Dat van die zwarte die duurder is dan de witte is wel een beetje een hangup van je he?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:27 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee hoor ik wilde er misschien een kopen om een beetje mee te spelen maar ik vind ze véél te duur, zeker de zwarte die nog 200 euro duurder is dan de witte.
Dat is dan ook wel het soort geëikel van Apple wat de "je koopt alleen maar een Mac voor het design"-crowd van ammunitie voorziet.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:28 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dat van die zwarte die duurder is dan de witte is wel een beetje een hangup van je he?
die van mij is witquote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:34 schreef pfaf het volgende:
Dat witte plastic ziet er ook gewoon goedkoop uit, dan betaal je er ook naar.
Ik denk dat je een MacBook verwisseld met je opblaaspop. Die superdrive is niet wat je denkt dat het is.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:34 schreef pfaf het volgende:
Dat witte plastic ziet er ook gewoon goedkoop uit, dan betaal je er ook naar.
Fucking 200euro he! En dan schijnt ie wel iets sneller te zijn maar wat geef ik daar nou om. Ik vind dat ding al duur zat! Mag ik niet gewoon een (relatief) goedkope Macbook kopen en deze in het zwart bestellen?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:28 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dat van die zwarte die duurder is dan de witte is wel een beetje een hangup van je he?
Nee, de plastic MacBooks zijn vervangen voor een model van aluminium. Alleen de plastic witte is nog te koop.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:20 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Is hij uberhaupt nog wel te koop inderdaad?
best gaaf, de pro versie ziet er hetzelfde uit alleen dan iets groter. Dat vind ik dan wel weer jammert.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, de plastic MacBooks zijn vervangen voor een model van aluminium. Alleen de plastic witte is nog te koop.
Zo zien ze er nu uit:
[ afbeelding ]
Zodat mensen minder makkelijk kunnen zien dat jij meer geld hebt uitgegeven dan de persoon naast je met een Macbook 13" ?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:39 schreef Apekoek het volgende:
[..]
best gaaf, de pro versie ziet er hetzelfde uit alleen dan iets groter. Dat vind ik dan wel weer jammert.
Exact!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:04 schreef KoekjesTwister het volgende:
[..]
Zodat mensen minder makkelijk kunnen zien dat jij meer geld hebt uitgegeven dan de persoon naast je met een Macbook 13" ?
Hee... mijn macbook, die ik zojuist uit mijn tas haal en gelijk werkt na het open klappen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, de plastic MacBooks zijn vervangen voor een model van aluminium. Alleen de plastic witte is nog te koop.
Zo zien ze er nu uit:
[ afbeelding ]
Dat doet mijn laptop met Windows 7 ookquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hee... mijn macbook, die ik zojuist uit mijn tas haal en gelijk werkt na het open klappen.
Werkt jou macbook na het open klappen!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hee... mijn macbook, die ik zojuist uit mijn tas haal en gelijk werkt na het open klappen.
Met Windows ook niet. Als de accu capaciteit te laag is, start het hele ding niet op. Op een fatsoenlijke laptop tenminste want dat wordt niet door het OS geregeld. Daargelaten dat er ook wel baggermerken zullen zijn waar het accubeheer in het bios niet goed geregeld is.quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:58 schreef KoekjesTwister het volgende:
[..]
En doe het nu eens op standby.
[..]
En als je hem na die waarschuwing toch weer aanzet, wat doet hij dan? Klapt hij dan niet simpelweg uit? Waarna je alles kwijt bent?
Het is met een Mac niet mogelijk door klunzigheid je sessie kwijt te raken, iets dat met Windows erg simpel is.
Hier heb je een heel klein puntje. Out of the box zijn de instellingen voor aan/uit toets en dekselschakelaar nogal vreemd ingeschakeld. Het kan dus gebeuren dat je de aan/uit knop indrukt om in sleep te gaan, je sluit dan het deksel en je laptop gaat dan in standby vanwege de dekselschakelaar. Kwestie van die instellingen goed zetten, en je hebt nergens last van. Jammer dat dit zo is, maar is eenvoudig te wijzigen. Dan kun je hem OOK gewoon dichtklappen en in je tas mikken.quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:58 schreef KoekjesTwister het volgende:
Maar goed, jij zult dat niet snappen, dus ik ga er geen energie aan besteden. Ik ben erg blij met mijn Mac. En elke keer als ik weer iemand met een Windows laptop zie klooien met het wachten tot zijn laptop in standby gaat terwijl zijn treintstation nadert moet ik weer gniffelen.
En wat als je hem dichtklapt, in je tas gooit, terwijl hij net aan het booten was?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:36 schreef Osramp het volgende:
Hier heb je een heel klein puntje. Out of the box zijn de instellingen voor aan/uit toets en dekselschakelaar nogal vreemd ingeschakeld. Het kan dus gebeuren dat je de aan/uit knop indrukt om in sleep te gaan, je sluit dan het deksel en je laptop gaat dan in standby vanwege de dekselschakelaar. Kwestie van die instellingen goed zetten, en je hebt nergens last van. Jammer dat dit zo is, maar is eenvoudig te wijzigen. Dan kun je hem OOK gewoon dichtklappen en in je tas mikken.
Mijn deksel instellingen staan op standby, dus hij suspend het bootproces denk ik. Nooit getest met booten, wel in afsluiten. Dan klap je je laptop open en sluit hij het systeem verder af. Dat zou wel mooi zijn, als die cyclus gewoon werd afgemaakt na het dichtklappen. Maar op zich een non-issue, beetje de auto in zijn achteruit gooien waar je ook had kunnen remmen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:38 schreef KoekjesTwister het volgende:
[..]
En wat als je hem dichtklapt, in je tas gooit, terwijl hij net aan het booten was?
En dan nu de laatste test: Zet hem eens in standby, en trek de accu eruit. Ben je dan je sessie kwijt?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:43 schreef Osramp het volgende:
[..]
Mijn deksel instellingen staan op standby, dus hij suspend het bootproces denk ik. Nooit getest met booten, wel in afsluiten. Dan klap je je laptop open en sluit hij het systeem verder af. Dat zou wel mooi zijn, als die cyclus gewoon werd afgemaakt na het dichtklappen. Maar op zich een non-issue, beetje de auto in zijn achteruit gooien waar je ook had kunnen remmen.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:48 schreef KoekjesTwister het volgende:
[..]
En dan nu de laatste test: Zet hem eens in standby, en trek de accu eruit. Ben je dan je sessie kwijt?
Ik denk in standby wel, niet in sleep modus.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:48 schreef KoekjesTwister het volgende:
[..]
En dan nu de laatste test: Zet hem eens in standby, en trek de accu eruit. Ben je dan je sessie kwijt?
Bij een Mac tenminste niet. Dat maakt mijn machine stoerder.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:31 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik denk in standby wel, niet in sleep modus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |