quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:18 schreef Zoonlief het volgende:
[..]
Stu zat toch inWas dat inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Kan wel
Children of the night. What music they make.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:57 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Was dat inIk ben er vrij zeker van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Kan wel
![]()
Sowieso was alles over de verspreiding van Captain Tripps erg sterk. "En hij hoestte." Hup, weer een bioscoopzaal besmet.![]()
Het briljante van King vind ik de levensechtheid van zijn situaties. Klein voorbeeld:quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:49 schreef Zoonlief het volgende:
[..]
Ik ben er vrij zeker van.![]()
Sowieso was alles over de verspreiding van Captain Tripps erg sterk. "En hij hoestte." Hup, weer een bioscoopzaal besmet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mee eens, ik kon daarom ook nietquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:25 schreef DeHovenier het volgende:
Dat stukje weet ik nog
En het lijkt me erg irritant om zo'n figuur als Rita bij je te hebben... dat mens is 60 en ze kan niet eens voor zichzelf zorgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de ene kant ook wel weer begrijpelijk dat je als 60-jarige niet alleen over de wereld durft te lopen, maar zij was inderdaad wel heel afhankelijk.
Favoriete personage van mij blijft toch Tom Cullen. Wat een anti-held is dat.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:17 schreef Xessive het volgende:
[..]
Het briljante van King vind ik de levensechtheid van zijn situaties. Klein voorbeeld:Klopt. En naast zijn levensechtheid, schrijft hij ook nog eens erg beeldend. Castle Rock en Derry kon ik me na een boek die zich in die stad afspeelt al helemaal voor me zien. En bij It kon ik me echt perfect inleven in die zeven gastjes. Het spelen in de Barrens was té echt. Ik voelde me plots weer tien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:26 schreef Zoonlief het volgende:
[..]
Mee eens, ik kon daarom ook nietIdd, ik was ook blijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de ene kant ook wel weer begrijpelijk dat je als 60-jarige niet alleen over de wereld durft te lopen, maar zij was inderdaad wel heel afhankelijk.
Favoriete personage van mij blijft toch Tom Cullen. Wat een anti-held is dat.![]()
[..]
Klopt. En naast zijn levensechtheid, schrijft hij ook nog eens erg beeldend. Castle Rock en Derry kon ik me na een boek die zich in die stad afspeelt al helemaal voor me zien. En bij It kon ik me echt perfect inleven in die zeven gastjes. Het spelen in de Barrens was té echt. Ik voelde me plots weer tien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Tom Cullen
Children of the night. What music they make.
Hmmm, denk dat ik 'm eerst een keer leen van iemand. Kan ik 'm altijd nog kopen als ie me bevalt.quote:Op zondag 1 november 2009 10:28 schreef DrDurden het volgende:
De meningen verschillen een beetje. De een vond dat hij pas door het verhaal gepakt werd halverwege het boek, en de ander vond het vanaf het begin af aan geweldig. Ik vond het een behoorlijk emotioneel boek, meer als bijvoorbeeld The Green Mile dan z'n horrorwerk.
Under the Dome verschijnt in vertaling eind deze week al: 7 november is de officiële releasedatum. De Engelse versie volgt drie dagen later.quote:Op zondag 1 november 2009 11:38 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Hmmm, denk dat ik 'm eerst een keer leen van iemand. Kan ik 'm altijd nog kopen als ie me bevalt.
Ik wacht wel op UTD. Wanneer verschijnt deze in het NL?
Die gaan we deze week dus maar eens halen.quote:Op zondag 1 november 2009 15:09 schreef Zoonlief het volgende:
[..]
Under the Dome verschijnt in vertaling eind deze week al: 7 november is de officiële releasedatum. De Engelse versie volgt drie dagen later.
De vertaalde uitgave?quote:Op maandag 2 november 2009 15:19 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik heb Under the Dome vorige week al gekocht in de Selexys.
Nee, Morgen, (11-7 amerikaanse datumnotatie, dat is dus 7 nov bij ons)quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:38 schreef _Flea_ het volgende:
Als het goed is wordt ie de 11e gereleased wat ik gisteren hoorde.
Ik denk het niet, die prijs is vastgesteld. Op alle online shops is de prijs ¤29.95 en dat is nog een paperback ook. En dat is inderdaad erg prijzig.quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:51 schreef Spaulding het volgende:
Vinden jullie ook niet dat Under the Dome achterlijk duur is? Bij Bol staat ie voor ¤40,- en ¤ 30,-. Dat vind ik echt veel te veel voor een boek. ¤20, ¤25,- voor een hardback, vind ik een mooie prijs voor een boek. Of is ie ergens ook goedkoper? Ben niet zo bekend met online boekshops.
Lees Engels. Issie lekker goedkoop:quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:51 schreef Spaulding het volgende:
Vinden jullie ook niet dat Under the Dome achterlijk duur is? Bij Bol staat ie voor ¤40,- en ¤ 30,-. Dat vind ik echt veel te veel voor een boek. ¤20, ¤25,- voor een hardback, vind ik een mooie prijs voor een boek. Of is ie ergens ook goedkoper? Ben niet zo bekend met online boekshops.
Ongelovelijk die prijzenquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:51 schreef Spaulding het volgende:
Hmmquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:31 schreef Zoonlief het volgende:
Ik heb het vandaag nagevraagd bij de boekhandel hier en die vertelde dat ook de Nederlandse release naar de elfde was verschoven... Geen idee of dat echt waar is, maar ik ga morgen wel even rondbellen. Maar goed, ik moet toch nog een ander boek uitlezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |