klinkt allebeide erg nerdyquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:00 schreef Tremium het volgende:
Mijn poken is nog steeds niet aangekomen
En mijn left 4 dead bestelling voor 12 euro duurt ook nog een tijdjeugh
Ze doet leuk Japansig en schattig. En door d'r klote youtube video's mocht ze gewoon bij 'n Japanse bekende in de show komen. Toen bleek dat ze amper Japans komt en dat d'r hoofd zo misvormd is als wat.quote:Op donderdag 26 februari 2009 08:59 schreef Hyman het volgende:
[..]
Maar ik vind haar er wel cute uitzien
Ze is wel vreemd ja
Kan je niet gewoon via steam betalen? Met paypal - moet je ook maar net hebben - dan heb je 'm meteenquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:00 schreef Tremium het volgende:
Mijn poken is nog steeds niet aangekomen
En mijn left 4 dead bestelling voor 12 euro duurt ook nog een tijdjeugh
Ik kan ook geen japansquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:32 schreef prodygee het volgende:
[..]
Ze doet leuk Japansig en schattig. En door d'r klote youtube video's mocht ze gewoon bij 'n Japanse bekende in de show komen. Toen bleek dat ze amper Japans komt en dat d'r hoofd zo misvormd is als wat.
Shit ik kan 't niet uitstaanalleen maar friggin' bekkies trekken op die filmpjes.. aaaargh.
Irisquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:41 schreef VlaDje het volgende:
You're as close to heaven as that I'll ever be![]()
![]()
Soms is dat best lekker jaquote:Op donderdag 26 februari 2009 07:13 schreef MASD het volgende:
Klaarwakker en de wekker gaat pas over een kwartier. Best tof, naar bed gaan om 20:00.
Kost 44 euroquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:33 schreef prodygee het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon via steam betalen? Met paypal - moet je ook maar net hebben - dan heb je 'm meteen
Belgische kniepertsquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:44 schreef Tremium het volgende:
[..]
Kost 44 europak ik het liever goedkoper aan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |