Je lijkt m'n vrouw wel. Ik weet na de eerste 2 regels al of ik een boek al eens gelezen heb (of een film gezien). Bij King is dat trouwens wel erg makkelijk... ik heb ze allemaal gelezenquote:Op donderdag 26 februari 2009 20:22 schreef JohnLocke het volgende:
Ik had moeten bijhouden wat ik allemaal heb gelezen, kwam er al eens halverwege een King boek achter dat ik het jaren geleden al eens gelezen had.
Ik weet ook niet hoe het komt. Ik lees best veel, en lang niet alles blijft langer dan een paar maanden hangen moet ik toegeven. Meestal hoef ik dan maar een stukje te lezen om het weer te weten, maar soms is het echt heel diep weggezakt. Volgens mij is dat vooral als ik eerst de NL vertaling heb gelezen, en een paar jaar later het Engelse origineel te pakken heb.quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:37 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je lijkt m'n vrouw wel. Ik weet na de eerste 2 regels al of ik een boek al eens gelezen heb (of een film gezien). Bij King is dat trouwens wel erg makkelijk... ik heb ze allemaal gelezen
Ik weet dat ook wel ja. De namen van de personages, de belangrijke dingen die gebeuren.... Bij King weet ik dat direkt. Als ik een titel hoor, dan twijfel ik er geen seconde aan of ik hem wel of niet gelezen heb.quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:37 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je lijkt m'n vrouw wel. Ik weet na de eerste 2 regels al of ik een boek al eens gelezen heb (of een film gezien). Bij King is dat trouwens wel erg makkelijk... ik heb ze allemaal gelezen
Btw, niets over Susannah schrijven hoorquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:36 schreef childintime het volgende:
[..]
Ik weet dat ook wel ja. De namen van de personages, de belangrijke dingen die gebeuren.... Bij King weet ik dat direkt. Als ik een titel hoor, dan twijfel ik er geen seconde aan of ik hem wel of niet gelezen heb.
Ga van de week maar eens beginnen aan deel 7 van The dark Tower..... Ik stel het steeds uit omdat ik niet wil dat het verhaal op houdt![]()
Ik wil heel graag weten wat er met Susannah gebeurt, maar ook weer niet
ik ook, behalve de Dark Tower, de eerste 2 wel, ik ga toch aan de derde beginnen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:37 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
De derde is wat mij betreft de beste in de serie.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 01:36 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
ik ook, behalve de Dark Tower, de eerste 2 wel, ik ga toch aan de derde beginnen.
Deel 3quote:Op zaterdag 28 februari 2009 07:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
De derde is wat mij betreft de beste in de serie.
The long walk en The Rage zijn toch wel echt fantastische verhalen.quote:Op zondag 1 maart 2009 01:59 schreef Lamon het volgende:
Ik vind em goed, maar hou het qua favorieten toch bij het vierluik dat hij als Richard Bachman gemaakt heeft, the Bachman Books dus....
Maar daar schijnt hij volgens puristen erg jong en onervaren te zijn, dus ik zal wel geen smaak hebben.
The running man vind ik ook niet te versmadenquote:Op zondag 1 maart 2009 11:52 schreef Xessive het volgende:
[..]
The long walk en The Rage zijn toch wel echt fantastische verhalen.
Welke? Het verhaal van King of de film van je semi-naamgenoot?quote:Op zondag 1 maart 2009 11:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
The running man vind ik ook niet te versmaden
Het verhaal natuurlijk. Jammer dat dat desolate niet terug te vinden is in de film.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:18 schreef Xessive het volgende:
[..]
Welke? Het verhaal van King of de film van je semi-naamgenoot?
Ik had de film eerder gezien dan ik het verhaal had gelezen. Dat was wel even een aparte ervaring. Het heeft bijna alleen de naam als overeenkomst.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Het verhaal natuurlijk. Jammer dat dat desolate niet terug te vinden is in de film.
Deze film is ook een slechte weergave van het verhaal, een Hollywood commedy .quote:Op maandag 2 maart 2009 00:00 schreef Xessive het volgende:
[..]
Ik had de film eerder gezien dan ik het verhaal had gelezen. Dat was wel even een aparte ervaring. Het heeft bijna alleen de naam als overeenkomst.
Ja die film gaat nergens over.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:00 schreef Xessive het volgende:
[..]
Ik had de film eerder gezien dan ik het verhaal had gelezen. Dat was wel even een aparte ervaring. Het heeft bijna alleen de naam als overeenkomst.
B.v Pet Sematary, is een erg toegankelijk boek. Leest makkelijkquote:Op maandag 2 maart 2009 18:07 schreef Scaurus het volgende:
Greetings!
Ik ga beginnen met King. Welk boek moet ik als eerste lezen?
Insomnia is een aanrader, maar ook Needfull Things is niks mis mee. En van deze laatste is een film gemaakt die heel herkenbaar was maar die het toch bij lange na niet haalt bij het boek.quote:Op maandag 2 maart 2009 18:07 schreef Scaurus het volgende:
Greetings!
Ik ga beginnen met King. Welk boek moet ik als eerste lezen?
Wat lees je normaal graag?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:13 schreef Gewas het volgende:
Ik heb een paar bladzijdes gelezen van Carrie maar het boeit me totaal niet. Stephen King boeken zijn niet helemaal mijn ding denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |