Ik 1x op iTunes en ik weet niet hoevaak op mijn iPod maar stuk of 50 keer denk ik toch wel. En echt kan het niet meer aaaanhoren.quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:06 schreef Daniane het volgende:
[..]
108x geluisterd op ipod en nog niet zatt
Hebben ze dat daarook? dat je adn een vieze scheet laat onder je lakens en dan wappert en dan die geur zo even over de longen trekt?quote:
Wel 2 keer.quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:12 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Hebben ze dat daarook? dat je adn een vieze scheet laat onder je lakens en dan wappert en dan die geur zo even over de longen trekt?
quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:10 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik 1x op iTunes en ik weet niet hoevaak op mijn iPod maar stuk of 50 keer denk ik toch wel. En echt kan het niet meer aaaanhoren.
Kunnen ze meestal niet waarderenquote:Op donderdag 26 februari 2009 00:12 schreef Daniane het volgende:
[..]Hahaha oke.
Weetje
bij carnaval zo kwam 't liedje SCHATJE MAG IK JE FOTO
dus ik pak zo die barkruk, en til m de lucht in
oke
deed ik niet
maar ik dacht er wel aan
Whehe, zo doe nwij dat standaard bij dikke nederlandstalige hits.quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:12 schreef Daniane het volgende:
[..]Hahaha oke.
Weetje
bij carnaval zo kwam 't liedje SCHATJE MAG IK JE FOTO
dus ik pak zo die barkruk, en til m de lucht in
oke
deed ik niet
maar ik dacht er wel aan
Geniaal ja, maar waarderen kunnen ze het meestal nietquote:Op donderdag 26 februari 2009 00:13 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Echt geniaal is dat, zeker als je vriendin bij je ligt
laten we niet van haar probleem mijn probleem makenquote:Op donderdag 26 februari 2009 00:14 schreef -SG- het volgende:
[..]
Geniaal ja, maar waarderen kunnen ze het meestal niet.
Ik krijg een De door u opgevraagde site valt binnen een categoriequote:
Wss omdat ik net heb lopen bitchen daar.quote:Op donderdag 26 februari 2009 01:38 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ik krijg een De door u opgevraagde site valt binnen een categorie
die geblokkeerd wordt. melding bij dat filmpje
Meningen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 01:51 schreef Onorgineel het volgende:
Het duurde heel even voordat ik doorhad dat dat Linkin Park lyrics waren
Wel een van hun mindere album though
Moet je even de parodie op sarcasticgamer.com kijkenquote:
Wakey wakeyquote:Op donderdag 26 februari 2009 07:26 schreef MASD het volgende:
MWAOP MWOAP MWOAP MWOAP.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |