Nope. Hij luistert naar Evers.quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Bewijs dat je broer naar giel luisterd in de morgen, daar is het uitbreid 10x genoemd
Hij is de aanstichter van al dit lelijksquote:Op donderdag 26 februari 2009 12:43 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Vond Rob em nou ook geweldig ofniet?
Rob is wel gecharmeerd van Roosbeef jaquote:Op donderdag 26 februari 2009 12:43 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Vond Rob em nou ook geweldig ofniet?
Dat doettie maar op zn eigen zender, niet op Neerlandsch popzenderquote:Op donderdag 26 februari 2009 12:44 schreef cosmick het volgende:
[..]
Leuk man! Goede zaak dat Rob ook dit soort, meer kunst- en eigenzinnige dingen draait.
Waarom niet? Alleen maar hapklare brokken gaat vervelen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:46 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Dat doettie maar op zn eigen zender, niet op Neerlandsch popzender
Nee, hier willen we nog meer Jason Mraz horenquote:Op donderdag 26 februari 2009 12:46 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Dat doettie maar op zn eigen zender, niet op Neerlandsch popzender
quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:48 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Nee, hier willen we nog meer Jason Mraz horen
En die hoor jij op 3FM?quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:49 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
,
Nee ik snap 'et wel, maar er bestaan nog zoveel bandjes, die wél goede muziek maken
Dat vind jij. En Rob vindt het leuk, dus draait ie het. Da's z'n goed recht.quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:49 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
,
Nee ik snap 'et wel, maar er bestaan nog zoveel bandjes, die wél goede muziek maken
Kewl!quote:michielveenstra Ik mocht vanmiddag bellen met Chris Lowe en dat vond ik best tof. Nu blijkt het Neil Tennant te worden en dat is stiekem nog toffer.Michiel Veenstra about 2m ago via TweetDeck
Dat niet maar om nou roosbeef te gaan draaien , een piepend krijtje over een schoolbord klinkt lekkerderquote:Op donderdag 26 februari 2009 12:48 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Nee, hier willen we nog meer Jason Mraz horen
het is zijn goed recht, maar ik behoud graag mijn recht om het vreselijk te vinden qua keuzequote:Op donderdag 26 februari 2009 12:52 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat vind jij. En Rob vindt het leuk, dus draait ie het. Da's z'n goed recht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |