je moet het wel bliven volgen. het is super spannendquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:38 schreef Runx het volgende:
[..]
huh ? op rtl 5? okje net 5 min geleden was cardio twist nog er op
als jij mij een zakje skittles geeft, bouw ik voor jouw, een keigave schommel.quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:30 schreef Runx het volgende:
die tell sell programma's zijn wel keigaaf hoar![]()
zeg dat welquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:39 schreef Runx het volgende:
wat alcohol allemaal wel niet met je doet [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:39 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
als jij mij een zakje skittles geeft, bouw ik voor jouw, een keigave schommel.
nee dat is geen programma maar een recelamequote:Op donderdag 26 februari 2009 15:39 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
als jij mij een zakje skittles geeft, bouw ik voor jouw, een keigave schommel.
WTF dat willik ookquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zal maar zwijgen dat ik inmiddels thuis zit dan
quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je moet het wel bliven volgen. het is super spannend [ afbeelding ]
weet ik, maar elke keer als jij keigaaf zegt moet ik daar aan denkenquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:40 schreef Runx het volgende:
[..]
nee dat is geen programma maar een recelame![]()
hahahahquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:43 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
weet ik, maar elke keer als jij keigaaf zegt moet ik daar aan denken
rukken?quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:44 schreef Runx het volgende:
ik ga wat nuttigs doen mensen [ afbeelding ] [ afbeelding ]
ja laat je handen ff wapperenquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:44 schreef Runx het volgende:
ik ga wat nuttigs doen mensen [ afbeelding ] [ afbeelding ]
en wederom doden dries en gorden een topic op fok!quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:47 schreef tripack het volgende:
Dries Roelvink daagt Gordon uit
dit is echt te grappig
ook al is gordon nog zo triest...quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:47 schreef tripack het volgende:
Dries Roelvink daagt Gordon uit
dit is echt te grappig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zou ik op gordon stemmen
*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
hey daarquote:
quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:54 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ook al is gordon nog zo triest...
Alleen al hierdoor:ik ook..... wie stemt nou op die aandacht hoer van een relvinkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zou ik op gordon stemmen
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
dat is driestquote:
gevatquote:
driest relvinkquote:
dries goes to moscowquote:
lol, heb je dat gezien ? met bananasplit ofzo ?quote:
bananasplitquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:58 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
lol, heb je dat gezien ? met bananasplit ofzo ?
ja ik zat een boek te lezen en mn vriendin zat het met een schuin oog te volgenquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:58 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
lol, heb je dat gezien ? met bananasplit ofzo ?
hehe, mijn ouders zaten daarna te kijkenquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja ik zat een boek te lezen en mn vriendin zat het met een schuin oog te volgen
ik moest wel lachen
wat zeg jij danquote:
ik ben meer een series manquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:12 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
wat zeg jij dan
alleen bazen kijken banabasplit
quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:15 schreef tripack het volgende:
[..]
ik ben meer een series man
en mijn vriendin nog meer... dus ik volg soms ook nog vrouwenseries
godzeidank ben ik niet de enigequote:Op donderdag 26 februari 2009 16:15 schreef tripack het volgende:
[..]
ik ben meer een series man
en mijn vriendin nog meer... dus ik volg soms ook nog vrouwenseries
niet allemaal gelukkigquote:
24... 1e en 2e seizoen was leuk, maar daarna wordt het te eentonig ...quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:18 schreef tripack het volgende:
[..]
niet allemaal gelukkig
ik kan trouwens niet w88 tot de nieuwe 24 en heroes beginnen...
jah ik faal omdat ik ze niet download
heroes is een dikke failquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:18 schreef tripack het volgende:
[..]
niet allemaal gelukkig
ik kan trouwens niet w88 tot de nieuwe 24 en heroes beginnen...
jah ik faal omdat ik ze niet download
wat moet jij allemaal kijken dan?quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
godzeidank ben ik niet de enige
het verhaal heeft enorm geleden onder die stakingquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:20 schreef Friday12 het volgende:
[..]
heroes is een dikke fail![]()
dat nieuwe seizoen is zo kut he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
laterzquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:26 schreef -Madskillz28TH het volgende:
IK GA NAAR HUIS![]()
nooit gedacht dat aan deze dag een einde zou komen
later pooiersen denk eraan
"money over bitches"
hoooooiiiijjj debbiequote:Op donderdag 26 februari 2009 16:29 schreef debbie_19 het volgende:
Nog een half uurtje en dan weekend![]()
![]()
Kameraadquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:37 schreef Runx het volgende:
hihihihi vanavond aan de honig wodka ofzomijn kameraad heeft het meegenomen uit de
Canarische Eilanden
wat is er mis met kameraad ?quote:
vriend, kornuit, maat, gabber, slapie of makker of mattiequote:Op donderdag 26 februari 2009 16:38 schreef Runx het volgende:
[..]
wat is er mis met kameraad ?als ik vriend zeg ben ik homo [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |