Dat wil ik ook wel eens wetenquote:Op donderdag 26 februari 2009 08:58 schreef fuckbuddy het volgende:
Waarom gebruiken mensen geen Bookmarks?
Ik begrijp best dat iedereen reuze nieuwschierig is, maar als je in de zorg werkt heb je echt een geheimhoudingsplicht. Dus let goed op wat je hier allemaal zou kunnen zeggen. Zouden de patienten dat willen?quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:32 schreef murp het volgende:
mn meissie heeft nachtdienst in het Spaarneziekenhuis, misschien morgen nog gevoelige info
Hij is ook nog piloot geweest. Piloot Baksteen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 02:18 schreef JoeThePlumber het volgende:
De naam van luchtvaartdeskundige bij Twee Vandaag...Benno Baksteen
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 februari 2009 08:58 schreef fuckbuddy het volgende:
Waarom gebruiken mensen geen Bookmarks?
Ik zou zeggen: Open er een topic over in GC. Denk dat 50% van de fokkers niet weet wat die optie inhoudt of dat hij uberhaupt bestaat, laat staan wat het nut er van is. Aangezien MyAT vele malen makkelijker lijktquote:Op donderdag 26 februari 2009 09:04 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Dat wil ik ook wel eens weten
Tjonge jonge, komen mensen uit een ei ofzo. Die man is al jaaaaaaaaaaaaaaaaren degene die wat over vliegtuig crashes roept op TV. God god, dat naam grapje is nog nooit gemaakt.....quote:Op donderdag 26 februari 2009 02:18 schreef JoeThePlumber het volgende:
De naam van luchtvaartdeskundige bij Twee Vandaag...Benno Baksteen
[ afbeelding ]
Je weet dat dat dus strafbaar is?quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:32 schreef murp het volgende:
mn meissie heeft nachtdienst in het Spaarneziekenhuis, misschien morgen nog gevoelige info
geeft wel aan hoe weinig crashes we meemaken.quote:Op donderdag 26 februari 2009 09:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tjonge jonge, komen mensen uit een ei ofzo. Die man is al jaaaaaaaaaaaaaaaaren degene die wat over vliegtuig crashes roept op TV. God god, dat naam grapje is nog nooit gemaakt.....
Gelukkig maar!quote:Op donderdag 26 februari 2009 09:59 schreef Caesu het volgende:
[..]
geeft wel aan hoe weinig crashes we meemaken.
Oh, hoe laat?quote:Op donderdag 26 februari 2009 08:38 schreef Adolecens het volgende:
ff een tvp'tje voor de persconferentie later deze ochtend.
TK1951 volgens mijquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:18 schreef Grunn1988 het volgende:
Hey! Weet iemand heel toevallig meer over de identiteit van dit vliegtuig? Welk nummer had het bijvoorbeeld? Ik ben een tijdje terug met deze vlucht met dezelfde maatschappij in het zelfde vliegtuig naar Istanbul en terug geweest.
Vluchtnummer was TK1951, naam van het vliegtuig: Tekirdağ.quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:18 schreef Grunn1988 het volgende:
Hey! Weet iemand heel toevallig meer over de identiteit van dit vliegtuig? Welk nummer had het bijvoorbeeld? Ik ben een tijdje terug met deze vlucht met dezelfde maatschappij in het zelfde vliegtuig naar Istanbul en terug geweest.
Van wikipedia:quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:22 schreef Grunn1988 het volgende:
Dat is het vluchtnummer; die veranderen per vliegtuig. Stond er geen groot nummer op het vliegtuig ergens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |