Hmm.. Opvallende zipcode..quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:15 schreef Agorias het volgende:
http://www.godhatesfags.c(...)rdam-plane-crash.pdf
ik kan wel redelijk aggresief worden van die lui
Misschien beetje ongenuanceerd uitgedrukt door mij. Knap als je zo programma's kan maken, omdat hij hen met respect interviewt, wordt hij min of meer vertrouwd door die mensen die hij interviewt, waardoor die weer meer van hun verkniptheid laten zien.quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:10 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Vind juist van niet, hij benadert ze juist met discretie en respect, oprecht geïnteresseerd in hun mening. Hij laat niet alleen hun vreemde kant zien, maar ook de familiebanden, hun menselijke kant.
Je gebruikt creationistische propaganda als bewijsquote:Op donderdag 26 februari 2009 12:18 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
http://www.trueorigin.org/holocaust.asp
Zie tevens de uitspraken in Neurember trials (vooral deel 14) en het boek van J. Tenenbaum (1956, pag 211) waarin hij letterlijk zei dat het 'darwinisme bewezen is' .
Lijkt me genoeg bewijs.
Ik heb je o.a. ook verwezen naar boeken die gelijk uitgebracht waren na WO2 met quotes van de desbetreffende man en waaruit hij inspiratie haalde.quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je gebruikt creationistische propaganda als bewijs
Nope, wij zijn de Oud-Testamentische God niet als kwaadaardig maar als goed. De Oudtestamentische God is dezelfde als de Nieuw-Testamentische God. De God van het Oude Testament is niet alleen streng maar ook barmhartig, en Jezus was niet alleen liefdevol maar af en toe ook zeer streng en hard.quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:05 schreef solar22 het volgende:
@koningdavid 15:06
Interessant stukje.
Maar dan blijf ik toch met het vraagstuk zitten hoe men de god uit het oude testament heeft kunnen verenigen met die uit het nieuwe.
Volgens Plato zijn het dus twee afzonderlijke goden.
En de Gnostici verwierpen het oude testament in zijn geheel. (tja dat is ook een manier).
De enige manier om deze goede en kwade god tot één geheel te vereningen is door het creeeren van een neutrale god die streeft naar balans, vergelijkbaar met Shiva uit de hindoe godsdienst(schepper en vernietiger)
Maar toch spreken Christenen altijd over een goede god en niet over een neutrale.
Verwerpen ze dan onbewust toch niet het oude testament net zoals de Gnostici?
Is het ook. Die kinderen krijgen dezelfde haat mee die de volwassenen al hebben.quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:33 schreef everlast08 het volgende:
Ik vond dat echt schrijnend om te zien hoe die lui daar stonden aan de kant van de weg met die borden met Fag Troops erop. Die kinderen die daarin meegesleurd worden.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:56 schreef Elfletterig het volgende:
Als er nog ergens een atoombom over is, is het gebouw van de WBC een mooie bestemming.
Vanwege de gebreken die nou eenmaal met inteelt meekomen?quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:39 schreef Heathen. het volgende:
Gewoon geen aandacht aan geven. Dat sterft binnen een tijdje toch wel uit.
dan kom ik naast je staan.. zit nu die docu te kijken, maar wat een vreeeeemde denkwijze hebben die lui zegquote:Op donderdag 26 februari 2009 18:49 schreef Stroekie het volgende:
ik heb de eieren en tomalen al buiten de koelkast neergelegd mochten deze lui echt van plan zijn om naar Nederland te komen om te protesteren
En dan lachend roepen dat Louis naar de hel gaat.quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dan kom ik naast je staan.. zit nu die docu te kijken, maar wat een vreeeeemde denkwijze hebben die lui zeg
en die arme kinderen.. geen idee wat er op hun borden staat en toch staan ze mee te roepen..
quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:35 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Positief puntje: Deze lui zijn zo erg dat zelfs rednecks en GeenStijl-reaguurders spontaan voor homo's opkomen.![]()
They may be filthy faggots, but they are OUR filthy faggots!![]()
Nou, één van die dochters zegt nooit te gaan trouwen of op zoek te gaan naar een vriendje, omdat haar taak in dit leven belangrijker is en het erg veel tijd in beslag neemt. Dus hopelijk plant ze zich ook niet voort.quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:44 schreef lezzer het volgende:
[..]
Vanwege de gebreken die nou eenmaal met inteelt meekomen?
Inderdaad zeg, dat voorbeeld met die kinderen was wel schokkend. Die haten iets wat ze nog geeneens begrijpen. Die ouders stonden dat een beetje weg te lachen, want ze weten dat ze op dat punt wel opelijk door de mand vielen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dan kom ik naast je staan.. zit nu die docu te kijken, maar wat een vreeeeemde denkwijze hebben die lui zeg
en die arme kinderen.. geen idee wat er op hun borden staat en toch staan ze mee te roepen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |