Welke nummers?quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:57 schreef pinquit het volgende:
hèhè, ik zat al de hele tijd te wachten tot iemand m zou volpostenik had er zelf geen zin in
![]()
ik heb voetbalplaatjes in de aanbieding!
wat zit jij toch steeds in OUD de laatste tijdquote:
Ja, samen met die verandering van Nick wordt het wel angstig hèquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:58 schreef pinquit het volgende:
[..]
wat zit jij toch steeds in OUD de laatste tijdmoeten jullie ons iets vertellen?
Ik kom nooit in OUDquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:58 schreef pinquit het volgende:
[..]
wat zit jij toch steeds in OUD de laatste tijdmoeten jullie ons iets vertellen?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ik ben het met freecell eens, wat stinken die dingen
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:58 schreef Knutknuttsson het volgende:
Alle Stockholmgangers;
Koffie bij mij!
quote:
Die is gaaf inderdaad. Als je voor goedkoop gaat is er nog een formule 1-hotel net buiten de stad met goede verbinding naar het centrum.quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:02 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
maar doe jij es een lijstje van leuke tips qua ehm, barretjes, eettentjes en goedkope slaapplaatsen voor ska dan?
Ik ben toen bij de "av chapman" geweest skadhd! dat was wel super goed bevallen, heel erg dicht bij het centrum, maar je moet er wel van houden. Het is een soort (jeugd)herberg, waar je ook kamers voor met zn 2 kunt boeken, dat wel, maar dus met douche en toilet op de gang. En het is zeg maar een soort oude grote driemaster. Een gebouw op de kade en die boot, das het hotel.
en ook niks in mijn lijstje?quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:15 schreef bixister het volgende:
ooh huup ik zie nu pas je lijstje. helaas: die hebben we allemaal al.
Ik had wel van die mooie combinaties zoals 206 ipv 260 en 008 ipv 088quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:12 schreef bixister het volgende:
jammer rijstebuiltje! maar ons wensenlijstje is ook wel steeds specifieker aan 't worden, dus lastig om precies die te hebben.
'quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:15 schreef pinquit het volgende:
ah zonde van je bijbelstudiegrepo van de krek zeg![]()
vanaf wanneer móet het beter worden? (zegmaar van als het nu niet beter wordt nog es naar de dokter ofzo?)
Mja, vandaag dus voor de rest hee rustig gedaan en dat ga ik morgen ook weer proberen inderdaad.quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:16 schreef bixister het volgende:
freecell, dat klinkt toch wel als een hersenschudding die je even serieus moet nemen. probeer echt rustig aan te doen he!
hmm, en nog wat één-tweetjes misschien? dat vind ik ook altijd mooie combinaties.quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:16 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Ik had wel van die mooie combinaties zoals 206 ipv 260 en 008 ipv 088
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |