar..... dat doen we toch vaker...maar dat is meer sarcastisch bedoeld hoor.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:04 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
waarom vraag je dan of ik er zin in heb?
mogguh ...quote:
sorry, was ff koffie halen !quote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:04 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja maar..... dat doen we toch vaker...maar dat is meer sarcastisch bedoeld hoor.
hmm..lekkerquote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:09 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
sorry, was ff koffie halen !
neequote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dude zit je de hele tijd jezelf te quoten?
dussss....quote:
nee, dat was -Mads !quote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja prima
met jou? geen zin om te werken las ik?
huh?quote:
goed !quote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ah
oke![]()
Maar met jou gaat het goed?
ehm,..morgen werken van 8 tot 5 bij mijn andere baan..quote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mooi! staat er nog iets leuks op het programma v/h weekend?
Morgen mijn nieuwe bril ophalen en zondag ff op visitequote:
hahaquote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Morgen mijn nieuwe bril ophalen en zondag ff op visite
verder ligt er nog een hoop huishoudelijke boel (teveel geFoK!t vd week)
lekker !quote:
ik heb niet gespamt !! -mad heeft gespamtquote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:27 schreef WhiteLightning het volgende:
spammert!!
mogguh madz![]()
==edit== en goeiemorgen LL
leugens, het was jij !quote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:29 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik heb niet gespamt !! -mad heeft gespamt
quote:
dat doet me denken aan deze filmquote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:29 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik heb niet gespamt !! -mad heeft gespamt
komt me zo niet bekend voorquote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat doet me denken aan deze film
[ afbeelding ]
als je die kent dan
meen je dat nou ?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:32 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
komt me zo niet bekend voor
mij wel: dat is army of darkness !!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:32 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
komt me zo niet bekend voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:35 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
mij wel: dat is army of darkness !!ok, dan krijgen jullie bij deze ook de deegroller in jullie reetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Jullie? Ik kende hem niet !quote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ok, dan krijgen jullie bij deze ook de deegroller in jullie reet
daarom juist!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:40 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Jullie? Ik kende hem niet !
Goeiemorgenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:27 schreef WhiteLightning het volgende:
spammert!!
mogguh madz![]()
==edit== en goeiemorgen LL
Maar ik wel !quote:
dat duurde lang ! heb je eerst koffiebonen geplukt ?quote:
hoppaquote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:46 schreef MaleDuck het volgende:
Top 100 van donderdag 26 februari 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
008. 178 -Madskillz28TH
018. 149 Olep
025. 138 debbie_19
025. 138 Runx
047. 107 WhiteLightning
058. 097 Moozzie
Niet echt goed... maar ja wat maakt het uit...
mogguh!
JAAAAquote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:46 schreef Crazy-p het volgende:
Mogguh mensen!
het is vrijdaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag!
mogguh fourtheenpackquote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:49 schreef tripack het volgende:
morgen Iedereen![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]vrijdag[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee moest eerst die kleine uit zijn nest halen....quote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:41 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dat duurde lang ! heb je eerst koffiebonen geplukt ?
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee moest eerst die kleine uit zijn nest halen....
wat?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |