quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:41 schreef Moozzie het volgende:
[..]
vriend, kornuit, maat, gabber, slapie of makker of mattienou carebearSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vroeguh zeiden we kameraad, toen ik mee vocht in Vietnamdus
OOPS! Did my sarcasm hurt your feelings?
get over it.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:41 schreef Moozzie het volgende:
[..]
vriend, kornuit, maat, gabber, slapie of makker of mattiehoooooiiijj slapieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OOPS! Did my sarcasm hurt your feelings?
get over it.
Vroegah toen je koe nog met een korte oe schreefquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:42 schreef Runx het volgende:
[..]
nou carebear
vroeguh zeiden we kameraad, toen ik mee vocht in Vietnamdus
Vroegah schafte je met een hand kon je met die anderen keien verplaatsenquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:44 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Vroegah toen je koe nog met een korte oe schreef
Vroegah hadden we nog geen hobbels toen hadden we kuile
quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:44 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Whahahaha jah die vond ik ook beetje apart![]()
Whahahahahhaquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:47 schreef Runx het volgende:
[..]ik en mijn slapie gaan vanavond honing wodka drinken die mijn slapie van de Canarische Eilanden heeft meegenomen
dat kên toch niet mie jong
als je dat zegt ben je echt van de verkeerde kéééééééént [ afbeelding ]
0906 0123quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:56 schreef Runx het volgende:
ik ben een beetje druk , ik ben een heeeeeel kool nummer aan het schijven
neuuuh dit gaat de pan uit rockenquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:57 schreef Moozzie het volgende:
[..]
0906 0123
Nu heb ik ook een cool nummer geschreven
Doe eens pasen via de PM, ik vertel niks doorquote:Op donderdag 26 februari 2009 17:00 schreef Runx het volgende:
ik heb de refrein al klaarnu het moeilijkste gedeelte
jajajaquote:Op donderdag 26 februari 2009 17:03 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Doe eens pasen via de PM, ik vertel niks door
Ga je er ook plaatjes bij maken?quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:09 schreef Runx het volgende:
[..]
pm terug
ik ben nu met de tekst bezig
nee dat kan ik nietquote:Op donderdag 26 februari 2009 17:12 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ga je er ook plaatjes bij maken?
en dat is nog maar het eerste alineaquote:Op donderdag 26 februari 2009 17:14 schreef Runx het volgende:
ik ben nu met het laaste stuk van de tekst bezig
zo doe ik het nog steedsquote:Op donderdag 26 februari 2009 17:16 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Komop je hebt toch wel leren kleuren gister. Je weet wel...
[ afbeelding ]
Binnen de lijtjes kleuren
Jij ziet die lijntjes ook nietquote:Op donderdag 26 februari 2009 17:17 schreef Runx het volgende:
[..]
zo doe ik het nog steedsik kan niet binnen de lijnen kleuren
ik heb de eerste alinea af wil je hem ?
Kan heul niet die zwemmen alleen in de zeequote:Op donderdag 26 februari 2009 22:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
haaaaai mensne
no wayquote:Op vrijdag 27 februari 2009 04:42 schreef Runx het volgende:
ik heb 2 liedjes voor debbieen dat zijn niet zomaar 2 nummer, nee echte nummers met refrein en meer dan 1 alinea
![]()
Mogguh man !quote:
hebben we er een beetje zin in?quote:
tuurlijk niet, vieze anus likkende superaids patientquote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:01 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hebben we er een beetje zin in?
nou zeg, das ook niet aardigquote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:02 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
tuurlijk niet, vieze anus likkende superaids patient
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |