quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:45 schreef De_Ananas het volgende:
Dames en heren.
Ik ga een verhaal over de SC schrijven voor het 1000ste topic. Als jullie dingen hebben die erin moeten (liefst met linkjes naar de posts of het begin van iets zoals heel dat NB gebeuren enzo) dan zou ik dat erg waarderen.
Kusjes,
Jullie pater familia
quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:24 schreef wolvendagen het volgende:
Waarom
Remlof had het over een kloon ofzo waar hij niet vanaf weet en daarom krijgt hij vanaf 1 maart pas een unban.quote:
Boh, op mijn verjaardagquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:26 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Remlof had het over een kloon ofzo waar hij niet vanaf weet en daarom krijgt hij vanaf 1 maart pas een unban.
Ik heb geen idee, we waren gebleven bij het woordje piemel?quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:27 schreef wolvendagen het volgende:
BP, waar blijft m'n volgende vraag dan?
Dude?! Jij klikte altijd de smileys aan?quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:24 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Jij wil de lapo vast wel![]()
Irritant om telkens de smileys te moeten typen
Ik heb hem liever terug vóór jou verjaardagquote:
Ik denk dat nat kutje volgtquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, we waren gebleven bij het woordje piemel?
jouwquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:28 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik heb hem liever terug vóór jou verjaardag
Ik moest lachen, maar dat zou niet gepast zijn.quote:
Fap.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:28 schreef behangplakker het volgende:
ALLE FUNCTIES WERKEN WEER BIJ ME
Die verjaardag is niet van jou, maar van miljoenen andere mensenquote:
2222, help me herinneren dat ik dan wat moois post.quote:
Sadistquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moest lachen, maar dat zou niet gepast zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |