Gepost via Vista. WTF!! OMG HAXquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben ze nog geen fatsoenlijke spellchecker op Linux.
Ja sluimerstand/slaap stand dus, vergelijkbaar met mac, maar standby is sneller maar dan is je machine dus nog actief.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:37 schreef elfzesendertig het volgende:
Windows heeft ook zo'n modus. Het heet tegenwoordig Hibernate geloof ik. Dan wordt je geheugen weggeschreven op je schijf en dan kan je dus de accu eruit trekken als je dat wilt.
Niet dat maakt hem gay.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:50 schreef KoekjesTwister het volgende:
[..]
Bij een Mac tenminste niet. Dat maakt mijn machine stoerder.
Dit ga ik niet eens proberen, dit is een echt non-issue zegquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:48 schreef KoekjesTwister het volgende:
[..]
En dan nu de laatste test: Zet hem eens in standby, en trek de accu eruit. Ben je dan je sessie kwijt?
Dat wordt het volgende Apple product denk ik: de Apple iMove. Een zilveren, rollende appel waar je in kan zittenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:54 schreef Anthraxx het volgende:
Nee, maar ik heb ook een echte auto. [
]
Apple introduces the all new iMovequote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:10 schreef Swetsenegger het volgende:
rollenDe iMove verplaatst je instantly via een reality distortion field.
Dat weet je niet, want je hebt blijkbaar geen mac.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 03:04 schreef wagamama het volgende:
Ik vraag me altijd af wat er zo speciaal is aan de mac. Het is veel duurder en mijn pc werkt net zo goed
Behalve het besturingssysteem, het volgende:quote:Op zaterdag 28 februari 2009 03:04 schreef wagamama het volgende:
Ik vraag me altijd af wat er zo speciaal is aan de mac. Het is veel duurder en mijn pc werkt net zo goed
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:44 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ja sluimerstand/slaap stand dus, vergelijkbaar met mac, maar standby is sneller maar dan is je machine dus nog actief.
Ik moet je gelijk geven over het starten van de sleep mode in Vista, het is best stom dat het een tijd door blijft spelen. Heb het zelf even met Windows 7 getest. Windows 7 gaat wat sneller in sleep, maar nog steeds niet zoals je Mac. De wake up uit sleep gaat in Windows 7 wel even snel als op je macquote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:57 schreef Tijn het volgende:
Om dat gedoe over die slaapfunctie voor eens en altijd te settlen heb ik even gefilmd wat ik bedoel:
[ link | afbeelding ]
Mac vs Windows: sleeping contest
Sleep werkt gewoon niet zoals het zou moeten in Windows.
Gniffelquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:10 schreef Swetsenegger het volgende:
rollenDe iMove verplaatst je instantly via een reality distortion field.
hahaquote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:57 schreef Tijn het volgende:
Om dat gedoe over die slaapfunctie voor eens en altijd te settlen heb ik even gefilmd wat ik bedoel:
[ link | afbeelding ]
Mac vs Windows: sleeping contest
Sleep werkt gewoon niet zoals het zou moeten in Windows.
Vista en Windows 7 doen dat dus welquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:34 schreef leolinedance het volgende:
[..]
hahaWel een duidelijk filmpje. Echter denk ik dat er iets mis is met de laptop of het besturingssysteem. Ik weet niet wat jij met je laptop gedaan hebt maar mijn 3 jaar oude Fujitsu Siemens laptop met Pentium M 1.8 processor speelt nog geen seconde verder
Met het 8 jaar oude XP Professional uiteraard
Ik heb helemaal niks met die laptop gedaan, die komt zo uit de doos.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:34 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Echter denk ik dat er iets mis is met de laptop of het besturingssysteem. Ik weet niet wat jij met je laptop gedaan hebt
Oh raar dan. Misschien zijn ze vergeten hem goed in te stellen of is dat niet de gewoonte bij Sony. Geen idee of die van mij het overigens uit de doos ook zo goed deed, ik heb er een keer een nieuwe harde schijf ingezet dus een nieuwe installatie.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks met die laptop gedaan, die komt zo uit de doos.
Nee, hij lijkt een beetje groot omdat die Mac zo klein isquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Heeft die Vaio nou een 18" scherm?
Kun je op zo'n Powerbook of Macbook 13,3" eigenlijk wel een hele dag werken? Ik vind mijn 15,4" al aan de kleine kant om er lang op te werken. Of gebruik je de Macbook slechts voor erbij, in de trein enzo?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:34 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, hij lijkt een beetje groot omdat die Mac zo klein isIk weet niet precies welk model het is of wat de specs zijn, maar volgens mij is het gewoon een 15.4" scherm.
Ik heb zelf niet zo'n moeite met een klein scherm. Mobiliteit is voor mij het belangrijkste aspect van een laptop, dus kleiner is beter. Op m'n bureau (zowel thuis als op m'n werk) staat wel een 24" scherm die ik gebruik als ik daaraan werk.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:37 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Kun je op zo'n Powerbook of Macbook 13,3" eigenlijk wel een hele dag werken? Ik vind mijn 15,4" al aan de kleine kant om er lang op te werken. Of gebruik je de Macbook slechts voor erbij, in de trein enzo?
Dat is wel een heel verschil dan! Ik werk wel eens dagen op mijn laptop, eigenlijk zou ik een groter scherm dan 15,4' moeten hebben. Ik ken zelfs bedrijven waar iedereen met laptops (met docks of houders, dat wel) werkt. Dat lijkt me toch niks.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:39 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb zelf niet zo'n moeite met een klein scherm. Mobiliteit is voor mij het belangrijkste aspect van een laptop, dus kleiner is beter. Op m'n bureau (zowel thuis als op m'n werk) staat wel een 24" scherm die ik gebruik als ik daaraan werk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |