Ik hoor iets anders. Persoonlijk vind ik Beyoncé en Maria Mena veel erger.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dat niet maar om nou roosbeef te gaan draaien , een piepend krijtje over een schoolbord klinkt lekkerder
Jij vindt Roosbeef goed?quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:35 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik hoor iets anders. Persoonlijk vind ik Beyoncé en Maria Mena veel erger.
Da's pas een kwelling.
Heb jij beeld radioquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:34 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds een lelleke muts met hangtieten trouwens.
In Beyoncé kan ik je steunen , das pure marteling bedoeld voor Guantanamo Bayquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:35 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik hoor iets anders. Persoonlijk vind ik Beyoncé en Maria Mena veel erger.
Da's pas een kwelling.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:34 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wil haar best vervangen door een gifje van Duffy maar die heb ik nietquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:34 schreef cosmick het volgende:
[..]
Moet ik ff zoeken?quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:53 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Wil haar best vervangen door een gifje van Duffy maar die heb ik niet
Zoals Nina?quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:53 schreef cosmick het volgende:
[..]
Moet ik ff zoeken?
Er zijn trouwens mooiere vrouwen dan Duffy hè.
Die is ook niet mooi. Helemáál niet zelfs. Met een overschot aan vel in het gezicht.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:53 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Wil haar best vervangen door een gifje van Duffy maar die heb ik niet
quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die is ook niet mooi. Helemáál niet zelfs. Met een overschot aan vel in het gezicht.
Janne van Room Eleven is wel megaschattig, en heeft een supermooie stemquote:Op donderdag 26 februari 2009 14:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die is ook niet mooi. Helemáál niet zelfs. Met een overschot aan vel in het gezicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |