abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74251088
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 22:18 schreef Zoonlief het volgende:

[..]

Stu zat toch in
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was dat in
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan wel
Children of the night. What music they make.
pi_74257970
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 13:57 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Was dat in
SPOILER
Kan wel
Ik ben er vrij zeker van.
Sowieso was alles over de verspreiding van Captain Tripps erg sterk. "En hij hoestte." Hup, weer een bioscoopzaal besmet.
pi_74260746
Dat stukje weet ik nog

En het lijkt me erg irritant om zo'n figuur als Rita bij je te hebben... dat mens is 60 en ze kan niet eens voor zichzelf zorgen
pi_74262210
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 18:49 schreef Zoonlief het volgende:

[..]

Ik ben er vrij zeker van.
Sowieso was alles over de verspreiding van Captain Tripps erg sterk. "En hij hoestte." Hup, weer een bioscoopzaal besmet.
Het briljante van King vind ik de levensechtheid van zijn situaties. Klein voorbeeld:
SPOILER
pi_74262542
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 20:25 schreef DeHovenier het volgende:
Dat stukje weet ik nog

En het lijkt me erg irritant om zo'n figuur als Rita bij je te hebben... dat mens is 60 en ze kan niet eens voor zichzelf zorgen
Mee eens, ik kon daarom ook niet
SPOILER
Aan de ene kant ook wel weer begrijpelijk dat je als 60-jarige niet alleen over de wereld durft te lopen, maar zij was inderdaad wel heel afhankelijk.
Favoriete personage van mij blijft toch Tom Cullen. Wat een anti-held is dat.
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 21:17 schreef Xessive het volgende:

[..]

Het briljante van King vind ik de levensechtheid van zijn situaties. Klein voorbeeld:
SPOILER
Klopt. En naast zijn levensechtheid, schrijft hij ook nog eens erg beeldend. Castle Rock en Derry kon ik me na een boek die zich in die stad afspeelt al helemaal voor me zien. En bij It kon ik me echt perfect inleven in die zeven gastjes. Het spelen in de Barrens was té echt. Ik voelde me plots weer tien.
pi_74263762
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 21:26 schreef Zoonlief het volgende:

[..]

Mee eens, ik kon daarom ook niet
SPOILER
Aan de ene kant ook wel weer begrijpelijk dat je als 60-jarige niet alleen over de wereld durft te lopen, maar zij was inderdaad wel heel afhankelijk.
Favoriete personage van mij blijft toch Tom Cullen. Wat een anti-held is dat.
[..]

Klopt. En naast zijn levensechtheid, schrijft hij ook nog eens erg beeldend. Castle Rock en Derry kon ik me na een boek die zich in die stad afspeelt al helemaal voor me zien. En bij It kon ik me echt perfect inleven in die zeven gastjes. Het spelen in de Barrens was té echt. Ik voelde me plots weer tien.
Idd, ik was ook blij
SPOILER
En Tom Cullen
pi_74270894
Is Lisey's Story een aanrader?
  zondag 1 november 2009 @ 10:28:26 #283
80832 DrDurden
Filmed In Todd-AO
pi_74271093
De meningen verschillen een beetje. De een vond dat hij pas door het verhaal gepakt werd halverwege het boek, en de ander vond het vanaf het begin af aan geweldig. Ik vond het een behoorlijk emotioneel boek, meer als bijvoorbeeld The Green Mile dan z'n horrorwerk.
The last man on Earth sat in a room. There was a knock upon the door.
pi_74272216
quote:
Op zondag 1 november 2009 10:28 schreef DrDurden het volgende:
De meningen verschillen een beetje. De een vond dat hij pas door het verhaal gepakt werd halverwege het boek, en de ander vond het vanaf het begin af aan geweldig. Ik vond het een behoorlijk emotioneel boek, meer als bijvoorbeeld The Green Mile dan z'n horrorwerk.
Hmmm, denk dat ik 'm eerst een keer leen van iemand. Kan ik 'm altijd nog kopen als ie me bevalt.
Ik wacht wel op UTD. Wanneer verschijnt deze in het NL?
pi_74278623
quote:
Op zondag 1 november 2009 11:38 schreef _Flea_ het volgende:

[..]

Hmmm, denk dat ik 'm eerst een keer leen van iemand. Kan ik 'm altijd nog kopen als ie me bevalt.
Ik wacht wel op UTD. Wanneer verschijnt deze in het NL?
Under the Dome verschijnt in vertaling eind deze week al: 7 november is de officiële releasedatum. De Engelse versie volgt drie dagen later.
pi_74297379
quote:
Op zondag 1 november 2009 15:09 schreef Zoonlief het volgende:

[..]

Under the Dome verschijnt in vertaling eind deze week al: 7 november is de officiële releasedatum. De Engelse versie volgt drie dagen later.
Die gaan we deze week dus maar eens halen.
  maandag 2 november 2009 @ 15:19:27 #287
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_74317279
Ik heb Under the Dome vorige week al gekocht in de Selexys.
pi_74320231
quote:
Op maandag 2 november 2009 15:19 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik heb Under the Dome vorige week al gekocht in de Selexys.
De vertaalde uitgave?
  dinsdag 3 november 2009 @ 07:40:25 #289
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_74339438
quote:
Op maandag 2 november 2009 16:51 schreef Zoonlief het volgende:

[..]

De vertaalde uitgave?
Nee, de Engelse (hardback).
pi_74375255
Ik haal 'm de 7e wel bij de lokale boekenwinkel.
pi_74445324
Ik heb m besteld bij bol.com...

Ik verwachtte hem dan ook morgen meteen te krijgen, Maar nu zie ik staan "levertijd 2 tot 4 dagen"

De boekwinkel ben ik gaan vragen maar die hebben m nog niet morgen!!!!!!
pi_74445640
Ik wacht wel op de paperback, leest wat makkelijker in de trein . Ik moet toch eerst nog een leesachterstand van 20 boeken ofzo wegwerken.
Tap tap tap
pi_74461908
Als het goed is wordt ie de 11e gereleased wat ik gisteren hoorde.
pi_74462305
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 18:38 schreef _Flea_ het volgende:
Als het goed is wordt ie de 11e gereleased wat ik gisteren hoorde.
Nee, Morgen, (11-7 amerikaanse datumnotatie, dat is dus 7 nov bij ons)
Maar heb daarstraks de klantenservice van Bol gesproken en die zegt dat ze uiterlijk maandag bezorgd worden.
pi_74468077
Ik heb het vandaag nagevraagd bij de boekhandel hier en die vertelde dat ook de Nederlandse release naar de elfde was verschoven... Geen idee of dat echt waar is, maar ik ga morgen wel even rondbellen. Maar goed, ik moet toch nog een ander boek uitlezen.
pi_74468842
Vinden jullie ook niet dat Under the Dome achterlijk duur is? Bij Bol staat ie voor ¤40,- en ¤ 30,-. Dat vind ik echt veel te veel voor een boek. ¤20, ¤25,- voor een hardback, vind ik een mooie prijs voor een boek. Of is ie ergens ook goedkoper? Ben niet zo bekend met online boekshops.
pi_74469690
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 21:51 schreef Spaulding het volgende:
Vinden jullie ook niet dat Under the Dome achterlijk duur is? Bij Bol staat ie voor ¤40,- en ¤ 30,-. Dat vind ik echt veel te veel voor een boek. ¤20, ¤25,- voor een hardback, vind ik een mooie prijs voor een boek. Of is ie ergens ook goedkoper? Ben niet zo bekend met online boekshops.
Ik denk het niet, die prijs is vastgesteld. Op alle online shops is de prijs ¤29.95 en dat is nog een paperback ook. En dat is inderdaad erg prijzig.
pi_74471889
quote:
Lees Engels. Issie lekker goedkoop:

http://www.bookdepository.co.uk/book/9780340992562/Under-the-Dome

Met gratis levering.
pi_74476167
quote:
Ongelovelijk die prijzen
30 euro voor de NL paperback en 40 voor de hardcover .

Daarom ben ik dus een maandje geleden op Engels overgestapt. Ik lees vooral fantasy en de prijzen die ze durven te vragen (met name Luitingh) zijn absurd en blijven maar stijgen. Laatst bijvoorbeeld de 4 delen van De Dwergen van Markus Heitz aangeschaft. 20 euro per deel, paperback, zo'n 500 pagina's. Er word een enorm groot lettertype gebruikt, pagina's beginnen en eindigen met 5+ cm blanco (boven en onder de tekst) en elk hoofdstuk word zo'n beetje afgerond met:
- een half lege pagina
- 2 lege pagina's
- een pagina waar een alinea van 5 regels op staat
- lege pagina
- inspring van een halve pagina om het hoofdstuk te beginnen
Een serie met opzet gerekt en gespreid over 4 boeken/2000 pagina's, normaal lettertype en paginavullig zou het misschien uitdraaien op 250 pagina's per deel.

Ik vind 20 euro al veel voor een paperback, laat staan 30. Afgelopen maand 2x een pakketje van 5 boeken besteld, totaal voor 10 boeken was ik 80 euro kwijt. Voor Nederlandse paperbacks vind ik 15-17 euro een acceptabele prijs.
Het begint zo langzamerhand nog erger te worden dan de absurde prijzen die de movie en muziek maffia hier in Nederland vragen. Daar was ik al jaren terug voor uitgeweken naar het buitenland.
pi_74477456
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 21:31 schreef Zoonlief het volgende:
Ik heb het vandaag nagevraagd bij de boekhandel hier en die vertelde dat ook de Nederlandse release naar de elfde was verschoven... Geen idee of dat echt waar is, maar ik ga morgen wel even rondbellen. Maar goed, ik moet toch nog een ander boek uitlezen.
Hmm
Zou het kunnen dat die miepjes bij bol.com dat niet weten dan? Als het uiterlijk maandag bezorgd word, moet het toch echt vandaag gepost worden, en dat kan natuurlijk niet als het de 11e pas gereleasd word,
Overigens, Normaal krijg ik altijd een mailtje als mijn bestelling verzonden is....

Nog niet gehad dus ook geen boek vandaag waarschijnlijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')