Haha, als ik die verpakking zo zie, kan ik me daar goed iets bij voorstellenquote:Op donderdag 26 februari 2009 21:07 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Die moest verwijderd worden van Bose geloof ik, kan ook PayPal geweest zijn.
Die waren er namelijk niet zo blij mee.
....quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:11 schreef Saak het volgende:
The item (RA951370486HK) left Hong Kong for its destination on 20-Feb-2009
Dit item, mijn lasertje dus, is er nu nog steeds niet!
Moet ik me al zorgen maken? Of wat?
als het ff meezit, morgen of zaterdag de postbode opwachtenquote:Op donderdag 26 februari 2009 21:11 schreef Saak het volgende:
Komt hij weerquote:Op donderdag 26 februari 2009 21:18 schreef Andyy het volgende:
[..]
....
of je leest de topic(s) door.
Ik zou me zorgen maken. Als ik iets vanuit Amsterdam verstuur is het de volgende dag al aangekomen in Nederland.quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:11 schreef Saak het volgende:
Jammer van die 200mHz processorquote:Op donderdag 26 februari 2009 21:35 schreef mcwops het volgende:
ook leuk:
Tri-band 2.8" Touch Screen Wifi Windows Mobile 6.1 Pro PDA Cell Phone - White (English) Price: $155.00
Maar het is al verzonden! Betekent dat niet dat het ergens opgehouden word zoals bij de douane ofzo?quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:33 schreef Andyy het volgende:
[..]
ja, is tig keer gezegd dat het weken kan duren.
Ja. En elke keer dat iemand klaagt over dat het lang duurt of vraag wanneer er iets binnen komt, komt er een maand verzend tijd bij jouw pakketje, en wordt de boete door de douane met 1000 euro verhoogd.quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:40 schreef Saak het volgende:
[..]
Maar het is al verzonden! Betekent dat niet dat het ergens opgehouden word zoals bij de douane ofzo?
Lijkt me dat het niet echt is? Is het geluid een beetje te vergelijken?quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:24 schreef brandbeer het volgende:
Voor wie nog naar de Bose op zoek is: http://www.kaidomain.com/ProductDetails.aspx?ProductID=6532
Zoals ik al zei een paar posts terug: ik vind ze echt heerlijk helder (Heinekenquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:12 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Lijkt me dat het niet echt is? Is het geluid een beetje te vergelijken?
quote:
Nee.quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:11 schreef Saak het volgende:
Doe je toch wat mis, draag hem nu toch een goede 6-7 maanden, haast elke dag, en ik heb dat nog nooit gehad?quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:09 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Over dat horloge: Bandje is prut, is bij mij aan twee kanten losgeschoten door de pin die hem aan de kast verbindt.
Ik denk dat het kwam doordat er nogal veel spanning op kwam te staan. Ik had er 3 schakels uit gehaald, misschien eentje teveel.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:10 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Doe je toch wat mis, draag hem nu toch een goede 6-7 maanden, haast elke dag, en ik heb dat nog nooit gehad?
laat je op de markt er toch een nieuw bandje aanzetten, 10 euro ben je klaarquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:39 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ik denk dat het kwam doordat er nogal veel spanning op kwam te staan. Ik had er 3 schakels uit gehaald, misschien eentje teveel.
Het horloge opzich werkt echter uitstekend, heb sinds hij kapot is gegaan alleen de "kast" in mijn binnenzak zitten, en die loopt prima op tijd.
Ik heb een prima ander horlogequote:Op donderdag 26 februari 2009 23:44 schreef THEFXR het volgende:
[..]
laat je op de markt er toch een nieuw bandje aanzetten, 10 euro ben je klaar
Order geplaatst: 3 februariquote:Op donderdag 26 februari 2009 20:21 schreef raaavi het volgende:
[..]
Nice nice!
Hoelang geleden had je die bestelt?
Duurt altijd even voordat HKP de tracking nummers update op hun website.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:43 schreef mstr het volgende:
2 dagen geleden al mailtje gehad van FP met mn tracking nummer, alleen hij werkt (nog steeds) niet?
Dat weet ik, maar toch ben ik daar altijd wel benieuwd naquote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:46 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Duurt altijd even voordat HKP de tracking nummers update op hun website.
Je hebt er sowieso weinig aan, omdat je alleen kunt zien wanneer:
1. Het poststuk 'processing for shipment' is.
2. Het poststuk 'shipped' is.
Verder kun je niets tracken.
Ik heb 10 dollar store credit gekregen toen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:19 schreef raaavi het volgende:
Het kan ook te maken hebben hoe je die pinnetjes er weer in doet ofzo. Las ik ergens op hun forum. Maar een horloge moet niet zo strak zitten dat die een afdruk achterlaat. Mja. Anders gewoon terugsturen
Is dat stofzuigertje wat?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:04 schreef NextTVH het volgende:
Net binnen![]()
Pakje 1:
USB Powered High Speed Vacuum
Al geprobeerd?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:12 schreef NextTVH het volgende:
[..]
Ja ik gebruik hem voor mijn toetsenbord
Ja heb hem net geprobeerd.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:18 schreef henkjan90 het volgende:
[..]
Al geprobeerd?
Zo ja; hoe bevalt het? Werkt het goed?
quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:31 schreef NextTVH het volgende:
http://www.kaidomain.com/ProductDetails.aspx?ProductId=6532
Edit: Brandbeer was me voor![]()
Dat is alles dus als je te lang doet over terugbetalenquote:Dear Julian,
Recently your PayPal account balance has fallen below zero. To ensure uninterrupted access to your PayPal account, please bring your balance to zero or a positive amount. To add funds to your account:
- Log in to your PayPal account
.- Click "Restore Your Balance"
.- Follow the instructions to transfer funds to your PayPal account.
If your account shows that you owe money because of an open complaint, you can visit the Resolution Center to resolve the issue as soon as possible.
Oke, ik heb geen zin in gezeik met incassbureau's hoorquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:58 schreef henkjan90 het volgende:
Als je heel lang wacht - zoals ik eensch heb gedaan - gebeurt er het volgende:
DealExtreme ervaringentopic #36: Het jaar van de os!
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:04 schreef Dionysiou het volgende:
Rood staan op je bankrekening en PayPal
Moet er niet aan denken
Wat een tof dingquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:11 schreef Werewolf het volgende:
Hij is binnen!!!
Het meest onzinnige, maar geweldige cadeau ooit!
Hij is nog erger dan ik had gedacht....![]()
Alleen bij hele harde geluiden....quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:26 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Wat een tof ding
Doet ie het alleen als je er iets in doet? Want op DealExtreme staat ''Sound Activated''?
Bij mij niet altijd, ik had afgelopen maandag 5 verschillende items op DX gekocht, in 1 order, dat is woensdag verzonden, en ook maandag op FP wat, en dat was één ding, en dat is vandaag pas verzondenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:19 schreef THEFXR het volgende:
Mijn FP bestelling is al verzonden, ben benieuwd wanneer ik die binnen heb. gaat iig sneller dan DX!
Het stond op DX voor dezelfde prijs, ik dacht probeer het eens, als DX weer op schema ligt, bestel ik gewoon daar weer.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:22 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Bij mij niet altijd, ik had afgelopen maandag 5 verschillende items op DX gekocht, in 1 order, dat is woensdag verzonden, en ook maandag op FP wat, en dat was één ding, en dat is vandaag pas verzonden
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.18500quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:59 schreef julian6 het volgende:
Iemand wil 'iPhone oordopjes' van me kopen. Weet iemand welke dit precies zijn?
Er zit een Voice-Recorder aan volgens mij.. weet iemand een DX link van goeie kwaliteit?
Het ziet er uit als een fake-Maglight, maar is het dat ook?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:12 schreef mstr het volgende:
Ik heb vandaag de bestelde Police 6V Waterproof Xenon Flashlight (5 x D-Cell) binnen gekregen (Klik)![]()
Ziet er goed uit zo op het eerste gezicht, heb geen 5 D-batterijen
En hij is ook niet voor mijzelf
Zal wel even paar foto'tjes schietenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:16 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Het ziet er uit als een fake-Maglight, maar is het dat ook?
Is hij dus verzwaard enzo, dus in feite knuppel + zaklamp in 1?
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:14 schreef Wunny het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.18500
Pleuris, da's groot!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:30 schreef mstr het volgende:
Hij weegt ergens in de 400 gram, zonder batterijen natuurlijk
Een batterij, even snel opgezocht, weegt 0,14 kg, dus er komt 0,7 kg bij voor die 5 D-cels.
Dus hij weegt in totaal rond de 1,1-1,2 kg.
En er zit een extra lampje bij
Let even op de lengte bij de 2e foto!
De foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij's 42 cm geloof ikquote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:32 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Pleuris, da's groot!
Denk dat ik hem bestel, heb het alleen niet zo op die D-cel batterijen.
Nou hebben ze wel AA naar D batterij-convertors, maar dan betaal je weer 6 euro extra ofzo
Deze dus:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3228
Denk het ook welquote:Op vrijdag 27 februari 2009 @ 18:33 schreef mstr het volgende:
[..]
En ik denk dat ie die best snel leeg slurpt met die converter
Kloptquote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:38 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Denk het ook wel
D batterij is iets van 12 Ah geloof ik, AA 2Ah meestal? Doe je er 6 keer zo kort mee.
Maar die D batterijen zijn zo duur
ik zou dan zeker die eerste nemen, die werkt op aaa batterijen, hij is goedkoper en even sterk als de tweede (waarschijnlijk)quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:17 schreef Granaatappel het volgende:
Iemand ervaring met die 'True xxmW Green Laser' pennen van DX? Ik zat meer te denken aan zo'n flashlight-style laser, ziet er toch iets beter uit. Doen die laserpennen het een beetje goed? Was van plan om een 5mW te kopen.
Keuze zou dan zijn tussen: sku.91 & sku.10093.
Vandaag aangekomen, 8 dagen dus. Netjes wel.quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:04 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Hepar Tempus!
FP pakje is 19/2 verzonden, nog niet aangekomen (maar dat zou wel érg vlot zijn)
Welke precies?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:18 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Vandaag aangekomen, 8 dagen dus. Netjes wel.
Het ging om een 220V LED lamp, die zó verblindend wit is dat het ding onbruikbaar is voor binnen. Zal hem wel in een buitenlamp zetten, er komt nog behoorlijk wat licht af!
Nicequote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:39 schreef drummerdude het volgende:
Lasertje van FP net voor ¤10 verkocht
Dat lampje is dus zo aan gort, 5x D-cell is 5x1,5 = 7,5 volt....quote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:33 schreef mstr het volgende:
[..]
Hij's 42 cm geloof ik
En ik denk dat ie die best snel leeg slurpt met die converter
Lampje is 4,8V - 0,75A
ik bedoelde natuurlijk Agressieve TTquote:
EMS Express = DHL voor ons Nederlanders.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:19 schreef henkjan90 het volgende:
Ik heb ook zo'n laserpen besteld bij FP. Kwam netjes snel binnen, batterijtjes erin gedaan, dicht draaien... oops, zodra ik hem dichtdraai schiet de laser er aan de andere kant uit, beetje jammer dat er alleen schroefdraad zit aan de kant van de batterijen. Oftewel, hij is gewoon te klein van binnen!
Iets anders; wanneer moet je btw/invoerrechten gaan betalen? Is dat via EMS express of was dat iets anders?
Nooit uitgekomenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:42 schreef Dionysiou het volgende:
Hoe gaat het met je seamonkeys Wunny
als de waarde over 22 euro is, 100 %.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:43 schreef henkjan90 het volgende:
Er zijn toch gewoon twee mogelijkheden?
Air Mail
EMS Express (DHL)
Hoe groot is de kans dat je moet betalen bij DHL of is dat eigenlijk altijd zo en dus niet handig?
Heb ze niet, maar als ik dat zo hoor hoef ik ze ook nietquote:
Dus gewoon nooit via EMS bestellen... ik neem aan dat er hier dus niemand is die dat gedaan heeft?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:47 schreef Andyy het volgende:
[..]
als de waarde over 22 euro is, 100 %.
gaat automatisch namelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |