Hoe weten ze nou dat God een hekel heeft aan kalkoen?quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
te verstoren.
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zulke mensen bestaan.....
Maar als ik jou begrijp, vind je beiden wel prima, omdat de een het doet, mag de ander het ook?quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:09 schreef buachaille het volgende:
[..]
Ach tegen ieder van soort extremistische christenen die op "wilders stemmen" staan er 10.000 extremistische moslims die er bij jou wel mee weg komen dat ze roepen dat allah israel en de states haat en intussen in hun flatje in Amsterdam op haatbaat Marcouch stemmen.Zolang de christenhatertjes uren kunnen gillen over dit soort extreme christenen die zijn weggesleept uit een stadje 10.000 km verderop valt het nog wel mee
![]()
En in nederland leven dit soort figuren ook, zoals jodenhaatster Jenny Goeree e.d.
Verrek: hoe komen ze dan aan geld om te eten? Of eten ze niet?quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:33 schreef Metatron het volgende:
[..]
Om een beeld van deze loonies te geven: Zeg even 53 jaar * 365 dagen is 19345 dagen.
Met 39000 demonstraties kom je dus op 2 per dag, 7 dagen per week, 52 weken per jaar.
Ik denk dat je wel kan stellen dat die gasten volslagen van het padje zijn.
Rot op met dat Wilders gedoe. Daar gaat het helemaal niet om.quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:55 schreef Yildiz het volgende:
Geert!1!!! Doe er wat aan! Dat dit kan in Nederland!
Ik verwacht dat Geert zegt dat hij genoeg heeft van het Christendom, en het Christendom nu haat, niet de Christenen, maar het Christendom. Want dat is heel wat anders. Geert doe er wat aaan!1!
Ach, het is maar FOKquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:26 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Rot op met dat Wilders gedoe. Daar gaat het helemaal niet om.
Echt ziek. Maar die lui weten echt niet waar Nederland ligtquote:Op donderdag 26 februari 2009 18:26 schreef Caesu het volgende:
totaal gestoorde lui.
ik kan niet wachten tot zulk hersenspoelen van kinderen strafbaar wordt gesteld.
Ik vind ook dat kinderen daaraan niet mogen meedoen. Net als kinderarbeid.quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:26 schreef Caesu het volgende:
totaal gestoorde lui.
ik kan niet wachten tot zulk hersenspoelen van kinderen strafbaar wordt gesteld.
Heb je de rest van die afleveringen wel gezien? Er leken me toch aardig wat in die kerk van hun te zitten.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:06 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Echt ziek. Maar die lui weten echt niet waar Nederland ligtZielig voor de kinderen, maar het is dermate kleinschalig dat ze allemaal vanzelf wel doodgaan.
Ik dacht dat de 'cult' uit 200 leden bestond, waarvan ongeveer de helft familieleden.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:48 schreef Waterwereld het volgende:
[..]
Heb je de rest van die afleveringen wel gezien? Er leken me toch aardig wat in die kerk van hun te zitten.
quote:Momenteel heeft de WBC ongeveer zeventig leden, die bijna allemaal familieleden van Fred Phelps zijn.
Oh, dat scheelt alweer.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:00 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Van wiki!
Verder is dit natuurlijk extreem triest voor de kinders.
En die gasten komen echt niet naar Nederland om te demonstreren! Hebben ze trouwens al gereageerd op het feit dat er geen Nederlanders omgekomen zijn?God heeft ze gespaard.
Goed filmpje.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:34 schreef Crackerjacker het volgende:
Michael Moore![]()
Michael Moore vs Westboro Baptist Church
Hoe weet de beste brave man dat? Is hij op bezoek geweest? Of is hij SATAN zelf, die onder de vlag van extreem christendom tracht zoveel mogelijk mensen te dwingen tot het voelen van haat? Immers, haat gaat in tegen de 10 Geboden, dus mensen die haten, zondigen tegen de 10 Geboden en gaan naar de Hel!quote:Pim Fortuyn – a candidate for Prime Minister of the Netherlands - was a flaming faggot who is now burning away in the fires of Hell, where the worm that eats on him never dies, and the fire is never quenched, and the smoke of his torment ascends up for ever and ever. The LORD took his life away from him with an assassin’s bullet on May 6, 2002. Thank God that this evil man didn’t become the leader of the filthy, satanic and perverted Netherlands.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |