Nee.quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:11 schreef Saak het volgende:
The item (RA951370486HK) left Hong Kong for its destination on 20-Feb-2009
Dit item, mijn lasertje dus, is er nu nog steeds niet!
Moet ik me al zorgen maken? Of wat?
Doe je toch wat mis, draag hem nu toch een goede 6-7 maanden, haast elke dag, en ik heb dat nog nooit gehad?quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:09 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Over dat horloge: Bandje is prut, is bij mij aan twee kanten losgeschoten door de pin die hem aan de kast verbindt.
Ik denk dat het kwam doordat er nogal veel spanning op kwam te staan. Ik had er 3 schakels uit gehaald, misschien eentje teveel.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:10 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Doe je toch wat mis, draag hem nu toch een goede 6-7 maanden, haast elke dag, en ik heb dat nog nooit gehad?
laat je op de markt er toch een nieuw bandje aanzetten, 10 euro ben je klaarquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:39 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ik denk dat het kwam doordat er nogal veel spanning op kwam te staan. Ik had er 3 schakels uit gehaald, misschien eentje teveel.
Het horloge opzich werkt echter uitstekend, heb sinds hij kapot is gegaan alleen de "kast" in mijn binnenzak zitten, en die loopt prima op tijd.
Ik heb een prima ander horlogequote:Op donderdag 26 februari 2009 23:44 schreef THEFXR het volgende:
[..]
laat je op de markt er toch een nieuw bandje aanzetten, 10 euro ben je klaar
Order geplaatst: 3 februariquote:Op donderdag 26 februari 2009 20:21 schreef raaavi het volgende:
[..]
Nice nice!
Hoelang geleden had je die bestelt?
Duurt altijd even voordat HKP de tracking nummers update op hun website.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:43 schreef mstr het volgende:
2 dagen geleden al mailtje gehad van FP met mn tracking nummer, alleen hij werkt (nog steeds) niet?
Dat weet ik, maar toch ben ik daar altijd wel benieuwd naquote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:46 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Duurt altijd even voordat HKP de tracking nummers update op hun website.
Je hebt er sowieso weinig aan, omdat je alleen kunt zien wanneer:
1. Het poststuk 'processing for shipment' is.
2. Het poststuk 'shipped' is.
Verder kun je niets tracken.
Ik heb 10 dollar store credit gekregen toen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:19 schreef raaavi het volgende:
Het kan ook te maken hebben hoe je die pinnetjes er weer in doet ofzo. Las ik ergens op hun forum. Maar een horloge moet niet zo strak zitten dat die een afdruk achterlaat. Mja. Anders gewoon terugsturen
Is dat stofzuigertje wat?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:04 schreef NextTVH het volgende:
Net binnen![]()
Pakje 1:
USB Powered High Speed Vacuum
Al geprobeerd?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:12 schreef NextTVH het volgende:
[..]
Ja ik gebruik hem voor mijn toetsenbord
Ja heb hem net geprobeerd.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:18 schreef henkjan90 het volgende:
[..]
Al geprobeerd?
Zo ja; hoe bevalt het? Werkt het goed?
quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:31 schreef NextTVH het volgende:
http://www.kaidomain.com/ProductDetails.aspx?ProductId=6532
Edit: Brandbeer was me voor![]()
Dat is alles dus als je te lang doet over terugbetalenquote:Dear Julian,
Recently your PayPal account balance has fallen below zero. To ensure uninterrupted access to your PayPal account, please bring your balance to zero or a positive amount. To add funds to your account:
- Log in to your PayPal account
.- Click "Restore Your Balance"
.- Follow the instructions to transfer funds to your PayPal account.
If your account shows that you owe money because of an open complaint, you can visit the Resolution Center to resolve the issue as soon as possible.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |