Oke, ik heb geen zin in gezeik met incassbureau's hoorquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:58 schreef henkjan90 het volgende:
Als je heel lang wacht - zoals ik eensch heb gedaan - gebeurt er het volgende:
DealExtreme ervaringentopic #36: Het jaar van de os!
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:04 schreef Dionysiou het volgende:
Rood staan op je bankrekening en PayPal
Moet er niet aan denken
Wat een tof dingquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:11 schreef Werewolf het volgende:
Hij is binnen!!!
Het meest onzinnige, maar geweldige cadeau ooit!
Hij is nog erger dan ik had gedacht....![]()
Alleen bij hele harde geluiden....quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:26 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Wat een tof ding
Doet ie het alleen als je er iets in doet? Want op DealExtreme staat ''Sound Activated''?
Bij mij niet altijd, ik had afgelopen maandag 5 verschillende items op DX gekocht, in 1 order, dat is woensdag verzonden, en ook maandag op FP wat, en dat was één ding, en dat is vandaag pas verzondenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:19 schreef THEFXR het volgende:
Mijn FP bestelling is al verzonden, ben benieuwd wanneer ik die binnen heb. gaat iig sneller dan DX!
Het stond op DX voor dezelfde prijs, ik dacht probeer het eens, als DX weer op schema ligt, bestel ik gewoon daar weer.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:22 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Bij mij niet altijd, ik had afgelopen maandag 5 verschillende items op DX gekocht, in 1 order, dat is woensdag verzonden, en ook maandag op FP wat, en dat was één ding, en dat is vandaag pas verzonden
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.18500quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:59 schreef julian6 het volgende:
Iemand wil 'iPhone oordopjes' van me kopen. Weet iemand welke dit precies zijn?
Er zit een Voice-Recorder aan volgens mij.. weet iemand een DX link van goeie kwaliteit?
Het ziet er uit als een fake-Maglight, maar is het dat ook?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:12 schreef mstr het volgende:
Ik heb vandaag de bestelde Police 6V Waterproof Xenon Flashlight (5 x D-Cell) binnen gekregen (Klik)![]()
Ziet er goed uit zo op het eerste gezicht, heb geen 5 D-batterijen
En hij is ook niet voor mijzelf
Zal wel even paar foto'tjes schietenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:16 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Het ziet er uit als een fake-Maglight, maar is het dat ook?
Is hij dus verzwaard enzo, dus in feite knuppel + zaklamp in 1?
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:14 schreef Wunny het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.18500
Pleuris, da's groot!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:30 schreef mstr het volgende:
Hij weegt ergens in de 400 gram, zonder batterijen natuurlijk
Een batterij, even snel opgezocht, weegt 0,14 kg, dus er komt 0,7 kg bij voor die 5 D-cels.
Dus hij weegt in totaal rond de 1,1-1,2 kg.
En er zit een extra lampje bij
Let even op de lengte bij de 2e foto!
De foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |